Olen aika taitava rakentamaan pienoiskarsinoita, kenttiä, tarhoja, kouluratoja ja esteratoja sekä esteitä. Osaan myös valmistaa pienoishevosille varusteita. En omista schleich-hevosia, sillä kaikki pitävät niitä lapsellisina ja ehkä itsekkin hieman. On ne ihan kivoja, ja hienojakin. Siispä olen aloittanut uuden harrastuksen: pienoismallien rakentamisen! Rakentaako joku muu pienoismalleja hevosiin liittyen?
Pienoismallihevosia
Pienoismallinero
1
79
Vastaukset
- coffee ♥
En rakenna pienoismallihevosia. Tai tavallaan, muokkaan esim schleichejä hiomalla, muokkaamalla asentoa, leikkaamalla jonku osan pois ja tekemällä kokonaan uuden ja lopuksi maalaamalla hevosen, tms... Huippu harrastus, mutta vaatii kärsivällisyyttä.
Schleich-hevoset on aika "paksuja", mutta on joitain kalliita oikean hevosen näköisiä pienoimalleja. Tykkään Collect-A-hevosista (halpojakin), mutta niitä ei saa oikein mistään muuta kuin netistä tilaamalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976