Loitsut vaativat vuosikausien harjoittelua

Vitaalia valoa

Menee aika kauan että oppii tekemään edes yksinkertaisia loitsuja.

Otetaan esimerkki:
Aloin harjoittelemaan aivan tavallisen tulipallon ampumista käsistäni n. 4 vuotta sitten, opin sen muutama kk sitten. Itse prosessi ei ole kovinkaan vaikea kun sen oivaltaa, mutta se oivaltaminen on hyvin vaikeaa. Ensiksi nimittäin pitää osata keskittää energiansa niin, että avaa portaalin toiseen dimensioon. Ymmärtämisen helpottamiseksi kutsukaamme tätä dimensiota vaikkapa nimellä helvetti.

Kun opit keskittämään energian kämmeniesi väliin, kykenet avaamaan portaalin helvettiin ja vetämään energiasi mukana sieltä pienen määrän tulta tähän kolmanteen dimensioon(siis meidän todellisuuteemme), sitten vain suuntaat tämän energian kohteeseen minkä haluat polttaa(huom. tämä vaatii äärimmäistä varovaisuutta)

Tällä hetkellä opettelen vaihekävelyä(phasewalk) jonka idea on päinvastainen, eli menen itse rinnakkaistodellisuuteen avaamalla portaalin energioillani, astun sisään tästä portaalista ja kävelen siellä(rinnakkaistodellisuudessa) tietyn matkaa eteenpäin, kunnes maallinen energia vetää ruumiini takaisin tähän todellisuuteen. Käytännössä tämä näyttää teleporttaamiselta, eli katoan ja ilmestyn toiseen paikkaan(sen kävelymatkan päähän jonka olen ehtinyt sunistaa rinnakkaistodellisuudessa.

Oikeat loitsut tarvitsevat valtavan määrän energiaa, loitsujen vaativan energiatason voi saavuttaa kun onnistuu avaamaan juuri- ja sakraalichakransa täysin. Näiden chakrojen aukaiseminen päästää valon sydämeesi ja voit uudelleensyntyä rakkauden timanttivaloon täysikuun lapsena.

Vastaan kaikkiin kysymyksiinne.

9

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80lvl mage

      Kuulostaa monimutkaiselta. Itselläni toiminut abrakadabra ja simsalapim, aukee ovet ja lentää salamat.

    • tietämätön

      Mistä oot löytäny tämmöstä tietoa?

      • Vitaalia valoa

        Antero valaisi minulle nämä salaisuudet.

        "Antero Vipunen on karjalaisessa ja suomalaisessa kansanrunoudessa maan alla makaava vainaja tai jättiläinen; tietäjä, jolla on hallussaan arvokkaita ikiaikaisia loitsuja tai tietoja.

        Väinämöisen loitsusta puuttuu kolme sanaa eli luotetta. Ne saadakseen hän menee herättämään nukkuvan Vipusen joko hakkaamalla puut tämän haudalta, tai menemällä suusta vatsaan. Vipunen voi myös nielaista tahallaan Väinämöisen. Vatsassa Väinämöinen takoo niin kovasti, että Vipunen luovuttaa, ja antaa sanat vatsasärystä päästäkseen."


    • Helel.

      Sinä oletkin sitten hyvää vauhtia menossa kohti helvettiä pirun-polkan myötä,valitettavasti

    • shepard12

      Oot pelannu liikaa skyrimiä

      • Vitaalia valoa

        En ole koskaan pelannut Skyrimiä, olen kyllä joskus pelannut Daggerfallia ja Morrowindiä.


    • Same old same old

      Ihan hauska trolli, kertoo paljon siitä millaisessa harrypotter-universumissa nämä trollailijat kuvittelevat magian harjoittajien elävän.

      • Vitaalia valoa

        Harry Potter ei tietääkseni käsittele millään tavalla magiikkaan olennaisesti liittyviä rinnakkaisdimensioita ja ihmiselle jokseenkin arvoituksellisia fysiologisia ilmiöitä.

        Tulkintasi menee nyt pahan kerran metsään, sillä todellisuudessa kuvittelen(eli tiedän) että valtaosa teistä magiaa "harjoittelevista" noviiseista perustaa harrastuksensa sille, että "olisi kiva osata jotain jännää loitsimista"

        95% ihmisistä perustaa harjoituksensa sille, että he osaisivat jotain uniikkia jonka johdosta he erottuisivat massasta, myös salaisuuksien tunteminen, eli tiedon jano liittyy tähän.

        Vain me 5% joilla on magianharjoittamisessa puhtaat ja epäitsekkäät motiivit voimme nostaa maailman energiatasoa nostamalla omaa voimatasoamme, ja täten autamme itseämme ja muita.

        Tuolla katkeruudella olet ikuisesti noviisi. Sitten vasta kun et enää välitä opitko todellista magianharjoittamista, niin voit nousta todelliseksi maagiksi.


    • intere

      Miten olisi mahdollista näitä chakroja avata? Olen jo pitkän aikaa ollut kiinnostunut aiheesta, mutta oikeaa magian harrastajaa ei ole löytynyt. Vastuulliselle ihmiselle neuvot menevät, ei ole tarkoitus egoilla harry potter tyyliin.
      Sydämmessäni toivon että tämä ei ole kusetusta.

      Ohjeita voisi meilata osoitteeseen [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe