valmis hevoseen?

AleXanDra<3

olenko teidän mielestä valmis hevoseen.Olen 11.v ja olen ollut hevosten parissa kohta kolme vuotta en hoitaisi hevosta yksin vaan se menisi sellaiselle tallille jossa vain ratsastaisin.Se talli on tutullani.

8

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytww j64

      Et oo valmis mist löydät ruuat,kengittäjän ja rahaa. miten siivoot sen paskat? hä oot ihan surkee!!!

      • AleXandrA<3

        en maksaisi mitään itse,vaan tuttuni maksaisi kaiken.Tuttu on ollut hevosten parissa jo koko elämänsä


    • katherine__

      Itse et ole valmis noin nuorena ja kokemattomana, mutta tietysti jos tämä tuttu ostaa ponin ja sinä hänen ohjauksessaan ponia hoidat, niin silloin se voisi onnistua.

    • Tallityttö

      Musta et ole valmis veilä. Paitsi jos tuttusi hoitaa ja kaikkee sen. Ja sä vaan ratsastat.

    • velli000

      Sinuna odottaisin vielä muutaman vuoden.

    • ddd2

      en iha ymmärtäny. eka sanot et ootko valmis hevosen omistajaks, ja sit sanotkii et sun tuttu ostaa sen hevosen? eli nyt sanon 2 mielipidettä. 1. jos oisit ite ostamassa hevosen, älä osta. et oo valmis vielä. 2. jos sun tuttus on ostamassa hevosen, ja ns. hoidat sitä vaan niin eihän se susta oo kiinni että ostaako se vai ei.
      en nyt iha ymmärtäny mut okeei.

    • vaatii aikaa

      Tottakai hevosen voit ottaa/ostaa jos kerran se menisi tuttavasi talliin hoitoon, sopimus vaan tuttavasi kanssa miten jaatte välttämättömät työt ja jos tuttavasi maksaa kaikki kulut niin mikä ettei, keskustele kumminkin vanhempiesi kanssa asiasta sillä hevonen vaatii kyllä liikkumista sekä muutakin hoitoa ja hyvin säännölisesti, riittääkö aikasi ja kärsivällisyytesi?

    • Mahd. Kenties

      Mahdollista, jos on kokoajan joku, joka tietää kaiken hevosista ja osaa auttaa ja neuvoa, mutta muista, että vastuu on kuitenkin vanhemmillasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe