Hua Hin = Pikku Moskova

tavaritz vaan

Nyt täytyy antaa Hua Hinille uusi nimi Pikku Moskova sen verran paljon noita venäläisiä siellä nykyään on, johtunee siitä että heidän ei tarvitse nykyään enää viisumia thaimaahan. Mutta Hua Hinissä venäjän kieli pian pääkieli ja jonottaahan nämä tyypit eivät osaa, moukkia lähes kaikki. Huono juttu.

63

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus tämä

      Vähiten venäläisiä on juuri Hua Hinissä...nytkin 3 viikkoa olin ja 2-3 venäläistä koko loman aikana näin. Phuketissa heitä on enemmän kuin suomalaisia...puhumattakaan Pattayalla jos ei muita olekkaan.

    • ystävän neuvo

      Lopeta "tavariz vaan" jo se votkan juonti. Se näköjään sekoittaa pääsi ja panee kuvittelemaan olevasi Moskovassa!

    • karutotuus

      HuaHin on Thaimaan paskinta seutua, kuten myös cha am! Tulee mieleen joku mustanmeren rannikko, karua ja paskaista ryssiä enempi kuin stokkalla loppiaisena.

      • 28. kertaa

        sanoo kaveri joka ei ole edes käynnyt Thaimaassa...miksi muuten bangkokin varakkaat ostavat juuri tuolta asuntoja....eivät siis Phuketista tai Pattayalta....? Outoa jos paikka on kuten kuvaillet....paskasta....? Kai sekin on maantapa...onneksi ei Suomessa ole....ja mitä vikaa ryssissä on? Minua haittaa enemmän ruotsalaiset....


      • bangkokin varakkaat
        28. kertaa kirjoitti:

        sanoo kaveri joka ei ole edes käynnyt Thaimaassa...miksi muuten bangkokin varakkaat ostavat juuri tuolta asuntoja....eivät siis Phuketista tai Pattayalta....? Outoa jos paikka on kuten kuvaillet....paskasta....? Kai sekin on maantapa...onneksi ei Suomessa ole....ja mitä vikaa ryssissä on? Minua haittaa enemmän ruotsalaiset....

        Kyllä ne Bangkokin varakkaat ostavat asuntoja ympäri thaimaata ei vain Hua Hinistä ja harvemmin ne varakkaat thaimaalaiset ostavat loma-asuntoja Hua Hinin kaltaisesta turistirysästä. Länsimaalaiset turistikin (lue saksalaiset ja sveitsiläiset ym) ovat jättäneet Hua Hinin johtuen Huan hintojen noususta.


      • minun havainnot
        bangkokin varakkaat kirjoitti:

        Kyllä ne Bangkokin varakkaat ostavat asuntoja ympäri thaimaata ei vain Hua Hinistä ja harvemmin ne varakkaat thaimaalaiset ostavat loma-asuntoja Hua Hinin kaltaisesta turistirysästä. Länsimaalaiset turistikin (lue saksalaiset ja sveitsiläiset ym) ovat jättäneet Hua Hinin johtuen Huan hintojen noususta.

        minun tieto että eniten juuri Hua HInistä on bangkokilaiset condoja ostaneet ja onhan se lähin rantakaupunki....cha am mukaan luettuna...ja ei HUa hin ole mikään turistirysä....10% porukoista on turisteja..loput paikallisia...mistä olet saanut päähäsi että on turistirysä? oletko edes käynnyt? Vastaava luku esim. Phuketin Patongilla on että 90% turisteja ja loput ns. paikallisia.


      • höpö höpö
        minun havainnot kirjoitti:

        minun tieto että eniten juuri Hua HInistä on bangkokilaiset condoja ostaneet ja onhan se lähin rantakaupunki....cha am mukaan luettuna...ja ei HUa hin ole mikään turistirysä....10% porukoista on turisteja..loput paikallisia...mistä olet saanut päähäsi että on turistirysä? oletko edes käynnyt? Vastaava luku esim. Phuketin Patongilla on että 90% turisteja ja loput ns. paikallisia.

        Pattayalla asuu noin 120.000 paikallista Hua Hinissä alle 60.000. ja Hua Hin ei todellakaan ole lähin rantakaupunki Bangkokista esim pattaya ja Si Racha seka Sattasip ovat lähempänä.


      • Ruotsalaiset miksi ?
        28. kertaa kirjoitti:

        sanoo kaveri joka ei ole edes käynnyt Thaimaassa...miksi muuten bangkokin varakkaat ostavat juuri tuolta asuntoja....eivät siis Phuketista tai Pattayalta....? Outoa jos paikka on kuten kuvaillet....paskasta....? Kai sekin on maantapa...onneksi ei Suomessa ole....ja mitä vikaa ryssissä on? Minua haittaa enemmän ruotsalaiset....

        Ruotsalaiset osaavat käyttäytyä venäläiset ei. Milloin olet nähnyt ruotsalaisten kiilavan jonossa tai ottavan seisovasta pöydästä ruokaa omaan kassiin. Olet vain kielitaidoton juntti jostain keski-suomesta.


      • ..turistirysä
        minun havainnot kirjoitti:

        minun tieto että eniten juuri Hua HInistä on bangkokilaiset condoja ostaneet ja onhan se lähin rantakaupunki....cha am mukaan luettuna...ja ei HUa hin ole mikään turistirysä....10% porukoista on turisteja..loput paikallisia...mistä olet saanut päähäsi että on turistirysä? oletko edes käynnyt? Vastaava luku esim. Phuketin Patongilla on että 90% turisteja ja loput ns. paikallisia.

        Hua Hiniin tehdään Phuketin jälkeen toiseksi eniten valmismatkoja suomesta näin kertoo tilastot...eli kyllä se turistirysä on.


      • että näinkin
        ..turistirysä kirjoitti:

        Hua Hiniin tehdään Phuketin jälkeen toiseksi eniten valmismatkoja suomesta näin kertoo tilastot...eli kyllä se turistirysä on.

        Mitässe haittaa venäjällä on paljon enemmän venäläisiä ja olen käyny silläki hyvin usein ,enkä minä ainakaan yksin viitti olla yksinäisessä paikassaa .


      • ex Huan asukas
        minun havainnot kirjoitti:

        minun tieto että eniten juuri Hua HInistä on bangkokilaiset condoja ostaneet ja onhan se lähin rantakaupunki....cha am mukaan luettuna...ja ei HUa hin ole mikään turistirysä....10% porukoista on turisteja..loput paikallisia...mistä olet saanut päähäsi että on turistirysä? oletko edes käynnyt? Vastaava luku esim. Phuketin Patongilla on että 90% turisteja ja loput ns. paikallisia.

        Surkeat ovat havainnot kun väittää että Hua hin olisi lähin rantakaupunki Bankkarista. Thaimaan tuntemus taitaa ainoastaan jäädä Suvarnabumin lentokentän ja Hua Hinin varaan. Mistäköhän tuo 10% vain turisteja tilastokin saatu? Hua Hiniin tehdään valmismatkoja ja silloin se on myös turistirysä. Hyvin moni Hua Hinissä asuva paikallinenkin muuttanut sinne työn perään turisteja palvelemaan. Isaanin murre pääkieli paikallisten keskuudessa. Venäläiset rakentaa kovasti Hua Hiniin nykyään, lähes jokaisesta asunnonvälitys firmasta saa palvelun venäjäksi, kertoo paljon mihin suuntaan Huan alamäki jatkuu.


      • tietoa.
        höpö höpö kirjoitti:

        Pattayalla asuu noin 120.000 paikallista Hua Hinissä alle 60.000. ja Hua Hin ei todellakaan ole lähin rantakaupunki Bangkokista esim pattaya ja Si Racha seka Sattasip ovat lähempänä.

        Pattayalla asuu nykyään noin 300000 paikallista kaupunki kasvaa ja kasvaa. Moni Bangkokilainen rakentanut viikonloppu huviloitaan sinne. Hua Hinissä asuu viimeaikaisten tietojen mukaan noin 80000 paikallista. Austraaliaiset rakentaa Pattayalle myös paljon.


      • Hua se rysä onkin
        minun havainnot kirjoitti:

        minun tieto että eniten juuri Hua HInistä on bangkokilaiset condoja ostaneet ja onhan se lähin rantakaupunki....cha am mukaan luettuna...ja ei HUa hin ole mikään turistirysä....10% porukoista on turisteja..loput paikallisia...mistä olet saanut päähäsi että on turistirysä? oletko edes käynnyt? Vastaava luku esim. Phuketin Patongilla on että 90% turisteja ja loput ns. paikallisia.

        Ota nyt Hua Hin lahkolainen selvää mitä turistirysä sana tarkoittaa. Si Racha, Pet Krep, Chonburi, Lap Buri, Chian Mai ja Buri Ram esimerkiksi eivät ole turistirysiä vaikka suurempia kaupunkeja ovatkin kuin Hua Hin.Niihin voi tehdä myös omatoimisesti matkoja Suomesta. Hua Hin on ja pysyy turistirysänä sivistymättömien lahkolaisten vastalauseista huolimatta.


      • nähty huassa
        Ruotsalaiset miksi ? kirjoitti:

        Ruotsalaiset osaavat käyttäytyä venäläiset ei. Milloin olet nähnyt ruotsalaisten kiilavan jonossa tai ottavan seisovasta pöydästä ruokaa omaan kassiin. Olet vain kielitaidoton juntti jostain keski-suomesta.

        Hua Hinissä Imperial hotellissa näin kyllä suomalaisten ottavan aamiaspöydästä ruokaa kasseihinsa.


      • Thaimaan ystävä
        minun havainnot kirjoitti:

        minun tieto että eniten juuri Hua HInistä on bangkokilaiset condoja ostaneet ja onhan se lähin rantakaupunki....cha am mukaan luettuna...ja ei HUa hin ole mikään turistirysä....10% porukoista on turisteja..loput paikallisia...mistä olet saanut päähäsi että on turistirysä? oletko edes käynnyt? Vastaava luku esim. Phuketin Patongilla on että 90% turisteja ja loput ns. paikallisia.

        Onpa väärät tiedot. Mistä noin surkeata tietoa joku saa? Kerro siis mistä tieto että Bangkokilaiset ostavat condoja Hua Hinistä. Onko se tieto yhtä varma ja luotettava että Hua Hin on lähin rannikkokaupunki Bangkokista. Tietosi on todella surkeat. Onhan Bangkok jo itsessään rannikkokaupunki. Bangokin lähimmät rannikokaupungit Chonburi, Sattahip, Si Racha, Pattaya ja Rayong ja muitakin on. Ainakin kaikkiin edellämainittuihin kaupunkeihin matkaan kuuluu tunti tai vähän päälle Bangkokista. Mistäköhän tuokin valhe että 10 % porukoista Hua Hinissä on turisteja samasta yhtä luotettavasta lähteestä kuin muutkin väärät tiedot mitä palstalle kirjoitatat, eli omasta tyhjästä päästäsi. Enemmän turisteja Hua Hinissä käy kuin esimerkiksi Samuilla tai Khao Lakissa ja Rayongissa.


      • kommentti.
        minun havainnot kirjoitti:

        minun tieto että eniten juuri Hua HInistä on bangkokilaiset condoja ostaneet ja onhan se lähin rantakaupunki....cha am mukaan luettuna...ja ei HUa hin ole mikään turistirysä....10% porukoista on turisteja..loput paikallisia...mistä olet saanut päähäsi että on turistirysä? oletko edes käynnyt? Vastaava luku esim. Phuketin Patongilla on että 90% turisteja ja loput ns. paikallisia.

        Onhan Bangkok myös rannikkokaupunki. Taas nähtiin eräiden Thaimaan tuntemus. Hua Hiniin matka kestää Bangkokista noin 4 tuntia se ei ole lähin rantalomakohde Bangkokista.


      • eikä edes hävennyt
        Ruotsalaiset miksi ? kirjoitti:

        Ruotsalaiset osaavat käyttäytyä venäläiset ei. Milloin olet nähnyt ruotsalaisten kiilavan jonossa tai ottavan seisovasta pöydästä ruokaa omaan kassiin. Olet vain kielitaidoton juntti jostain keski-suomesta.

        Olen nähnyt suomalaisen naisen ottavan aamiaispöydästä laukkuunsa ruokaa Blue Wave hotellissa Hua Hinissä viime talvena. Ainakin suomea puhui mie otan tästä vähäsen jos alkoo myöhemmin hiukoo.


    • HuaHinin ongelma

      Kyllä todellakin täällä on venäläisten määrä kasvanut räjähdysmäisesti tänä vuonna,heille jopa rakennetaan omaa todella isoa asuinrakennusta joten kyllä jatkossakin määrä tullee vain lisääntymään ja paikalliset ovat jo nyt kurkkuaan myöten täynnä näitä "öykkäröiviä" kansalaisia,venäjänkieliset opasteetkin ovat ilmestyneet katukuvaan monessa kohdin ja jokapuolella heihin törmää väkisinkin,Burma lienee paikka jossa heitä ei vielä ole liikaa?

      • heko heko

        kun tiedät niin kerro mihin rakennus tulee....? Ainakaan Baan Finlandiassa ei ole ainuttakaan venäläistä eikä tule.....outoa etten joulun aikaa törmännyt kuin muutamaan venäläiseen...kyllä tuo räjähdysmäinen on vähän liijoitelttua...?


      • HuaHinin ongelma
        heko heko kirjoitti:

        kun tiedät niin kerro mihin rakennus tulee....? Ainakaan Baan Finlandiassa ei ole ainuttakaan venäläistä eikä tule.....outoa etten joulun aikaa törmännyt kuin muutamaan venäläiseen...kyllä tuo räjähdysmäinen on vähän liijoitelttua...?

        Tälläkin hetkellä asun talossa jossa on ko kansalaisia ja sen huomaa,talo tulee lähelle Takieb kukkulaa joten se siitä,ja mitä sinun sanomisiin siitä hienosta asuinalueestasi tulee sinne tosiaankaan venäläisiä ei tule mutta tänäänkin heitä täällä on kuten oli syksylläkin liikaa,lienetköhän joulunaikaan kävellytkään kaupungissa kun noin kirjoittelet?


      • ei ongelmia
        HuaHinin ongelma kirjoitti:

        Tälläkin hetkellä asun talossa jossa on ko kansalaisia ja sen huomaa,talo tulee lähelle Takieb kukkulaa joten se siitä,ja mitä sinun sanomisiin siitä hienosta asuinalueestasi tulee sinne tosiaankaan venäläisiä ei tule mutta tänäänkin heitä täällä on kuten oli syksylläkin liikaa,lienetköhän joulunaikaan kävellytkään kaupungissa kun noin kirjoittelet?

        kyllä 3 viikkoa Huanin katuja talsittiin....ja juuri puhuttiin miten vähän oli venäläisiä...golf kentällä ja vesipuistossa ei näkynyt yhtään.....kaupungilla muutama ja esim- Market Villagessa kuulin ja näin muutaman.....Phuketissa ei tarvitse mennä hotellista pihalle niin kuulee venäläisiä puhumattakaan Pattaylla jossa heitä on valtaosa...


      • faktaa ei fiktiota

        on tuossa edellisessä viestissä.
        sonkran aikaan 2012 ei venakoita näkynyt mutta lokakuu 2012 löytyi jo venakko ravintola ja kiinteistö firma jossa vain venakko tekstit ikkunoissa.

        phuketissa 2011 samassa hotellissa paljon venakoita, altaalta kun menit uimaan, vietiin aurinkotuolit, pyyhkeet ja kirjat vaan maahan ja tuolit läks, njet potimai english jne.

        kyllä ne kaikki negatiiviset asiat joita tässä ketjussa venakoista on kerrottu pitävät tasan tarkkaan paikkansa


      • Brasiliassa ei

        ole rysssän rysssää.


      • ........
        heko heko kirjoitti:

        kun tiedät niin kerro mihin rakennus tulee....? Ainakaan Baan Finlandiassa ei ole ainuttakaan venäläistä eikä tule.....outoa etten joulun aikaa törmännyt kuin muutamaan venäläiseen...kyllä tuo räjähdysmäinen on vähän liijoitelttua...?

        Baan Finlandiassa monella varmaan suku lähtöisin venäjältä, niinkuin monilla muillakin Suomalaisilla.
        Et tietenkään törmää venäläisiin kun istua mökötät sillä baan finlandiassa syrjäytyneenä.


      • vuonna 2012 huh huh
        heko heko kirjoitti:

        kun tiedät niin kerro mihin rakennus tulee....? Ainakaan Baan Finlandiassa ei ole ainuttakaan venäläistä eikä tule.....outoa etten joulun aikaa törmännyt kuin muutamaan venäläiseen...kyllä tuo räjähdysmäinen on vähän liijoitelttua...?

        Baan Finland huh huh mikä paikka.Talot vieri vieressä naapurin pieraisutkin kuulee. Uimaallas kylpyammeen kokoinen. Kuinka joku voi vielä viihtyä siellä ? Minulle riitti pari viikkoa jona aikana suomalaiset juopot melusivat lähes joka yö. Eikä se dragonkaan mikään hieno ollut, verrattuna kuinka Saksalaiset, itävaltalaiset ja Svieitsiläiset ovat asumisensa rakennuttaneet.


      • kysyn vaan.
        heko heko kirjoitti:

        kun tiedät niin kerro mihin rakennus tulee....? Ainakaan Baan Finlandiassa ei ole ainuttakaan venäläistä eikä tule.....outoa etten joulun aikaa törmännyt kuin muutamaan venäläiseen...kyllä tuo räjähdysmäinen on vähän liijoitelttua...?

        Onkos siellä Paan Vinlantiassa Saksalaisia? Itävaltalaisia? Sveitsiläisiä ?Belgialaisia? Eikös siellä asustele vain suomaalaiset.Ei sivistysvaltioista kotoisin olevat missään Paan Vinlantian ahtaudessa suostuisi edes asumaan. Thaityttöjä siellä kyllä on jotka kyllä tyttö vuodet ovat jo ohittaneet. Mites on nykyään onko Paan Vinlantiassa leidarit monella Singha-paitaisella pallovatsaisella Suomi-äijällä?


    • suomaisturisti

      kuukauden matkan jälkeen Thaimaassa ( kiersimme monessa paikassa) totesimme että venäläisiä on todella paljon joka puolella.... Hua Hinissä ei läheskään niin paljon kuin esim Pattaylla, Nakluan seudulla... Kaikillahan on oikeus matkustaa mutta .... ovat aika lailla maineensa pilanneet. Esim mones paikas taksit, ravintolat ja hierojat halusivat maksun etukäteen kun luulivat meitä venäläisiks :(... Mutta kun kuulivat että ollaanki suomalaisia, ei ollut mitään ongelmaa....

      • jaahas luultiin

        Pukeudutteko kuin venäläiset vai mistä johtui että teitä venäläisiksi luultiin? Ehkäpä käyttäydyitte kuin venäläiset. Minua ei ole koskaan luultu venäläiseksi thaimaassa. Pitäisiköhän teidän muutta tapoja.


      • suomalaisturisti
        jaahas luultiin kirjoitti:

        Pukeudutteko kuin venäläiset vai mistä johtui että teitä venäläisiksi luultiin? Ehkäpä käyttäydyitte kuin venäläiset. Minua ei ole koskaan luultu venäläiseksi thaimaassa. Pitäisiköhän teidän muutta tapoja.

        voi voi...kun ilmeisesti oon näöltäni venäläinen, muuallaki päin maailmaa ovat sanoneet että oon venäläisen näkönen....kuulemma sellaset piirteet....että sillai :(


      • Todellinen tilanne
        suomalaisturisti kirjoitti:

        voi voi...kun ilmeisesti oon näöltäni venäläinen, muuallaki päin maailmaa ovat sanoneet että oon venäläisen näkönen....kuulemma sellaset piirteet....että sillai :(

        Eihän venäläisten ulkonäössä mitään vikaa ole , eikä ole synti sekään jos
        NÄYTTÄÄ naapurimaan kansalaiselta, jotkut heistä osaavat olla " ihmisiksi",
        Hua Hin issä näkyy hyvin vähän "velivenäläisiä", toisin on Phuketissa ja
        Pattaylla, niistä paikoista kuuluu kummia, eivät enää helposti Hotelleihin huoli
        asumaan näitä maineensa menettäneitä matkailijoita.


      • havaintoja tehnyt
        suomalaisturisti kirjoitti:

        voi voi...kun ilmeisesti oon näöltäni venäläinen, muuallaki päin maailmaa ovat sanoneet että oon venäläisen näkönen....kuulemma sellaset piirteet....että sillai :(

        kai sen ihmisen puheesta erottaa minkä maalainen on...ok...suomenkieli on takulla aivan venäjän kuulosta taikulle....jos venäläiseksi haukutaan ja olet nainen niin kyllä se on silloin kehu...ovat todella kauniita naisia...


      • 2. havaintoja tehnyt
        havaintoja tehnyt kirjoitti:

        kai sen ihmisen puheesta erottaa minkä maalainen on...ok...suomenkieli on takulla aivan venäjän kuulosta taikulle....jos venäläiseksi haukutaan ja olet nainen niin kyllä se on silloin kehu...ovat todella kauniita naisia...

        Kyllä thait venäjän kielen suomen ja muidenkin maiden kielistä eroittaa. Thait eivät todellakaan pidä heistä.


      • matkamies5
        jaahas luultiin kirjoitti:

        Pukeudutteko kuin venäläiset vai mistä johtui että teitä venäläisiksi luultiin? Ehkäpä käyttäydyitte kuin venäläiset. Minua ei ole koskaan luultu venäläiseksi thaimaassa. Pitäisiköhän teidän muutta tapoja.

        eipä tietysti luulla kun kun ollaan varmoja että ryssähän se siinä tallustelee,pesethän kalsarit kun ensi kerran kylille lähdet.


    • Eki+Liisa

      Kaksi viikkoa vietettiin Hua Hinissä, yksi venäläinen naispari nähtiin/kuultiin. Ei siis ollut venäläisistä haittaa.

    • Ahaa....

      No niin...
      Jostain kumman syystä paras meno Hua Hinissa oli HIltonin yökerhossa.
      Oli muuten parhaan näköset muijat, eikä mitään risapöksyjä liikenteessä.
      Niin siis niitä venäläisiä oli...
      Kato rahalla saa ja bemarilla pääsee..
      Jos lähtee jolleen säästöreissulle niin näkee varmaan kaikenlaista kurjuutta ;)
      Eiköhän teidän köyhien olis vaan paras lähtee vaikka johonkin kylpylään.. Vaikka Tallinnnaan.
      Rannathan on Phuketiin verrattuna ihan pers....tä... Kivikkosia...
      Mut jos rahaa on niin ihan missä vaan on kivaa.
      Ainoo miinus se että kyl aika ankeet tyttöbaarit..
      Rumii...
      Suosittelen siis rahajengille Bangkokii, saa rahallle vastinetta,
      Ja hotelli siitä Sukhumvit 2-4 paikkeilta...
      Löytyy menoa ja meininkiä...
      Rahattomat ja lapsiperheet älkää vaivautuko.....

      .

      • Ökyörvelö jorisoo

        Tässä puhuu täydellinen " hengenheimolainen" viikolla Phuketin lennon
        Takaisin käännyttäneen tyypin kanssa. Ettei vaan olis lentänyt Moskovan
        kautta pilaamaan Hua Hin " ilmaa " . ei ole vieläkään perille Phukettiin päässyt.
        Aina teitä Ökyörvelöitä suomalaistenkin seassa, silloin tällöin.


    • Shoi

      Olen asunut 4vuotta Hua Hinissä, en ole tavannut yhtään Venäläistä, taidetaan olla eri piireissä. Mutta monella varakkaalla Bangkokilaisella liikemiehellä on huvila Hua Hinissä.

      • höpö höpö

        Venäjänkielinen TV asema tuskin aloittaisi toimintaa jos kysyntää ei olisi
        Venäjänkielellä saa palveluja kaikista asunnonvälitys firmoista
        Venäjänkielinen lehti ilmestyy Hua Hiniisä.
        4 vuotta mekin Hua Hinissä asuimme, muutimme 2 vuotta sitten pois muualle Thaimaahan ja lähemmäs Bangkokia eikä kaduta.

        Toiset ne vain kulkevat silmät ja korvat kiinni Hua Hinissä tiedostamatta mitä ympärillä tapahtuu. Korruptoituneen poliisin ja Banditos moottoripyöräkerhon / venäläisen mafian pyörittämä huumekaupunki.


      • Shoin päiväohjelma

        Päivät vietät aikaasi suomikylässä kaljaa ryypäten et näe venäläisiä. Illalla ryyppäät sitten suomibaareissa, ei niissäkään venäläiset käy.


      • täyttä puppua
        höpö höpö kirjoitti:

        Venäjänkielinen TV asema tuskin aloittaisi toimintaa jos kysyntää ei olisi
        Venäjänkielellä saa palveluja kaikista asunnonvälitys firmoista
        Venäjänkielinen lehti ilmestyy Hua Hiniisä.
        4 vuotta mekin Hua Hinissä asuimme, muutimme 2 vuotta sitten pois muualle Thaimaahan ja lähemmäs Bangkokia eikä kaduta.

        Toiset ne vain kulkevat silmät ja korvat kiinni Hua Hinissä tiedostamatta mitä ympärillä tapahtuu. Korruptoituneen poliisin ja Banditos moottoripyöräkerhon / venäläisen mafian pyörittämä huumekaupunki.

        On Suomessakin venäjän kieliset tv ohjelma, asuntovälitykset heidän kielellä, jne jne eikä täällä ole suurtakaan määrää katukuvassa kuitenkaan. Täyttä puppua ko aloitus sillä Hua Hinissa on niin vähän venäläisiä ettei 2-3 viikon aikana kuule tai näe yhtään. Toisin on Phuketissa ja Pattayalla jossa heitä on eniten kuin ketään muita. On tietenkin selvää että kaikki Thaimaan kaupungit haluaa venäläisiä sillä heillä on rahaa ja myös sitä käyttävät. Persaukiset suomalaiset täällä vikisee ja veikkaan ettei näistä monikaan ole edes käynnyt Thaimaassa.


      • Larin Kyösti
        täyttä puppua kirjoitti:

        On Suomessakin venäjän kieliset tv ohjelma, asuntovälitykset heidän kielellä, jne jne eikä täällä ole suurtakaan määrää katukuvassa kuitenkaan. Täyttä puppua ko aloitus sillä Hua Hinissa on niin vähän venäläisiä ettei 2-3 viikon aikana kuule tai näe yhtään. Toisin on Phuketissa ja Pattayalla jossa heitä on eniten kuin ketään muita. On tietenkin selvää että kaikki Thaimaan kaupungit haluaa venäläisiä sillä heillä on rahaa ja myös sitä käyttävät. Persaukiset suomalaiset täällä vikisee ja veikkaan ettei näistä monikaan ole edes käynnyt Thaimaassa.

        Suomessa 5 minuuttia uutiset venäjänkielellä. Hua Hinissä oma TV kanava, siinä on suuri ero.Tietenkään et kuule etkä näe niitä venäläisiä kun suomikylässä asut ja kun uskallat kaupungille niin menet suomibaariin. Tämän päivänkään Helsingin Sanomissa ei ollut yhtään asunnonvälitys ilmoitusta venäjäksi. Pattayalla eniten Britti turisteja venäläisiä on sielläkin mutta he oleilevat omissa oloissaan ei häiritse kokenutta matkaaja, eivätkä venälääiset suinkaan ole enemmistö Pattayalla, Phuketista en osaa sanoa en ole käynyt sitten vuoden 2000. Hua Hinissä kävin tammikuussa 2013 ja venäläisiä oli aivan niinkuin Pattayallakin saman vuoden huhtikuussa. Tämän vuoden tammikuussa huomion venäläisten vähentyneen Pattayalla.Itse en koe venäläisiä häiriötekijöinä missänpäin maailmaa uteliaat kielitaidottomat suomalaiset enemmän riesana thaimaassa teitähän minun lomallani pitäisi auttaa joka käänteessä.Saa nähdä paljonko venäläisiä on Pattayalla kun 29.8 sinne viideksi viikoksi menen Hua Hinissä käyn pelaamassa ehkä myös pari kierrosta.


      • asiaa ei puppua
        täyttä puppua kirjoitti:

        On Suomessakin venäjän kieliset tv ohjelma, asuntovälitykset heidän kielellä, jne jne eikä täällä ole suurtakaan määrää katukuvassa kuitenkaan. Täyttä puppua ko aloitus sillä Hua Hinissa on niin vähän venäläisiä ettei 2-3 viikon aikana kuule tai näe yhtään. Toisin on Phuketissa ja Pattayalla jossa heitä on eniten kuin ketään muita. On tietenkin selvää että kaikki Thaimaan kaupungit haluaa venäläisiä sillä heillä on rahaa ja myös sitä käyttävät. Persaukiset suomalaiset täällä vikisee ja veikkaan ettei näistä monikaan ole edes käynnyt Thaimaassa.

        Omituista että joku voi olla kuulematta ja näkemättä venäläisiä Hua Hinissä. Täyttä puppua kirjoittaa itse täyttä puppua. Rikollisuuskin on kasvanut Hua Hinissä näiden venäläisten ansiosta.
        Persaukiset suomalaiset harvemmin matkustaa Thaimaahan paitsi he jotka istuvat suomikylissä omissa oloissaan pakastimesta Suomesta tuotuja lenkkimakkaroita popsien. Lause että Phuketissa ja Pattayalla venäläiset ovat enemmistö todistaa täyttä puppua kirjoittavan täyttä puppua taas.Onkohan edes Pattayalla tai Phuketissa edes käynytkään. Meneppä joku ilta Hua Hinissä sinne Dacha tai Sadko ravintolan kulmille niin johan venäjänkieli raikaa ja kännisiä venäläisiä näet. Helppohan ne ravintolat on löytää pienessä hua hinissä.


    • totuudenvaanija

      Shoi puhuu pask*aa tai sitten ei ole kävellyt ulos torpastaan. Kaikissa kuppiloissa on ruokalistat venäjäksi ja palvelualoilla olevat puhuvat venäjää välttävästi koska he ovat suurin asiakasryhmä. Heillä on jopa rahaa mitä useimmilta suomalaisilta puuttuu tai ainakin niitä vähintäin pihtaavat. Jollet tiedä ja tunne venäläisiä niin kuinka ihmeessä voisit tuntea Bankokilaisia liikemiehiä? Mainitse 2 jotka tuttavapiiriisi kuuluvat! Muutoin pidän sinua lahkolaisena pask*anpuhujana.

    • Totuus esiin

      Kylläpäs Shoi heittikin oikean nk. emävalheen, minullakin on kokemuksia Hua Hinistä ja Venäläisiä sieltä löytyy kyllä ja paljonkin.
      Tuskinpa sinne olisi Venäläistä kanavaakaan avattu ellei kyseessä olisi mittava joukko tämän kielen taitajia.

      Tämähän on sitä normi roskaa, jota Hua Hiniläiset yrittävät tarjota meille muille, pitääkseen homemökkiensä arvon edes jollain tasolla.

      • kaljoissaan?

        Tuo edellinen kirjoittaja , totuudenvaanija, ei kaljapäissään osaa eroittaa venä'jää thai-kielestä.
        Ja naisethan näyttävät tuossa tilassa kaikki samanlaisilta.


    • totuusvaan

      Amalia se taasen selvin päin kirjoittaa. Sen tunnistaa siitä kun heittelee pilkkuja aina vääriin paikkoiseisiin. Ihan mölö ukkeli piäisi niistää turpaan.

      • Niistähän nenä

        Olipahan HIENO kannanotto , ettei " totuusvaan " olisi tänne tukkiintunut
        Pattaya palstalta sieltä missä soopaa suolletaan tuutin täydeltä , joka
        asiasta ja uhkaillaan " niistää turpaan " . Niistähän nyt ensin nenäsi , poju !

        Sitten matkailuasiaan , jos vertaus pikku Moskovaan pitäisi paikkansa
        niin sehän antaisi pelkkää Plussaa Hua Hinille. Moskova Hallitsee kohta koko maailmaa.


    • ??????

      Lahkolaiset uskovat Putinin aivopesuun. No venäjällähän on samanlainen lehdistön sensuuri kuin hua hinissä. Kohta varmaan venäläiset ja hua hin lahkolaiset väittää ettei venäjä ole myynyt yhtään aseita separatisteille.

    • 25.13

      Hua Hinin venäjänkielinen TV aseman aivopesu on uponnut jo Hua Hin lahkolaisiin. Pitäisiköhän SUPOlle ja rajavartiolaitokselle ilmoittaa.

    • pilkunnussija

      Nyt rupeaa jo vitut'tamaan tuo amalian pilkkujen käyttö. Ääliö on äijä. Ihme hyypiö, varmasti ei ole saanut kansakoulusta kuin vitosen äidinkielestä. Silti suuna päänä täällä raivoaa.

    • Hyi Hyi

      Hyi Hyi on saavuttanut jo nk. kyllästymispisteen.
      Sinne ovat matkanjärjestäjätkin alkaneet perumaan matkoja. Paikallahan on nykyisin Thaimaan pahin rikollisuuden noste, jota vielä tehostavat nämä lammaslupilaiset, omine riitteineen.
      Kaikki vähänkään järjen köyhyyttä vailla olevat karttavat paikkaa todella paljon.
      Hyi Hyin onneksi niitä järjettömiä riittää, vielä Suomessakin, että paikalliset yrittäjät hymyssä suin saavat nylkeä tulijat putipuhtaaksi!

    • kadotus Huassa

      Thaimaalaiseksi AIDsin pahimmaksi paikaksi on todettu Hua Hin.
      Viimeisimmän tiedon mukaan ovat asettamassa omille kansalaisilleen ehdottoman matkustuskiellon Hua Hiniin. Farangit saavat jatkaa omia touhuilujaan siellä ja vapaasti matkustaa sinne. Sen sijaan sieltä poispääsy on sallittu vain Suvan kansainväliselle kentälle ja välittömästi koneeseen, passissa leima ei koskaan paluuta Thaimaahan
      Hua Hinin sairaalat joudutaan lopettamaan, koska hoitava henkilökunta on nopeasti poistunut muualle.

      On se ikävää, mitä kuulemma Hua Hinissä tapahtuu.

      • Hyvä Hua Hin

        Onkohan Pattayan asunnonvälittäjille iskenyt paniikki, kun asuntojen ostajat ovat
        siirtyneet Hua Hiniin?
        Siksi heillä on käynnissä valtava Hua Hinin mustaamiskampanja.

        Eihän kukaan täysjärkinen viitsi matkustaa Pattayalle venäläisten sekaan ja kau-
        histelemaan sen rietasta ilta-elämää.


    • Look at you´re self

      Se rietas iltaelämä rajoittuu yhdelle-kahdelle alueelle koko 320.000 asukkaan kaupungissa. Venäjää ei kuule enään niin paljoa.
      Toukokuussa kun Hua Hinissä olin 3 päivää työkaverin luona Dragon taloissa ja illalla Hiltonin ympäristöön tietenkin lähdin. Kyllä minä venäjänkieltä siellä kaduilla kuulin useinkin. On varmaan ihmisessä itsessänkin jotain vikaa jos ei voi sietää jonkun muunmaan kansalaisia, eikö ?
      No se kolme päivää Hua Hinissä riittikin minulle. Vuokratulla autolla ajoin takaisin Pattayalle jossa paikallisetkin ystävällisempiä.

    • SIITÄ ILOITKAAMME!

      Rusaa on Aasianpuoleisella alueella yli 100 miljoonaa ja niillä on naftaa, kaasua, mineraaleja sekä pirusti taaloja, vaikka itse rupukka onkin alamaissa jo paljon alle bahtin.

      Meille Hualaisille on myös hyvä, että julkisesti ne pelkää meidän Leidareita ja meille säästyy parhaat

    • HuaNoMoreNever

      Paljon enemmän täällä Hua Hinissä venäjää kuulee kuin suomenkieltä. Onneksi Torstaina pääsee Suomeen. Tänne en palaa ikinä. Tylsäkin tylsempi kaupunki. Surkea ranta. Hotellin altaalla varataan aurinko petejä tuntitolkulla pyyhkeellä. Tympeitä paikallisia, ylimielisiä SuoMaalaisia.
      Ensi talvena muualle Thaimaahan. Phom sanjaa tzing tzing.

      • kieliongelmiako

        Taidat sekoittaa thai-kielen venäjän kieleen. No, sitähän sattuu, kun juo liikaa Changia.

        Itse olen ollut täällä jo monta kuuautta ja pari kertaa olen kuullut venäjän kieltä. Mutta toivottavasti ymmärrät pysyä pois Hua Hinistä typerine kommentteinesi.


      • toiste-ei
        kieliongelmiako kirjoitti:

        Taidat sekoittaa thai-kielen venäjän kieleen. No, sitähän sattuu, kun juo liikaa Changia.

        Itse olen ollut täällä jo monta kuuautta ja pari kertaa olen kuullut venäjän kieltä. Mutta toivottavasti ymmärrät pysyä pois Hua Hinistä typerine kommentteinesi.

        Missään muualla Thaimaassa ei venäjää kuule niin paljon kuin Hua Hinissä.
        Huomioikaa vain siellä on venäjänkielinen tv ja tietysti se uusi heidän rakentamansa kirkko.
        Sinne ei normaali-ihmiset toiste matkusta, kerta on jo liikaa.


      • tohvelisankariko
        toiste-ei kirjoitti:

        Missään muualla Thaimaassa ei venäjää kuule niin paljon kuin Hua Hinissä.
        Huomioikaa vain siellä on venäjänkielinen tv ja tietysti se uusi heidän rakentamansa kirkko.
        Sinne ei normaali-ihmiset toiste matkusta, kerta on jo liikaa.

        Onkohan sinulla venäläinen muija, kun kirjoitat tuollasta soopaa?

        Mutta hienoa, että tajuat pysyä poissa täältä fiksujen ihmisten Hua Hinistä.


      • tosion
        tohvelisankariko kirjoitti:

        Onkohan sinulla venäläinen muija, kun kirjoitat tuollasta soopaa?

        Mutta hienoa, että tajuat pysyä poissa täältä fiksujen ihmisten Hua Hinistä.

        Varsinainen Hua Hinin tohvelisankari siellä valittelee, vanhuuttaan tullut jo hieman höperöksi, tämä rollaattorikuski.
        Fiksuthan ovat Pattayalle jo aikoja sitten muuttaneet, tuolta vajakkien Huasta, karkuun venäläisiä.


      • NoMoreHuaNever
        kieliongelmiako kirjoitti:

        Taidat sekoittaa thai-kielen venäjän kieleen. No, sitähän sattuu, kun juo liikaa Changia.

        Itse olen ollut täällä jo monta kuuautta ja pari kertaa olen kuullut venäjän kieltä. Mutta toivottavasti ymmärrät pysyä pois Hua Hinistä typerine kommentteinesi.

        Hotellissakin 2 venäjänkielistä TV kanavaa ja muka venäläisiä ei ole kun tv asematkin on. Ei taida nimimerkki kieli ongelmiako itse olla kielimiehiä kun venäjänkieltä ei erota muista kielistä.
        Hua Hin on tylsä kohde kuin Kouvola. Hinnatkin lähes Phuketin tasolla. Moka mikä moka että tänne tultiin.
        Meinasin unohtaa. Se on täyttä valhetta että niitä hevosten paskoja siivotaan rannoilta, ei siivota, kärpäset diggaa.


      • uskottavaa
        NoMoreHuaNever kirjoitti:

        Hotellissakin 2 venäjänkielistä TV kanavaa ja muka venäläisiä ei ole kun tv asematkin on. Ei taida nimimerkki kieli ongelmiako itse olla kielimiehiä kun venäjänkieltä ei erota muista kielistä.
        Hua Hin on tylsä kohde kuin Kouvola. Hinnatkin lähes Phuketin tasolla. Moka mikä moka että tänne tultiin.
        Meinasin unohtaa. Se on täyttä valhetta että niitä hevosten paskoja siivotaan rannoilta, ei siivota, kärpäset diggaa.

        Oletko taas lähtemässä pois Hua Hinistä?
        Olikos se jo kolmastoista kerta tänä talvena?


      • Kerta-riitti2013
        uskottavaa kirjoitti:

        Oletko taas lähtemässä pois Hua Hinistä?
        Olikos se jo kolmastoista kerta tänä talvena?

        Aika monelle on riittänyt se ensimmäinen ja ainoaksi jäänyt lomailu Hua Hinissä. Ainakin heille jotka ovat ennen Hua Hiniä nähneet muitakin Thaimaan kohteita ja todenneet Hua Hinin olevan tylsä kohde.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe