Haluaisin tietää mikä kappale on, jossa lauletaan, että "kun sä lupasit jäädä mun luo...." Todennäkösesti valssi:) Aivan ihana kappale ja kiinnostas sen sanat ja nimi. Kiitän jos jollakin on tietoa!
kappaleen sanoja ja nimee haetaan..
4
2177
Vastaukset
- soittaja
Se on valssi nimeltä Yön syliin (kulkee meillä keikoilla nimellä Syön yli) ja minä en tiedä muita esittäjiä kuin Jamppa Tuominen. Löytynee Jampan 20 suosikkia-levyltä.
Tässä sanat, anteeksi niiden ulkoasu, ne on kirjoitettu toistakymmentä vuotta sitten ja silloinen tekstinkäsittelyohjelma muutti kaikki kirjaimet isoiksi. En jaksanut tekstata uudelleen.
YÖN SYLIIN
ON SOITTO TAAS VAIENNUT,
VIIMEISET LÄHTENEET ON YÖN SYLIIN POIS
JÄÄN HETKEKSI PÖYTÄÄNI ISTUMAAN VIELÄ
JA NÄÄN VIERELLÄIN SUN
HAAVEITA VAIN, TIEDÄN MÄ SEN
MENNYT OOT LUOTAIN POIS
MÄ NOUSEN JA LASKUNI MAKSAN,
KÄYN YÖN SYLIIN SATEISEEN KAUPUNKIIN.
KUN SÄ LUPASIT JÄÄDÄ MUN LUO,
LUULIN JO NIIN, ONNEN SE TUO
MUTTA HYMYSI HÄIPYI POIS UNTA KUIN OLLUT OIS.
MÄ TAKISTA KAULUKSEN NOSTAN JA KADULLE KÄYN,
YÖN SYLIIN POIS
JA KUULEN KUN ÄÄNIEN JOUKOSTA ASKELEET
SUN LÄHELLE TOIS.
HAAVEITA VAIN, TIEDÄN MÄ SEN
MENNYT OOT LUOTAIN POIS
NYT JATKAN TAAS KULKUA YÖN SYLIIN TUMMAAN
SE KYYNELEET PIILOTTAA.- soittaja
Kyllä Ylen äänilevystö näköjään tietää paljon muitakin esittäjiä.
- kiiitoksia
soittaja kirjoitti:
Kyllä Ylen äänilevystö näköjään tietää paljon muitakin esittäjiä.
Olen todella todella todella kiitollinen! Tää autto paljon:)
- _oi
kiiitoksia kirjoitti:
Olen todella todella todella kiitollinen! Tää autto paljon:)
Jossain nuoteissa tuo kertosäe menee hieman toisin:
KUN SÄ LUPASIT JÄÄDÄ MUN LUO,
TUNSIN: OON NYT SUN LÖYTÄNYT.
MUTTA HYMYSI HÄIPYI POIS UNTA KUIN OLLUT OIS.
Molemmilla tavoillahan sitä vedetään ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223