Olen muuttamassa yksin Ruovedelle kun perin sieltä kauniin tilan. Kysymys kuuluukin, että onko Ruovedellä yksinhuoltajaäitejä tai muuten yksinäisiä naisia iältään 40-50v. Jos on niin ketä ja missä asuvat??
Tietenkin itse täytyisi ottaa selvää, mutta koska eletään tätä nettihelppouden aikakautta niin ajattelin kysyä? Kiitos vastauksistaetukäteen.
Ruovedelle
5
310
Vastaukset
- Helga neiti 72v
Peräkamarinpoikia on riittämiin jo , mutta yh :t on aika vähissä ja samoin yksinäiset naiset , jollet sitten huoli yli 70 vuotiasta morsmaikkua.
- Kivoja ihmisiä
Ruovedellä on helppo tutustua ihmisiin. Mene rohkeasti mukaan, jos tilasi on niin, että niillä kulmilla toimii kyläyhdistys. Keskustan alueella kannattaa tutustua ruoveden teatterin porukkaan tai jos sinulla on kouluikäisiä lapsia, niin tutustut varmasti muihin vanhempiin. Seurakunnalla on ainakin ollut erilaisia kerhoja alle kouluikäisille.
Itse en asu nyt Ruovedellä, mutta olen asunut. Ei mene kauaakaan, kun oikeastaan tiedät/tunnet kaikki. Sitä en tiedä, paljnko on ihan yksinäisiä 40-50v naisia, mutta jo käymällä säännöllisesti kaupoilla, alkaa ihmiset juttelemaan ja tervehtimään.
Kunnan politiikkaan/ihmeelliseen nokkimisjärjestykseen en ota tässä kantaa tämän kummemmin, mutta tavalliset ihmiset siellä on pääsääntöisesti mukavaa porukkaa.- Uudet tuulet
Kiitos "Kivoja ihmisiä"-nimimerkille.
Vastauksesi oli oikein fiksu ja sivistyneesti kirjoitettu.
- tuittuponi
Tervetuloa.. Itsestä kylläkin tuntuu, että tältä paikkakunnalta löytyy enimmäkseen leskirouvia enemmän kuin tuota hieman nuorempaa väkeä... Kokonaisuutena ihan ok paikka asua, harrastuksia löytyy, eikä täältä nyt niin pitkä matka oo sitten naapurikuntiinkaan... Rohkeasti vaan mukaan kylän tapahtumiin! Kesällä ainakin on tapahtumatarjontaa tosi paljon.. katso Ruoveden nettisivuilta... tai no varmasti ootkin jo katsonut :)
- Uudet tuulet
Kiitos vinkistä. En ole vielä kesää ja sen tarjontaa saanut Ruovedellä viettää, mutta kesä on tulossa joten katsotaankatsotaan..... hmmmmmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990