N. 4kkn ikäinen Pentu koirani syö ja jyrsii seinät, listat, matot, kaapit ja kaiken mahdollisen sinä aikana kun olemme mieheni kanssa töissä viitenä päivänä viikossa.
Kongit, radiot ja monet muut virikkeet on kokeiltu, mutta ei toimi. yhdessä huoneessa ei ysy, koska saa ovet itse auki. Portit ja muut esteet ylittää taitavasti, haju suihkeet eivät tepsi. Pentu ei jää vinkumaan,eikä haukkumaan kotonta lähtiessä. Saa Paljon ulkoilua ja seuraa kotona ollessamme, mutta silti jyrsii kaiken. Hampaat ovat lähdössä ja luulen, että pureskelun ja tuhoamisen syy pilee siinä.
Pentu painaa noin 15kg ja häkki tulisi olemaan 120 x 76 x 82 cm.
Onko liian pieni?
Tiedän, että koira pitää totuttaa häkkiin hitaasti ja pitää häkin ovea aina kotona ollessamme auki. Haluaisin kokeilla ainankin tuon hampaiden lähdön ajaksi häkkiä, jos se siitä rauhoittuisi.
Mitä mieltä olette? Tarvitsen pikaisesti apua, koska keinoni alkavat olla vähissä.
Koira häkkiin 7-8 h päivässä?
4
239
Vastaukset
- Einäinei
No sehän se on sitten koiranelämää se.
- eieiei3
Oletteko antaneet puruluita? Kyllä kai ikenet kutiaa niinkuin ihmis vauvallakin.Ei jumaliste koiraa mihinkään häkkiin. Miltä siitä tuntuu istuu tuntikausii häkissä ja vain odottaa? Siellä mahdollisesti oleva vesi kuppi voi kaatuu, ja sitten se alkaa huutaan haukkuun ja ulvoon. Mun labbis tuhosi asunnon 3v asti. Ihan kaikki palasina.Ja se oli yksin 2 tuntii, kun mies lähti töihin mä tulin 2 tunnin päästä.Ja kerkis tuhota. Anna se koira pois jos ei pinna kestä, mutta häkki ei oo eläimen paikka. Siis koti oloissa.Anna järsii, sitten vaan korjailet. Mun labbis meni seinän läpi.Repi oven karmit, listat ja lisäksi kaiken irtaimen kissan hiekka astiaa myöten.Ikinä ei häkittäminen tullut mieleen, eläinten ystävä kun olen...
- äly älä jätä
ei. ei. ei. ajattele nyt koiraaski!
- ouinkjb
eieiei3...sun koiras ei ollu kyllä ihan terve, tai sä et ollu ihan terve jos annat 3 vuotta koiran tuhota asuntoasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?791525Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141004Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95902Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot139674- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 74633