Kaverilla sattuu olemaan tarpeettomana reilu 20 vuotta vanha Mercury 20 perämoottori(ei varastettu). Moottorissa ei ole ohjain/kaasukahvaa vaan siinä on ollut vaijeriohjaus. Bensatankkia ei myöskään ole mukana.Kone käy ja ottaa kierroksia mutta muista ominaisuuksista en osaa sanoa mitään. Mitähän tuollaisesta "raadosta" kannattaisi maksaa? Perämoottorit ja ylipäätään veneily on minulle vieras harrastus mutta ajattelin että kun olen muuten moottoriharrastaja niin voisin ostaa tuon koneen pois lojumasta. Jos ostan koneen ja saan sen toimimaan hyvin, millainen vene olisi hyvä tuollaiselle moottorille? En todellakaan aio investoida veneeseen paljon koska se tulisi vain satunnaiskäyttöön. Millainen vene olisi halvin ratkaisu? Itselläni on 20 vuotta vanha Lohi-soutuvene mutta näitä keskusteluja seuraamalla tuli sellainen kuva että tuo Mercury 20 on liian painava sellaiseen?
Mercury 20 hinta-arvio?
2
708
Vastaukset
- mer
Minulla oli kyseinen moottori. Myin varaosiksi vaikka oli käyntikuntoinen. Hinta oli 90€
Veneeksi sopiva on noin 4 metrinen pulpettivene. - Jkarha
Minulla oli 20hp Mercury vuosimallia -72
Terhi 405 FUN veneessä. Hyvin kulki tuolla, joskin äänitaso oli kyllä melkoinen.
Et voi kyllä vanhasta koneesta tietää se voi laueta ihan koska tahansa, etenkin jos on ollut merivesikäytössä (syöpyy). Omassa Mercuryssä oli
ongelmana vesipumppu jonka kammio oli sen verran
huonossa kunnossa, että rikkoi siipipyörän vähän väliä. Yritin sitä hioa ym. mutta loppu mikä loppu. Olisi pitänyt uusia koko pumppu mutta sen hinta oli jotain sellaista että ylitti koko paketin arvon.
Sanoisin kuitenkin että alle satasella osta siitä
itsellesi iloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412