sonera määräaikainen

hittovieköönnn

LYHYESTI:Laskussa luki:sonera laajakaista ADLS 8M/1M tarjoushinta 19.90 €/kk normaalihinta 49.40€/kk.määräaikainen sopimus voimassa xxxxxx saakka.(ajalta 1.11-10.11) 6.63e

sekä

sonera laajakaista ADLS 8M/1M tarjoushinta 29.90e/kk normaali hinta 49.40e/kk (ajalta 11.11-30.11) 19.94e

miten toi on siis mahollista?ja alunalkaen LUULIN ottaneeni netin jonka normaali kuukausu hinta on 19.90e mut enpäs näköjään ottanut.

3

238

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neonnuijiakaikki.

Meillä kuitenki Saunalahti, normaalihinta 23,90 10/1MB , ja se myös maksetaan, alussa oli 6kk puoleen hintaan. Ihme pulaamista on tämä netin hinnoittelu, ei tiedä helposti mikä on oikea ja lopullinen hinta.

• Morjesta "hittovieköönnn"
      Onko sulla vielä tallessa sopimuspaperit? Näyttäisi mun silmilleni näin äkkiseltään tässä olevan kyseessä tarjous, jossa 3 ensimmäistä kuukautta on hintaan 19,90e/kk ja loppusopimuskausi hintaan 29,90e/kk. Tuossa laskulla on tuo vaihtunut ihan oikein kesken kuukauden, päiväkohtainen laskutus kun meillä on käytössä.
      Jos laskusi tai sopimuksesi herätti lisäkysymyksiä niin Asiakaspalvelumme on käytössäsi (http://bit.ly/V8M1H5) ja löydät meidät myös täältä: http://bit.ly/RDPWdY :)

Lauren@SoneraPartio

• Koruuksia

hehe.. ollaan taas oltu hereillä kun soppareita tehty..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1345
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      537
    Aihe