"Englannin kirkko sallii selibaattia noudattavat homopiispat
Kirkon piispainneuvoston mukaan homoseksuaaliset papit pääsevät piispoiksi, jos lupaavat pysyä selibaatissa rekisteröidystä parisuhteestaan huolimatta.
"
http://yle.fi/uutiset/englannin_kirkko_sallii_selibaattia_noudattavat_homopiispat/6438643
Kuka sitä selibaattia valvoo? Ai niin, anteeksi, tyhmä kysymys, tietysti se valkoparta siellä pilvenreunalla, krhömmh..
Homopiispa selibaatissa
5
68
Vastaukset
Luin tuon saman uutisen. Kyllä siinä suupieli vähän nyki, kun luin tuon saman kohdan uutisesta. :D
- Luomu Pilvi
baatissa pitää sysynkin pysyä. Koomisisinta uskonnollista progee ja tämän kertoo Jeesukseen uskova.
"Kuka sitä selibaattia valvoo?"
Ainakin se rajoittaa sen, että julkista suhdetta tuskin kovin helposti hyväksytään."Ai niin, anteeksi, tyhmä kysymys, tietysti se valkoparta siellä pilvenreunalla, krhömmh.."
Tai ehkä Jeesus sen partaukkelin jommalla kummalla puolella, koska Jeesus on varmaan vähän kiukkuinen, kun itse ilmeisesti eli (ei omaehtoisessa) selibaatissa. Kateutta lienee...- mysterionix
hulluja nuo kalanpäähattumiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057064
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404369- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247