Minulla tulee perjantain täyteen 23 rv:a... Ja kysyisimpä nyt sitten, että kun ensimmäistäni odottelen, enkä siis paljoa tiedä, että onko sellainen pistokipu tai vihlonta toisinaan alavatsassa normaalia vielä tässä vaiheessa raskautta... Kun supistelua ei kai vielä saisi olla...ja siis, onko tämä supistelua? Muuten kaikki pitäisi olla kunnossa, ja hentoja muljahtelujakin vatsassa tuntuu, ainakin kerran päivässä...
rv 22....vihlontaa
3
862
Vastaukset
- sessu
Mullakin on. En huolestu. Tuntuu, että jo tässä vaiheessa vauvan paino joskus sattuu johonkin ligamenttiin siellä sisällä sen verran, ja varsinkin jos nousen sängystä äkkiä ylös tms. Itselläni tulee rv23 täyteen sunnuntaina, joten aika samoissa ajoissa sun kanssa. Ja vatsanahkaa venyttää niin, että jos sisällä venyy yhtään samalla lailla niin en ihmettele, että vihloo - ja nimenomaan tässä vaiheessa. Tuntuu, että pian repeen...
- pelokas
Kiva kuulla, kivi vierähti..."muljahdukset" vatsassakin on välillä jo aika ikävän tuntoisia ;) Ainakin minulla, mutta kaipa siitä saa olla onnellinen, taitavat olla merkkejä siitä että vaavi kasvaa ja voi hyvin.. Kyllä sitä vatsanahkaa välillä pingottaa, ja tuntuu todella "repivältä" :D..
Onnea meille, sun LA taitaa olla sitten..öö...12.12?
- pörrö
juups, kohtu kasvaa ja saattavat olla myös liitoskipuja tai mulla ainakin on, koska kohtu kasvanut ja vauva kasvaa. En usko et on huolta lainkaan. koitahan jaksella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881305
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t250609Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560