Hyvä fysioterapeutti, osteopaatti tai vastaava

hermotärtyy

Onko paikkakunnalla hyvää selän nikamien vaivojen tuntijaa?

Olen yhdessä paikassa käynyt mutta kantaa ei otettu nikamien kipuun ja siitä seuraavaan hermojen ärsytykseen rintarangan alueella joka säteilee ylävatsaan.

Terveystalossa ortopedillä täällä käynyt ja saanut lähetteen fysioterapiaan.

Kertokaa myös lähialueen selän kipujen osaajat ja yksityisenpuolenkin fysiatrit/ ortopedit.


Kokemuksia?

22

3541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srer

      Sama vaiva. Ei siihen oikein ortopedia auta vaan hyvä yleiskunto ja etenkin keskivartalon lihakset. Kannattaa välttää pitkiä aikoja toimistotuolissa istumista ja muuta vastaavaa joka rasittaa selkää. Nikamassa olen ihan hyvää hoitoa joskus selän vaivoihin saanut http://www.nikama.fi/ kirkkokadulla sijaitsee.

      • .-.

        .-.


      • .-.

        .-.


    • Spesialisti

      Ei ole Savonlinnassa mielestäni muita, kuin yksi pätevä.
      Soita Artolle, niin uskon, että apua löytyy.
      Arto Löytynoja puh. 050 356 8449

      Ihan toisen luokan mies lääkäreihin verrattuna.
      Asiakkaan kannalta posiitivisessa mielessä todettuna.

    • Fosfori seppo

      Nivel kipuun auttaa, kun välttää ruokiin lisättyä fosfaattia, tällöin kalsiumin ja fosfaatin suhde elimistössä normalisoituu ja nivelet ja lihakset paranevat. Liika fosfaatti elimistössä aiheuttaa lihaskramppeja, lihasjäykkyyttä, nivelrikkoja ja valtimojen kalkkeutumista. Lääketeollisuus ja yksityinen terveydenhuolto saa kiittää elintarviketeollisuutta lisätystä fosfaatista, oikea kansansairaus.

      • Siniverinen

        Suomalaisten fosfaattien saanti ylittää suositukset. Ihme ja kumma ettei tähän puututa. Ravitsmusterapeutit puhuvat usein elintarviketeollisuuden suulla. Missään elämäni vaiheessa en ole tavannut niin hiljaista ammattikuntaa kuin elintarviketeollisuudessa työskentelevät ravitsemustieteen asiantuntijat. Vuosikaudet on tiedetty että lehmiltä menee ennen pitkää jalat alta, kun niille syötetään fosfaatteja. Jopa amerikoissa, missä teollisuuden rahaa puhuu, fosfaatteja on vähennetty merkittävästi rehuissa, jolloin myös eläinperäisten elintarvikkeiden fosfaattipitoisuus laskee. Voi olla että fosfaattipula ja lannoitteiden kallistuminen on päätöksen taustalla, eikä suinkaan halu suojella kuluttajien terveyttä. Meillä Suomessa fosfaattia vielä riittää….ja ilmeisesti on vielä liian edullistakin.


      • hdhjtyjtjktg
        Siniverinen kirjoitti:

        Suomalaisten fosfaattien saanti ylittää suositukset. Ihme ja kumma ettei tähän puututa. Ravitsmusterapeutit puhuvat usein elintarviketeollisuuden suulla. Missään elämäni vaiheessa en ole tavannut niin hiljaista ammattikuntaa kuin elintarviketeollisuudessa työskentelevät ravitsemustieteen asiantuntijat. Vuosikaudet on tiedetty että lehmiltä menee ennen pitkää jalat alta, kun niille syötetään fosfaatteja. Jopa amerikoissa, missä teollisuuden rahaa puhuu, fosfaatteja on vähennetty merkittävästi rehuissa, jolloin myös eläinperäisten elintarvikkeiden fosfaattipitoisuus laskee. Voi olla että fosfaattipula ja lannoitteiden kallistuminen on päätöksen taustalla, eikä suinkaan halu suojella kuluttajien terveyttä. Meillä Suomessa fosfaattia vielä riittää….ja ilmeisesti on vielä liian edullistakin.

        Viljelyspeltojen fosfaattiluku on paikkapaikoin nykyisin noin 300 kertainen siihen nähden mitä viljelyskasvit tarvitsevat.
        Se taas johtuu siitä että vuosikymmenet on ajettu apulantaa pelloille, ilman minkäänlaista järkeä, tai tutkimusta.

        B-vitamiini, varsinkin B3 niasiini voi auttaa selkä-, ja nivelkipuihin.


      • tietoakaipaan

        Kerrotko missä on tuota fosfaattia kuin kolajuomissa?


      • fosforikaarlo
        tietoakaipaan kirjoitti:

        Kerrotko missä on tuota fosfaattia kuin kolajuomissa?

        Liha, kala ja maitotuotteet. Niissä on fosfaatteja. Ja tietysti hiilihapotetuissa virvoitusjuomissa.


      • .-.

        .-.


    • nikkama

      Nikama on ihan hyvä paikka.

    • enmenenikamaan

      Nikamassa ei ole nykyaikaista kelan suoraveloitusta! Todella hankala hakea korvauksia ja hidasta.

      • Kelakorvaus

        Kyllä on Kelan suorakorvaus Nikamassa. Olen saanut suoraan kelan korvauksen, kun maksoin.


    • .-.

      .-.

    • mieti-ihe

      Onhan se aika arveluttavaa jos kipu selässä ja hierotaan varpaaasta.

    • Zone terapiikö?

      Tiiätkö, et hermo sinne varpaaseen lähtee ristiselästä, ja ootko koskaan kuullu jalkpohjaterapiasta? JOS on alansa osaava, saattaa olla oikealla tiellä.....

    • .-.

      .-.

    • Anonyymi

      Minulla oli pitkään yläselkä jumissa, jomotti oikeaan käsivarteen, välillä myös vasempaan. Tosi tuskallista olla, jatkuvasti särkylääkettä, ei saanut yöllä nukutuksi.
      Olin työmatkalla Savonlinnassa, katsoin netistä Nikama, soitin sain ajan. Sain ajan samaksi päiväksi.
      Yllätykseksi vastassa nuori nainen, ajattelin, ei taida nyt apua saada. Kyseinen nainen oli tosi napakka, hieroi ensin vakain ottein jännitykset pois, sitten selälleen ja käsivarret ristiin ja rouva aukaisi kolme lukkoa helposti.
      Kiitos Janna Löytynoja olet ammattilainen suosittelen.

    • Anonyymi

      Arto Löytynoja piti minut työkykyisenä 20 vuotta, paha kaularankaongelma sekä ylärintarangan ongelma, ei erikoislääkäritkään voineet auttaa... Arto pystyi ja otti vastaan aina kun tarvitsin apua. Suuri kiitos hänelle!

      • Anonyymi

        Ja maksoi paljon?


      • Anonyymi

        Pitää työkuntoisena kun laskut on sitäluokkaa että töihin mentävä vaikka ei pystyskään. Kokeilkaa joskus kun menette fyssärille,osteopaatille tai ortopedille ettette kerro missä vaiva, täytyyhän ammattilaisen se itse löytää, näin ei ainakaan savonlinnassa ole... jos kerron että sormeen koskee niin vähän puristellaan sieltä ja sanotaan voivoivoi kylläpäs on jumissa vaikka sormessa ei olisi mitään vikaa.


    • Anonyymi

      Ylipaino ja alkoholi pois niin ei selkä vaivaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe