Ruovedelle

Uudet tuulet

Olen muuttamassa yksin Ruovedelle kun perin sieltä kauniin tilan. Kysymys kuuluukin, että onko Ruovedellä yksinhuoltajaäitejä tai muuten yksinäisiä naisia iältään 40-50v. Jos on niin ketä ja missä asuvat??
Tietenkin itse täytyisi ottaa selvää, mutta koska eletään tätä nettihelppouden aikakautta niin ajattelin kysyä? Kiitos vastauksistaetukäteen.

5

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helga neiti 72v

      Peräkamarinpoikia on riittämiin jo , mutta yh :t on aika vähissä ja samoin yksinäiset naiset , jollet sitten huoli yli 70 vuotiasta morsmaikkua.

    • Kivoja ihmisiä

      Ruovedellä on helppo tutustua ihmisiin. Mene rohkeasti mukaan, jos tilasi on niin, että niillä kulmilla toimii kyläyhdistys. Keskustan alueella kannattaa tutustua ruoveden teatterin porukkaan tai jos sinulla on kouluikäisiä lapsia, niin tutustut varmasti muihin vanhempiin. Seurakunnalla on ainakin ollut erilaisia kerhoja alle kouluikäisille.

      Itse en asu nyt Ruovedellä, mutta olen asunut. Ei mene kauaakaan, kun oikeastaan tiedät/tunnet kaikki. Sitä en tiedä, paljnko on ihan yksinäisiä 40-50v naisia, mutta jo käymällä säännöllisesti kaupoilla, alkaa ihmiset juttelemaan ja tervehtimään.

      Kunnan politiikkaan/ihmeelliseen nokkimisjärjestykseen en ota tässä kantaa tämän kummemmin, mutta tavalliset ihmiset siellä on pääsääntöisesti mukavaa porukkaa.

      • Uudet tuulet

        Kiitos "Kivoja ihmisiä"-nimimerkille.

        Vastauksesi oli oikein fiksu ja sivistyneesti kirjoitettu.


    • tuittuponi

      Tervetuloa.. Itsestä kylläkin tuntuu, että tältä paikkakunnalta löytyy enimmäkseen leskirouvia enemmän kuin tuota hieman nuorempaa väkeä... Kokonaisuutena ihan ok paikka asua, harrastuksia löytyy, eikä täältä nyt niin pitkä matka oo sitten naapurikuntiinkaan... Rohkeasti vaan mukaan kylän tapahtumiin! Kesällä ainakin on tapahtumatarjontaa tosi paljon.. katso Ruoveden nettisivuilta... tai no varmasti ootkin jo katsonut :)

      • Uudet tuulet

        Kiitos vinkistä. En ole vielä kesää ja sen tarjontaa saanut Ruovedellä viettää, mutta kesä on tulossa joten katsotaankatsotaan..... hmmmmmm...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe