pitääkö paikkaansa että tietyillä aluillea (luultavsti meillä) Jim vaihtuu Liviin, jos noin on niin en kato enää nelostakaan ...kele..
JIm & Liv..
8
265
Vastaukset
- samat aatokset
Pitää paikkaansa ja täysin samat ajatukset. Jimillä sentään jotain katsottavaa. Liv täysin tyhjänpäiväinen kanava.
- jimliv
Meille Liv tuli kanavalle 8 ja Jim näkyy edelleen kanavalla 9.
- nelonen sucks
Täysin päätön muutos ja perusteena valhe että mukamas liv suositumpi. Jokainen voi katsoa finnpanelin sivuilta että jim on katsojamääriltään ollut vähintään puolet suositumpi kuin liv. Tosiasiallinen syy lienee että liv on neloselle halvempi kanava pitää valtakunnallisena.
- huoh hoijaa
Koko nelonen on niin turha kanava, voisivat deletoida itsensä ja perustaa taas P-kanavan, silloin viimeksi pystyi katsomaan "nelosta"
- paskahousu toimittaj
Sitä samaa paskaa tullee joka kanavalta
- hojohojohojo
Ei jimiä pysty oikein muutenkaan katsomaan vaan kaikki pitää tallentaa. R-kioskin mainoksen takia menee hermot hyvin nopeasti.
- antakee armoa
Nelonen ja liv ovat sellaisia kanavia joita ei muutenkaan jaksa....
Ei mene päivääkään ettei siellä nämä samat naamat ole ruudun kokoisena.
Perustakaa joku hemmetin maksullinen tyrkkykanava ja kerätkää sinne nämä kaikki ex-missit, Sikke, Metro (vai mikä se pullea punakka pönöttäjä onkaan) Jutta ukkoineen, Kaisa ja ainakin kolmekymmentä kokkia.
Se maksaa joka todella haluaa näitä katsoa mutta armahtakaa meitä muita!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882