minun tunteeni!

kyllästynyttyttö

Olen 15-vuotias tyttö, joka käy pikku kaupungissa peruskoulun viimeistä vuotta. Olen "selviytynyt" paniikkihäiriöstä ja koulukiusaamisesa. Olin ennen rohkea,kunnioitin itseäni,iloinen,energinen ja positiivinenn kaikkien kaveri, mutta nyt mulla on noin 6 ystävää, joista 2 voin luottaa 90 prosenttisesti eli en kehenkään kokonaan.. Tämä paikka ahdistaa mua! Rakastan laulamista ja tiedän että mulla on hyvä ääni (tiedän myös että yksi noista kuudesta ystävästä on ystäväni vain lauluääneni takia) "ongelmani" on että olen kurkkuani myöten täynnä tätä paikka en ole iloinen siitä, että asun täälä, koska se tuntuu rajoittavan elämääni en saa olla se iloinen laulaja tyttö joka olen. Nyt vastaani tulee yhteishaku uusi koulu, mutta ongelmani on että pääsenkö mihinkään todistuksellani ja saanko muuttaa pois? (vanhempani pelkäävät että en pärjää ja jos paniikkikohtaukset jatkuvatkin) Miten voisin vakuttaa vanhempani että pätjään kyllä? pitääkö mun kertoa että tää paikka tuhoaa mut? Kiitos jo etukäteen (avauduin nyt tänne, koska en tiedä kelle muulle kertoisin...)

1

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiiiii1

      Kerrot rauhallisesti asiat porukoilles nii kuin ne ovat ja annat vaikka näytteen kyvyistäsi. Ole itsevarma ja pää pysytyyn! :) Kun uskot itseesi ja kykyihis niin mikään ei ole sit elämässä ylitsepääsemätöntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1275
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1125
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      811
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      349
      625
    Aihe