Pelikelpoinen paketti?

Sniperr!

Saisiko tällä paketilla pelikelpoisen sniputtaja setin(?):
Ase:
www.milgear.fi/kauppa/warrior-sdettvll-erikoistukilla-well-mb05-p-681.html
Kiikari:
www.milgear.fi/kauppa/sniper-9x50-valaistu-kiikarithtin-0072-jalat-p-4193.html
Bipodit:
www.milgear.fi/kauppa/haaratuki-bipod-kiskokiinnityksell-metallinen-p-569.html
Viriosat:
www.milgear.fi/kauppa/warrior-complete-cylinder-tune-mb01040508-m160-p-3732.html
Ja:
www.milgear.fi/kauppa/warrior-liipasinkoneisto-mb01mb04mb05-metallinen-p-2109.html
Hoppikumi:
www.milgear.fi/kauppa/falcon-hoppikumi-chamber-packing-well-mb01040508-p-3576.html
Ghillie:
www.milgear.fi/kauppa/ghilliepuku-osaa-paloksitelty-p-1431.html
Ja lisäksi 0.35-0.40g kuulia, ostan varmaan 0.36g?
Siinä olis kaikki, kalliiksi tulee mutta se ei ole ongelma.

6

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adullahi666

      Jos haluat päästä halvemmalla ja saada saman aseen suosittelen:

      Wellin MB-01C:

      http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=477&category_id=94

      Tossa on kaikki lisäosat valmiina ja toi on suht halpa. Hyvät lähöt, kestävä bibodi ja hyvä tähtäin.

      TAI VIRITETTY VERSIO SAMASTA!

      http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=839&category_id=94

      Ja vain 30 euroa kalliimpi.

      Ja kuules tätä, tämä EI ole vitsi. Kävin Biltemassa 3 päivää takaperin. Siellä näin Ghillie puvun 34 euroa alennuksessa. Mene hyvä ihminen (jos mahdollista) hakemaan Biltemasta se. IHAN samallainen puku ku sun kuvassa.

      Toi tulee huomattavasti halvemmaksi.

    • Paskanpuolikas
      • Sniperr!

        Omistan jo tuon itse aseen, ja haluan kuulla mielipiteitä noista osista/tarvikkeista. En tämmösiä; tää on sata kertaa parempi ja halvempi yms.


      • Joku
        Sniperr! kirjoitti:

        Omistan jo tuon itse aseen, ja haluan kuulla mielipiteitä noista osista/tarvikkeista. En tämmösiä; tää on sata kertaa parempi ja halvempi yms.

        Muuten ihan ok mutta tarvitset sen "palikan" että saat noi bipodit kiinni. Lisäksi tarkkuus puoleen kannattaa panostaa mm. tarkkuuspiippu ja hoppiyksikkö. Sekä samalla hinnalla saat esim. m180 viritys setin niin miksi ostaa m160.


    • Ghillie puvulla ei tee oikeestaa airsoft peleissä mitään. Eipä noi paljoo auta se puku pitäisi aina paikan päällä teä maastoon sopivaksi... Tuollainen paistaa keväällä hyvin ja syksyllä hyvin ja jopati keskikesällä..

      • Sniperr!

        Ok, en osta yli M160 virejä, koska:
        1. Tehot saattaa mennä yli 3J
        2. En jaksa välttämättä ladata jos on esim. M180-Jousi.

        Ja kiitos tuosta ghillie hommasta, käytän normaaleja maastokamoja(must. Rusk. Vihr.). Säästyypähän nekin rahat. Se raha menee sitten varmaan uuteen Kaasupistooliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe