On rikos viedä alle kolmivuotias lapsi päiväkotiin ja rangaistava teko jos sen tekee alle viisivuotiaalle. Vasta esikoulu on järjellistä ja kehittävää puuhaa, kuin myös pienimuotoinen kerhotoiminta, äidin matkassa. Kaikki muu on pahasta lapsen kehitykselle. Pakottavassa tapauksessa voi lapsen viedä kolmesta-viiteen vuotiaana, tutulle tädille jolla on omiakin lapsia perhepäivähoitoon, mutta ei muualle, jos halutaan kasvatta terveitä yksilöitä tähän muutenkin kylmään mailmaan.
Keskitysleirejä kaikki tykkänään!
1
220
Vastaukset
- ergtrew
No aika kärjistettyä, mutta ainakin omalla paikkakunnalla ryhmäkoot ovat niin isoja, ettei hyvää ja laadukasta päivähoitoa voi mitenkään taata (vaikka olisi kuinka koulutettu, mutta ihmisellä on vain kaksi kättä ja kaksi silmää). Okei, saahan siellä leikkiseuraa, mutta leikkiseuraa voi saada myös muuten kuin olemalla metelilaumassa 8-10h. En itsekään jaksaisi olla vastaavanlaisessa työympäristössä edes 8h jos kaikki huutaisivat ympärillä ja jatkuva hälinä. Eikä ole normaalia sekään, että lapset ovat jatkuvasti kipeinä, on täitä ja kihomatoja ja ties mitä. Meidän lapsilla ei ole ikinä ollut edes korvatulehdusta ja ehkä kerran vuodessa flunssa. Palkkasimmekin lapsillemme oman pphoitajan, jolla ei ole muita lapsia ja joka hoitaa aivan naapurissa 12-14 päivää kuussa lapsia. Kyseinen hoitaja on itse työskennellyt päiväkodissa ja hoiti omat lapsensa kotona. Lapset näkevät muita lapsia / kavereita puistoissa ja pulkkamäessä, harrastuksissa ja kerhossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876