Huumoriharjun talli Karkkilasta

asdfgjkl

Moi! Voisiko joku kertoa minulle Karkkilassa sijaitsevasta Huumoriharjun tallista? Millainen opetus siellä on? Onko hevoset ja ponit mukavia? Mikä on hepoista teidän suosikkinne? Entäs sellainen jolla et tahtoisi ratsastaa? Onko tallilla hyvä ilmapiii? Kiitos jos vastaat!!! ;)

10

2361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Olen käynyt Huumoriharjun tallilla jo jonkun aikaa, opetus on mielestäni hyvää, ja opettaja on todella mukava :)
      Hevoset ja ponit ovat todella mukavia ja maailman kilteimpiä, ja niiden kanssa on mukava työskennella, vaikka lukumäärä ei päätä huimaakkaan :)
      Ilmapiiri tallilla mielestäni on hyvä, ja siellä on mukava olla :) Suosittelen! :)

• awtywey6e5

kiitos kovasti!!!! :) (tekstinaloittaja)

• KaislaKokkonen

Minkä hintaisia tunteja siellä on

• HIHITTÄJÄ

olen käynyt huumoriharjulla aika kauvan jo. Minun lempi hevoset on kalle (kentällä) ja hippi ja lotta (maastossa) lotta on kiva myös kentällä. siellä kaikki hevoset ovat ihania. siellä saa itse varustaa hevosen joka on myös hyvä oppia ...kaikissa talleissa ei saa varustaa itse hevosta. Suosittelen tallia Opetus on hyvää. siellä otetaan rennosti eikä hötkyilla opettaja tosimukava. sielää saa nauraa ei mukään liian totinen talli niinkun nimestä huomaakin :) suosittelen!!

• sennu1

Löytyykö nettisivuja? Olisi kiva tietää esim. leireistä ja hevosista.

• Onnimoinen

Nettisivuja ei ole mutta löytyy Facebookista

• Maksu (:

Pajonkohan maksaisi huumoriharjun ''alkeiskurssi'' , jos ei tiedä vielä mitään ratsastuksesta? :) (kausikortti)

• ...

Mä en tosta kausikortista tiedä, mutta Huumoriharjulla on ainakin heppailuleiri 3.6-7.6, sekä 5.8-9.8. Sopii kaikenikäisille ja –tasoisille. Kaikki leiriläiset saavat oman hoitohevosen jonka kanssa opetellaan erilaisia maastakäsittelytaitoja. Leirillä ohjelmaan kuuluu hevostenhoitoa, ratsastusta, poniagilityä, kärryajelua sekä viimeisenä leiripäivänä näyttely oman hoitohevosen kanssa. Sisältää välipalan ja tarvittessa kuljetuksen Karkkilan alueella.
      Hinta 150€/oppilas, jos 2lasta samasta perheestä 100€/oppilas

• minäpä

Minkä hintaisia leirejä tällä tallilla on?

• USSEDUSSEDAA

talli on muuten kiva mutta kerran tunnilla ei aloitettu laittaa hevosia valmiiksi, vaan siellä ruokittiin hevosia puoli tuntia!! ja sitten vasta aloitettiin laittaa heppoja valmiiksi ja ratsastettii viisitoista minuuttia! suosittelen karkkilassa sijaitsevaa Hevoslaakson tallia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      108
      5541
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4821
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4762
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2215
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      117
      2051
    6. 107
      1797
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1577
    8. 371
      1318
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1151
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      221
      1123
    Aihe