annatteko naiselle suuseksiä

miten on

miten on annatteko naiselle suuseksiä jos hän pyytää sitä, tietyssä mielessä nainen olisi siihen oikeutettu jos on antanut miehelle suuseksiä. Itseäni kuitenkin allöttää se pimpin nuoleminen kun ei tiedä mitä kaikkia mulkkuja siellä on vieraillut, jotenkin tuo koko homma tuntuu epänormaalilta. Normaalia on kuitenkin mielestäni se että nainen ottaa suihin koska meneehän se kikkeli naisen reikään joka tapauksessa joten siinä sivussa on normaalia että se menee myös suuhun joka on myös yksi 'reikä'.

76

4675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homojyystäjäkarju

      ja sekin on ihan normaalia, että kikkeli menee vahingossa sun hanuriisi koska se on myös yksi reikä...

    • Ryppyreiänlipoja

      Tykkään nuolla naisten pyllynreikää.

    • *inkontinenssi*

      *inkontinenssi*

    • ijuhgv

      Enemmän kuin toisten mällit, minua pelottaa kaikki taudit mitä siellä pyörii.
      Munan imeminen on siinä mielessä paljon luonnollisempaa, että sen voi tehdä aivan hyvin kortsun kanssa eikä ole pelkoa sukupuolitaudeista.

      Nyt olen kuitenkin jo pitkän aikaa vienyt naistani ekstaasiin nuolemalla häntä. Hän kun on neitsyt, niin sitä tekee ilolla. :)

      • ...........

        Älä suotta tuhlaa aikaasi pillujen kanssa jos munan imeminen tuntuu sinusta luonnollisemmalta.


      • ijuhgv
        ........... kirjoitti:

        Älä suotta tuhlaa aikaasi pillujen kanssa jos munan imeminen tuntuu sinusta luonnollisemmalta.

        No sinäpäs se nauruhermoja kutkuttavan vitsin keksit.!
        Homoksihan sitä ei tuosta vain muututa ja jokainen tietää mitä tarkoitin. Se totuus voi tuntua tiettyjen ihmisten mielestä jopa loukkaavalta, mutta totuus on totuus eikä sitä voi muuttaa. Haluaisin muutta sitä mutta en voi.

        Ei ole kohtuuton vaatimus jos mies pyytää naista imemään munaansa kortsun kanssa. Mutta on kohtuutonta odottaa että mies vaarantaisi terveytensä vain naisen nautinnon vuoksi.


      • mies32
        ijuhgv kirjoitti:

        No sinäpäs se nauruhermoja kutkuttavan vitsin keksit.!
        Homoksihan sitä ei tuosta vain muututa ja jokainen tietää mitä tarkoitin. Se totuus voi tuntua tiettyjen ihmisten mielestä jopa loukkaavalta, mutta totuus on totuus eikä sitä voi muuttaa. Haluaisin muutta sitä mutta en voi.

        Ei ole kohtuuton vaatimus jos mies pyytää naista imemään munaansa kortsun kanssa. Mutta on kohtuutonta odottaa että mies vaarantaisi terveytensä vain naisen nautinnon vuoksi.

        Naurettava ajatus, että nainen imisi kulliani kumin kanssa. Jättäköön sitten kokonaan imemättä. Eikä sillä suihinotolla nyt muutenkaan niin väliä ole, mutta kumin kanssa se olisi jo absurdia. Jos pelkää karstaista vehjettäni niin antakoon vain pillua. Sinne työnnellessä voin käyttää kumia.


      • LArtukka
        ijuhgv kirjoitti:

        No sinäpäs se nauruhermoja kutkuttavan vitsin keksit.!
        Homoksihan sitä ei tuosta vain muututa ja jokainen tietää mitä tarkoitin. Se totuus voi tuntua tiettyjen ihmisten mielestä jopa loukkaavalta, mutta totuus on totuus eikä sitä voi muuttaa. Haluaisin muutta sitä mutta en voi.

        Ei ole kohtuuton vaatimus jos mies pyytää naista imemään munaansa kortsun kanssa. Mutta on kohtuutonta odottaa että mies vaarantaisi terveytensä vain naisen nautinnon vuoksi.

        Ei kerta homoksi tee!


      • sdsd11
        ijuhgv kirjoitti:

        No sinäpäs se nauruhermoja kutkuttavan vitsin keksit.!
        Homoksihan sitä ei tuosta vain muututa ja jokainen tietää mitä tarkoitin. Se totuus voi tuntua tiettyjen ihmisten mielestä jopa loukkaavalta, mutta totuus on totuus eikä sitä voi muuttaa. Haluaisin muutta sitä mutta en voi.

        Ei ole kohtuuton vaatimus jos mies pyytää naista imemään munaansa kortsun kanssa. Mutta on kohtuutonta odottaa että mies vaarantaisi terveytensä vain naisen nautinnon vuoksi.

        kuka nainen haluaa imeä kortsun kanssa? hyiyäk. jos on käytettävä kortsua ehkäisymielessä,niin suuseksin voi sitten unohtaa, puolin ja toisin. vakituisessa parisuhteessa voidaan ennen kortsujen käytön lopettamista käydä yhdessä seksitautitutkimuksissa, niin selviää sitten viimeistään taudit tai niiden poissaolot. Huomaa, että saata itsekkin sitä tautia kantaa, ilman oireita.
        Mutta, jos ollaan tarkkoja,niin harva sukupuolitauti tarttuu suuhun, ja ne mitkä tarttuu varmasti jo näkee päällekkin päin. Ei se kortsu sitäpaitsi anna täyttä suojaa sekään, jos sinulla joku tauti on joka suuhun voi tarttua. jos epäilet että sinulla joku tauti saattais olla niin kanna vastuusi ja pidättäydy seksistä kokonaan, kunnes olet asian varmistanut. suuseksi kuuluu mielestäni vakituiseen parisuhteeseen, jotta siitä saa tarvittavan nautinnon. yhdenyön juttuihin se ei sovi.


      • Imen ilman kumia
        mies32 kirjoitti:

        Naurettava ajatus, että nainen imisi kulliani kumin kanssa. Jättäköön sitten kokonaan imemättä. Eikä sillä suihinotolla nyt muutenkaan niin väliä ole, mutta kumin kanssa se olisi jo absurdia. Jos pelkää karstaista vehjettäni niin antakoon vain pillua. Sinne työnnellessä voin käyttää kumia.

        Kuule mies 32 mulla on mies 61 ja itte olen nainen 44.
        Otan ilman kumia mieheni munaa suihin jos haluan.
        Ei siihen siitimen päällä tarvii kumia laittaa eelet ole tahrinut sitä pers reijän ulosteilla?
        Minä kun en tie kokaan anaaliyhdyntää. Silloin pystyn ahmimaan mieheni siittimen suuhun ilman kortonkia. Maistuu muuten vielä paremmalle kun istuu välillä päälle.


      • Oma mies paras mies
        LArtukka kirjoitti:

        Ei kerta homoksi tee!

        Nam! Parasta herkua on miehinen muna kun sitä imee. Ei tee muuta enään mieli.
        Oman miehen muna paras muna eikä tartte mennä vierasiin munaa pyytelemään.


    • sukkana

      en. Nainen pyytää suuseksiä vain päästääkseen puhumaan paskaa tosimiehille pillunnuolijasta.

    • herra X

      Joo kyllä mä nuolen pimppiä. Mut naisen pitää ensin käydä suihkussa pesees se pimppi. Puhtaus on tärkeetä.

      • dsaa1

        Toki puhtaus on tärkeää, mutta pesetkö itse vehkeesi ennenkuin käsket naista ottamaan sen sisäänsä tai suuhunsa? Kyllä yleensä ennen seksiä molemmat käy pesulla, tai ainakin se olisi kovin kohteliasta toista kohtaan.
        En näe mitään syytä miksi jossain yhdenillan jutussa pitäisi suuseksiä harrastaa, se on niin intiimiä ja mielestäni sopii parisuhteessa oleville sen takia.


    • Eikö näin?

      Annan tietysti, mutta vain pitkässä parisuhteessa, kun olen varmistunut naisen taudittomuudesta. Olen nuollut kahden naisen pillua, toisen kanssa seurustelin 3 vuotta ja toisen kanssa 5 vuotta. Kummankaan pillua en nuollut ensimmäisen puolen vuoden aikana.

    • Ei käy

      Pillunnuolijat on homoja!

      • suomi=vitunnuolijat

        pillunnuolijat ovat pohjimmiltaan peniksensä koosta epävarmoja mielistelijöitä.


    • not fairplay

      Myös suuseksiä naiselle annettaessa voi käyttää kondomia. Se on tarkoitus halkaista ja käyttää sitä kelmuna. Onhan toi nyt vähän kaksinaismoralistista, että naiselle pitäisi olla ihan ok antaa suuseksiä miehelle, mutta ei päinvastoin. Kyllä ne molempien elimet on ollut kerran jos toisenkin tekemisissä toisen sukupuolen elimen kanssa. Tiedä missä koloissa se miehen elin sitten onkaan vieraillut.

      • mies32

        Minä kun en pihinä ala kahta kumia per sessio tuhlaamaan, niin miten tuossa sitten hoidetaan se pilluun laukeaminen? Kuinka varmasti halkaistu kumi toimii ehkäisymielessä?


      • Pillumaistuuuu
        mies32 kirjoitti:

        Minä kun en pihinä ala kahta kumia per sessio tuhlaamaan, niin miten tuossa sitten hoidetaan se pilluun laukeaminen? Kuinka varmasti halkaistu kumi toimii ehkäisymielessä?

        Pane ekaks ja laukee, ota kortsu, halkase ja aseta se pillulle spermapuoli ulospäin ja eikun nuolemaan. Näin teistä kummankaan ei tarte olla kosketuksissa toistenne "saastaisten" elimien kanssa. Ymmärsitkö?


      • ,.,
        Pillumaistuuuu kirjoitti:

        Pane ekaks ja laukee, ota kortsu, halkase ja aseta se pillulle spermapuoli ulospäin ja eikun nuolemaan. Näin teistä kummankaan ei tarte olla kosketuksissa toistenne "saastaisten" elimien kanssa. Ymmärsitkö?

        Olipa hassu vinkki. Tottahan kondomi on molemmilta puolilta eritteissä, toiselta spermassa, toiselta vaginan tuotteissa ;D


      • 8+5
        Pillumaistuuuu kirjoitti:

        Pane ekaks ja laukee, ota kortsu, halkase ja aseta se pillulle spermapuoli ulospäin ja eikun nuolemaan. Näin teistä kummankaan ei tarte olla kosketuksissa toistenne "saastaisten" elimien kanssa. Ymmärsitkö?

        "Näin teistä kummankaan ei tarte olla kosketuksissa toistenne "saastaisten" elimien kanssa."

        Aika jännä että pitää sitä seksiä sitten harrastaa jos toinen kerran on niin saastainen :D ihan järjetöntä toi että vaan ykspuolisesti ois suuseksiä. jos pelkää tauteja, käy testeissä.


      • N 45V.
        ,., kirjoitti:

        Olipa hassu vinkki. Tottahan kondomi on molemmilta puolilta eritteissä, toiselta spermassa, toiselta vaginan tuotteissa ;D

        Estrogeenin ja siitiöiden peitossa. Limaa molemmin puolin.Eipäs kirjotella hävyttömiä. No mutta sehän kuuluu tähän palstalle. Rivojen kirjoittelu.


      • mies 73
        N 45V. kirjoitti:

        Estrogeenin ja siitiöiden peitossa. Limaa molemmin puolin.Eipäs kirjotella hävyttömiä. No mutta sehän kuuluu tähän palstalle. Rivojen kirjoittelu.

        Hei nainen jos asut jyväskylä-muurame alueellaja haluat kieli hoitoa,viestitä toiveesi veneilijä@luukku.com


    • s+0d9+0

      Itse olen antanut suuseksiä naiselle, välillä sitä pelkästään, kun ei vehkeet humalan takia oikein pelaa, mutta oma vehje naisen suussa on tuntunut jotenkin vastenmieliseltä.

    • Lick it up

      Jos nainenkin antaa suuseksiä, ja pimpsendaalille on jotain suojaa, tai olen nähnyt naisen puhtaat tautipaperit.

    • ...

      Tässä viestiketjussa miesten kommenteissa saattaakin lymytä koko miehisen ikisinkkuuden ydin.

      Naisen tulee miellyttää, palvella ja tyydyttää mutta itse ei oltaisi valmiita tuottamaan edes seksuaalista nautintoa naiselle. Ei ihme ettei naisrintamalla natsaa.

      • mies32

        Nainen saa luvan tyydyttyä kyrvästä. Jos ei siihen pysty, niin syyttäköön itseään. Ja itse käyn hakemassa sellaisen naisen, joka pystyy, sillä seksi ilman naisen nautintoa on valjua.


      • hezewgtwe
        mies32 kirjoitti:

        Nainen saa luvan tyydyttyä kyrvästä. Jos ei siihen pysty, niin syyttäköön itseään. Ja itse käyn hakemassa sellaisen naisen, joka pystyy, sillä seksi ilman naisen nautintoa on valjua.

        mahdatkohan olla tietoinen, että suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkästä yhdynnästä? turha sitten inistä naimisiinmenon ja lapsien teon jälkeen, kun nainen ei enää jaksa teeskennellä pitävänsä seksistä, joten sitä ei enää heru.


    • Voisin antaa jos

      naista ei ole nussinut kukaan muu kuin minä. Toisten miesten mällejä en kuitenkaan ala naisten vitusta nuolemaan, joten käytettyä naista en nuole vaikk tätä (kumin kanssa) voinkin panna

      • anders3

        Millasia akkoja teillä on jos ne ei pese värkkiään,jos siellä on vielä toisten karjujen mällit? Suomessa on vettä paljon,mut silti huomaa ihmsten hoitabvan hygienia asioitaan huonosti.


    • j kl

      en anna

    • mies32

      Pinpin päälle elmukelmua, niin eivät taudit tartu suuntaan eikä toiseen.

      • Kelmurulla riittää

        Vaan jos tykkää nuolla elmukelmua ja saa siitä nautintoa, niin ei siihen sitten pillua ja naista tarvita lisäksi.


      • mies32
        Kelmurulla riittää kirjoitti:

        Vaan jos tykkää nuolla elmukelmua ja saa siitä nautintoa, niin ei siihen sitten pillua ja naista tarvita lisäksi.

        Ei minun kieleni ole ikinä lauennut, joten kyllä siinä naisen nautintoon tähdätään.


    • Tietysti!

      Annan suuseksiä pyytämättäkin. Itse nuolin naisen ****** jo ekalla kerralla :) Jos nainen on todella himoittavan näköinen niin voit olla varma, että haluan nuolla myös ******. Tyttöystävän kanssa esileikit kesti melkein tunnin kun halusin pitkittää nautintoa mahdollisimman pitkälle. Sitten kun pääsimme itseasiaan niin himonesteet olivat huipussaan ja ylimääräisiä liukasteita ei todellakaan tarvinnut!

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Häpäisette itsenne.Yrittäkää edes esittää miestä. Miten homo voi olla pillunnuolija, niinkuin täällä valopäät väittää? Eiköhän homot ota ennemmin moloa poskeen.

    • HRFG

      Itse en kovinkaan pidä pimperon lipittämisestä, mutta koska tyttökaverini on niin estooton ja muutenkin tekee mistä minä pidän niin tottakai myös joskus teen poikkeuksen ja anna naiselleni suuseksiä :D

    • cdcdcd.

      Kohta entinen tyttökaveri,jos sillä on yhtään järkeä.

      • HRFG

        No vittu nyt on :D


    • graa2

      Pitää olla puhdas ennen kun nuole-itsestään selvä asiaa. Ei ole mitään parempaa kun nuolla naisen pimppi,siitä kiihottu. Kuules mies kasvaa aikuiseksi.

    • kielimies minäkin

      Minun naisystävä (38v) ei ollut koskaan saanut suuseksiä, eikä ottanut kalua suuhun.
      Kun seksin aika tuli, niin minäpä sitten nuolin hänelle orgasmin.

      Että kyllä suuseksiä annetaan pyytämättäkin.

    • Rönttönen ja pillu

      Jaajaa. Tottakai nuolen vittua. Joka muijan fjöösaa olen lipitellyt ja aina on diggattu.

    • pekka,

      Kiihotun itsekkin nuollessani pillua. On ihanaa tuntea toisen nauttivan ja saavan orgasmin. 30v Aviossa ja harrastamme seksiä ainakin kaksi kertaa viikossa.
      Pidättekö siitä kun Nainen työntää sormensa anukseenne?

      • '''

        Pidättekö siitä kun Nainen työntää sormensa anukseenne? KYLLÄ!!!


    • JaaMäVai

      No Woihan "Perjantai" kun pitää oikein kirota, korjatusti. Fjöntan lipominen on yks rakastelun perus jutskii, ku haluu osottaa et diggaat sun friidust. Äi Nöy

    • Licking good

      Kyllä ja paljon mielläni,ihan pyytämättäkin.

    • kjdfv kdfdnb gf

      Ihminen haluaa sellaista mistä nauttii. Jos mies ei viitsi tuottaa naiselle nautintoa, niin eipä hän saa jonkin ajan kuluttua seksiä lainkaan. Nuoleminen on siis miehen keino varmistaa, että on halukas petikumppani tarjolla jatkossakin.

    • Ei-nuolija

      Tälle sataa nyt sitten miinuksia, mutta rehellisesti voin sanoa, että en pidä pillun nuolemisesta. Se ällöttää minua, joten en siis anna naiselleni suuseksiä. Minkäs sille mahtaa, jos ei jostain pidä. En minäkään toki vaadi häntä imemään mutta hän sattuu pitämään siitä joten annan toki tehdä niin jos haluaa. Mutta itse en nuole.

      Jos vaaditaan miestä nuolemaan, koska nainenkin imee, on se sama asia kuin sanoisi, että koska nainen antaa sinun työntää kalusi hänen sisäänsä, naisenkin pitää saada työntää nyrkkinsä anaaliisi.

      • jgkhjkhjg

        Ketään ei pidä pakottaa tietenkään mihinkään, mutta pakko sanoa että tuo vertauskuvasi on huono. Kalun kuuluukin mennä naisen sisään, miten voi verrata sitä nyrkkiin miehen perseessä? No ei mitenkään.


      • Ei-nuolija
        jgkhjkhjg kirjoitti:

        Ketään ei pidä pakottaa tietenkään mihinkään, mutta pakko sanoa että tuo vertauskuvasi on huono. Kalun kuuluukin mennä naisen sisään, miten voi verrata sitä nyrkkiin miehen perseessä? No ei mitenkään.

        No, jos nyt puhutaan siitä minkä "kuuluu" mennä mihinkin, niin kielenkään ei "kuulu" lipoa sitä pillua. Ei sitä elintä siihen ole tarkoitettu.


      • asdadadasd
        Ei-nuolija kirjoitti:

        No, jos nyt puhutaan siitä minkä "kuuluu" mennä mihinkin, niin kielenkään ei "kuulu" lipoa sitä pillua. Ei sitä elintä siihen ole tarkoitettu.

        Hienosti meni pointti ohi, hermanni. Puhe oli vertauskuvan sopimattomuudesta, turha sinun on alkaa asiaa vänkäämään ihan muuhun suuntaan.


      • Ei-nuolija
        asdadadasd kirjoitti:

        Hienosti meni pointti ohi, hermanni. Puhe oli vertauskuvan sopimattomuudesta, turha sinun on alkaa asiaa vänkäämään ihan muuhun suuntaan.

        Itselläsi meni pointti ohi, spede. Vertauskuva on yhdentekevä, kun asiasta oli kysymys. Ja minun pointtini oli, että turha tulla mussuttamaan huonoista vertauskuvista, jos itse puhut jotain harhaista paskaa siitä, mikä kuuluu mihinkäkin ja mikä ei.


    • TahdonKans

      Suuri osa naisista ei saa orgasmia muuten kuin miehen kanssa suuseksistä. Jos mies yhtään ajattelee naista sekä halua antaa hänelle orgasmi, niin hän antaa suuseksiä.
      Olen itse nainen ja täytyy sanoa, että suhteet ovat jääneet aika lyhyiksi miesten kanssa, jotka eivät osaa, halua suutansa siihen hommaan käyttää. Miksi pitää miestä, joka ei halua antaa naiselle orgasmia vaan ajattelee ainoastaan itseään.

      • Ei-nuolija

        Ihan täyttä paskapuhetta, että suuri osa naisista ei saa orgasmia kuin suuseksissä. Jos se onnistuu suupelillä, se onnistuu käsipelilläkin.

        Onneksi itselleni on osunut sellainen nainen, joka saa hyvin herkästi orgasmin ja yhdynnässäkin käytännössä aina ennen minua. Frigidin kanssa olisi vaikeaa. Ja aika lyhyeen onkin jääneet suhteet naisiin, jotka eivät saa itseään orgasmiin yhdynnässä vaan ajattelevat ainoastaan itseään pakottamalla miehen nuolemaan, vaikka se olisi miehestä vastenmielistä.


      • Ei-nuolija
        Ei-nuolija kirjoitti:

        Ihan täyttä paskapuhetta, että suuri osa naisista ei saa orgasmia kuin suuseksissä. Jos se onnistuu suupelillä, se onnistuu käsipelilläkin.

        Onneksi itselleni on osunut sellainen nainen, joka saa hyvin herkästi orgasmin ja yhdynnässäkin käytännössä aina ennen minua. Frigidin kanssa olisi vaikeaa. Ja aika lyhyeen onkin jääneet suhteet naisiin, jotka eivät saa itseään orgasmiin yhdynnässä vaan ajattelevat ainoastaan itseään pakottamalla miehen nuolemaan, vaikka se olisi miehestä vastenmielistä.

        Tässä sen plussista ja miinuksista saatana näkee, kuinka tekopyhiä mulkkuja ihmiset ovat. Kun nainen valittaa, että "kyllä miehen on pakko nuolla mua tai lähden menemään" niin se on jee ja jihuu ja plussaa vaan. Mutta kun mies valittaa, että "en halua nuolla ja jos nainen vaatii niin lähden menemään" se onkin törkeää ja hyi ja miinusta.


      • hgwefadWFEGRTH
        Ei-nuolija kirjoitti:

        Tässä sen plussista ja miinuksista saatana näkee, kuinka tekopyhiä mulkkuja ihmiset ovat. Kun nainen valittaa, että "kyllä miehen on pakko nuolla mua tai lähden menemään" niin se on jee ja jihuu ja plussaa vaan. Mutta kun mies valittaa, että "en halua nuolla ja jos nainen vaatii niin lähden menemään" se onkin törkeää ja hyi ja miinusta.

        on siinä kuitenkin se ero, että mies laukeaa lähes poikkeuksetta yhdynnässä. se on se mieshen "juttu". nainen kuitenkin harvoin pelkästä yhdynnästä saa orgasmin, joten nuoleminen on monelle naiselle se juttu, miksi seksistä eniten nauttii.

        sormilla voin tyydyttää itsekin itseni, siihen en tarvitse miestä.


    • miesvaillaparia

      Itse tykkään nuolla naista ja totta kai tykkään myös siitä että nainen imee minua. Se on ihan must, että nainen kesken yhdynnän "näyttää kaapin paikan" ja alkaa ratsastamaan vuoroin suullani sekä kullillani.

      • Oulutar-54

        Hrrrrrr........ missä päin asut? Voisin sen kaapin paikan näyttää....


      • miesvaillaparia
        Oulutar-54 kirjoitti:

        Hrrrrrr........ missä päin asut? Voisin sen kaapin paikan näyttää....

        Hyr hyr vaan, vähän olet kaukana, mutta jos etelässä(Lahti) päin liikut, niin laitahan s-postia tulemaan. Tuo nimimerkkini ja sitten suomi24.fi


    • Tottakai annan. Jo silloin kun ekaa kertaa olin tytön kanssa sängyssä niin hän pyytämättä ja kysymättä otti minulta suihin, niin että kyllä se vastavuoroisuus tässäkin asiassa on opittu ihan heti alkajaisiksi.
      Sitäpaitsi, onhan se pimpin nuoleminen hemmetin kivaa puuhaa. Itse asiassa parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa (periaatteessa, kyllähän ne housut on yleensä siinä vaiheessa jo itseltänikin pois).
      (Koitin toki jo silloin ekalla kerralla suudella tytön pimppiä mutta kokemattomuuttani en kai ollut kovin hyvä...)

      • suikkeli-santra

        En tapaisi miestä enää toista kertaa, jos en saisi suuseksiä. Ja millaista olisi seksielämä ilman molemminpuolista suuseksiä??? Hemmetin tylsää.

        Otan suihin jokaiselta mieheltä ja pitkään, koska siitä tykkään ja tiedän miten iso nautinto se miehelle on. Samaa haluan tottakai mieheltä. Mutta jos mies nuolee vastentahtoisesti, sen huomaa heti....ei, ei, ei


    • No ilman muuta nuolen. Pitkään ja hartaasti. On ihanaa tuottaa naiselle nautintoa.

      • Nauskelia

        Minä annan kimmakaverille suihin monta kertaa viikossa kun saa orkkuja. Se ei osaa imeä kulliini, miehet levähdyspaikoilla imuttaa paremmin.


    • kimppis 41

      Mies joka ei anna naiselle suuseksiä niin on täysi tumpelo..Ei tiedä mistä jää paitsi;)Eilen viimeksi annoin meidän Mammalle kielihoidon ja tietty orkkuun asti,jonka jälkeen itse pääsin tunkeutumaan tiukkaan pimppiin..Naiset ovat oikeutettuja saamaan suuseksiä,kun suurin osa äijistä vaatii,että heiltä otetaan suihin..Ite en siitä niitä välitä..Mut meitä on moneen junaan ja osa jää tietty asemalle..

    • Kyllä minä meihenä tykkään nuolla naisen pillua onhan se oiva esileikki ja samalla voi nainen saada pienen orgasminki,ei pillun nuolemien ole sen kummenpaa kuihuulien suutelukaan. Nuoleminen on tosi ihanaa:)

    • miäs85

      Kylläpäs täällä muutama nimimerkki tekee itsestään täysiä idiootteja kommenteillaan. Esim: pillun nuoleminen on homojen hommaa jne. On myös melko huvittavaa keskustella mitä kuuluu tehdä, mistä naisen/miehen kuuluu nauttia jne.

      Eikö jokaisella ole omat seksuaaliset mieltymyksensä ja jokainen suhdekkin on erilainen?

      Olen itse 28 v mies ja olen ollut kimpassa avovaimoni kanssa 6 vuotta. Annamme toisillemme suuseksiä usein ja nautinto on todellakin molemminpuolinen!!!

    • lickmän

      Tottakai nuolen pillua ja aina kun vain mahdollista. Kun sujauttaa joskus suuhun mynthonin ennen nuolemista, niin nainen saa hyvät kiksit :)

    • C.L.

      Olet ihan väärillä jäljillä. Luonnossa tavataan cuninlingusta liki kaikilla nisäkkäillä, mutta fellaatiota vain tietääkseni ihmisellä. Cuninlingus on perimää siitä, että uros tarkistaa naaraan valmiuden hedelmöittymiseen. Vähänkin pidemmässä suhteessa pystyn maistamaan ovulaation. Nainen on erityisen herkullinen ovulaation aikaan.

      Jos jompikumpi näistä on "luonnotonta" niin ehdottomasti fellaatio.

      Rakastan cuninlingusta. Nainen maistuu ihanalla, nainen tuoksuu ihanalle ja kostea häpy huulia, kieltä ja kasvoja vasten on paratiisi. Mikään maailmassa ei ole yhtä kaunista kuin naisen avautuva kukka.

      Homous on luonnollista sikäli, että ainakin rottayhteiskunnissa se toimii populaationsäätelymekanismina, Kun rottia on liikaa, niin homorottien määrä lisääntyy. Kertooko fellaationtarve homoudesta? Ehkä.

    • 6pussylicker9

      Annan. Tosin kumpanini ovat oleet aina sen verran siistejä, että ovat viimeisen panon jälkeen itsensä huolellisesti pesseet. Oman jäljiltä ei ole niin väliä.

    • hnompånå

      11 vuotta olin suhteessa jossa en saanut suihinottoa, enkä saanut nuolla pillua. Nyt olen ottanut korkojen kera takaisin menetetyt vuodet.

    • Kyllä meillä ainakin nuolenta kuuluu normaaliin rakasteluumme ja nautimme siitä. Itseasiassa me (m n aviopari) haluaisimme toisen naisen mukaan nauttimaan meidän molempien kielistä. Saa nähdä mistä ja milloin löytyy sellaisesta pitävä tai tarpeeksi kokeilunhaluinen nainen.

    • tahtoisin28N

      Annan miehelle suuseksiä, suhde kestänyt 3vuotta; en ole itse saanut kertaakaan. Saan vähintään 3 orgasmia yhdynnän aikana, joten en kaipaa suuseksiä muutakuin bondaus mielessä.

      Joskus kiihotun äärimmilleni ja saanut valtaisia orgasmeja masturboidessa kun ajattelen miesystäväni reisieni väliin... ehkä vielä jonain päivänä?

    • LipittäjäM

      Nuolen mielelläni, enkä koe sitä ollenkaan vastenmielisenä, päinvastoin. Pidän erityisen paljon siitä kun nainen istuu naamani päälle, nojaten esim. seinää vasten ettei minultakaan ihan heti happi lopu :) Ja paras kiitos on se kun saan hänen "ruiskun" suoraan suuhuni ja mitä useampi niin sitä parempi. Ps. nielen kaikki ja se on niin hyvää.

    • suulla

      Kyllä sitä pimpsaa tulee nuoltua jos nainen sitä haluaa. Kiihottaa itseäkin todella paljon katsoa ja tuntea kuinka nainen kiemurtelee ja vavahtelee nautinnosta samalla kun kieleni lipoo häpyhuulien välissä. Tuon jälkeen yhdyntä tuntuu jo niin hyvältä että pitää pidätellä jo tosissaan ettei oma nalli laukea ennenaikojaan. Toki ei sitä joka kerta toinna samalla kaavalla toistaa mutta jokatapauksessa yksi upeimpia seksin muotoja tuo pimpan nuoleminen.

      • antilepsu

        Oi voi kunpa oma mieheni ajattelisi samallalailla; meillä vain penistä kuuluu imeä ja lutkuttaa, pimpin nuoleminen on kuulemma lesboseksiin.

        Nyyhkis :'(


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      57
      4270
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2911
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2185
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1896
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      68
      1410
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1177
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      1062
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1048
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1022
    Aihe