Sen kerran kun siellä käyn

Anonyymi-ap

Voisit olla paikalla💚💛☘️

33

2381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

jos vain tiedän, millon. nyt lomalla

• Anonyymi
      UUSI

Missähän pitäisi olla.

• Anonyymi
      UUSI

Bensa 1,849/ltt :(

• Anonyymi
        UUSI

Ei sulla mitään sponsoria ole, että saat tuolla pärrätä? Aapeeäijä tai tai

• Anonyymi
      UUSI

Voin olla. Tänäänkin olin 🥺

• Anonyymi
      UUSI

Lomalla 🦋

• Anonyymi
      UUSI

Käy vähän useammin. Soita ja kysy jotain yhdentekevää. Huonoa tuuria ollut meillä 🍀

• Anonyymi
        UUSI

Kas näin: Jäikö mun sukat sohvan alle? Ne ruskeat luppaset? Viimeksi kun kävin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kas näin: Jäikö mun sukat sohvan alle? Ne ruskeat luppaset? Viimeksi kun kävin?

Jollain noin älyttömällä voi hyvin aloitella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jollain noin älyttömällä voi hyvin aloitella.

Varsinkin kun sun juttus on muutenkin melko sekavaa settiä, niin en hämmästy.

• Anonyymi
        UUSI

Jos tuo viittaa johonkin violettiin, niin kyllä täytyy sanoa että eihän täällä välillä tiiä kuka kirjoittaa ja kenelle 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo viittaa johonkin violettiin, niin kyllä täytyy sanoa että eihän täällä välillä tiiä kuka kirjoittaa ja kenelle 🤣

Kyllä me fiksummat nähdään miten tämä sinun monologiteatteri menee, palstasetä

• Anonyymi
      UUSI

Yritän aina olla... En vaan tiedä mihin aikaan tulet.

• Anonyymi
      UUSI

yes sir

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä olen sitten samaan aikaan.

• Anonyymi
      UUSI

Me mentiin vähän ristiin. Huomasin jäljistä että olit mennyt ohi tästä...en ehtinyt ihan siihen🥺

• Anonyymi
      UUSI

No tänään olin vapaalla. Olen odotttanut sinua monena iltana 😊

• Anonyymi
      UUSI

En tunnista näitä emojia.En voi tulla.En halua ahdistaa sinua enään.

• Anonyymi
      UUSI

joko oot selvinnyt siitä ettei toimintaan haluta vieläkään mukaan? Eikä siinä nähdä vieläkään mitään hyvää. Onneksi tiedän että saatte kaikesta huonoa ja pahaa takaisin. ja siihen mihin vaikutitte.

• Anonyymi
        UUSI

Joku pahantekijä tai pahansuopa ihminen voi ihan tuahtua tästä tekstistä ja käyttää sitä pahojen ja perättömien puheiden kohdetta vastaan. Joku tarkoitus sinunki ”elämällä” palstasetä ja aapee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku pahantekijä tai pahansuopa ihminen voi ihan tuahtua tästä tekstistä ja käyttää sitä pahojen ja perättömien puheiden kohdetta vastaan. Joku tarkoitus sinunki ”elämällä” palstasetä ja aapee

Joku puupää joka päivystää toisten selaimissa

• Anonyymi
      UUSI

ettehän ole muuta, tehnyt kuin estänyt elämää, työtä ja, rahaa, tehnyt ajojahtia ja halunnut saada, huono jossa hoitaisit muiden paskoja, orjana.

• Anonyymi
        UUSI

Jaahas, ehkä kannattaa edistää sitä omaa elämää ammatillisessa mielessä ja muutenkin jotenkin muuten kuin vahtaamalla näitä guben hurmoksellisia tekstejä

• Anonyymi
      UUSI

tehnyt kotiin iskuja, haitannut perhe elämää, haitannut joka ikistä asiaa, yrittänyt saada johonkin huonoon mikä ei kiinnosta eikö mikään mitä hyvänä tarjoatte ole sitä täällä. ootte etivas, vastenmielistä, karseaa porukkaa. ei mitään hyvää sanottavaa. eikä ikinä tulisi fiilistä että haluaisi auttaa teitä ja, teidänlaisia, varsinkaan tekojenne jälkeen ja mitä aiheutitte.

• Anonyymi
        UUSI

Rakkautta päivään palstaäijä, toivotaan että joku karsea porukka omaksuu nämä sinun..ideat?

• Anonyymi
      UUSI

ei teillä ole mitään, ette ole ihmisinä mitää miltä kannattaa oppia, tyylinne on karseaa ja tuhoavaa. tekee mieli vaan tehdä teille pahaa, hsjata, tuhota ja yrittää tappaa takaisin ostaa pahaa ja saada, teille huonoa pahaa, hakata, ja, estää elämää. Ei mitään hyvää sanottavaa missään asiassa.

• Anonyymi
      UUSI

jos joku ajattelee että voi uhrata jonkun elämän ja korvata sitten joskus jotenkin menettää kunkioituksen ja tuo huonoa kaikille. jos joku ei arvista sitä että joku pitää elämästään, ja haluaa sitä tuhota ja hakata pilata kaikin tavoin. pitää jotain niimnihnisarvottsmana että voi kiduttaa sitä voi varastaa siltä voi ajatella että päätetään sen elämästä hakataan se muille. ei teitä kukaan ikinä kunnioita ei teitä kukaan halua eikä kukaan itseään arvostava teihin hakua kuulua eikä kukaan hakua elämää teidän kauttanne. eikä teissä ole mitään miksi joku teihin haluaisi kuulua tehdä töitä eteenne ja kärsiä omassa, elämässä. luopua kaikesta tai siis olla hakattavana ja kun tekee töitä omien juttujen eteen te hakkaat te sitä että tekisi teidän eteen töitä. toivottavasti sillon menettävät ne jutut mihin uhraavat ihmisten elämiä.

• Anonyymi
      UUSI

te yritätte kovasti saada kunnioittamaan ihmisiä ja, rakastamaan heidän tyyliään, mutta omassa elämässä olet parempi ja teet omana itsenä parempaa kaikessa omassa elämässä, työjutuista, kotona ja voit hyvin. ärsyynnytte kun teitä ei arvosteta, teihinbei ihadruta, teitä ei haluta ja, haluta antaa asioita, vaan teitä työnnetään pois. teitä ärsyttää kun joskus on kelvannut ettö vaihdatte jotain ja saatte jotain. mutta kun minä olen koko elämäni perustanut elämää omaan tietoisuuteen, meistä lähteviin asioihin, enkä ole vaihtoja juurikaan harrastanut. niin ei kiinnosta enkä koe siitä saavani mitään, lähinnä este ja tuo huonoa.

• Anonyymi
      UUSI

tai jos joku mies kokee intohimoa ja arvostaa jonkun naisen niin sanottuja koti ja vaimotaitoja, ei kakki naiset niitä arvosta tai hakua niistä mitään antaa tai halua niitä kotiinsa.

• Anonyymi
      UUSI

ja noihin vaimojuttuihin en ikinä haluaisi luopua töistä ja kehittyä koti ihmisenä, täysin järkyttävää. olen juuri sopia omaani ja omaan elämän. d. kö ikinä ottaisi miestä joka sanoo että ensin koulutukseen ja oppia, meidl tavoille ehkä. Ensin häviää ja sitten hyötyy. hyi vittu. minulla on itse rakennettu hyvä elämä, joka toimii edelleen ja kun en ole mukaan lähtenyt niin rahat joudutte maksamaan. ja mukaan tullut myös uusia juttuja, kiva lisä, en niistä mitään anna, tai vaihda, tulleet vaan ja ihan omien juttujen kautta. se on elämää, niin voi käydä kelle vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajan vastaukset poistettiin ja jonkun sekoilut saa olla ketjussa😄 Huomenta silti,justiinsa sinä siellä!

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta ihmiset, nättiä päivää. Hyvää lomaa lomalaisille!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      71
      4166
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2381
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2234
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      19
      1756
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1622
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1512
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1496
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1262
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1173
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1135
    Aihe