Voyager-95 3.3L automaatti ääntelee

Laatikkoremonttiko?

Mikähän vikana kun laatikko rupes yhtäkkiä lämpimäksi päästyään pitämään aivan kauheaa ääntä jostain turbiinikopan luota, aivankuin joku hankaisi koppaan, löytyihän sieltä alumiinilastua mutta ei mitään muuta erikoista paikallaan ollessa katsottuna. Löytyisköhän mistään räjäytyskuvaa laatikon etupäästä ja moottorin takapäästä?

3

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pete

Jos laatikossa seilaa alumiinlastua, ei ole syytä viivytellä korjausta. Lastut jo sinänsä kertovat viasta, mutta sitten kun lastut pääsevät tekemään tuhojaan hammaspyöriin, lamelleihin ja laakereihin, voitkin katsella vaihtolaatikkoa.

En ole varma, mutta joskus turbiinista on irronnut jotain osia. Olen nähnyt voikun laatikon, jonka kyljessä oli nyrkin mentävä reikä: turbiinista oli irronnut osa joka oli iskenyt koteloon reiän. Tämäkin automaatti muuten saatiin kunnostettua.

Alumiini lienee peräisin muuten juuri kotelosta.

Ota yhteys korjaamoon:
      http://kotisivu.mtv3.fi/ChevroletAstro/Vaihdelaatikkoasiaa

Pekka Nätkin, Kauno Koskinen, Green-X ja Powermatic lienevät tunnetuimmat. Kierrä merkkihuolto kaukaa, ne vaan haluu sun rahas.

• Laatikkoremonttiko?

Mikä on voinut irrota turbiinikopassa, eikös turbiini ole vetolevyssä suoraan kiinni neljällä pultilla ja ne ovat kiinni ja kopasta ei löydy reikää. Onko kopassa joitakin muita osia?

• Pete
        Laatikkoremonttiko? kirjoitti:

Mikä on voinut irrota turbiinikopassa, eikös turbiini ole vetolevyssä suoraan kiinni neljällä pultilla ja ne ovat kiinni ja kopasta ei löydy reikää. Onko kopassa joitakin muita osia?

laatikkoa avaamatta. Mutta kuten sanottu, voi siitä jotain irrota. Siinä laatikossa jonka kyljessä oli reikä oli muistaakseni joku sokka (?) tai vast. irronnut turbiinista ( ei siis kopasta ). Näin siis minulle kertoi ko. laatikon korjaaja. Laatikosta tuli tosiaan vielä kalu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3338
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      80
      1448
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      51
      932
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      716
    Aihe