Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
Kauan säkin jaksoit
40
1412
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
jokku jaksaa kyl🥲 kovvoo hommoo luulisin
- AnonyymiUUSI
Juokseminen on 😄
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä.Mä oon ihan burnout nyt. Tämä kuritus taas liikaa
Miehelle naiselta. 🥲🤕💔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juokseminen on 😄
hah en kyl tiiä siitä mitää ei tule mun elämässä olemaan hetkeä missä juoksen tuolla jotain lenkkii. mielummin kävelen ostaa kakkuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.Mä oon ihan burnout nyt. Tämä kuritus taas liikaa
Miehelle naiselta. 🥲🤕💔soss. chillaa ny. ❤️🩹 miehet on mitä on niitä kannata miettiä. mäki oon vähä ku miehet ni muakaan ei kannata kenenkää miettiä. toi tunnepuoli on utopiaa edellee ja varmaan aina. oudoksutaa ihmisii ketkä viihtyy yksin parhaite? Must se on luonnolisint mitä on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
soss. chillaa ny. ❤️🩹 miehet on mitä on niitä kannata miettiä. mäki oon vähä ku miehet ni muakaan ei kannata kenenkää miettiä. toi tunnepuoli on utopiaa edellee ja varmaan aina. oudoksutaa ihmisii ketkä viihtyy yksin parhaite? Must se on luonnolisint mitä on
Oikeasti kiitos sinulle sanoistasi. Itku oli herkässä jo aiemmin tänään hautajaisissa. Nyt tosin kyyneleet ei tuu mikä pahentaa tilannetta. Mutta ihana kun autoit 🫶🪽🤍
- AnonyymiUUSI
Ei ole anteeksipyyntöä näkynä.
- AnonyymiUUSI
Juossut perässä 🤣🖕
- AnonyymiUUSI
Älä naljaile 🫢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä naljaile 🫢
Kylläpäs... Jos on molemminpuolista, niin se ei ole perässä juoksemista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä kannata itseään nostaa jalustalle... Vink vink.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä kannata itseään nostaa jalustalle... Vink vink.
Jos näitä palstaäijän monologeja jaksat vieläkin jostain syystä vatvoa, niin esim näin, bro. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai keillä molemminpuolista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai keillä molemminpuolista
No sinäkin tai ap täällä, sekä kysyy montako anteeksipyyntöä, niin eiköhän se silloin ole ollut molemminpuolista,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sinäkin tai ap täällä, sekä kysyy montako anteeksipyyntöä, niin eiköhän se silloin ole ollut molemminpuolista,
Mä pyydän kauniisti anna anteeksi minulle kaikki jos pystyt mutta ei ole pakko. Toivottavasti pystyt vaikka oon aiheuttanut mielipahaa ja hämmennystä. Ja niin kaikki on anteeksi annettu sinulle. Toivon vain että jos jatkossa oot suuttunut niin yrittäisit valita sanasi vähän hellemmin.🥳🥳 joohan. Rakastan sua enempi.kuin ketään koskaan. Ja se on.paljon.💓💓💓 naiselta miehelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä pyydän kauniisti anna anteeksi minulle kaikki jos pystyt mutta ei ole pakko. Toivottavasti pystyt vaikka oon aiheuttanut mielipahaa ja hämmennystä. Ja niin kaikki on anteeksi annettu sinulle. Toivon vain että jos jatkossa oot suuttunut niin yrittäisit valita sanasi vähän hellemmin.🥳🥳 joohan. Rakastan sua enempi.kuin ketään koskaan. Ja se on.paljon.💓💓💓 naiselta miehelle
Niin lisään oon mustasukkainen ollut. Mikä on.outoa kun en normaalisti ole. Sitä tunnetta työstettävä ja tarvitsen siihen sinun apua myös 💙💚💛
- AnonyymiUUSI
Jollain mennyt vöhän tunteisiin 😝
- AnonyymiUUSI
Samoin 🫢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin 🫢
Vähän triggeröidyin, vaikka tuskin on mulle edes... Väsynyt, soriiiii.
- AnonyymiUUSI
Viistoon juossut enimmäkseen, ei perässä koskaan.
- AnonyymiUUSI
Kaksilla korteilla, hyvä peli.
- AnonyymiUUSI
En yhtäkään. Olen vaille sitä että saisin sulkea sinut syliini jotta tämä maailma ympäriltä katoaisi niin kuin kävi ennen sitä korona-aaltoa.
- AnonyymiUUSI
Silloinko olin sylissäsi?
- AnonyymiUUSI
Onhan tuo aika hirveetä katseltavaa...
- AnonyymiUUSI
Missä paralleelissa tällaista katselet mihin yrität eläytyä tämän palstaäijän stoorin suhteen? Kiinnostaa tämä sun mielentila
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä paralleelissa tällaista katselet mihin yrität eläytyä tämän palstaäijän stoorin suhteen? Kiinnostaa tämä sun mielentila
Jos analysoida saan ihan ilmaiseksi jumalan tai jonkun entiteetin armosta esim
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätä aloittaja palstaäijää huudellaan eri palstoilla "iltahommiin".
- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse pyytää anteeksi, kuhan kysyisit että mennäänkö joku ilta terassille. Lähtisin mielelläni sinun kanssa. - naiselta sivusta
- AnonyymiUUSI
Mieluummin fiksu nainen kuin vanha palstahoro
- AnonyymiUUSI
Oho.
- AnonyymiUUSI
Kuinka voi ihminen olla noin ilkeä 💔 missä teidän sydän on vai onko sitä ollenkaan? 🥲🥲🥲
- AnonyymiUUSI
Taitaa ikävä olla kuitenkin perässäjuoksijaa 😉
- AnonyymiUUSI
Juoksee juoksee mutta suunta vaan vaihtuu vuorollaan 😉
- AnonyymiUUSI
Se on seksihelteet ja palstamummoila k¤llipäivät.
- AnonyymiUUSI
Joskus tunteet hiipuu, jos tarpeeksi loukannut. Silloin tuskin ne tunteet palaa edes anteeksipyynnöllä. Varsinkin, jos sitä anteeksipyyntöä pitkittää ja vielä täällä palstalla sen tarvetta vähättelee... Just saying.
Onnea kuitenkin yritykseen. - AnonyymiUUSI
Anteeksipyyntöjä ei kannata odottaa ihmisiltä, jotka ovat kasvaneet kieroon. Kannattaa jatkaa matkaa ja jättää sellaiset taakse.
- AnonyymiUUSI
Päihteiden suurkuluttajilla muuttuu persoonallisuus. Peilistä katsoo prinssi tai prinsessa, vaikka muut näkevät epäonnistujan.
Sosiaaliset taidot surkastuvat, on paha olla. Kunnes seuraava annos taas nostaa muiden yläpuolelle. Silloin voi olla taas hetken loistaa ja törppöillä.- AnonyymiUUSI
Terkkuja päijät-hämeen syrjäkylille
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei taida olla miestä kertomaan kuka olet ja kelle menee?
Tollasia tissiposkia on maailma pullollansa. - AnonyymiUUSI
Eipä ole kiva katsella kun eri palstoilla haetaan samaa naista seuraksi. Vielä ihmettelet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553603- 181904
- 371881
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171691Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401412- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901105- 1281065
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063