Olen 15-vuotias tyttö, joka käy pikku kaupungissa peruskoulun viimeistä vuotta. Olen "selviytynyt" paniikkihäiriöstä ja koulukiusaamisesa. Olin ennen rohkea,kunnioitin itseäni,iloinen,energinen ja positiivinenn kaikkien kaveri, mutta nyt mulla on noin 6 ystävää, joista 2 voin luottaa 90 prosenttisesti eli en kehenkään kokonaan.. Tämä paikka ahdistaa mua! Rakastan laulamista ja tiedän että mulla on hyvä ääni (tiedän myös että yksi noista kuudesta ystävästä on ystäväni vain lauluääneni takia) "ongelmani" on että olen kurkkuani myöten täynnä tätä paikka en ole iloinen siitä, että asun täälä, koska se tuntuu rajoittavan elämääni en saa olla se iloinen laulaja tyttö joka olen. Nyt vastaani tulee yhteishaku uusi koulu, mutta ongelmani on että pääsenkö mihinkään todistuksellani ja saanko muuttaa pois? (vanhempani pelkäävät että en pärjää ja jos paniikkikohtaukset jatkuvatkin) Miten voisin vakuttaa vanhempani että pätjään kyllä? pitääkö mun kertoa että tää paikka tuhoaa mut? Kiitos jo etukäteen (avauduin nyt tänne, koska en tiedä kelle muulle kertoisin...)
minun tunteeni!
kyllästynyttyttö
1
182
Vastaukset
- niiiiii1
Kerrot rauhallisesti asiat porukoilles nii kuin ne ovat ja annat vaikka näytteen kyvyistäsi. Ole itsevarma ja pää pysytyyn! :) Kun uskot itseesi ja kykyihis niin mikään ei ole sit elämässä ylitsepääsemätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446