Oletko miettinyt MIKSI olet yksin?
Yksinäisyyden syyt
79
1672
Vastaukset
- kl56757
Onpa tuore aloitus. Joka päivä lähes olen tätä miettinyt noin 10 v ajan, Silloin kaverit perheellistyivät, minä en. Ei kukaan halua kolmatta pyörää kekkereille. Miksi en ole löytänyt paria? En lapsuudenkokemusteni takia kykene luottamaan miehiin.
- siili3
Minä ärsyynnyn ihmisiin nopeasti, kuuntelen ihmisiä jotenkin liiankin tarkkaan ja muistan melkein sanasta sanaan kaiken, mitä he ovat kertoneet. Pitäisi jotenkin osata höllätä siinäkin.
Toiseksi olen hirveän itsekeskeinen, en tykkää jakaa mitään, esim. karkkipussia, enkä myöskään koskaan odota saavani toiselta mitään toisen omaa. Todella inha piirre.
Osaan kuitenkin olla ihmisten kanssa siinä mielessä, että olen aina saanut helposti ystäviä. En kuitenkaan osaa päästää heitä oikeasti lähelle ja hermoilen sitä kelpaanko heille. Niinpä sitten lakkasin pitämästä ihmisiin yhteyttä, kun koin sen niin raskaana.
Ikävintä tässä on se, että kaikesta huolimatta kärsin yksin olemisesta. No, nykyään olen jo niin masentunutkin, ettei tällaista kukaan katselisikaan. - Aito yksinäinen
Yksinäisyyteni on naisten ja yhteiskunnan vika.
- gvbjhg
lol
- she.
Joo naisten vika tottakai. naisten vika ****u. Minunkin pitäisi varmaan alkaa syyttää kaikkia miehiä omasta yksinäisyydestäni.
- Aito yksinäinen
she. kirjoitti:
Joo naisten vika tottakai. naisten vika ****u. Minunkin pitäisi varmaan alkaa syyttää kaikkia miehiä omasta yksinäisyydestäni.
Naiset voivat syyttää yksinäisyydestään vain itseään.
Naiset pääsisitte helposti eroon yksinäisyydestä jos ottaisitte itsellenne tältä palstalta miesystävän.
Miehet menee naisten ehdoilla näissä asioissa joten miehen yksinäisyys on naisen vika. - 4+20
Aito yksinäinen kirjoitti:
Naiset voivat syyttää yksinäisyydestään vain itseään.
Naiset pääsisitte helposti eroon yksinäisyydestä jos ottaisitte itsellenne tältä palstalta miesystävän.
Miehet menee naisten ehdoilla näissä asioissa joten miehen yksinäisyys on naisen vika.Antavaisilla naisilla on aina ystäviä...
- näin se on
Joo, naisten vika. Naiset ei ole suvaitsevaisia eivätkä halua tutustua jos ei ole komea.
- ...
Joo, kun miehet ovatkin innolla tutustumassa rumiin naisiin... :D
Ei kai sen tarvitse olla kenenkään vika tai syy, tai jos jonkun niin omani. Jos liikkuisin enemmän "yöelämässä" niin todennäköisyys sopivan miehen tapaamiseen ihan varmasti kasvaisi, mutta ainakin toistaiseksi olen kokenut "haitat" suuremmiksi kuin potentiaaliset hyödyt eli en vain jaksa työviikon jälkeen lähteä bilettämään. Harrastuksissa ja työn puitteissa tapaamani miehet taas ovat pääsääntöisesti varattuja.
- Liian outo tänne
Erilaiset kiinnostuksen kohteet suhteessa ikätovereihin ja oman sukupuolen edustajiin. Ei kiinnosta urheilu, autot, talonrakennus, politiikka taikka uskonto.
En tykkää suomipopista, rapista enkä useimpien radiokanavien soittamasta musiikista. Katson telkkaria todella vähän.
En juo enää viinaakaan, tupakki ei maistu, viihdyn parhaiten luonnossa.
Ulkoisestikin näytän metsäläiseltä, eikä mua kiinnosta mitä muut siitäkään
ajattelee.
Erilaisuudesta johtuen naisetkaan eivät isommin kiinnostu. Ja hyvä niin, koska en haluaisi näistä asioista vääntää enää missään parisuhteessa jonkun oman tottumuksensa ulkopuolisia asioita ymmärtämättömän ja suvaitsemattoman perusakan kanssa, joka haluaa monta lasta ja samanlaisen elämän kuin kaikilla muillakin.- Adina...............
"En juo enää viinaakaan, tupakki ei maistu"
Itse tulen päihteettömästä perheestä enkä käytä myöskään itse päihteitä, nuorempana alkoholia tuli joskus otettua mutta harvakseltaan. Kun elämäni rakkaus kuoli nuorena, olen jälkeenpäin ajatellut, että olisi ollut parempi vaikka vetää kaikkia mahdollisia mömmöjä päivästä toiseen kuin jättää elämä elämättä joiltakin osin (tuttavapiirissä kuitenkin käytetään alkoholia ja se on osa elämää ja juhlimista). Eipä siitä selvinpäin olemisesta ole mitään hyötyä ollut, tänne olen jäänyt kitumaan, kun rakkaita ihmisiä on lähtenyt pois.
Jos alkoholin käyttö lisää sosiaalisuutta, niin miksei? - Liian outo tänne
Adina............... kirjoitti:
"En juo enää viinaakaan, tupakki ei maistu"
Itse tulen päihteettömästä perheestä enkä käytä myöskään itse päihteitä, nuorempana alkoholia tuli joskus otettua mutta harvakseltaan. Kun elämäni rakkaus kuoli nuorena, olen jälkeenpäin ajatellut, että olisi ollut parempi vaikka vetää kaikkia mahdollisia mömmöjä päivästä toiseen kuin jättää elämä elämättä joiltakin osin (tuttavapiirissä kuitenkin käytetään alkoholia ja se on osa elämää ja juhlimista). Eipä siitä selvinpäin olemisesta ole mitään hyötyä ollut, tänne olen jäänyt kitumaan, kun rakkaita ihmisiä on lähtenyt pois.
Jos alkoholin käyttö lisää sosiaalisuutta, niin miksei?En pidä humalassa olemisesta, en nauti kapakoiden hälinästä enkä myöskään pidä humalaisista ihmisistä. Inhoan krapulaa enkä pidä alkoholijuomien mausta. Ei minulla ole syitä käyttää päihteitä.
Ei se tarkoita että elämä jää elämättä, jos ei vietä elämäänsä kännäävien tai narkkaavien örvelöiden seurassa. Keksin kyllä kivempaa ajankulua itselleni. - Master Onanias Bates
Liian outo tänne kirjoitti:
En pidä humalassa olemisesta, en nauti kapakoiden hälinästä enkä myöskään pidä humalaisista ihmisistä. Inhoan krapulaa enkä pidä alkoholijuomien mausta. Ei minulla ole syitä käyttää päihteitä.
Ei se tarkoita että elämä jää elämättä, jos ei vietä elämäänsä kännäävien tai narkkaavien örvelöiden seurassa. Keksin kyllä kivempaa ajankulua itselleni.Olet ihan oikeassa, runkkaaminen on paljon hauskempaa. Tutustutaanko?
- Llian outo tänne
Master Onanias Bates kirjoitti:
Olet ihan oikeassa, runkkaaminen on paljon hauskempaa. Tutustutaanko?
Juu ei kiitos. Ei minua kiinnosta kaltaisesi pervotkaan.
- Adina...............
Liian outo tänne kirjoitti:
En pidä humalassa olemisesta, en nauti kapakoiden hälinästä enkä myöskään pidä humalaisista ihmisistä. Inhoan krapulaa enkä pidä alkoholijuomien mausta. Ei minulla ole syitä käyttää päihteitä.
Ei se tarkoita että elämä jää elämättä, jos ei vietä elämäänsä kännäävien tai narkkaavien örvelöiden seurassa. Keksin kyllä kivempaa ajankulua itselleni.Luokittelet kaikki päihteitä käyttävät ihmiset samaan ryhmään "örveltäjät". Tosiasiallisesti heissä on kuitenkin suurta variaatiota, ja osa voi olla hyvinkin herkkiä ja tunteellisia ihmisiä ja pyrkiä päihteillä turruttamaan omia tunteitaan ja todellisuuttaan. Haluaisitko, että sinut luokiteltaisiin mitäänsanomattomaksi nörtiksi sillä perusteella, ettet käytä päihteitä? Tietysti sinulla voi olla tarve selittää itsellesi omaa epäsosiaalisuuttasi leimaamalla kaikki elämäänsä elävät ihmiset "örveltäjiksi" ja näin ikään kuin itsesi heidän yläpuolelleen asettamalla.
Ei kenenkään tarvi käyttää päihteitä, itsekään en käytä. Mutta ei ole myöskään hyvä juttu jättää elämä elämättä. - jaa, mitenkä olisi..
Luokittelet kaikki päihteitä käyttävät ihmiset samaan ryhmään "örveltäjät". Tosiasiallisesti heissä on kuitenkin suurta variaatiota, ja osa voi olla hyvinkin herkkiä ja tunteellisia ihmisiä ja pyrkiä päihteillä turruttamaan omia tunteitaan ja todellisuuttaan. Haluaisitko, että sinut luokiteltaisiin mitäänsanomattomaksi nörtiksi sillä perusteella, ettet käytä päihteitä? Tietysti sinulla voi olla tarve selittää itsellesi omaa epäsosiaalisuuttasi leimaamalla kaikki elämäänsä elävät ihmiset "örveltäjiksi" ja näin ikään kuin itsesi heidän yläpuolelleen asettamalla.
Ei kenenkään tarvi käyttää päihteitä, itsekään en käytä. Mutta ei ole myöskään hyvä juttu jättää elämä elämättä."Haluaisitko, että sinut luokiteltaisiin mitäänsanomattomaksi nörtiksi sillä perusteella, ettet käytä päihteitä?"
Juuri näinhän minulle tehdään... - very eri
Jäi kiinnostamaan, että mitkä ovat tarkkaan ottaen ne sinun erilaiset mielenkiinnonkohteesi?
Allekirjoitan kuvauksestasi täysin tämän:
"Ei kiinnosta urheilu, autot, talonrakennus, politiikka taikka uskonto.
En tykkää suomipopista, rapista enkä useimpien radiokanavien soittamasta musiikista. Katson telkkaria todella vähän.
En juo enää viinaakaan, tupakki ei maistu"
Lisäksi omalta osaltani voin sanoa, ettei ole koskaan kiinnostanut samat asiat kuin muita samanikäisiä minun sukupuolen edustajia (eikä vastakkaisenkaan sukupuolen). Ei kiinnosta shoppailu, ei kiinnosta muoti, ei kiinnosta sisustus, ei kiinnosta meikkaaminen, ei kiinnosta deittailu, ei kiinnosta juoruilu, ei kiinnosta perheen perustaminen eikä perinteinen talo kaks lasta koira auto -meininki, jne...
Mutta ei sinänsä ettäkö kärsisin yksinäisyydestä, olen kyllä ihan tyytyväinen itsekseni. - Adina...............
jaa, mitenkä olisi.. kirjoitti:
"Haluaisitko, että sinut luokiteltaisiin mitäänsanomattomaksi nörtiksi sillä perusteella, ettet käytä päihteitä?"
Juuri näinhän minulle tehdään...Niinhän sinäkin teet niille, jotka päihteitä käyttävät. Päihteiden käyttö tai käyttämättömyys ei määrittele ihmistä. Voi olla hyvinkin sosiaalinen ja vilkas tyyppi, joka ei käytä päihteitä ja päinvastoin. "Örveltäjä" on yhtä stereotyyppi kuin "nörtti".
- 16+3
Et ole outo. Olet sellainen, mitä voisi kutsua terveeksi nuoreksi mieheksi. Tuotahan me jokainen oikeasti kaivataan. Alkoholin kanssa läträän ainakin itse silloin tällöin, koska se on vapauttavaa ja rentouttavaa ja koen sen eräänlaisena tyhjyyden täyttämisenä. Eli me alkoholin kanssa läträäjät olemme niitä epäterveitä voisi sanoa (ellei juo sitä yhtä viinilasia ruuan kanssa, mutta mitä järkeä? :p) Noh, missä nyt yleensä on järkeä edes.
- 5+18
Niinhän sinäkin teet niille, jotka päihteitä käyttävät. Päihteiden käyttö tai käyttämättömyys ei määrittele ihmistä. Voi olla hyvinkin sosiaalinen ja vilkas tyyppi, joka ei käytä päihteitä ja päinvastoin. "Örveltäjä" on yhtä stereotyyppi kuin "nörtti".
Voi Adina Adina... ihmisillä on tunteet.
Kaikki ei ole aina niin järkiperäistä. Onhan hänen luokittelunsa ymmärrettävää. - Invisible boy
Luokittelet kaikki päihteitä käyttävät ihmiset samaan ryhmään "örveltäjät". Tosiasiallisesti heissä on kuitenkin suurta variaatiota, ja osa voi olla hyvinkin herkkiä ja tunteellisia ihmisiä ja pyrkiä päihteillä turruttamaan omia tunteitaan ja todellisuuttaan. Haluaisitko, että sinut luokiteltaisiin mitäänsanomattomaksi nörtiksi sillä perusteella, ettet käytä päihteitä? Tietysti sinulla voi olla tarve selittää itsellesi omaa epäsosiaalisuuttasi leimaamalla kaikki elämäänsä elävät ihmiset "örveltäjiksi" ja näin ikään kuin itsesi heidän yläpuolelleen asettamalla.
Ei kenenkään tarvi käyttää päihteitä, itsekään en käytä. Mutta ei ole myöskään hyvä juttu jättää elämä elämättä.Tämä on juuri tämän helvetin alkoholimyönteisen yhteiskunnan päähänpisto, että elämä jää elämättä, jollei ryyppää. Surkeat läträäjät kuvittelevat elävänsä enemmän, kun on nuppi sekaisin ja eetteriä naaman edessä niin, että todellisuus vääristyy. Tämä ajattelutapahan opitaan jo pentuna ja se jääkin yleensä sitten päälle. Tosiasiahan on se, että lauman perässä juoksevilla ei ole ollut pokkaa olla tekemättä jotain, mitä muu lössi on tehnyt ja yrittävät nyt kääntää oman heikkoutensa täysillä elämiseksi.
- Adina.............
Invisible boy kirjoitti:
Tämä on juuri tämän helvetin alkoholimyönteisen yhteiskunnan päähänpisto, että elämä jää elämättä, jollei ryyppää. Surkeat läträäjät kuvittelevat elävänsä enemmän, kun on nuppi sekaisin ja eetteriä naaman edessä niin, että todellisuus vääristyy. Tämä ajattelutapahan opitaan jo pentuna ja se jääkin yleensä sitten päälle. Tosiasiahan on se, että lauman perässä juoksevilla ei ole ollut pokkaa olla tekemättä jotain, mitä muu lössi on tehnyt ja yrittävät nyt kääntää oman heikkoutensa täysillä elämiseksi.
Päinvastoin, päihteettömät ja epäsosiaaliset ihmiset yrittävät asettaa itsensä päihteidenkäyttäjien yläpuolelle, vaikka tosiasia on, että valtaosa päihteitä satunnaisesti tai usein käyttävistä on SELVINPÄIN paljon sosiaalisempia kuin päihteettömät ihmiset, ja monet päihteettömät eivät pystyisi välttämättä edes päihteden vaikutuksen alaisina rentoutumaan, juhlimaan, pitämään hauskaa ja olemaan sosiaalisia. Sitten he selittelevät asian itselleen jotenkin niin, että ovat parempia, kun eivät sorru päihteisiin jne.
Kaikki me kuollaan joskus, vaikka oltaisiin koko elämän ilman päihteitä. Itse käytin alkoholia satunnaisesti ennen 19-v ikää, jolloin lopetin kokonaan, ja täytyy sanoa, että elin enemmän ennen sitä. Mielestäni päihteettömyys kuvaa enemmän luuseriutta kuin päihteiden käyttö.
Liiallinen alkoholin käyttö ja huumeiden käyttö on tietysti haitallista ja vaarallista, muttei totaalinen päihteettömyyskään ole mikään hyve. - Invisible boy
Adina............. kirjoitti:
Päinvastoin, päihteettömät ja epäsosiaaliset ihmiset yrittävät asettaa itsensä päihteidenkäyttäjien yläpuolelle, vaikka tosiasia on, että valtaosa päihteitä satunnaisesti tai usein käyttävistä on SELVINPÄIN paljon sosiaalisempia kuin päihteettömät ihmiset, ja monet päihteettömät eivät pystyisi välttämättä edes päihteden vaikutuksen alaisina rentoutumaan, juhlimaan, pitämään hauskaa ja olemaan sosiaalisia. Sitten he selittelevät asian itselleen jotenkin niin, että ovat parempia, kun eivät sorru päihteisiin jne.
Kaikki me kuollaan joskus, vaikka oltaisiin koko elämän ilman päihteitä. Itse käytin alkoholia satunnaisesti ennen 19-v ikää, jolloin lopetin kokonaan, ja täytyy sanoa, että elin enemmän ennen sitä. Mielestäni päihteettömyys kuvaa enemmän luuseriutta kuin päihteiden käyttö.
Liiallinen alkoholin käyttö ja huumeiden käyttö on tietysti haitallista ja vaarallista, muttei totaalinen päihteettömyyskään ole mikään hyve.Mistäs se kertoo, jos tarvitsee alkoholia rentoutuakseen, tai hauskanpitoon, tai ylipäätään viihtyäkseen? Päihteitähän ruvetaan käyttämään siksi, kun muutkin. Kakarat haluavat leikkiä aikuista ja kuulua porukkaan, eikä pokkaa riitä kieltäytyä, jos tarjotaan. Ruvetaan käyttämään päihteitä, että saataisiin muiden hyväksyntä ja huomio. Jos niistä "luusereista" puhutaan, niin tuollainen itsensä myyminenhän edustaa juuri sitä. Suuri osa myös jää koukkuun tuohon, enkä nyt tarkoita alkoholismia, vaan sitä, että päihteitä pitää käyttää, koska ilman sitä tippuu se tietty status, jonka päihteiden käyttö tuo, mikä näkyy myös omasta tekstistäsi.
Kaikki me kuolemme, toki, mutta niin moni on kuollut päihteiden käytön takia, että on ihme, kuinka jotkut jaksavat puolustella noita aineita. Minulle on aivan sama, jos aineiden käyttäjät tappavat itsensä harrastuksellaan, se on jopa suotavaa, mutta kun nämä itsekkäät paskat, jotka haluavat "elää täysillä", eivät ajattele kuin itseään, ja sen seurauksena sivulliset joutuvat kärsimään. Päihteet eivät ihmisiä fiksummiksi tee, ja aina löytyy joku runkkari, joka tahtoo lähteä köröttelemään autolla vaikutuksen alaisena. Aina löytyy myös niitä, jotka rupeavat pätemään humalatilassaan ja haastamaan riitaa. Aina on niitä, jotka saavat mahtavia älynväläyksiä kännipäissään ja muut joutuvat kärsimään. Ketään ei kumminkaan kiinnosta, kun porukat ajattelevat vain itseään ja se kyrpii vahvasti. Olen kurkkuani myöten täynnä näitä itsekkäitä "täysillä eläjiä", enkä näe mitään syytä ylistää tuollaisia "sankareita", jotka nostavat itsensä jalustalle, vain koska heillä ei ole sitä niin sanottua munaa olla ihmisiksi.
Näiden vatipäiden takia tulee vuosittain miljardien laskut yhteisunnalle.
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Alkoholihaitat maksavat miljardeja/1135266155153
"...muttei totaalinen päihteettömyyskään ole mikään hyve."
Ei se kyllä mikään pahekaan ole. Jos nyt ajatellaan, että aivot ovat suht. tärkeä osa ihmiskehoa ja alkoholi on laimennettua myrkkyä, joka lamaannuttaa tuon keskuksen, ja sen seurauksena sitten joudutaan puolittaiseen myrkytystilaan, niin ei tuo touhu kovin terveeltä kuulosta, enkä tajua, minkä takia aivojen väärinkäyttö olisi parempi asia, kuin käyttää niitä siihen tarkoitukseen, kuin ne ovat? Ihmiset vain tottuvat päästämään suustaan tuollaista skeidaa, käyttämättä niitä aivojaan ja näin sitten muodostuu ihme käsityksiä joistain asioista. Tämä yhteiskunta hyväksyy alkoholin käytön jopa alaikäisiltä ja eräät tahot haluaisivat Saksan malliin alkoholin myynnin jo 16-vuotiaille. Tuosta raportista näkee, että alkoholi on kärkipaikoilla jokaisessa kategoriassa, ja tuollaista paskaa saa Suomessakin myydä ihan vapaasti. Kannabis on sitten taas laitonta kamaa, vaikka se olisi kaikilla mittapuilla parempi vaihtoehto mille tahansa päihteelle. Kuinkahan moni alkoholin litkijä on puolustellut omaa harrastustaan ja haukkunut kannabiksen käyttäjät sairaiksi hörhöiksi ja narkkareiksikin?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja-alkoholia-turvallisempaa/2008/07/669288
Sitä on saanut lähiaikoina lueskella, kuinka pikkupimppoja on löytynyt hangesta paleltuneena viinaputeli viereltään, tai hukkuneena lampeen, ja tähän vain pyöritellään päätä, kuinka nyt jotenkin vain pääsi noin käymään. Kumminkin ihmisten suhtautuminen tuonkin ikäisten alkoholinkäyttöön ei ole mitenkään tuomittavaa. Verrataan sitä vaikka siihen, jos täysi-ikäinen harrastaa seksiä alaikäisen kanssa. Tuollainen tapaus kun tulee tietoon, niin johan on lynkkausporukkakin kasassa, eikä sanoja säästellä siitä, kuinka sairaasta henkilöstä on kyse. Eikä ketään kiinnosta, vaikka siellä Saksassakin saa ihan laillisesti pumpata 14-vuotiaita. Tappavaa ainetta kyllä haluttaisiin saada pentujen saataville, mutta kahden ihmisen välinen luonnollinen toimenpide on niin helvetin tuomittavaa. Edelleenkin täytyy muistuttaa, kuinka tekopyhä tämä yhteiskunta on. - Adina...............
Invisible boy kirjoitti:
Mistäs se kertoo, jos tarvitsee alkoholia rentoutuakseen, tai hauskanpitoon, tai ylipäätään viihtyäkseen? Päihteitähän ruvetaan käyttämään siksi, kun muutkin. Kakarat haluavat leikkiä aikuista ja kuulua porukkaan, eikä pokkaa riitä kieltäytyä, jos tarjotaan. Ruvetaan käyttämään päihteitä, että saataisiin muiden hyväksyntä ja huomio. Jos niistä "luusereista" puhutaan, niin tuollainen itsensä myyminenhän edustaa juuri sitä. Suuri osa myös jää koukkuun tuohon, enkä nyt tarkoita alkoholismia, vaan sitä, että päihteitä pitää käyttää, koska ilman sitä tippuu se tietty status, jonka päihteiden käyttö tuo, mikä näkyy myös omasta tekstistäsi.
Kaikki me kuolemme, toki, mutta niin moni on kuollut päihteiden käytön takia, että on ihme, kuinka jotkut jaksavat puolustella noita aineita. Minulle on aivan sama, jos aineiden käyttäjät tappavat itsensä harrastuksellaan, se on jopa suotavaa, mutta kun nämä itsekkäät paskat, jotka haluavat "elää täysillä", eivät ajattele kuin itseään, ja sen seurauksena sivulliset joutuvat kärsimään. Päihteet eivät ihmisiä fiksummiksi tee, ja aina löytyy joku runkkari, joka tahtoo lähteä köröttelemään autolla vaikutuksen alaisena. Aina löytyy myös niitä, jotka rupeavat pätemään humalatilassaan ja haastamaan riitaa. Aina on niitä, jotka saavat mahtavia älynväläyksiä kännipäissään ja muut joutuvat kärsimään. Ketään ei kumminkaan kiinnosta, kun porukat ajattelevat vain itseään ja se kyrpii vahvasti. Olen kurkkuani myöten täynnä näitä itsekkäitä "täysillä eläjiä", enkä näe mitään syytä ylistää tuollaisia "sankareita", jotka nostavat itsensä jalustalle, vain koska heillä ei ole sitä niin sanottua munaa olla ihmisiksi.
Näiden vatipäiden takia tulee vuosittain miljardien laskut yhteisunnalle.
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Alkoholihaitat maksavat miljardeja/1135266155153
"...muttei totaalinen päihteettömyyskään ole mikään hyve."
Ei se kyllä mikään pahekaan ole. Jos nyt ajatellaan, että aivot ovat suht. tärkeä osa ihmiskehoa ja alkoholi on laimennettua myrkkyä, joka lamaannuttaa tuon keskuksen, ja sen seurauksena sitten joudutaan puolittaiseen myrkytystilaan, niin ei tuo touhu kovin terveeltä kuulosta, enkä tajua, minkä takia aivojen väärinkäyttö olisi parempi asia, kuin käyttää niitä siihen tarkoitukseen, kuin ne ovat? Ihmiset vain tottuvat päästämään suustaan tuollaista skeidaa, käyttämättä niitä aivojaan ja näin sitten muodostuu ihme käsityksiä joistain asioista. Tämä yhteiskunta hyväksyy alkoholin käytön jopa alaikäisiltä ja eräät tahot haluaisivat Saksan malliin alkoholin myynnin jo 16-vuotiaille. Tuosta raportista näkee, että alkoholi on kärkipaikoilla jokaisessa kategoriassa, ja tuollaista paskaa saa Suomessakin myydä ihan vapaasti. Kannabis on sitten taas laitonta kamaa, vaikka se olisi kaikilla mittapuilla parempi vaihtoehto mille tahansa päihteelle. Kuinkahan moni alkoholin litkijä on puolustellut omaa harrastustaan ja haukkunut kannabiksen käyttäjät sairaiksi hörhöiksi ja narkkareiksikin?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja-alkoholia-turvallisempaa/2008/07/669288
Sitä on saanut lähiaikoina lueskella, kuinka pikkupimppoja on löytynyt hangesta paleltuneena viinaputeli viereltään, tai hukkuneena lampeen, ja tähän vain pyöritellään päätä, kuinka nyt jotenkin vain pääsi noin käymään. Kumminkin ihmisten suhtautuminen tuonkin ikäisten alkoholinkäyttöön ei ole mitenkään tuomittavaa. Verrataan sitä vaikka siihen, jos täysi-ikäinen harrastaa seksiä alaikäisen kanssa. Tuollainen tapaus kun tulee tietoon, niin johan on lynkkausporukkakin kasassa, eikä sanoja säästellä siitä, kuinka sairaasta henkilöstä on kyse. Eikä ketään kiinnosta, vaikka siellä Saksassakin saa ihan laillisesti pumpata 14-vuotiaita. Tappavaa ainetta kyllä haluttaisiin saada pentujen saataville, mutta kahden ihmisen välinen luonnollinen toimenpide on niin helvetin tuomittavaa. Edelleenkin täytyy muistuttaa, kuinka tekopyhä tämä yhteiskunta on.Mä en tohon kannabis vs. alkoholikeskusteluun jaksa lähteä. Selvää on kuitenkin se, että kannabis on kulttuurillisesti ja psykologisesti paljon alkoholia haitallisempaa. Kannabis on portti kovempiin huumeisiin ja vaikuttaa asenteisiin huumeita kohtaan. Yhä suurempia euforioita kaipaaville käyttäjille ei usein enää ennen pitkää kannabis riitä. Olen itse nuorena nähnyt paljon kannabista käyttäneen nuoren miehen, joka muuttui totaalisesti alettuaan käyttämään sitä, paljon kireämmäksi ja psyykkisesti erilaiseksi. Kannabis voi aiheuttaa myös psykoosia ja vaikuttaa haitallisesti hormonitoimintaan.
Olen perinteiden kannattaja ja pidän alkoholia päihteistä turvallisempana ja kulttuurillisesti ja psyykkisesti vähiten haitallisena, kun sitä osaa käyttää kohtuudella.
Ja sitten vielä lopuksi, mietippä Invisible boy sitä, miksi päihteettömät usein ovat niitä yksinäisimpiä ihmisiä. Se tuskin johtuu mistään paremmuudesta. - Invisible boy
Mä en tohon kannabis vs. alkoholikeskusteluun jaksa lähteä. Selvää on kuitenkin se, että kannabis on kulttuurillisesti ja psykologisesti paljon alkoholia haitallisempaa. Kannabis on portti kovempiin huumeisiin ja vaikuttaa asenteisiin huumeita kohtaan. Yhä suurempia euforioita kaipaaville käyttäjille ei usein enää ennen pitkää kannabis riitä. Olen itse nuorena nähnyt paljon kannabista käyttäneen nuoren miehen, joka muuttui totaalisesti alettuaan käyttämään sitä, paljon kireämmäksi ja psyykkisesti erilaiseksi. Kannabis voi aiheuttaa myös psykoosia ja vaikuttaa haitallisesti hormonitoimintaan.
Olen perinteiden kannattaja ja pidän alkoholia päihteistä turvallisempana ja kulttuurillisesti ja psyykkisesti vähiten haitallisena, kun sitä osaa käyttää kohtuudella.
Ja sitten vielä lopuksi, mietippä Invisible boy sitä, miksi päihteettömät usein ovat niitä yksinäisimpiä ihmisiä. Se tuskin johtuu mistään paremmuudesta.Ai, että sitä ruvetaan ihan virallisia tutkimustuloksia kumoamaan? Perinteiden kannattaja? Tottakai, jos nämä alkoa litkivät haukkuvat kannabisten käyttäjiä ja pitävät alkoholia soveliaampana kamana, niin eihän se nyt mikään yllätys ole, että tutkimusten tuomat faktat eivät tätä asennetta muuta. Olisi liian vaikeata luopua siitä rakkaasta alkoholista ja jollain tavallahan sitä pitää yrittää puolustella sitä, ettei nyt sitten itse ole sitä samaa skeidaa, kuin minä kannabisten pössyttelijöitä piti. Sama juttu tuon alaikäisten paneskelun kanssa. Olen nähnyt joidenkin saavan melkoisia kohtauksia, kun ovat kuulleet, että joku on käynyt polkaisemassa 16-17-vuotiasta, näillä kun oli käsitys, että alle 18-vuotiaisiin ei saa koskea. Sieltä on tullut melkoisen tyhjentäviä kommentteja siitä, kuinka sairasta tuollainen on ja miksi, ja lähestulkoon huutamalla. Kun näitä on valaistu Suomen laista, ollaan oltu hetki hiljaa, ja sitten on taas alkanut: "Mutta silti...".
Ihmiset eivät käytä aivojaan, vaan jauhavat sitä samaa skeidaa, mitä on aina jauhettu, ja asenteet tiettyjä asioita kohtaan ovat sitten muokkautuneet sen mukaan. Näiden on sitten vaikea hyväksyä totuuksia, jotka ovat heidän omaa "totuuttaan" vastaan.
Alkoholi tappaa enemmän ihmisiä vuodessa, kuin muut huumeet, joten voiko puhua turvallisesta päihteestä? Koska ihmisillä ei ole tarkoitus käyttää sitä kohtuudella, vaan idea on saada känni päälle, niin ei ole syytä puhua kohtuuskäytöstä. Hyvin harva sitä maun takia nielee.
Onhan tälläkin palstalla moni kehunut ottavansa, mutta silti hengailevat palstalla, jonka nimi on "Yksinäisyys". Mutta kouluaikoina minua ei hyväksytty porukkaan, koska nämä hirveän isoiksi kasvaneet aikuiswannabistit pitivät nössönä sellaista, joka ei halunnut olla etyylissä. Nämä päihteilijät siis syrjivät minua. Mutta eipä silti, ei sitä selvinpäin jaksa katsoa lähinnä zombieita muistuttavia yksilöitä, jotka nauravat vailla aivotoimintaa maassa nököttävälle koiranpaskalle. Kyllähän sitä tietysti voisinkin sanoa olevani tuollaisella hetkellä parempien joukossa, minulla sentään aivotoiminta olisi tallella. Olisin sillä hetkellä vähän niinkuin Einstein niiden muiden keskellä. Mutta jätetään sanomatta. - yks tyyppi vaan
Mä en tohon kannabis vs. alkoholikeskusteluun jaksa lähteä. Selvää on kuitenkin se, että kannabis on kulttuurillisesti ja psykologisesti paljon alkoholia haitallisempaa. Kannabis on portti kovempiin huumeisiin ja vaikuttaa asenteisiin huumeita kohtaan. Yhä suurempia euforioita kaipaaville käyttäjille ei usein enää ennen pitkää kannabis riitä. Olen itse nuorena nähnyt paljon kannabista käyttäneen nuoren miehen, joka muuttui totaalisesti alettuaan käyttämään sitä, paljon kireämmäksi ja psyykkisesti erilaiseksi. Kannabis voi aiheuttaa myös psykoosia ja vaikuttaa haitallisesti hormonitoimintaan.
Ja sitten vielä lopuksi, mietippä Invisible boy sitä, miksi päihteettömät usein ovat niitä yksinäisimpiä ihmisiä. Se tuskin johtuu mistään paremmuudesta.Päihteettömät eivät ole yksinäisempiä senkään takia, että he olisivat huonompia.
- Adina........
Invisible boy kirjoitti:
Ai, että sitä ruvetaan ihan virallisia tutkimustuloksia kumoamaan? Perinteiden kannattaja? Tottakai, jos nämä alkoa litkivät haukkuvat kannabisten käyttäjiä ja pitävät alkoholia soveliaampana kamana, niin eihän se nyt mikään yllätys ole, että tutkimusten tuomat faktat eivät tätä asennetta muuta. Olisi liian vaikeata luopua siitä rakkaasta alkoholista ja jollain tavallahan sitä pitää yrittää puolustella sitä, ettei nyt sitten itse ole sitä samaa skeidaa, kuin minä kannabisten pössyttelijöitä piti. Sama juttu tuon alaikäisten paneskelun kanssa. Olen nähnyt joidenkin saavan melkoisia kohtauksia, kun ovat kuulleet, että joku on käynyt polkaisemassa 16-17-vuotiasta, näillä kun oli käsitys, että alle 18-vuotiaisiin ei saa koskea. Sieltä on tullut melkoisen tyhjentäviä kommentteja siitä, kuinka sairasta tuollainen on ja miksi, ja lähestulkoon huutamalla. Kun näitä on valaistu Suomen laista, ollaan oltu hetki hiljaa, ja sitten on taas alkanut: "Mutta silti...".
Ihmiset eivät käytä aivojaan, vaan jauhavat sitä samaa skeidaa, mitä on aina jauhettu, ja asenteet tiettyjä asioita kohtaan ovat sitten muokkautuneet sen mukaan. Näiden on sitten vaikea hyväksyä totuuksia, jotka ovat heidän omaa "totuuttaan" vastaan.
Alkoholi tappaa enemmän ihmisiä vuodessa, kuin muut huumeet, joten voiko puhua turvallisesta päihteestä? Koska ihmisillä ei ole tarkoitus käyttää sitä kohtuudella, vaan idea on saada känni päälle, niin ei ole syytä puhua kohtuuskäytöstä. Hyvin harva sitä maun takia nielee.
Onhan tälläkin palstalla moni kehunut ottavansa, mutta silti hengailevat palstalla, jonka nimi on "Yksinäisyys". Mutta kouluaikoina minua ei hyväksytty porukkaan, koska nämä hirveän isoiksi kasvaneet aikuiswannabistit pitivät nössönä sellaista, joka ei halunnut olla etyylissä. Nämä päihteilijät siis syrjivät minua. Mutta eipä silti, ei sitä selvinpäin jaksa katsoa lähinnä zombieita muistuttavia yksilöitä, jotka nauravat vailla aivotoimintaa maassa nököttävälle koiranpaskalle. Kyllähän sitä tietysti voisinkin sanoa olevani tuollaisella hetkellä parempien joukossa, minulla sentään aivotoiminta olisi tallella. Olisin sillä hetkellä vähän niinkuin Einstein niiden muiden keskellä. Mutta jätetään sanomatta."Tottakai, jos nämä alkoa litkivät haukkuvat kannabisten käyttäjiä ja pitävät alkoholia soveliaampana kamana, niin eihän se nyt mikään yllätys ole, että tutkimusten tuomat faktat eivät tätä asennetta muuta."
Eiköhän prosentuaalisesti kuitenkin paljon suurempi määrä kannabiksen käyttäjistä ole siirtynyt kovempiin huumeisiin kuin pelkän alkoholin käyttäjistä. Kannabikselta ja muilta huumeilta haetaan samankaltaista euforiaa, mitä sosiaalisesti rentouttava ja vapauttava alkoholi ei anna. Kannabis on portti kovempiin huumeisiin ja voi johtaa psykoosiin toisin kuin kohtuullinen alkoholin käyttö. Kun tarkastellaan kannabiksesta heroiiniin ja amfetamiiniin siirtyneitä kuolemantapauksia, voidaan todeta kannabiksen olevan välillisesti alkoholia paljon vaarallisempi päihde.
"Sama juttu tuon alaikäisten paneskelun kanssa. Olen nähnyt joidenkin saavan melkoisia kohtauksia, kun ovat kuulleet, että joku on käynyt polkaisemassa 16-17-vuotiasta, näillä kun oli käsitys, että alle 18-vuotiaisiin ei saa koskea. Sieltä on tullut melkoisen tyhjentäviä kommentteja siitä, kuinka sairasta tuollainen on ja miksi, ja lähestulkoon huutamalla. Kun näitä on valaistu Suomen laista, ollaan oltu hetki hiljaa, ja sitten on taas alkanut: "Mutta silti..."."
Luuletko, että laki tarkoittaa, että on normaalia aikuisilta 25 miehiltä kattella jotain 16-vuotiaita ja olla seksuaalisesti kiinnostunut lapsista?
Sinulta puuttuu sellainen asia kuin moraali. - ho iWHO HFow
Adina........ kirjoitti:
"Tottakai, jos nämä alkoa litkivät haukkuvat kannabisten käyttäjiä ja pitävät alkoholia soveliaampana kamana, niin eihän se nyt mikään yllätys ole, että tutkimusten tuomat faktat eivät tätä asennetta muuta."
Eiköhän prosentuaalisesti kuitenkin paljon suurempi määrä kannabiksen käyttäjistä ole siirtynyt kovempiin huumeisiin kuin pelkän alkoholin käyttäjistä. Kannabikselta ja muilta huumeilta haetaan samankaltaista euforiaa, mitä sosiaalisesti rentouttava ja vapauttava alkoholi ei anna. Kannabis on portti kovempiin huumeisiin ja voi johtaa psykoosiin toisin kuin kohtuullinen alkoholin käyttö. Kun tarkastellaan kannabiksesta heroiiniin ja amfetamiiniin siirtyneitä kuolemantapauksia, voidaan todeta kannabiksen olevan välillisesti alkoholia paljon vaarallisempi päihde.
"Sama juttu tuon alaikäisten paneskelun kanssa. Olen nähnyt joidenkin saavan melkoisia kohtauksia, kun ovat kuulleet, että joku on käynyt polkaisemassa 16-17-vuotiasta, näillä kun oli käsitys, että alle 18-vuotiaisiin ei saa koskea. Sieltä on tullut melkoisen tyhjentäviä kommentteja siitä, kuinka sairasta tuollainen on ja miksi, ja lähestulkoon huutamalla. Kun näitä on valaistu Suomen laista, ollaan oltu hetki hiljaa, ja sitten on taas alkanut: "Mutta silti..."."
Luuletko, että laki tarkoittaa, että on normaalia aikuisilta 25 miehiltä kattella jotain 16-vuotiaita ja olla seksuaalisesti kiinnostunut lapsista?
Sinulta puuttuu sellainen asia kuin moraali.Aika surutta heittelet täällä porttiteoriaa ympäriinsä, vaikka sitä ei ole edes kyetty pätevästi todistamaan.
- Adina...............
ho iWHO HFow kirjoitti:
Aika surutta heittelet täällä porttiteoriaa ympäriinsä, vaikka sitä ei ole edes kyetty pätevästi todistamaan.
"Although marijuana has never been shown to have a gateway effect, three drug initiation facts support the notion that marijuana use raises the risk of hard-drug use:
• Marijuana users are many times more likely than nonusers to progress to hard-drug use.
• Almost all who have used both marijuana and hard drugs used marijuana first.
• The greater the frequency of marijuana use, the greater the likelihood of using hard drugs later."
Faktat kuitenkin puhuvat puolestaan. Moninkertainen määrä marijuanan käyttäjistä siirtyy koviin huumeisiin verrattuna niihin, jotka eivät sitä käytä. Lähes kaikki kovien huumeiden käyttäjät ovat aloittaneet marijuanasta. Jne.
En lähde tähän keskusteluun sen enempään, koska se on aivan turhaa. Joidenkin mielestä marijuana, homoadoptiot ja sukupuolenvaihdosleikkaukset ovat kaikki "kivoja" juttuja. Minä kannatan perinteitä ja siis alkoholia, normaaleja naisen ja miehen välisiä avioliittoja ja muita asioita, jotka eivät turmele ja tuhoa ihmisiä moraalisesti ja muuten. - ho iWHO HFow
"Although marijuana has never been shown to have a gateway effect, three drug initiation facts support the notion that marijuana use raises the risk of hard-drug use:
• Marijuana users are many times more likely than nonusers to progress to hard-drug use.
• The greater the frequency of marijuana use, the greater the likelihood of using hard drugs later."
Faktat kuitenkin puhuvat puolestaan. Moninkertainen määrä marijuanan käyttäjistä siirtyy koviin huumeisiin verrattuna niihin, jotka eivät sitä käytä. Lähes kaikki kovien huumeiden käyttäjät ovat aloittaneet marijuanasta. Jne.
En lähde tähän keskusteluun sen enempään, koska se on aivan turhaa. Joidenkin mielestä marijuana, homoadoptiot ja sukupuolenvaihdosleikkaukset ovat kaikki "kivoja" juttuja. Minä kannatan perinteitä ja siis alkoholia, normaaleja naisen ja miehen välisiä avioliittoja ja muita asioita, jotka eivät turmele ja tuhoa ihmisiä moraalisesti ja muuten.En aio lähteä jankkaamaan porttiteoriasta yhtään enempää, mutta aivan samalla tavalla siitä löytyy vastustavia argumentteja. Yhdessä tutkimuksessa huumeisiin sortuneen taustat olivat kaikkein suurin vaikutin - huonot kotiolot ajavat huumeisiin.
"Minä kannatan perinteitä ja siis alkoholia, normaaleja naisen ja miehen välisiä avioliittoja ja muita asioita, jotka eivät turmele ja tuhoa ihmisiä moraalisesti ja muuten."
Jaa, vai että tuho, turmelus ja moraalinen rappio. Kohta varmaan lyöt raamatulla päähän? Ollaan ihan eri meiltä tässä. Minusta huonoimmat syyt tehdä mitään ovat:
1. Niin on tehty ennenkin
2. Muutkin tekee niin
Lisäksi perinteet ovat mielestäni usein täysin ajastaan jälkeenjääneitä reliikkejä, jotka aiheuttavat vain harmia nykymaailmassa. Vanhat jutut romukoppaan ja uutta tilalle, sanon minä. Yleinen mielipide saattaa olla se, että olen kapinallinen ja vastarannan kiiski, mutta itse koen tekeväni oikein ja järkevästi.
Olisiko oikeasti parempi, että sukupuoliselta suuntautumiseltaan poikkeavat olisivat edelleen "kaappiin pakotettuja"? Olisko miehen oltava ehdoton perheen pää, ja naisen paikka on kotona/keittiössä? Vai haluatko vain noukkia kirsikat kakusta, kun puhutaan entisajan arvoista? - Adina...............
ho iWHO HFow kirjoitti:
En aio lähteä jankkaamaan porttiteoriasta yhtään enempää, mutta aivan samalla tavalla siitä löytyy vastustavia argumentteja. Yhdessä tutkimuksessa huumeisiin sortuneen taustat olivat kaikkein suurin vaikutin - huonot kotiolot ajavat huumeisiin.
"Minä kannatan perinteitä ja siis alkoholia, normaaleja naisen ja miehen välisiä avioliittoja ja muita asioita, jotka eivät turmele ja tuhoa ihmisiä moraalisesti ja muuten."
Jaa, vai että tuho, turmelus ja moraalinen rappio. Kohta varmaan lyöt raamatulla päähän? Ollaan ihan eri meiltä tässä. Minusta huonoimmat syyt tehdä mitään ovat:
1. Niin on tehty ennenkin
2. Muutkin tekee niin
Lisäksi perinteet ovat mielestäni usein täysin ajastaan jälkeenjääneitä reliikkejä, jotka aiheuttavat vain harmia nykymaailmassa. Vanhat jutut romukoppaan ja uutta tilalle, sanon minä. Yleinen mielipide saattaa olla se, että olen kapinallinen ja vastarannan kiiski, mutta itse koen tekeväni oikein ja järkevästi.
Olisiko oikeasti parempi, että sukupuoliselta suuntautumiseltaan poikkeavat olisivat edelleen "kaappiin pakotettuja"? Olisko miehen oltava ehdoton perheen pää, ja naisen paikka on kotona/keittiössä? Vai haluatko vain noukkia kirsikat kakusta, kun puhutaan entisajan arvoista?"Olisko miehen oltava ehdoton perheen pää, ja naisen paikka on kotona/keittiössä?"
Kyllä naisen pitää kohdella miestä kunnioittavasti ja arvostaa, ei määräillä tai huutaa miehelle. Ei kaikki ole feministejä. - Invisible boy
Adina........ kirjoitti:
"Tottakai, jos nämä alkoa litkivät haukkuvat kannabisten käyttäjiä ja pitävät alkoholia soveliaampana kamana, niin eihän se nyt mikään yllätys ole, että tutkimusten tuomat faktat eivät tätä asennetta muuta."
Sinulta puuttuu sellainen asia kuin moraali.Ehkäpä nämä huumeisiin siirtyneet kannabiksen käyttäjät ovat alun perinkin halunneet käyttää jotain muuta, kuin alkoholia. Kannabis on helpommin saatavilla, joten siitä on hyvä lähteä liikenteeseen. Jos kannabista käytettäisiin, kuin alkoholia, eli se olisi yleisesti hyväksyttyä ja alkoholiin suhtauduttaisiin samalla tavalla, kuin kannabikseen, voisikin olla niin, että kovempiin huumeisiin siirtyneet olisivatkin aloittaneet harrastuksensa alkoholilla. Porukat haluavat käyttää jotain, mikä on ehkäpä "kapinallisempaa" kuin perus alkoholi, ja siksi he hakemalla lähtevät kiellettyjen aineiden suuntaan. Kaikki kannabiksen käyttäjät eivät kumminkaan ole siirtyneet muihin aineisiin. Sikäli typerää puhua kovemmista huumeista ja alkoholista, koska tuon eu-raportin mukaan alkoholi jakaa kärkipaikkoja juuri näiden kovempien aineiden kanssa, ollen siten myös yksi kovista aineista. Alkoholi antaa myös kovemman päihtymystilan, kuin mikään muu kama, ja se tekee ihmisistä aggressiivisia, kun taas kannabiksen pössyttelijät ovat suht rentoja hangon keksejä. Alkoholi tappaa enemmän ihmisiä vuodessa, kuin muut huumeet, ja myös sivulliset kuolevat tämän aineen takia, ei ainoastaan käyttäjät, ja tämä tekee alkoholista huomattavasti pahemman aineen. Huumekuolemat taas johtuvat yleensä yliannostuksista.
"Luuletko, että laki tarkoittaa, että on normaalia aikuisilta 25 miehiltä kattella jotain 16-vuotiaita ja olla seksuaalisesti kiinnostunut lapsista?"
Tätä tarkoitin juuri sillä tekopyhyydellä ja olet itse samanlainen. Porukat hyväksyvät tappavan aineen käytön alaikäisillä ja haluaisivat vielä laillistaakin sen, mutta sitten hypitään hysteerisinä seinille, jos joku haluaisi pitää (huomattavasti harmittomampaa)lystiä tuon ikäisen kanssa. Mikä nyt on normaalia ja mikä ei? Voisin väittää, että sukupuoliyhdyntä on helvetin paljon normaalimpaa, kuin esim. hapen vastaanottoon tarkoitettujen ruumiinosien käyttäminen myrkkysavun kiskomiseen, taikka aivojen lamaannuttaminen myrkytystilaan pääsemisen vuoksi.
Kerrataan vähän. Ihminen saavuttaa sukukypsyyden murrosiässä ja sukukypsyys tarkoittaa sitä, että on valmis lisääntymään. Lisääntyminen taas edellyttää yhdyntää. Ei ole mitenkään sairasta, että uros kiinnostuu sukukypsästä nuoresta naaraasta. Uskonnot ovat syypäitä siihen, että seksiin ja seksuaalisuuteen suhtaudutaan vielä tänä päivänäkin pakkomielteisesti. Uskonnot ovat luoneet seksin suhteen ihmisille nämä moraalikäsitykset, ja myönnän, minulta puuttuu uskonnollinen tekopyhä moraali. En ymmärrä, miksi pitäisi suhtautua kielteisesti sellaiseen asiaan, josta ei ole mitään haittaa ja samalla poltella "noitia" roviolla? Omat arvosi taitavat perustua juuri siihen ristikantiseen läpyskään. Siinä tapauksessa voin sanoa omasta moraalistasi, että se on, kuin pikkulapsen, joka käyttäytyy kiltisti, että saisi pukilta enemmän lahjoja. - karma is a bitch
En lähde tähän keskusteluun sen enempään, koska se on aivan turhaa. Joidenkin mielestä marijuana, homoadoptiot ja sukupuolenvaihdosleikkaukset ovat kaikki "kivoja" juttuja. Minä kannatan perinteitä ja siis alkoholia, normaaleja naisen ja miehen välisiä avioliittoja ja muita asioita, jotka eivät turmele ja tuhoa ihmisiä moraalisesti ja muuten."Joidenkin mielestä marijuana, homoadoptiot ja sukupuolenvaihdosleikkaukset ovat kaikki "kivoja" juttuja. Minä kannatan perinteitä ja siis alkoholia, normaaleja naisen ja miehen välisiä avioliittoja ja muita asioita, jotka eivät turmele ja tuhoa ihmisiä moraalisesti ja muuten."
Konservatiivisille arvoille ei ole järkiperusteita. Ei ihme, jos kärsit elämässäsi. Ahdasmielisyys ja kapeakatseisuus eivät ole kovin kovassa huudossa enää. Maailmaa muuttuu ja kehittyy, sinä näköjään et. - 16+4
"Olisko miehen oltava ehdoton perheen pää, ja naisen paikka on kotona/keittiössä?"
Kyllä naisen pitää kohdella miestä kunnioittavasti ja arvostaa, ei määräillä tai huutaa miehelle. Ei kaikki ole feministejä.Luuletko että feminismi = miehelle huutamista ja määräilyä?
Köh köh.... Missähän lahkossa olet elänyt? - Adina..............
karma is a bitch kirjoitti:
"Joidenkin mielestä marijuana, homoadoptiot ja sukupuolenvaihdosleikkaukset ovat kaikki "kivoja" juttuja. Minä kannatan perinteitä ja siis alkoholia, normaaleja naisen ja miehen välisiä avioliittoja ja muita asioita, jotka eivät turmele ja tuhoa ihmisiä moraalisesti ja muuten."
Konservatiivisille arvoille ei ole järkiperusteita. Ei ihme, jos kärsit elämässäsi. Ahdasmielisyys ja kapeakatseisuus eivät ole kovin kovassa huudossa enää. Maailmaa muuttuu ja kehittyy, sinä näköjään et."Ei ihme, jos kärsit elämässäsi."
Tuskin sinulla yhtään sen paremmin menee, täällä yksinäisyys-palstalla kun hengailet.
"Maailmaa muuttuu ja kehittyy, sinä näköjään et."
Jos "kehitys" tarkoittaa sitä, että homoja, transsuja ja muita perverssejä on yhä avoimemmin esillä ja miehet ovat naismaisempia kuin ennen ja huumeiden käyttö yleistyy, niin kyllä minä pidän vanhasta maailmasta paljon enemmän. - Adina..........
Invisible boy kirjoitti:
Ehkäpä nämä huumeisiin siirtyneet kannabiksen käyttäjät ovat alun perinkin halunneet käyttää jotain muuta, kuin alkoholia. Kannabis on helpommin saatavilla, joten siitä on hyvä lähteä liikenteeseen. Jos kannabista käytettäisiin, kuin alkoholia, eli se olisi yleisesti hyväksyttyä ja alkoholiin suhtauduttaisiin samalla tavalla, kuin kannabikseen, voisikin olla niin, että kovempiin huumeisiin siirtyneet olisivatkin aloittaneet harrastuksensa alkoholilla. Porukat haluavat käyttää jotain, mikä on ehkäpä "kapinallisempaa" kuin perus alkoholi, ja siksi he hakemalla lähtevät kiellettyjen aineiden suuntaan. Kaikki kannabiksen käyttäjät eivät kumminkaan ole siirtyneet muihin aineisiin. Sikäli typerää puhua kovemmista huumeista ja alkoholista, koska tuon eu-raportin mukaan alkoholi jakaa kärkipaikkoja juuri näiden kovempien aineiden kanssa, ollen siten myös yksi kovista aineista. Alkoholi antaa myös kovemman päihtymystilan, kuin mikään muu kama, ja se tekee ihmisistä aggressiivisia, kun taas kannabiksen pössyttelijät ovat suht rentoja hangon keksejä. Alkoholi tappaa enemmän ihmisiä vuodessa, kuin muut huumeet, ja myös sivulliset kuolevat tämän aineen takia, ei ainoastaan käyttäjät, ja tämä tekee alkoholista huomattavasti pahemman aineen. Huumekuolemat taas johtuvat yleensä yliannostuksista.
"Luuletko, että laki tarkoittaa, että on normaalia aikuisilta 25 miehiltä kattella jotain 16-vuotiaita ja olla seksuaalisesti kiinnostunut lapsista?"
Tätä tarkoitin juuri sillä tekopyhyydellä ja olet itse samanlainen. Porukat hyväksyvät tappavan aineen käytön alaikäisillä ja haluaisivat vielä laillistaakin sen, mutta sitten hypitään hysteerisinä seinille, jos joku haluaisi pitää (huomattavasti harmittomampaa)lystiä tuon ikäisen kanssa. Mikä nyt on normaalia ja mikä ei? Voisin väittää, että sukupuoliyhdyntä on helvetin paljon normaalimpaa, kuin esim. hapen vastaanottoon tarkoitettujen ruumiinosien käyttäminen myrkkysavun kiskomiseen, taikka aivojen lamaannuttaminen myrkytystilaan pääsemisen vuoksi.
Kerrataan vähän. Ihminen saavuttaa sukukypsyyden murrosiässä ja sukukypsyys tarkoittaa sitä, että on valmis lisääntymään. Lisääntyminen taas edellyttää yhdyntää. Ei ole mitenkään sairasta, että uros kiinnostuu sukukypsästä nuoresta naaraasta. Uskonnot ovat syypäitä siihen, että seksiin ja seksuaalisuuteen suhtaudutaan vielä tänä päivänäkin pakkomielteisesti. Uskonnot ovat luoneet seksin suhteen ihmisille nämä moraalikäsitykset, ja myönnän, minulta puuttuu uskonnollinen tekopyhä moraali. En ymmärrä, miksi pitäisi suhtautua kielteisesti sellaiseen asiaan, josta ei ole mitään haittaa ja samalla poltella "noitia" roviolla? Omat arvosi taitavat perustua juuri siihen ristikantiseen läpyskään. Siinä tapauksessa voin sanoa omasta moraalistasi, että se on, kuin pikkulapsen, joka käyttäytyy kiltisti, että saisi pukilta enemmän lahjoja."Porukat hyväksyvät tappavan aineen käytön alaikäisillä ja haluaisivat vielä laillistaakin sen, mutta sitten hypitään hysteerisinä seinille, jos joku haluaisi pitää (huomattavasti harmittomampaa)lystiä tuon ikäisen kanssa."
Ei ne 16-vuotiaat tytöt todellakaan ole kiinnostuneita vanhoista miehistä, korkeintaan rahan tai alkoholin toivossa jotkut epätoivoiset voi suostua koskemaan, mutta suurinta osaa vanhat miehet ällöttää. Sen ikäiset tytöt tykkää oman ikäisistään tai korkeintaan muutaman vuoden vanhemmista, noin 20-vuotiaista miehistä. Pervot kyllä kuvittelee, että pikkutytöt tykkää niistä, mutta se on todellakin vain kuvitelmaa. - Invisible boy
Adina.......... kirjoitti:
"Porukat hyväksyvät tappavan aineen käytön alaikäisillä ja haluaisivat vielä laillistaakin sen, mutta sitten hypitään hysteerisinä seinille, jos joku haluaisi pitää (huomattavasti harmittomampaa)lystiä tuon ikäisen kanssa."
Ei ne 16-vuotiaat tytöt todellakaan ole kiinnostuneita vanhoista miehistä, korkeintaan rahan tai alkoholin toivossa jotkut epätoivoiset voi suostua koskemaan, mutta suurinta osaa vanhat miehet ällöttää. Sen ikäiset tytöt tykkää oman ikäisistään tai korkeintaan muutaman vuoden vanhemmista, noin 20-vuotiaista miehistä. Pervot kyllä kuvittelee, että pikkutytöt tykkää niistä, mutta se on todellakin vain kuvitelmaa.No, enpä olisi noin varma. Eräällä foorumilla oli keskustelua tästä aiheesta, eli kiinnostavatko vanhemmat miehet teinityttöjä, ja siellä kirjoittelevat tyttöset sanoivat, että seksiseurana kyllä. Heitä kiinnostaa nimenomaan vanhempien miesten kokemus ja se, että myöskin nämä tytöt itsekin saavat jotain ja sanoivat, että heitä ottaa päähän se teinipojujen ähellys. Moni sanoikin olleensa seksisuhteessa 30-50-vuotiaiden miesten kanssa ja palstalla todettiinkin, että tuon asian kanssa kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, ja siellä ruvettiin vaihtamaan sähköpostiosoitteita. Sivusto on nykyään suljettu, enkä ihmettele, vaikka tuo olisikin vaikuttanut siihen, vaikka mitään laitonta hommassa ei ollut.
Sanoin tuossa tekstissäni, että porukat hyppivät hysteerisinä seinille, jos vanhempi ja nuorempi haluavat pitää lystiä keskenään, ja mitä tekikään Adina? Rupesi tyhjentämään oman päänsä sisältöä, aihetta vastaan, muttei kumminkaan sanaakaan alaikäisten alkoholin käytöstä. Näetkö nyt?
Mutta, jos parikymppinen päästelee suustaan näitä "ei ulkonäöllä väliä...." -juttuja ja korostaa, että henkinen puoli ja sisältö ylipäätään on se tärkein juttu, niin voisitko kertoa, miksi vanhemmat miehet sitten eivät kiinnosta heikäläisiä? Luulisi, että he ovat henkisesti eri tasolla, kuin nämä parikymppiset kollit, vaikka eivät välttämättä yhtä hyvältä näytäkään. Oliko sillä ulkonäöllä nyt väliä, vai ei? Ja onko sillä sisällölläkään mitään väliä, jos kuori on kondiksessa? Olenko joskus maininnut tekopyhästä yhteiskunnasta?
Ja mikä on pervo? Mies, jota kiinnostaa nuoret söpöt tytöt? Onko parikymppinen kolli pervo, jos häntä kiinnostaa nuoret söpöt tytöt? Entäs, jos häntä kiinnostaakin vanhemmat tädit? Entäs, jos tyttöjä kiinnostaa vanhemmat sedät, vaikkakin vaan seksiseurana? Ovatko he pervoja, koska seksuaalista nautintoahan he hakevat näistä miehistä, aivan samalla tavalla, kuin naiset väittävät miesten hakevan vastaavaa nuorista mimmeistä? Kuka on pervo? Mikä on pervo? Onko sillä väliä, jos joku on pervo? - Adina.............
Invisible boy kirjoitti:
No, enpä olisi noin varma. Eräällä foorumilla oli keskustelua tästä aiheesta, eli kiinnostavatko vanhemmat miehet teinityttöjä, ja siellä kirjoittelevat tyttöset sanoivat, että seksiseurana kyllä. Heitä kiinnostaa nimenomaan vanhempien miesten kokemus ja se, että myöskin nämä tytöt itsekin saavat jotain ja sanoivat, että heitä ottaa päähän se teinipojujen ähellys. Moni sanoikin olleensa seksisuhteessa 30-50-vuotiaiden miesten kanssa ja palstalla todettiinkin, että tuon asian kanssa kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, ja siellä ruvettiin vaihtamaan sähköpostiosoitteita. Sivusto on nykyään suljettu, enkä ihmettele, vaikka tuo olisikin vaikuttanut siihen, vaikka mitään laitonta hommassa ei ollut.
Sanoin tuossa tekstissäni, että porukat hyppivät hysteerisinä seinille, jos vanhempi ja nuorempi haluavat pitää lystiä keskenään, ja mitä tekikään Adina? Rupesi tyhjentämään oman päänsä sisältöä, aihetta vastaan, muttei kumminkaan sanaakaan alaikäisten alkoholin käytöstä. Näetkö nyt?
Mutta, jos parikymppinen päästelee suustaan näitä "ei ulkonäöllä väliä...." -juttuja ja korostaa, että henkinen puoli ja sisältö ylipäätään on se tärkein juttu, niin voisitko kertoa, miksi vanhemmat miehet sitten eivät kiinnosta heikäläisiä? Luulisi, että he ovat henkisesti eri tasolla, kuin nämä parikymppiset kollit, vaikka eivät välttämättä yhtä hyvältä näytäkään. Oliko sillä ulkonäöllä nyt väliä, vai ei? Ja onko sillä sisällölläkään mitään väliä, jos kuori on kondiksessa? Olenko joskus maininnut tekopyhästä yhteiskunnasta?
Ja mikä on pervo? Mies, jota kiinnostaa nuoret söpöt tytöt? Onko parikymppinen kolli pervo, jos häntä kiinnostaa nuoret söpöt tytöt? Entäs, jos häntä kiinnostaakin vanhemmat tädit? Entäs, jos tyttöjä kiinnostaa vanhemmat sedät, vaikkakin vaan seksiseurana? Ovatko he pervoja, koska seksuaalista nautintoahan he hakevat näistä miehistä, aivan samalla tavalla, kuin naiset väittävät miesten hakevan vastaavaa nuorista mimmeistä? Kuka on pervo? Mikä on pervo? Onko sillä väliä, jos joku on pervo?" Eräällä foorumilla oli keskustelua tästä aiheesta, eli kiinnostavatko vanhemmat miehet teinityttöjä, ja siellä kirjoittelevat tyttöset sanoivat, että seksiseurana kyllä."
Mistä tiedät, ettei teinityttöinä esiintyneet karvaiset 5-kymppiset miehet? En itse yläasteikäisenä enkä muista että kukaan kavereistakaan olisi tykännyt selvästi vanhemmista miehistä, jos ei ollut joku poikkeuksellisen komea (silloinkin max 25-v) yksilö, joka oli erottui ikäisistään edukseen. Oman ikäiset ja 18-20-v olivat kiinnostavia ja ihastusten kohteita. En jaksa uskoa, että nykyään teinitytöt olisivat niin ratkaisevasti erilaisia, että kiinnostuisivat sankoin joukoin vanhoista miehistä. - dsadsa ttf sd
" Eräällä foorumilla oli keskustelua tästä aiheesta, eli kiinnostavatko vanhemmat miehet teinityttöjä, ja siellä kirjoittelevat tyttöset sanoivat, että seksiseurana kyllä."
Mistä tiedät, ettei teinityttöinä esiintyneet karvaiset 5-kymppiset miehet? En itse yläasteikäisenä enkä muista että kukaan kavereistakaan olisi tykännyt selvästi vanhemmista miehistä, jos ei ollut joku poikkeuksellisen komea (silloinkin max 25-v) yksilö, joka oli erottui ikäisistään edukseen. Oman ikäiset ja 18-20-v olivat kiinnostavia ja ihastusten kohteita. En jaksa uskoa, että nykyään teinitytöt olisivat niin ratkaisevasti erilaisia, että kiinnostuisivat sankoin joukoin vanhoista miehistä.Ei niiden teinien tarvitse kiinnostuneita ollakaan. Eihän siitä ole edes kauan aikaa, kun oli juttuja, kuinka helsinkiläiset nuoret tytöt ovat keksineet myydä itseään vanhemmille miehille rahaa ja lahjoja vastaan.
- Invisible boy
" Eräällä foorumilla oli keskustelua tästä aiheesta, eli kiinnostavatko vanhemmat miehet teinityttöjä, ja siellä kirjoittelevat tyttöset sanoivat, että seksiseurana kyllä."
Mistä tiedät, ettei teinityttöinä esiintyneet karvaiset 5-kymppiset miehet? En itse yläasteikäisenä enkä muista että kukaan kavereistakaan olisi tykännyt selvästi vanhemmista miehistä, jos ei ollut joku poikkeuksellisen komea (silloinkin max 25-v) yksilö, joka oli erottui ikäisistään edukseen. Oman ikäiset ja 18-20-v olivat kiinnostavia ja ihastusten kohteita. En jaksa uskoa, että nykyään teinitytöt olisivat niin ratkaisevasti erilaisia, että kiinnostuisivat sankoin joukoin vanhoista miehistä.Meinasinkin, että otat esille tuon esiintymisen. Onhan tuokin mahdollisuus olemassa, mutta keskustelut olivat kumminkin asiallisia ja muistaakseni siellä oli vielä rekisteröitymispakko, mikä vähentää skeidaviesti-riskiä.
Eivät kaikki tytöt diggaa vanhempia miehiä, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö jotkut diggaisi. Uskallan kumminkin sanoa, että nettiporno on muuttanut teini-ikäisiä jonkin verran. Nykyään kaikki on saatavilla parilla hakusanalla ja netissä voi vapaasti surffailla kyseisen aiheen tiimoilta vaikka keskustelupalstoilla. Voi käydä ihan minkälaisia keskusteluja tahansa, mistä aiheesta tahansa ja nähdä muiden mielipiteitä ja huomata, että joku asia onkin yleisempää, kuin luullaan, eikä sitä pidetä monien ihmisten toimesta tabunakaan. Ennen ei ollut mahdollisuuksia tuollaiseen. Piti vain todeta kaikkien muiden mielipiteen mukaan, että "juu, pervoa on". Nämä nettipornon aikakaudella kasvaneet ovat takuulla saaneet pornosta vaikutteita enemmän, kuin edeltäjänsä. Minun aikanani kaikki teinitkään eivät olleet välttämättä nähneet koskaan pornoa, tai sitten joku oli löytänyt naapurinsedän Jallukätkön jostain ja selannut sen kerran alan lehtiä. Nykyään asia on toisinpäin. Tuskin on montaakaan, jotka eivät olisi tutustuneet netin tarjontaan, ja se materiaali on vieläpä yleisesti ottaen räkäisempää, kuin ne pari kuvaa jonkun Jallun sivuilla. - Adina.............
Invisible boy kirjoitti:
Meinasinkin, että otat esille tuon esiintymisen. Onhan tuokin mahdollisuus olemassa, mutta keskustelut olivat kumminkin asiallisia ja muistaakseni siellä oli vielä rekisteröitymispakko, mikä vähentää skeidaviesti-riskiä.
Eivät kaikki tytöt diggaa vanhempia miehiä, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö jotkut diggaisi. Uskallan kumminkin sanoa, että nettiporno on muuttanut teini-ikäisiä jonkin verran. Nykyään kaikki on saatavilla parilla hakusanalla ja netissä voi vapaasti surffailla kyseisen aiheen tiimoilta vaikka keskustelupalstoilla. Voi käydä ihan minkälaisia keskusteluja tahansa, mistä aiheesta tahansa ja nähdä muiden mielipiteitä ja huomata, että joku asia onkin yleisempää, kuin luullaan, eikä sitä pidetä monien ihmisten toimesta tabunakaan. Ennen ei ollut mahdollisuuksia tuollaiseen. Piti vain todeta kaikkien muiden mielipiteen mukaan, että "juu, pervoa on". Nämä nettipornon aikakaudella kasvaneet ovat takuulla saaneet pornosta vaikutteita enemmän, kuin edeltäjänsä. Minun aikanani kaikki teinitkään eivät olleet välttämättä nähneet koskaan pornoa, tai sitten joku oli löytänyt naapurinsedän Jallukätkön jostain ja selannut sen kerran alan lehtiä. Nykyään asia on toisinpäin. Tuskin on montaakaan, jotka eivät olisi tutustuneet netin tarjontaan, ja se materiaali on vieläpä yleisesti ottaen räkäisempää, kuin ne pari kuvaa jonkun Jallun sivuilla.Joo tytöthän on niitä nettipornon suurkuluttajia. Eiköhän asia ole suurinpiirtein niin kuin se on aina ollut: lähinnä sellaiset teini-ikäiset, jotka ei ikäisiltään pojilta/n. 18-20-vuotiailta miehiltä saa huomiota, voi suostua tapailemaan vanhempia miehiä, koska niiltä saa sitä kaivattua huomiota. Eli lähinnä epätoivoiset.
- ...
Adina.............. kirjoitti:
"Ei ihme, jos kärsit elämässäsi."
Tuskin sinulla yhtään sen paremmin menee, täällä yksinäisyys-palstalla kun hengailet.
"Maailmaa muuttuu ja kehittyy, sinä näköjään et."
Jos "kehitys" tarkoittaa sitä, että homoja, transsuja ja muita perverssejä on yhä avoimemmin esillä ja miehet ovat naismaisempia kuin ennen ja huumeiden käyttö yleistyy, niin kyllä minä pidän vanhasta maailmasta paljon enemmän.Ihan sattuman kautta ekaa kertaa eksyin palstalle. En pode yksinäisyyttä. Muttei kauaa tarvitse miettiä, miksi sinä siitä kärsit.
Erilaisuuden hyväksyminen todellakin on kehitystä. Sen on jopa todettu korreloivan älyn kanssa.
(Ei se alkoholikaan muuten näytä hirveän hyvin suomalaisille sopivan) - Invisible boy
Joo tytöthän on niitä nettipornon suurkuluttajia. Eiköhän asia ole suurinpiirtein niin kuin se on aina ollut: lähinnä sellaiset teini-ikäiset, jotka ei ikäisiltään pojilta/n. 18-20-vuotiailta miehiltä saa huomiota, voi suostua tapailemaan vanhempia miehiä, koska niiltä saa sitä kaivattua huomiota. Eli lähinnä epätoivoiset.
Niin, et ole vieläkään vastannut siihen ulkonäkökysymykseen. Eli onko sillä väliä, vai ei? Vaikka tekstistäsihän se paistaakin läpi, jos täytyy olla epätoivoinen, kun heiluu vanhempien porukoissa.
Tytöt katsovat muuten enemmän pornoa, kuin mitä yleisesti luullaan. Viime vuosikymmenen Suomipornobuumikin oli itse asiassa kolmen naisen aikaansaannos. He perustivat oman tuotantoyhtiön ja rupesivat tuottamaan pornoa. Siitähän oli vähän aikaa sitten juttua lehdessäkin. Onko se tyttöjen pornon katsominen jotenkin mahdotonta kuvitella? Hehän panettavat itseään kameroiden edessäkin, vai ketä luulet niiden rupikullien pökkivän niillä videoilla? - Daddy 45
dsadsa ttf sd kirjoitti:
Ei niiden teinien tarvitse kiinnostuneita ollakaan. Eihän siitä ole edes kauan aikaa, kun oli juttuja, kuinka helsinkiläiset nuoret tytöt ovat keksineet myydä itseään vanhemmille miehille rahaa ja lahjoja vastaan.
Jotenkin tätä vanhaa ketjua selatessani alkaa tuntua siltä, että pää osan esittäjiä tässä ovat pilvenpolttajat ja pedofiilit. Eipä sillä, etteikö kannabis monessakin suhteessa saattais olla järkivalinta verrattuna alkoholin käyttöön mutta omat kokemukseni, jotka johtavat kauas vuosien taakse antoivat selkeesti sen kuvan, että pilven polttelu muuttu tosi nopeesti päivittäiseks, kun taas se kaljottelu pysy paljon pidempään viikonloppu viihteenä. En mä Hoosiannaa huuda kummankaan puolesta mutta tottakai näennäinen, krapulaton päihde korjaa potin. Hommaa jarruttaa vaan kriminalisointi. Ja se krapulattomuus on harha. Jos oluen kanssa iskee aamulla paha olo fyysisesti niin pilven kanssa pitemmässä juoksussa se aamusavujen puute tekee psyykisesti ihmisen kaistapäiseks !
Mitä taas tulee pikkutyttöjen katseluun niin itse 23 vuotiaan tytön isänä ei pikkutytöt, joiksi toki nimitän 15-16 kesäisiäkin ole ihan luonnollisimmillaan 'halutessaan' reilusti vanhempien miesten seuraa, joskin se ajatuksena olisi terveempi kuin päin vastoin ajatellen. Omaa luonnollisuuttani en halua korostaa mutta näin neljävitosenakin katse kyllä kääntyy siihen omaan ikäluokkaan. Naisiin tai miksei vähän nuorempiinkin n.30v. ! Omasta mielestäni oma isän vaistoni on kuitenkin terveempää kuin nähdä pikkutytöissä seksuaalista haluttavuutta !
Tämä keskustelu tai pikemminkin väittely on ehkä ohjautunut väärän aiheen alle mutta pää-asia, että aiheesta kuitenkin keskustellaan.
- Pirkka88......
Lapsena olin arka ja hiljainen, kiusattu. Nuorena edelleen arka, hiljainen jännittäjä, jonka oli vaikea tutustua muihin. Vasta nyt 24v:na olen ns. hoksannut kuinka ottaa vähän rennommin ja miten jutella muille. Olen edelleen hiljaisen oloinen, mutta yritän kovasti kehittää itseäni koko ajan.
Kun on nuorempana sössinyt elämänsä tuolla tavoin eikä saanut pidettyä ystävyyssuhteita yllä, nyt on jo vähän vaikeampaa. Ei se edelleenkään mahdotonta ole, ja olenkin saanut uusia kavereita tässä lähiaikoina. Sitä vaan aloittaa ns. alusta kun muilla on jo vahva sosiaalinen verkosto lapsuusajoilta kasassa. Ja kun on yksinäinen, muut helposti karttaa jo senkin takia.
Mutta turha sitä on verrata muihin, ei kukaan perusluonnettaan/lapsuuden kokemuksiaan/tempperamenttiaan/kasvuympäristöään pääse valitsemaan joten jokaisella on vähän erilaiset eväät elämää varten. Täytyy vain elää täysillä nyt ja kehittää itseään. Täytyy olla sinnikäs ja kunnianhimoinen, eikä masentua neljän seinän sisään. - blackheaven
Aika samanlainen tilanne on kuin käyttäjällä "Liian outo tänne". Olen liian epätavallinen. Kaverisuhteita ei ole oikeastaan koskaan ollut. Parin tavallisen naisen kanssa olen jopa seurustellut, mutta ne suhteet kuivuivat kasaan koska ei ollut tarpeeksi yhteistä.
Harrastusteni kautta netistä on sentään löytynyt säännöllistä juttuseuraa. - 20v m
Itsekin olen aina ollut tällainen omien teiden kulkija. Pitkään luulin että olen jotenkin epätavallinen, mutta toisaalta mikä sitten on tavallista. Jokainen ihminen on kuitenkin hyvin pitkälti erilainen, niin jokaiselle nyt ei vain sovi se sama muotti.
Ei se tee kenestäkään mitenkään huonompaa vaikka olisikin yksinäinen, se on omasta näkökulmasta kiinni. Luotatko itseesi ja elät omaa elämääsi niinkuin haluat, vai pidätkö muiden mielipiteitä oikeina ja elät koko elämäsi muiden tapojen mukaan.
Yksinäisellä on ainakin aikaa löytää se oman elämänsä juttu, mitä on syntynyt tekemään. Kyllä se elämä siitä rupeaa aukenemaan kunhan uskaltaa olla oma itsensä ja ei hae hyväksyntää esittämällä jotain muuta kuin oikeasti on.
Sitä väkisinkin rupeaa ajautumaan omanlaiseensa seuraan kun löytää sen oman juttunsa mitä on aina halunnut tehdä ja mikä tekee onnelliseksi. - real sugar
erakoiduin jo lapsena, koska olen rankan koulukiusauksen uhri. Se on jättänyt jälkensä, enkä osaa olla ihmisten kanssa vieläkään. Kavereita ei ollut, eikä ole nyt aikuisenakaan.
- hdnnj
Suurimmalta osin oma valinta, joskin kierto syy on muiden ihmisten sietämätön läsnäolo. Eli en kestä muiden ihmisten läheisyyttä ja usein tulen hyvin pahalle tuulelle, kun joudun tekemisiin niiden kanssa muulla tavoin kuin virtuaalisesti.
- 19vn
Olen yksinäinen koska mun on vain yksinkertaisesti niin vaikea saada tuttavuutta aikaan kenenkään kanssa. Ja jotkut pitävät mua hyvinkin omituisena persoonana, koska minust on hyvin vaikea saada mitään irti :D Ujo, hiljainen jne. Oon myös vaikeasti lähestyttävä eikä se helpota asiaa.
Netissä oon tutustunut jos jonkimoiseen höpöttäjään, en vain vielä toistaiseksi ole uskaltautunut yhteenkään tapaamiseen :/ Mutta toisaalta tuo nettituttavuuskin helpottaa yksinäisyyttä jollakin tapaa. Ei kuitenkaan korvaa tosielämän kavereita.
Mut tilanteeseeni nähden olen ihan hyvillä mielin enkä enään harmittele ja sääli itseäni "yhyy,miksi olen näin yksin,kukaan ei haluu mun seuraa" tms. Siitä ei ole muuta kuin haittaa omalle mielenterveydelleni.
Pitää vain oppia elämään näin tai sitten tehdä se muutos ja yrittää kovemmin.
..ehkä kesän aikana olisi enemmän aikaa ja motivaatiota tavata kunnolla ihmisiä (: - vastaus kysymykseen
syitä voi olla monia, jos on kouluaikoina/nuoruudessa ollut "luuseri" köyhä jne (vaikkei sitä olisi nykyään)... eikä tästä syystä ole jäänyt kavereita ja poismuutto pieneltä paikkakunnalta työn perässä, ei kai tarvi olla älykkö ymmärtämään tällaiset syyt, eri asia onkin mistä löytää kavereita, jollei niitä aiemmin nuoruudesta ole jäänyt. Työ, harrastukset, kukaan ei kotoa hae, SoMen välityksellä. Tosin virtuaalikavereita ei lasketa.
Jos kavereita saakin on eri asia pysyvätkö kuinka läheisinä, vai joutuuko "aloittamaan alusta". Sitä voi olonsa tuntea toisaalta yksinäiseksi esim. parisuhteessa, johon laittaa kaikkensa ja sitten pelko että toinen jättää, jolloin menettää kaiken... tällasta jaarittelua vaan, joka voi jatkua kierteenä loputtomiin.
Ja raha tottakai ratkaisee, viitaten tuohon köyhyyteen, (kuten Irwin aikanaan jo tokaisi: http://www.youtube.com/watch?v=c9ktBm3gh_o) siinä tapauksessa, ettei olisi varaa käydä missään, vaikka sanotaan ettei raha tee onnelliseksi (tosin sekin on rikkaiden puhetta), kaikki kun maksaa
Parasta kun ei vain tarvisi ajatella liikaa, mutta sekin nyky-yhteiskunnassa mahdotonta olla oma itsensä, joidenkin mielestä pitäisi edes jollain tapaa olla samanhenkinen, mutta ite oon sitä mieltä, että on vain suvaitsemattomuutta ja itsekeskeisyyttä.
....lopuksi tietenkin voi sanoa että oma vikahan se on, jollei pärjää,
onnea ja menestystä itse kullekin ja kyllä se kesä kohta koittaa :) - Siivoan kaappia
Oliko oikeasti jotain asiaa?
Olen yksin koska olen niin palasina elämästä,
että en pysty tarjoilemaan uudelle mitään hyvää,
joten olen pois markkinoilta kunnes olen taas kunnossa.
Rikkinäisenä ei mennä parisuhteeseen. - turha mies
En ole hyvännäköinen, jotain 10 kg ylipainoa ja olen työtön. Ei kukaan nainen tällästä halua.
- ...
En tiedä missä todellisuudessa te elätte, mutta ihan uutisena, että suurin osa suomalaisista miehistä on aika rumia ja ylipainoisia ja silti 80 prossaa ihmisistä on suhteessa. Ja työttömyydelle voit tehdä itsekin jotain.
- dread
Mä en tiiä. Mut mä oon ite päässäni pyöritelly näitä syitä:
Mulla on tosi huono itsetunto. Oon omasta mielestäni todella ruma, tylsä, pahanhajunen, liian laiha/lihava samaan aikaan, ja kaikkee negatiivistä mitä ihminen nyt vaan voi olla. Sen takia (varmaankin?) oon todella ujo ja epäsosiaalinen, mä en todellakaan alota keskustelua yhdenkään vieraan ihmisen, en ees puolituttujen kanssa. Kavereidenki seurassa tunnen itteni vähän vaivautuneeks, en pysty oleen 100% rento ja oma itteni.
Lisäks en pysty luottaan ihmisiin. Jos joku sattuu joskus kehumaan mua, oon ihan varma että se valehtelee saadakseen mut naurunalaseks, paremmalle tuulelle tai ihan miks vaan. Ei mussa voi olla mitään kehuttavaa. En luota edes niihin muutamaan kaveriini/ystävääni 100%. Jos päästäsin ne mun koneelle ja olisin ite vaikka suihkussa niin oon ihan varma että ne urkkis mun salaisia kirjotuksia tai kuvia. En vaan osaa luottaa kehenkään, ehkä siihen löytyy syitä lapsuudesta.
En oo saanu uusia ystäviä moneen moneen vuoteen, enkä ees muista miten ihmeessä oon onnistunu tutustuun nykyisiin ainoisiin kavereihini sillon joskus 8v sitten.
Mutta tossapa oli jotain syitä joiden uskon vaikuttaneen siihen miks oon kuka oon, todella säälittävä, yksinäinen 18v likka.- R3T4L3
moi dread.... toi sun tarinas kuulostaa ihan samalta ku omani, siis ihan samalt. ei mulla kyl muuta,,;p -sun ikänen poika
- dread
R3T4L3 kirjoitti:
moi dread.... toi sun tarinas kuulostaa ihan samalta ku omani, siis ihan samalt. ei mulla kyl muuta,,;p -sun ikänen poika
No kappas vaan, "kiva" kuulla. :D
- hermanni247
koska ei kinosta
- tekosyitä
- En ole löytänyt omaa porukkaani.Pari ihmistä, joiden kanssa viihdyin muuttivat pois.
- En koe itseäni sellaiseksi, joka jaksaa mitään ns. turhanpäiväistä keskustelua.
- Minua on kiusattu ja haukuttu. Huono itsetunto ja luotto ihmisiin heikentynyt.
- Olen ujo, varautunut ja häpeän tilannettani.
- Muiden täytyisi tehdä aloite, koska itse ajattelen, että seurani ei ole toivottua, muita ei kiinnosta tai teen itseni naurettavaksi.
- Nyt on vielä sellainen elämäntilanne, että nämä ihmiset on jo tullut "nähtyä" ja pitäisi päästä aloittamaan alusta muualla.
- Sitten en vaan yksinkertaisesti enää jaksa.Joskus yritin vielä roikkua "kolmantena pyöränä", mutta nyt en rupea enää siihen.
- En viihdy missään isoissa porukoissa, vaan ystävyyden pitäisi olla vähän sellaista kahden keskeistä tai pieni porukka.
- Kaikki toivo ei silti ole menetetty, sillä tiedän olevani kiltti, mukava, toiset huomioon ottava ja todella hyväsydäminen ihminen. Minä olen se, joka aina huomaa yksinäiset ja yrittää vähän jutella heille ( sen mitä ujoudeltani pystyn)
- Sen lisäksi ole tajunnut, että olen ihan kaunis ( en silti arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella)
- Olen vaan väärässä paikassa, väärään aikaan, väärien ihmisten keskellä. Tietysti minussakin on omat vikani, mutta kyllä tämä elämäkin on ollut vähän julmaa. Silti olen päässyt vielä vähällä moneen muuhan verrattuna. - Zeezy
5 vuoden henkinen koulukiusaaminen ja huonot kaveruussuhteet, joiden perimmäinen tarkoitus on ollut; minut naurunalaiseksi tekeminen, minulta varastaminen tai "kaverini" oma mielihyvän tavoittelu..
Tästä sopasta sitten kehkeytyykin erittäin varautunut ja epäluuloinen sinkku.
Luottamuksen rakentaminen kestää pitkään, valitettavasti se on useimmille liikaa ja ainahan kehitän näitä omia /- listoja joissa kertaan miksi kannattaa olla yksinäinen eikun sinkku...
Myöskin muiden "ovimattona" olevan rooli on tuttu niin monesta tilanteesta, olen se helppo uhri, tulen aina olemaan. - en voi luovuttaa
Mä en ikinä ajatellut, että mun elämä tulisi olemaan tälläistä. En pysty käsittämään mikä meni pieleen ja mistä tää kaikki alko. Jos olisin silloin vuosia sitten tiennyt mihin suuntaan ollaan menossa en olisi enää tässä. Tieto lisää tuskaa, parempi olla tietämättä mitään tulevaisuudesta, silloin on vähän toivoakin.
- ..............
Koska en niin kauheasti välitä ihmisten seurasta ja olen hiljainen. En sellainen perinteinen ujoudesta päästyä puhelias, vaan ihan oikeasti hiljainen. Tunnen kuitenkin itseni yksinäiseksi, sillä haluaisin ainakin yhden hyvän ystävän ja toisen sellaisen naisen muodossa kainalooni. Minulla on muutama pintapuolinen kaveri, mutten yleensä oikein nauti heidän seurastaan. Näemme onneksi kuitenkin hyvin harvoin.
Minulla on käynyt siinä mielessä hyvä tuuri, että olen kaiketi aika hyvännäköinen. Olen myös pitänyt itseni normaalipainoisena. Kunhan vain saisin itseni jotenkin tuolla ulkomaailmassa aktiiviseksi, niin uskoisin että voisin löytää ensimmäisen tyttöystäväni melko korkeasta iästä (31) huolimatta. Parisuhdeasioissa korkea ikä siis, muuten toki vasta noin kolmasosa elämästä takana, jos kaikki menee hyvin. Olen aika optimistinen tulevaisuuden suhteen. - Minun vika
2,5 vuotta suhde kesti ja sitten raha ongelmiin jouduin. Tyttöystävä jätti ja alkoi ryyppyputki. Jäin työttömäksi valmisduttuani koulusta ja kaverit alkoivat alkoivat vältellä. Minun vikani tämä on muuta ei voi sanoa. Olen käväissyt tuolla kaivon pohjalla ja nyt suunta ylös päin. Vaikka se on aivan helkatin vaikeaa mutta suunta siis ylös päin. Toivoisin ihmisiä ympärilleni ja varsinkin vierelleni ketkä kannustaa minua nousemaan kaivosta pihalle. Mutta ei niitä ihmisiä vielä näy. Toivottavasti jossain vaiheessa näkyy.
- ullakkoinen
Olen lapsesta saakka viihtynyt omissa oloissani.
Osaltaan myös vanhempieni yksinäisyys ja masennus ruokkivat tätä. Koulussa kaikenlaiset ryhmätyöt ja liikuntatunnit olivat täyttä kidutusta.
Olen mielestäni mukava ihminen, kun minut oppii tuntemaan olen kova puhumaan ja nokkela suustani. Huonoja puolia minussa on huono omatuntoni, keskittymisen herpaantuminen (joskus keskenkaiken mitä vain kuunnellessa tai lukiessa ajtukseni vain yksinkertaisesti lähtee pakoon) enkä aina mieti sanomisiani loppuunasti ja tuon tuosta tuleekin päästeltyä erinäisiä sammakoita suusta. Ja on niitä varmasti muitakin mutta nuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
Ihmissuhteet ovat aina tulleet ja menneet.
Olin koulukiusattu, koskaan minua ei lyöty mutta tytöt tönivätkin sanoilla, selänkääntämisellä ja juoruilla. Muut tytöt harrastivat ratsastusta, hiihtoa tai luistelua, minua kiinnostivat tietokoneet ja videopelit. Poikien joukkoon minua ei myöskään huolittu.
Yläasteella syrjintääni puututtiinkin mutta ei riittävästi. Muistan pinnanneeni tunneilta ihan kiitettävästi. 9 luokalle jääminen oli tehnyt likimiten mahdottomaksi joten niihinkään ei koskaan puututtu.
Ystäviä minulla on ollut muutama mutta kaikkia yhdisti se että minut koettiin vara-varaystäväksi koska olin niin kiltti ja tavallisen näköinen. Sellainen turvaystävä jonka rinnalla kauniimpi sai loistaa ja tuntea itsensä tärkeäksi. Oikeaa ystävää minulla ei taida vieläkään olla. Tässä iässä kaikkien tosiystävä ja sielunkaveri on se oma puoliso, tottakai.
Nykyään en enään jaksa edes välittää kanssaihmisistä, voisivat kaikki painua vaikka sinne missä pippuri kasvaa. Tuskin kukaan välittäisi jos 10% maapallon väestöstä yllättäin mystisesti katoaisi, olisi maailmassa vähemmän pahuutta.
Nyt 23-vuotiaana minun pitäisi miettiä jatkokoulutusta mutta koko ajatus karmii koska en edelleenkään koe kuuluvani ikäisteni joukkoon. Luultavasti minut tulkittaisiin tylsänä tiukkapipona koska en juo tai polta tai välitä käydä yöelämässä. - kevatnurmi
onko pakko olla parisuhteessa,jos ei löydä sopivaa ,ei kaikista ole kokemaan nuoruuden parisuhdetta uudelleen eikö 31v ole sopiva aika elää sillä lailla ,yksinäisyys on joissain tapauksissa siunaus
- mies 28v
Nuoruuden parisuhde? Mikä se on? Ei minulla ole sellaista ollut. Ei minulla ole ollut aikuisuudenkaan parisuhdetta.
- menneisyyden vanki
Jos nyt analysoimaan alkaa, niin täällä kans siellä lapsuudessa mennyt
luottamus ihmisiin yleisemminkin, siitä se vähitellen sitten lähti menemään
pieleen aina vaan enemmän.
Se jotenkin vaan kertaantuu vuosi vuodelta, oma tilanne menee vaan
pahemmaksi.
Kun ei oikeasti voi luottaa keneenkään muuhun kuin itseensä,
siitä luottamisesta toisiin ihmisiin, kun se puuttuu täydellisesti.
Siitä viime kädessä on kyse. - a18plus6
EDIT: Tahtoo muokkaa-toiminnon :/
Olen miettinyt yksinäisyyttäni, ja todennut että vika on tavalla tai toisella ulkonäössäni. Yksinäisyys ei ole minulle sinänsä uusi asia, vasta tässä kolmenkympin kauheammalla puolella kuvioihin mukaan tullut, vaan yksinäisyys on seurannut minua ihan lapsuudesta asti, niin pitkälle kun vain pystyn muistamaan. Tietysti, en silloin vielä ajatellut sitä yksinäisyytenä.
Olin kerhoiässä yksin, koulussa yksin, työpaikalla yksin. Onko siis mikään ihme, että olen nytkin yksin. Mikä minussa tämän sitten mahtaa aiheuttaa, sitä minä en osaa sanoa. Kun minut tuntee vain kirjoitteluni kautta, saan luotua eräänlaisia ihmissuhteita - nytkin kirjoittelen erään naisen kanssa pitkiä sähköpostiviestejä. Huomatkaa, en väitä näitä aidoiksi ihmissuhteiksi, mutta niistä on tullut minulle läheisemmän kanssakäymisen korvike. Mikäli viestit ovat johtaneet tapaamiseen, on yhteydenpito loppunut kuin seinään. Koska persoonani on olennaisesti sama, kun mitä kirjoituksestani näkyy, lienee ainoa vaihtoehto todeta, että ulkonäköni vain on niin pielessä, ettei siitä pääse kukaan yli. Ehkä jonain päivänä lisään profiilini kuvan, niin halukkaat pääsevät itse muodostamaan mielipiteensä. Tosin, pelkään vain sitä että jos näin teen, nekin jotka minulle nyt kirjoittelevat, lopettavat.
Mahdetaanko järjestää jotain Rumin Mies kisoja? Olisi mukava voittaa edes jossakin joskus x) - joku_1977
Oma vika, ainakin osittain. En ole etsinyt ystäviä, mutta eipä kukaan ole sellaiseksi tarjoutunutkaan.
- Tämä on menoa
Myös minä haluaisin lentää,kun kurkiaura lentää korkealla,minne menette?
ottakaa,hyväksykää matkaanne minut.
Tämäkö oma vika syntyä tähän järjettömyyteen.
Ahneuden hirviöitä,walhrooseja kun on maailman pimeät komerot täynnä.
Yksi yö naisen lumoavassa hyväilyssä. melko varmasti maanpinnalla taas.
Ystäviä ei kertakaikkiaan ole.Aika lohduton toteamus.
Kuitenkin panettelijasta pahin hyväilee Sinua ehkäpä nytkin.
Ala erakoksi.
Kun huomisen kohtaa yksin,niin se lumoaa monimutkaisuudessaan.
- Kuun lämpö.
Yksinäisyyteni on minun yksin.Minusta kysymys yksinäisyydestä muistuttaa kysymystä,onko kuu yksinäinen?Maapallo ja Kuu.Minusta luonnonilmiöiden kaunein näky on öisellä taivaalla vaeltava Kuu.
Mielestäni kuu on kaukana muuta kuin yksin.
Rakkaansa menettäneiden runoilijoiden katse.
Kiihkoilevassa nokialaisessa maaillmassa on mukavaa kuunkin yön katseen vierailu.
Olen yksin siksi. Yksinäisyys tunteena ihmisessä on monitahoinen asia ja liittyy miten reagoi toiseen ihmiseen. Siis yksin oleminen on eri asia kuin yksinäisyys ja siitä kärsiminen. Ihminen voi kokea yksinäisyyttää ystävienkin/ihmisten seurassa. Valitettavasti tähän liittyy myös geneettisyys ja sen tuoma vaikutus kehitykseen. Mitä herkempi ihminen on reagoimiseltaan, niin sitä herkempi hän on yksinäisyyden tunteelle, jos ympäristö ruokkii tietämättään tätä yksinolemista. Juuri herkille ja miksei kaikille ihmisille on tärkeää kasvaa perheessä, jossa näytetään ja puhutaan tunteista/välittämisestä.
Kun/jos ihminen ei kärsi tästä yksinäisyyden tunteesta, niin usein tällä ihmisellä on itsestään selvyys, että lähiomaiset välittävät hänestä. Se ei ole kyseenalaistunut.
Yksinäisyyden tunteeseen, sen muodostumiseen liittyy myös alemmuudentunne ja siitä tulevat mielikuvat. Juuri tuohon liittyy, miten yksinäisyydestä kärsivän ihmisen tulisi keskustella asian ytimestä ja selkeyttää koko asia itselleen.Ymmärrän, miten muuttuminen kasvun kautta edellyttää itsensä ja koko asian tuntemista.- 2+11
Juurikin tuo on hyvin kuvailtu että yksinäisyyden tunne on osittain seurausta siitä jos tuntee ettei lähiomaiset välitä.
Mulla on mies joka välittää, mutta se onkin ensimmäinen välittämisen kokemus mulle sanottaisko nyt vuosikymmeniin ja oon reilu kolmekymppinen.
Etsin jatkuvasti välittämisen kokemuksia muilta ihmisilta ja sitten se kasautuu ystävien niskaan. On mulla sukulaiset, vanhemmat elossa, tuntuu pahalta sanoa, mutta ne hylkäs mut kun olin teini-iässä ja luottamusta en oo enään takaisin pystynyt rakentamaan. Hylkääminen oli siis sitä että tunsin etten ollut hyväksytty sellaisena kun olin ja tavallaan ehkä myös hieman väheksytty, säälittävä teini, en vain kuulunut sukulaisteni joukkoon. Enkä edelleenkään ole, koska en hyväksy heidän tietynlaista ihmisiin negatiivisesti suhtautumistaan, haluan nyt itse olla erilainen ja kasvaa henkisesti hyväksymään itseni, en olemaan sellainen kuin sukulaiseni haluaisivat.
Mutta ehkä kompastuskiveni on se, että yleensä ihmisillä on se lähisuku se rakkain ja minä etsin niitä rakkaimpia ihmisiä mieheni lisäksi ystävistä, koitan korvata menetetyt sukulaiseni ystävillä, mikä ei kai ole oikein. Mieheni sanoo ettei kukaan sitä ymmärrä ja halua olla mun "perhettäni" kun sukulaiset ei sitä ole, mutta on vain niin suuri aukko siinä , että haluaisin sen jollakin täyttää. Ja kyllä olen huomannut että ne kohtuu harvassa olevat ystävätkin ajattelevat että ensin järjestyksessä mulle olisivat omat vanhenpani ym. ennen ystäviä, mutta niin ei vaan ole, kai se asia pitäisi jotenkin surra pois, mutta tuntuu että multa "puuttuu" lähipiiri vaikka elossa ovatkin. Siksi koen mieheni seuran lisäksi yksinäisyyden tunteita.- ....................
Suurin osa suomalaisista tuntuu vierailta, ja nimenomaan sillä lailla, että heihin ei voi luottaa. Mutta onhan maailma täynnä ihmisiä, erilaisia. Sinne.
- one hundred years
Ja jaskat on antavaisella naisella miehiä kautta ystäviä!!!! Vaikka miten yrittäisi ei löydy ku narkkeja, juoppoja, itsekeskeisiä narsisteja tai muuten vaan avohoitopotilaita jotka juoksee ympäri maita ja mantuja ku kuutamosonaatissa konsanaan/vankilakundeja..Kun naista ei huvita silloin on pihtari ja kun kiinnostais enemmän, haukutaan munahaukaksi ja huoraksi..Yksinäisyys on niin pirullinen teema etten soisi pahimmalle vihamiehellekään..Tuntuu että sama pätee myös vastakkaiseen sukupuoleen...Välillä tuntuu, että yksinäisyys taitaa olla ainakin mun elämänkohtalo..kaikki suhteet menee päin mäntyä, mikään ei onnistu. Tai sitten mä olen vaan nii v*tun tyhmä etten tajua hienovaraisia sosiaalisia viestejä.
- 1+12
Taitaa olla joihinkin meistä yksinäisyys sisäärakennettuna, eikä sitä saa muutettua, vaikka miten haluaisi.
On outoa, että aikaisemmin viihtyi yksin vaikka olisi ollut kavereita, nyt kun ei haluaisi olla enää yksin, ei ole kavereita.
Pahinta tässä on negatiiviset ajatukset jotka vainoavat joka päivä, eikä niistä voi edes kertoa kenellekään.
Tavallaan tietää itsesyytökset liioitelluiksi, mutta silti niihin uskoo.
Päivittäin mielessä pyörii kysymys, miksi en kelpaa kenellekään, mikä minussa on vikana.
Ainoana lohtuna on työpaikka, ettei jatkuvasti tarvitse ajatella sisällötöntä, yksinäistä "elämää" - tässä vastausta.
Yksinäisyyteni syy on miestissit. Aivan samoin kuin kaikilla palstan yksinäisillä miehillä. Vain miestissit voivat aiheuttaa näin kokonaisvaltaista yksinäisyyttä kuin mitä nämä palstan miehet kokevat :(
Kaiken syynä on oluen juonti yksinäisyyden takia.
Yksinäisyys -> Olut -> Miestissit -> Yksinäisyys - beer boobs
No mä päädyin alunperin yksinäiseksi koska muutin uudelle paikkakunnalle jolta en tuntenut ketään. Sitten rupesin juomaan olutta yksinäisyyteen, oluen juominen sai miestissit kasvamaan ja nyt olen yksin koska miestissit estää mua saamasta kavereita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295614Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512890Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3111447Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148