Kia

tuleva omistaja

Kiasta tulee Daewoolle kova kilpailija, esim. Kialla on viiden vuoden takuu!

8

2885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delta-Auto

      ...johan se onnistui pilaamaan Fiatin myynnin.
      Kyllä se onnistuu pilaamaan Kiankin myynnin.
      Fiatin ostajat omalla palstallaan estii kilpaa vaihtoehtoisia huoltajia pääkaupunkiseudulla Deltalle.
      Itse olisin ostanut Tacumani 2.0CDX atm:n sijasta Fiat MW 1.8 Actualin, mutta myyjä oli niin tökerö, että kavelin kadun toiselle puolelle Megane kauppaan ja koeajoin sillä Tacuma-kauppaa(jonka olin koeajanut aikaisemmin).
      Sain sieltä Tacumasta hyvän tarjouksen, josta en enää kieltäytynyt. Nyt Tacumalla 2kk/5tkm takana ja olen tosi tyytyväinen!

      Huom! Fiat MW:ssä ei ollut mitään vikaa. se oli mielestäni paras ko.luokan koeajamani auto minulle ja olisin alkanat tekemään kauppaa, mutta myyjää ei kiinnostanut kaupanteko.
      Lähin Fiat kaupantekijä olisi löytynyt 400 kilometrin päästä ja sekään ei päässyt maahantuoja-Deltan holhouksen vuoksi tekemään kunnon tarjousta verrattuna esim Bilian Renautteihin, puhumattakaan Daewoo-kauppiaastani.

      • samalta tiskiltä

        Ainakin täällä Joensuussa entinen Mossekauppa myy ladan ohella Fiatia, Hyundaita ja Suzukia. Siihen samaan vielä Kia sekaan niin onhan pikkuautoluokassa valinnanvaraa saman katon alta.
        Kia Picanto Suzuki Alto
        Hyundai Getz Fiat Punto


      • Daewoo Nubira

        Jätetään ne nihkeästi suhtautuvien merkkien myyjät omaan arvoonsa, ja ajellaan niillä merkeillä joita meille kuluttajille halutaan myydä.
        Päivääkään en ole muuten Nubiran ostoa katunut.
        Mielenkiinto on kohdistunut Evandaan seuraavan vaihdon koittaessa.


      • YoHannes

        Kannattaisiko kuitenkin kelata sitä muistin ohutta nauhaa hieman taaksepäin ja muistella 90-luvun alkua.

        Eikös se nimenomaan olluyt Veho, joka oli lähellä kuihduttaa Fiatin myynnin kokonaan, koska oli hätäpäissään ottanut merkin edustuksen, mutta ei sitten oikein kohdellut Fiat -asiakkaita tasavertaisina talon muiden merkkien kanssa. Sama asenne siirtyi sitten hinnoitteluun kalliina varaosina ja huoltoon epämääräisyytenä.

        Eiköhän se ole nimenomaan Delta-Auto joka nosti Fiatin suosta kotimaassamme, koska se oli Ladan hiipumisen jälkeen iso länsimainen merkki.
        Samaa nousua voi odottaa Kialle.

        Eiköhän isoissa yrityksissä kautta maan ja maailman törmää sekä huonoon että hyvään palveluun, joten ei suotta kannattane osoittaa syyttävällä sormella pelkästään Delta-Autoon.


      • ostaja
        YoHannes kirjoitti:

        Kannattaisiko kuitenkin kelata sitä muistin ohutta nauhaa hieman taaksepäin ja muistella 90-luvun alkua.

        Eikös se nimenomaan olluyt Veho, joka oli lähellä kuihduttaa Fiatin myynnin kokonaan, koska oli hätäpäissään ottanut merkin edustuksen, mutta ei sitten oikein kohdellut Fiat -asiakkaita tasavertaisina talon muiden merkkien kanssa. Sama asenne siirtyi sitten hinnoitteluun kalliina varaosina ja huoltoon epämääräisyytenä.

        Eiköhän se ole nimenomaan Delta-Auto joka nosti Fiatin suosta kotimaassamme, koska se oli Ladan hiipumisen jälkeen iso länsimainen merkki.
        Samaa nousua voi odottaa Kialle.

        Eiköhän isoissa yrityksissä kautta maan ja maailman törmää sekä huonoon että hyvään palveluun, joten ei suotta kannattane osoittaa syyttävällä sormella pelkästään Delta-Autoon.

        Ostan autoni sieltä hyvästä palvelusta. Miksi kannattaa yleensä mennä sellaisiin autoliikkeisiin jotka eivät halua myydä autojansa? En alistu kerjuuseen, koska auto vaihdetaan käteisellä välirahalla.


      • YoHannes
        ostaja kirjoitti:

        Ostan autoni sieltä hyvästä palvelusta. Miksi kannattaa yleensä mennä sellaisiin autoliikkeisiin jotka eivät halua myydä autojansa? En alistu kerjuuseen, koska auto vaihdetaan käteisellä välirahalla.

        Yritin sanoa suomeksi, että mitä todennäköisimmin niin Deltassa kuin muissakin autoalan liikkeissä kohtaat sekä hyvää että huonoa palvelua niin kauan kuin siellä on ihmisiä töissä.

        Eli Delta-Autossa on sekä hyviä asiakaspalvelijoita ja toisaalta myös ei-niin-hyviä.
        Ihan samassa suhteessa kuin muissakin autoliikkeissä eli ei kannattane yleistää.
        Jos sattuu saamaan huonoa palvelua siitä kannattaa mainita liikkeen vastaaville tahoille tai kokeilla neuvotteluja vaikka toisen automyyjän kanssa, jos auto kiinnostaa ei silloin kynnyksenä voi olla yksi myyjä.

        Olen itse monilla eri elämänaloilla kohdannut sekä huonoa että hyvää palvelua, mutta en muodosta kuvaani yrityksestä ensimmäisen vastaantulijan perusteella, joka edustaa yritystä.
        Jos sitten sama linja jatkuu niin siitäkin voi vetää johtopäätöksiä, mutta usein auttaa, jos viitsii kertoa mielipiteensä ko yrityksen edustajien esimiehille.


      • Martti
        YoHannes kirjoitti:

        Yritin sanoa suomeksi, että mitä todennäköisimmin niin Deltassa kuin muissakin autoalan liikkeissä kohtaat sekä hyvää että huonoa palvelua niin kauan kuin siellä on ihmisiä töissä.

        Eli Delta-Autossa on sekä hyviä asiakaspalvelijoita ja toisaalta myös ei-niin-hyviä.
        Ihan samassa suhteessa kuin muissakin autoliikkeissä eli ei kannattane yleistää.
        Jos sattuu saamaan huonoa palvelua siitä kannattaa mainita liikkeen vastaaville tahoille tai kokeilla neuvotteluja vaikka toisen automyyjän kanssa, jos auto kiinnostaa ei silloin kynnyksenä voi olla yksi myyjä.

        Olen itse monilla eri elämänaloilla kohdannut sekä huonoa että hyvää palvelua, mutta en muodosta kuvaani yrityksestä ensimmäisen vastaantulijan perusteella, joka edustaa yritystä.
        Jos sitten sama linja jatkuu niin siitäkin voi vetää johtopäätöksiä, mutta usein auttaa, jos viitsii kertoa mielipiteensä ko yrityksen edustajien esimiehille.

        Kuka ensinnäkään kehtaa mennä valittamaan esimiehille myyjien käyttäytymisistä? Varmaan siinä vaiheessa valittaja mielletään p..sereijäksi kaikkien taholta. Tuskin niitä sen jälkeen huvittaa paremmin palvella, tekee vaan itsensä pelleksi, mutta miten kukin haluaa, sen saa jokainen päättää onneksi itse.


      • Niki
        Martti kirjoitti:

        Kuka ensinnäkään kehtaa mennä valittamaan esimiehille myyjien käyttäytymisistä? Varmaan siinä vaiheessa valittaja mielletään p..sereijäksi kaikkien taholta. Tuskin niitä sen jälkeen huvittaa paremmin palvella, tekee vaan itsensä pelleksi, mutta miten kukin haluaa, sen saa jokainen päättää onneksi itse.

        Mulla tuli pientä sanaharkkaa Deltan huoltotiskillä moottorin oikeanlaisesta öljynkulutuksesta- niinpä tiskin takana ollut kaveri ohjasi minut huoltopäällikön huoneeseen. Tiskin takana ollut tyyppi ei ollut lainkaan kiinnostunut palvelemaan tai auttamaan ongelmassani, mutta kun kerroin ongelmani huoltopäällikölle, tämä jyrisi alaisilleen siihen malliin, että johan alkoi palvelua tulemaan. Antoivat pullon ilmaista öljyä ja tulivat pihalle asti kaatamaan sitä autooni sekä toivottivat hyvää matkaa. - Siinä Deltan palvelua parhaimmillaan, kunhan esimiehet pääsevät vähän kovistelemaan...

        Toinen kerta oli kun menin Deltaan koeajamaan uutta Alfa 156:ta. Sanoin, että omistan sellaisen ja juttelin hetken myyjän kanssa. Todella mukava ja asiallinen myyjä pyysi odottamaan hetken ja haki minulle Alfan lipun, jonka tämä käski nostamaan vaikka mökin salkoon.

        Nykyään kun porukkaakin on vähän vaihtunut, olen kyllä minäkin saanut Deltasta varsin luokatonta palvelua. Näinollen on todettava, että kyllä Deltassakin osataan palvella kun sille päälle sattuvat (ja on oikeat ihmiset paikalla). Ainakin Turussa Daewoon myyntiä hoitaa Turun Autohalli, joka on paikallinen Opel-myyjä. Palvelu on varmasti huonoimpia mitä olen missään kokenut...
        Muista Daewoo-malleista en sano mitään, mutta Evandaa pidän varsin onnistuneena laitoksena. Sellainen kyllä vähän kiinnostaisi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe