Olisi huomenna reissu tampereelle ja puoliksi vain sen takia että pääsee kokeilemaan paljon kehuja neitssä saaneen Nile kebabin ravintolaa. Osaako kukaan sano että onko sunnuntaina kyseinen paikka auki, arvostan jos joku viitsisi auttaa. Kiitos!
NIle kebab??
Mimmullii22
4
2207
Vastaukset
- kebab4
terve
oliko tämä sielä tammelassa ? hukkareissun teet, mikäli oven taa menet tänään. sunnuntait suljettu.- döner bebop
Aloittajahan kirjoitti menevänsä huomenna. Kirjoitus on tältä aamulta.
- Mimmuliii22
Käytiin tosiaan tänään, hukkareissuhan se oli, ravintola oli suljettu.. :( Jo kolmas yritys vuoen aikana oli eikä vieläkään onnistunut. Noh käytiin sitten ravintola Suleiman kebabissa, ihan hyvää perus pitakebabbia oli.
- nile1
Asiakkaiden pyynnöistä Nile kebab avaa myös sunnuntaisiin 20.01.2013 alkaen klo 12.00-20.00. Tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741