Huumoriharjun talli Karkkilasta

asdfgjkl

Moi! Voisiko joku kertoa minulle Karkkilassa sijaitsevasta Huumoriharjun tallista? Millainen opetus siellä on? Onko hevoset ja ponit mukavia? Mikä on hepoista teidän suosikkinne? Entäs sellainen jolla et tahtoisi ratsastaa? Onko tallilla hyvä ilmapiii? Kiitos jos vastaat!!! ;)

10

2322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Olen käynyt Huumoriharjun tallilla jo jonkun aikaa, opetus on mielestäni hyvää, ja opettaja on todella mukava :)
      Hevoset ja ponit ovat todella mukavia ja maailman kilteimpiä, ja niiden kanssa on mukava työskennella, vaikka lukumäärä ei päätä huimaakkaan :)
      Ilmapiiri tallilla mielestäni on hyvä, ja siellä on mukava olla :) Suosittelen! :)

• awtywey6e5

kiitos kovasti!!!! :) (tekstinaloittaja)

• KaislaKokkonen

Minkä hintaisia tunteja siellä on

• HIHITTÄJÄ

olen käynyt huumoriharjulla aika kauvan jo. Minun lempi hevoset on kalle (kentällä) ja hippi ja lotta (maastossa) lotta on kiva myös kentällä. siellä kaikki hevoset ovat ihania. siellä saa itse varustaa hevosen joka on myös hyvä oppia ...kaikissa talleissa ei saa varustaa itse hevosta. Suosittelen tallia Opetus on hyvää. siellä otetaan rennosti eikä hötkyilla opettaja tosimukava. sielää saa nauraa ei mukään liian totinen talli niinkun nimestä huomaakin :) suosittelen!!

• sennu1

Löytyykö nettisivuja? Olisi kiva tietää esim. leireistä ja hevosista.

• Onnimoinen

Nettisivuja ei ole mutta löytyy Facebookista

• Maksu (:

Pajonkohan maksaisi huumoriharjun ''alkeiskurssi'' , jos ei tiedä vielä mitään ratsastuksesta? :) (kausikortti)

• ...

Mä en tosta kausikortista tiedä, mutta Huumoriharjulla on ainakin heppailuleiri 3.6-7.6, sekä 5.8-9.8. Sopii kaikenikäisille ja –tasoisille. Kaikki leiriläiset saavat oman hoitohevosen jonka kanssa opetellaan erilaisia maastakäsittelytaitoja. Leirillä ohjelmaan kuuluu hevostenhoitoa, ratsastusta, poniagilityä, kärryajelua sekä viimeisenä leiripäivänä näyttely oman hoitohevosen kanssa. Sisältää välipalan ja tarvittessa kuljetuksen Karkkilan alueella.
      Hinta 150€/oppilas, jos 2lasta samasta perheestä 100€/oppilas

• minäpä

Minkä hintaisia leirejä tällä tallilla on?

• USSEDUSSEDAA

talli on muuten kiva mutta kerran tunnilla ei aloitettu laittaa hevosia valmiiksi, vaan siellä ruokittiin hevosia puoli tuntia!! ja sitten vasta aloitettiin laittaa heppoja valmiiksi ja ratsastettii viisitoista minuuttia! suosittelen karkkilassa sijaitsevaa Hevoslaakson tallia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5575
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      223
      4521
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4464
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      72
      4285
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4242
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      158
      3748
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      88
      3061
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      3025
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3021
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      10
      2130
    Aihe