Tulostettava tiliota

miksi vai S-pankilla

Miksi vain S-pankilla on kunnollinen tulostettava tiliote.
Ei Nordealla
Ei OP:lla
Olisiko aika jo saada kunnon ote itse tulostettua.
Joudun kuitenkin sen 3-vuotta säilyttämään kaikki maksutiedot

12

2789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Tapiola Pankilla on samantyylinen tulostettava tiliote kuin S-Pankilla. Saa pdf:nä.

Itselläni on sekä S-Pankissa että Tapiola Pankissa tilit. Tulostan pdf:t kuukausitasolla sekä paperille että tiedostoksi säilytettäväksi. Pitäisi alkaa jossakin vaiheessa tehdä homma viime vuodelta. Verkkopankissa tiedot ovat käsittääkseni vain 1,5 vuotta.

• ldksjfkjlskd

Osuuspankin tiliotteen saa tulostettua kyllä. Minulla tosin vaatii selaimeksi IE:n, Firefoxini kanssa se ei tulostu nätisti. Sen saa myös tallennettua omalle koneelle, ei pdf:nä tosin, on jotenkin omalaatuisen näköinen. Täytyy joskus harjoitella.

• parantamisen varaa o

Firefoxi selaimena OP-pankista ei löydy muuta tulostuskohtaa kuin sivun yläreunasta sivun tulostus. Nordeasta löytyy tuo "kökkö" txt tulostus.

• Kansioon vaan

Minä saan kyllä osuuspankista tiliotteen postitse. Ei siinä ole mitään vikaa eikä siitä myöskään tarvitse erikseen maksaa.

• Höpöhöpöasd

Miten niin? Nordealla se on PDF-muodossa saatavilla Tilit -> Tiliote-valikosta... Ei kovin vaikeata...

• PDF:nä koneelle...

Todellakin Nordean tiliotteet on mitä parhainta materiaalia! Siis juuri tämä PDF tiedosto, erittäin helppo avata ja tallentaa tai tulostaa. Ja mikä parasta, yleensäkkin niin eksaktit infot itse tulostettavissa kuiteissa ja tiliotteessa että saat suoraan läpi vaikka kaksinkertasesta kirjanpidosta. Kyllä huomaa, että on liikepankin tarpeiden mukaan kehitetty materiaali.

• kuukausiraportti kii

Minun kone/minun Nordea ei suostu tulostamaan kun sivunäkymän.
      Haluan kuukausi raportin tulostaa.
      Kyllä yksittäisen maksun saa tulostettua.

• Väärät valinnat

Siinä tapauksessa olet joko väärässä paikassa, tai sitten olet valinnut itsellesi paperisen tiliotteen. Sen voi verkkopankin asetuksissa valita, että haluaako tiliotteen verkkopankkiin, paperilla tai molemmat. Jos verkkopankkia ei ole valittu, ei niitä voi myöskään sieltä hakea.

• omistja asiakas.

sen mä sanon, että op:ssa ja varmaa muuallkin niin se verkkotiliote on aivan sama kuin se minkä pankki toimittaa vanhaa mallia pitäville kotiin kannettuna.

OP tiliotetta on muuten viimevuoden aikana aika paljon yksinkertaisetu aiemmasta. En tiedä sit onko se hyvä?

Entä nordra. Itse en koske tuohon paskapankkiin pitkällä sormellakaan, mutta joudun tekemään asioita muuten nordean verkkopankissa. Ehdoton pluissa on se, että nordeassa tavallinen ihminen, joka käyttää postitettavaa tiliotetta, niin pystyy tekemään tapahtuma-ajoja tulostimelle helposti. OP:ssa tätä asiaa ei ole ellet ole ottanut verkkotiliotetta käyttöösi.

Sama edellisestä koskee myös maksupalveluun syötettyjä maksuja... nordeassa listan saa tulostettua kun op:ssa sitä ei saa edes se joka on sähköisenpalvelun käyttäjä....

Olis kirveellä töitä ja muijallekin pitäs saada töitä, itsestä ei niin väliä.

Mut mikä sit on hyvää op:ssa on verkkopankin toimivuus... laskujen syöttäminen ja varsinkin se, että laskut saa älypuhelimella enemmän kuin helposti sisään. Tämä ei toimi nordean roskapaskapankissa.

• Toimii tosi hyvin

Minulla on verkkopankkisopimus OP:n kanssa. Saan tulostettua tiliotteen ihan moitteettomasti sekä Firefoxilla että IE:llä.
      Minulla on tili myös Säästöpankissa, eikä senkään tiliotteen tulostamisessa ole ongelmia. Tosin tiliote ei ole yhtä hyvän näköinen kuin OP:ssa.
      Samoin laskujen maksu toimii molemmissa pankeissa tosi hyvin.

• olistarvisjotain

Osaako kukaan kertoa mitä eroa on OP:n verkkotiliotteella ja tositetiliotteella?

• hakea täytyi

Hakemalla löyty OP ja Nordea. Nordea tarjosi jotain outoa tulostinta ennenkuin huomasin korjata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6989
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1269
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1072
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      901
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      865
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      857
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      743
    Aihe