Elikkäs tilasin 2.1 aamulla 2x alotuspakkauksia ja yhden nikootini nesteen. iltapäivällä (2.1) finnvapelta tuli viesti s.postiin,että tilaus on lähetetty ja toimitetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä. Nettisivuilla lukee,että toimitusaika on 3-4 päivää. Mulla nyt menos 5 päivä odotellessa eikä pakettia näy. voi olla että vaan hätäilen,mutta haluaisin kysyä kuinka muille tilaajille on tullut finnvapelta tuotteet?
Finnvape kokemuksia?
249
13455
Vastaukset
- ....
Espaniasta lähettävät paketit. Minä olen joutunut odottelemaan aina n. Viikon ennen kuin paketit ovat tulleet kotia.
- Sylettäää suatana!!!
Mää tilasin huomenna... ja oli jo toissapäivänä paketti postlaatikossa. Ei kannata hätästen ihmisten tilata finnvapelta. Nyt on menny jo yli viikko odotellessa. Ja kyseessä on aloituspakkaus... tupakkaa menee 10x määrä vitutukseen.. kun pakettia ei näy!!!! Olis pitäny tilata suomesta... elektrosavu toimitti paketin postilaatikkoon vuorokaudessa. Finnvape voi ehkä toimittaa paketin lähetykseen kahdessa päivässä... mutta toimitukseen voi mennä se pariviikkoa. Niillä on jo automaattinen sähköposti siellä... missä pahotellaan paketin viivästyksiä.
- nikotiininesteet
JOS ON KIIRE nikotiininesteiden kanssa, niin ei tosiaan kannata tilata finnvape :lta. Kahdeksas päivä menossa ja mitään ei vieläkään kuulu (edellisellä kerralla tuli viikossa). JOS NIKOTIININESTEITÄ TILAA JA HALUAA NE NOPEASTI, niin täältä ne saa http://www.paulsaar.com/nesteet.html parissa päivässä (ekalla kerralla tilasin ma ja sain ke, tokalla tilasin to ja tuli ti). Sitten jos pelkästään laitteita haluaa, eikä tarvitse nikotiininesteitä niin kannattaa tilata vaikka http://www.puff.fi/ niin tulee parhaillaan jo seuraavaksi päiväksi.
- Buugi2
Tilasin finnapelta nesteet ja sähkötupakan. nesteet ei ollu sitä mitä halusin ja laite kärähti 4 päivän jälkeen ja toimitus on viikon tai ylikin p...a paikka en suosittele kenellekkään!!
- Suomalaisuus_kunniaan
nikotiininesteet kirjoitti:
JOS ON KIIRE nikotiininesteiden kanssa, niin ei tosiaan kannata tilata finnvape :lta. Kahdeksas päivä menossa ja mitään ei vieläkään kuulu (edellisellä kerralla tuli viikossa). JOS NIKOTIININESTEITÄ TILAA JA HALUAA NE NOPEASTI, niin täältä ne saa http://www.paulsaar.com/nesteet.html parissa päivässä (ekalla kerralla tilasin ma ja sain ke, tokalla tilasin to ja tuli ti). Sitten jos pelkästään laitteita haluaa, eikä tarvitse nikotiininesteitä niin kannattaa tilata vaikka http://www.puff.fi/ niin tulee parhaillaan jo seuraavaksi päiväksi.
En ymmärrä miks kaikki tilaa netistä..
Hakaniemi - Sörkkä akelilla on 4 kivajalkaliikettä, käykää siellä niin ei tarvi mumista että kestää, saa heti mukaan
Höyry
Flavourguys
Vape Room Helsinki
Puffila
- Jokub1
Okei, eli taidan olla vaan liian hätäne ihmine :D mietin kun monelle muutte tullu ihan 4 päivässä tuote :)
- 4+7
Totta mutta ovatkin tilanneet muusta kaupasta kun finvape kaupasta. Tuolta tuleen ylennsä parissa viikossa ja laatuun kannattaa myös kiinnittään huomiota sillä aika usein saat tuon kaupan kanssa asioida takuuongelmien kanssa :(
- viikko menee:)
Itsellä meni n.1 viikko kans, tilasin ego-t alotuspaketin ja pari pulloa nestettä:)
- pööä
Yleensä reilu viikko joskus lähempänä paria viikkoa. Aika hidas verrattuna muihin kauppoihin joista voi tilata suomen kielellä.
- Alle viikossa tulee
Normaalisti kun olen tilannut viikonloppuna niin torstaina tai viimeistään perjantaina on ollut perillä. Koskaan ei ole kestänyt yli viikkoa. Sivuillahan sanotaan 3 - 4 ARKIPÄIVÄÄ, tuskin postipate espanjassakaan viikoloppuisin on töissä.
- pössyttelijä
Mulla kestänyt tällä hetkellä 28pv. Ei varmaankaan enää edes tule! Kolme 10mm makutiivistettä,kirjepakettina!!!Että sillee:(
- 17+15
Tilaappa torstaina tai perjantaina. Paketti tulee seuraavan viikon torstai tai perjantai. Viikko tai päivä päälle on menny kun olen tilannut. Ei kyl ole mua haitannu...
- åååååååååååååååååååå
Reilu kahta viikkoa on yleensä kestänyt toimitukset, eli aika hidasta
- pike5
miten Finnvapen asiakaspalveluun pääsee viestini ei ole mennyt perille
tilauksesta puuttuu tuotteita
katsoin ettei tilauksessaole mitään puh numeroita joten hieman hämäräperäiseltä näyttää koko firma. - 20.00
pike5 kirjoitti:
miten Finnvapen asiakaspalveluun pääsee viestini ei ole mennyt perille
tilauksesta puuttuu tuotteita
katsoin ettei tilauksessaole mitään puh numeroita joten hieman hämäräperäiseltä näyttää koko firma.jos sait seville kuinka pääsee niin ilmoita mulla akut ei ota latausta
- 34.00
miten saa yhteyden
- jarza1958
tilasin kaksi akkua ja molemmat ei ota virtaa kertokaa miten otan yhteyttä [email protected]
- vitutt
älä puhu paskaa :DDD
- FinnVape aspa
Hei, meiltä lähetetään tilaukset AINA viimeistään seuraavana arkipäivänä postiin ja postin antaman kuljetusaika-arvion mukaan posti kulkee Espanjasta (josta kaikki tuotteemme lähetetään) Suomeen 3 - 4 ARKIPÄIVÄÄ.
Tottakai posti kulkee joskus hitaamminkin (esim. jouluruuhka), mutta yli viikkoa ei pitäisi kestää, saatikka tuossa ylempänä mainittua kahta viikkoa.
Vaikuttaa vähän siltä, että täällä joku yrittää tahallaan antaa kuvaa, että olisimme jotenkin hidas toimittaja, vaikka tilausten saapuninen kestää vain kaksi tai kolme päivää kauemmin kuin Suomesta tilattaessa ja meiltä saa myös nikotiinipitoiset nesteet, toisin kuin Suomessa toimivilta yrityksiltä.
FinnVape
www.finnvape.com- höyryttelijä91
mahtuuko 30ml nestepullo postilaattikkoon? kun tilasin eilen tuotteen ja mietin että jos ei mahdu niin tuleeko toimitus sitten postiin /lähimpään noutopisteeseen.
- Kritiikinkestävä
7 ARKIpäivää kulunut, eikä paketia näy. Kaikki saamanne kritiikki on täysin ansaittua.
- isoplussa
Lisätään nyt asiakaspalvelusta sen verran että tilasin tuotteita finnvapelta aloitus paketin ja atopäitä ja asiakaspalvelu vastasi todella nopeasti auttoivat atopäitten vaihdossa kun olin ottamassa vääriä joten hyvin näyttää toimivan yhteydenpito vaikka espaniassa onkin.!!!!! JA EN OLE FINNVAPEN TYÖNTEKIJÄ.
- jepulistajee____
Itse nyt odotellut nesteitä jo 2,5viikkoa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla,eivät edes vaivaidu vastaamaan. Tästä lähtien tilaan muualta kuin Finnvapelta.
- Yksi asiakas
Itse olen tehnyt useita tilaluksia Finnvapelta ja muilta tunnetuilta Suomalaisilta ja myös ulkomaisilta verkkokauppiailta. Finnvapen toimituksissa ei ole ainakaan tähän mennessä ole moitteen sijaa löytynyt.
- asiakas3
nesteet tilattu 18.2. eikä ole tullut vielä 27.2. ??
- jeeeee
asiakas3 kirjoitti:
nesteet tilattu 18.2. eikä ole tullut vielä 27.2. ??
Kannattaa maksaa se tilaus pöljä.
- tyytyväinenasiakas..
Asiallinen firma mielestäni. Finnvape tosiaankin toimittaa paketin postiin nopeasti, monesti jo samana päivänä, viimeistään seuraavana. Näin ainakin minun kohdallani on käynyt ja olen tilaillut sieltä useamman kerran. Se mitä sitten postilla kestää toimittaa paketti, niin finnvape ei voi sille mitään... Kahtaviikkoa ei ole kestänyt kertaakaan.
- Odottava
Tilasin 15.3 ja seuraavana päivänä tuli paluuviestinä, että paketti lähetetty. Nyt mennään jo yli kahden viikon eikä paketti ole vieläkään kolahtanut postiluukusta. Alan jo hieman huolestua... Yleensä toimitus saapunut noin viikossa. Liekö tähän myöhästymiseen syynä suuri pääsiäiskorttitulva postin päässä tai sitten jokin on mennyt lähetyksessä mönkään. Vielä pari pv. odotan ja sitten täytyy ottaa firmaan yhteyttä.
Olen ollut suht tyytyväinen firman myymiin tuotteisiin... Rikkoutumiset johtuneet pääasiassa omista virheistä, kuten laitteen säilytyksestä koottuna taskussa.
- 4yrtgrthtytrgreqrtr
Enpä tilais ikinä tuolta, kaksi kertaa tilannut vääriä tuotteita ja todella hidas toimitus. runeberinkadulla on parempi kauppa
- rittaaliisaa
Voisi sanoa että sitä saa mitä tilaa. Kannattaa tilata oikeita tuotteita niin ei harmita sitten tuotteiden saapuessa perille. :)
- Jiippiiii
Oon ootellu 1,5vk makuja ja sivulla lukee 3-4pv toimitusaika. No ainakin tiiän mistä en seuraavalla kerralla tilaa.
- fb12
Joo muuttaisivat vaan suosiolla toimitusajaksi 10-15 päivää kun ei toi pidä paikkaansa. Hyvähän se on kirjoitella: Posti kuljettaa tilauksia Espanjasta Suomeen keskimäärin neljä arkipäivää.
Tota vois nykyään sanoa jo vitsiksi. Ymmärrän että pyrkivät siihen kerhoon jotka oikeasti toimittavat tuossa ajassa, mutta ei heiltä onnistu.
Totuus kunniaan ja valehtelu ja lupailu muualle. - eiikiä
Totta! Ei toi espanjan tuonti saa koskaan postituksia siihen tasolle missä muut kauppiaat ovat.
Ihmetyttää muutenkin että suomi kauppiaat myy samoilla hinnoilla kuin tuo kaiffari tuolta veronkierto maasta, olisko pientä ylihinnoittelua kyseessä? - höyryttelijä
tilauksesi lähetetty 10.4. alkaa oleen 2 viikkoa aika lähellä.
jep, pois tollaset ``keskimäärin 4 arkipäivää``. jengi todellakin odottelee jo postiluukulla siinä 4 arkipäivän kohdalla. - höyryttelija2
Mulla kävi samoin ja vihdoin kun tuli niin niin laturi poksahti heti alku mittelöissä,usb ei toiminut ja yks tää atomizer vuoti. En itse suosittele kyseistä kauppaa, kannattaa ostaa kunnon vehkeet heti alussa eikä mitään pilipaleja, jos ei kiinnosta alkua pidemmälle höyryttely, niin vehkeet saa aina myytyä.
Ennen kaikkea etsiä tietoa ekana, ennen kuin tilaa. - nope4
Itse vaihdoin ostopaikkaa. Ehdottelivat että dhl saa seuraavaksi tai sitä seuraavaksi päiväksi postit perille, jos tilaa ennen aamu klo kymmentä. Joo hintakaan ei ole paha 24€ postikuluista, huh huh. Lisäksi se leikki DHL kanssa että pitää koko päivä kytätä kotona koska tulevat tuomaan tai jos et ole kotona toimitusaika pitää sopia asiakaspalvelun kanssa seuraavaksi päiväksi tai sitä seuraavaksi miten nyt sattuu DHL sopimaan. Lukekaa DHL kotiintoimitus kommentteja kymmeniltä eri palstoilta ja sen toimivuudesta.
Ei kiitos.
Irlannistakin saa nopeammin - höyryttelijä
päivitystä, eli tasan 2 viikkoa nyt kulunut eikä pakettia vieläkään ole tipahtanut postiluukusta :( on se kyllä kumma ku jenkeistäkin tulee paketit alle kahteen viikkoon ja kiinasta 2-4 viikkoa vaikka tulee ties millä kuljetusvälineellä junalla venäjän kautta ym. imetyttää vaan, et mihin toi kaksi viikkoa tuhlaantuu, espanja-suomi matkalla!?!?!?
- höyryttelijä
Toihan johtuu osittain espanjan postista jonka tietää hitaaksi ja lisäksi kun tulee itellan ulkomaanpostin käsittely mukaan kuvioihin niin tietäähän tuon hitaaksi. Joskushan voi joku paketti lipsahtaa vahingossa viikossakin suomeen mutta pääosinhan noi viipyy viikosta kahteen.
Hauska lukea noita kauppiaan omia kirjoituksia kun ensin kehuu joka palstalla et alle viikossa tulee kaikki ja on todella ihme jos menee yli sen ajan.
Sitten kun kaikki ruvenneet kommentoimaan kirjoituksia hitaasta postista rupesi ilmestymään kirjoituksia kaikkialle:
- tuli reilussa viikossa todella nopeaa toimintaa ja hieno palvelu
- tuli parissa viikossa ihan siedettävä aika postituksille
- harvasta paikasta ulkomailta saa parissa viikossa tavaraa
- minulla ei ainakaan ole niin kiire etten kerkiäisi odottamaan pariaviikkoa
Nämä kirjoitukset jännästi alkoivat ilmestymään kun ihmiset heräsivät hitaaseen toimintaan. Turha se on kommentoida ettei se kauppiaasta ole kiinni se hoitaa homman hienosti ym.soopaa. Eihän se sitä silloin hienosti hoida!
Kauppiaasta kiinni kun sivuillaan lupailee keskimäärin neljässä päivässä. Ihan sama mistä postittaa ja mikä on postin kulku, niin kauppias reilusti ilmoittaa asiakkaalle mikä on oikea postitusaika! Eikä aina syytä siitä Itellaan tai muuta postia. Jos sivuilla lukisi toimitusaika 1.5-2 viikkoa niin ei kukaan valittaisi ja ei tarvisi e-savuke, suomi 24, muro ym.foorumeilla selvittää että itella on hidas ym ym.
Aika väsynyttä tekstiä kun päivästä toiseen sitä tuolla valittaa. - burana12
tilaa esmoke irelandista pistää hinnat aina alemmas kun nää ns.suomikauppiaat. Niillä ei ole mitään mahdollisuutta kilpailla niiden myyntimäärillä sitä vastaan, on kuulemma vara tiputtaa hinnat niin ales ettei siihen nään finnivapet ja puffit pysty. Postitkin on luotettavammat kun ylläolevan kaupan.
- höyryttelijä
jep jep, eli paketti tuli postiin 25.4 ja 2 viikkoa siinä toimituksessa meni :( . ylimääräisenä tilasin menthol nikotiininesteen, mutta tulikin vanilja. ei muuta. höyryttelijä kuittaa :)
- ihmepaikka3
Itsellä mennyt nyt 12 arkipäivää ja luvataan 3-4 ei oikein toimi. Ohje viivästyksen kyselyyn: Ota ensisijaisesti yhteyttä omaan postikonttoriisi. Ketähän se hyödyttää? NO eka ja vika tilaus tästä puljusta.
- ▲ihmemies
Mulle tuli Bargain Vapour.ista 3.päivässä postisedän tuomana kotiovelle, ja se sentään on Irlannissa se putiikki ja halvempi postimaksu.
- ireland on paras
esmoke ireland toimittaa paljon nopeammin ja luotettavammin kun tämä pulju.
- finniv
totta ja laadukkaammat tuotteetkin. Postitus ja tuotteiden laatu tämän finni kaupan ongelma.
Huvittuneena seurannut kun laittoivat varaston muutosta kuvia tuonne e-savuke foorumille oli kyllä naurussa pitelemistä. Pitävät kauppaansa isona ja kehuvat varastoillaan, uusi varasto oli kooltaan kun per..seen..silmä ja muuttotavarat oli muutamassa pahvilaatikossa. Ei voitu kun kavereiden kanssa nauraa.
Sama toi itella itku mitä kauppias jaksaa itkeä kaikkialla ja koko ajan, on se kummakun se koskee vain tätä kauppaa toi itellan myöhästely ja sekoilu jatkuvasti. Jos istuu netissä ja foorumeilla koko ajan jää varmasti aikamoni asia hoitamatta.
Tuotteita tilattu, kiinasta, puolasta, hollannista,saksasta kreikasta ym. ja ulkomaanpostin käsittely toimii juuri kaikissa muista maissa tullessa nopeasti, paitsi tuolta espanjasta, olisko vähän vitkastelua lähetyksissä...
Koittakaa nyt ihmiset käsittää että jos saatte ilmoituksen: "tuotteenne on postitettu" ei se sitä oikeasti tarkoita, verkkokaupasta vaan joku klikkaa tai automaatti ilmoittaa tämän tietyn ajan sisällä ja sitten postitetaan ihan muuna aikana. Sähköiset ilmoitukset esim. espanjan ym.maan posteihin ei tarkoita että tuote on jo postissa, vaan seurantanumero on vasta rekisteröity sähköisesti. - FinnVape
finniv kirjoitti:
totta ja laadukkaammat tuotteetkin. Postitus ja tuotteiden laatu tämän finni kaupan ongelma.
Huvittuneena seurannut kun laittoivat varaston muutosta kuvia tuonne e-savuke foorumille oli kyllä naurussa pitelemistä. Pitävät kauppaansa isona ja kehuvat varastoillaan, uusi varasto oli kooltaan kun per..seen..silmä ja muuttotavarat oli muutamassa pahvilaatikossa. Ei voitu kun kavereiden kanssa nauraa.
Sama toi itella itku mitä kauppias jaksaa itkeä kaikkialla ja koko ajan, on se kummakun se koskee vain tätä kauppaa toi itellan myöhästely ja sekoilu jatkuvasti. Jos istuu netissä ja foorumeilla koko ajan jää varmasti aikamoni asia hoitamatta.
Tuotteita tilattu, kiinasta, puolasta, hollannista,saksasta kreikasta ym. ja ulkomaanpostin käsittely toimii juuri kaikissa muista maissa tullessa nopeasti, paitsi tuolta espanjasta, olisko vähän vitkastelua lähetyksissä...
Koittakaa nyt ihmiset käsittää että jos saatte ilmoituksen: "tuotteenne on postitettu" ei se sitä oikeasti tarkoita, verkkokaupasta vaan joku klikkaa tai automaatti ilmoittaa tämän tietyn ajan sisällä ja sitten postitetaan ihan muuna aikana. Sähköiset ilmoitukset esim. espanjan ym.maan posteihin ei tarkoita että tuote on jo postissa, vaan seurantanumero on vasta rekisteröity sähköisesti.Muutamia selvennyksiä näihin mutuihin täältä pääkallopaikalta.
Meiltä lähetetään JOKA arkipäivä KAIKKI ennen klo 11 tulleet tilaukset samana päivänä ja sen jälkeen tulleet tilaukset seuraavana arkipäivänä.
Aikaisemmin tilaukset noudettiin meiltä Correosin (Espanjan Posti) toimesta, mutta nykyisin käytämme DHL:n Global Mail -palvelua, tavoitteenamme taata mahdollisimman nopet tilausten toimitusajat.
Noin 3% lähetyksistämme viipyy matkalla kauemmin kuin 5 arkipäivää, joten emme katso aiheelliseksi ilmoittaa toimitusajaksi kahta viikkoa :)
Itse olemme varsin tyytyväisiä uuden varastomme kokoon. Käsivarastossa on lähes 100 hyllymetriä ja bulkkivarastossa 6 lavapaikkaa. Esimerkiksi nikotiininesteitä on varastossamme tällä hetkellä noin 14.000 pulloa ja aloituspakkauksia noin 1000 kpl. Eri tuotenimikkeitä on yli 400. Tavaraa varastossa on noin kolmen viikon tarpeiksi, eli varastonkiertomme on suhteellisen nopea.
Isoksi emme ole itseämme tietääkseni kehuneet, olemmehan liikevaihdolla mitattuna esim. vain 1/5 Ecig Wizardista.
Aktiivisuus foorumeilla (kirjoitamme aina vain omalla nimimerkillä!) kuuluu mielestämme nettikauppiaan velvollisuuksiin, koneen ääressähän tässä istutaan suurin osa vuorokaudesta muutenkin. Logistiikan hoitavat eri henkilöt, eli foorumikirjoittelu ei vaikuta tilaustenkäsittelyyn :)
Hyvää Äitienpäivää! - rt56qaz
FinnVape kirjoitti:
Muutamia selvennyksiä näihin mutuihin täältä pääkallopaikalta.
Meiltä lähetetään JOKA arkipäivä KAIKKI ennen klo 11 tulleet tilaukset samana päivänä ja sen jälkeen tulleet tilaukset seuraavana arkipäivänä.
Aikaisemmin tilaukset noudettiin meiltä Correosin (Espanjan Posti) toimesta, mutta nykyisin käytämme DHL:n Global Mail -palvelua, tavoitteenamme taata mahdollisimman nopet tilausten toimitusajat.
Noin 3% lähetyksistämme viipyy matkalla kauemmin kuin 5 arkipäivää, joten emme katso aiheelliseksi ilmoittaa toimitusajaksi kahta viikkoa :)
Itse olemme varsin tyytyväisiä uuden varastomme kokoon. Käsivarastossa on lähes 100 hyllymetriä ja bulkkivarastossa 6 lavapaikkaa. Esimerkiksi nikotiininesteitä on varastossamme tällä hetkellä noin 14.000 pulloa ja aloituspakkauksia noin 1000 kpl. Eri tuotenimikkeitä on yli 400. Tavaraa varastossa on noin kolmen viikon tarpeiksi, eli varastonkiertomme on suhteellisen nopea.
Isoksi emme ole itseämme tietääkseni kehuneet, olemmehan liikevaihdolla mitattuna esim. vain 1/5 Ecig Wizardista.
Aktiivisuus foorumeilla (kirjoitamme aina vain omalla nimimerkillä!) kuuluu mielestämme nettikauppiaan velvollisuuksiin, koneen ääressähän tässä istutaan suurin osa vuorokaudesta muutenkin. Logistiikan hoitavat eri henkilöt, eli foorumikirjoittelu ei vaikuta tilaustenkäsittelyyn :)
Hyvää Äitienpäivää!Heräsin ja laskin kissan ulos :)
- buaahahahahah
Kerro nyt vielä että tämä olikin se uni jollaiseksi joskus postinkulku olis kiva saada :)
Täytyy sanoa että ei kukaan kauppias kertoile suomi24 palstalla myyntimääriään ja muita juttujaan jos nämä pitäisivät paikkaansa.
Nyt sitten valot päälle ja uni seis. - Karjalanpoika89
Viime perjantaina tein kahden aikaan tilauksen ja tänään torstaina tuli paketti. Ihan rivakasti mielestäni kuitenkin espanjasta. Miinusta siitä toisessa kartomisaattorissa ei ollut akun puolella tiivistettä ja toisesta se hajosi heti kun kiersin auki. Tästä tosin jo laitettu palautetta. Toivottavasti laittavat tiivisteitä ilmatteeks tai jotain että pääsee raakasti höyryttelemään. Kyllähän noita kokeilemaan pääsi mutta nesteet vuotaa hiljalleen pihalle. Suosittelen kyllä kaikille tupakoijille!
- honkeydonkey
Tavarat hajoo ennen kuin olet saanut edes niitä kunnolla käyttöön ja mehut tulee pihalle ja sä suosittelet kaikille omg, ei vit-tu mikä aasi xD
- Karjalanpoika89
Parin tunnin päästä palautteesta tuli viestiä että postittavat uudet laitteet heti huomenna. Ihan hyvää toimintaa mielestäni. Toiv. tavarat tällä kertaa ehjinä.
- Karjalanpoika89
Ja honkeydonkey voi pitää päänsä ummessa. Varmaan ymmärsit että suosittelen liikettä kaikille? Tarkoitin kyllä tuota sähkösavuketta.
Pakko näitä luettua itekin kommentoida.. Mä oon tilannut Finnvapelta akkuja ja nesteitä viitisen kertaa vajaan vuoden aikana, eikä ole mitään negatiivista sanottavaa. Paketit on tulleet joka kerta tasan viikossa, eikä maanantaikappaleita ole kohdalle osunut.
- fg78
Itsellä tullut kaksi kertaa tasan kaksi viikkoa ja sitten lopetin sieltä tilailun
- työmies tupakkaa
tilasin viime viikon sunnuntaina aamuyöllä, ja jo sunnuntai iltana tilaus statuksessa luki: postitettu. okei.. mutta neljän arkipäivän kuluttua tilausta ei vieläkään kuulu.... voisivat lisätä vähä realistisemman toimitus arvion esim 4-6 arki pv...
- rööperi-madrid
Sunnuntainahan ne postit onkin auki espanjassa... ;) Eihän tuo sitä tarkoita että sitä vielä mihinkään on edes postitettu klikattu vaan verkkokaupasta tilaus käsitellyksi niin asiakkaalle lähtee viesti että tilaus on postitettu :) Näinhän se toimii joka alalla, saadaan turhat kyselyt sillä pois että koska tilaus postitetaan kun tekee tuon tempun..
Olkoon postissa mitkä kesähessut vaan töissä turha se niitä on syyttää, silloin muutetaan postitusaikaa verkkokaupan sivuille eikä lupailla turhia kun tiedetään jo etukäteen että homma ei toimi.
Turha se on yrittää väkisin pysyä muiden kauppojen postitustahdissa kun siihen ei vaan rahkeet yksinkertaisesti riitä.
- Kesäduunarit
Meillä ainakin kesäposteljooni hommissa: postit tulee vasta myöhään iltapaivällä, seassa naapurin postia, Aku Ankkakin tuli päivän myöhässä :)
- Kyllä kulkee
Itse tilasin tänne Hakunilaan (01200) viime viikon perjantai-iltana ja odotin saavani paketin torstaina kouraan. Ei tullut, joten soitin postiin, kun ajatteln ettei ole mahtunut laatikkoon. Ensin sanoivat että "on varmaan kadonnut jo espanjanpäässä," lupasivat kuitenkin selvitellä. Tunnin päästä soittivat: löytyi Tikkurilan (01300) postista josta kävin hakemassa. Nyt höyryää erolli, kiitos Finnvape (osoite oli oikein, mutta itella mokannut)!
- Kyllä kulkee2
Niin ja mulle tuli sähköpostiviesti myös sunnuntaina, jossa luki"Tilauksesi on käsitelty ja postitetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä" tjsp. Kai nyt tyhmempikin tajuaa, ettei nuota postiin viedä keskellä yötä sunnuntaina. Onko muuten postin sivuilla muutettu, että ykkösluokan posti kuljetetaan perille kesätyöntekijöiden takia paria päivää hitaammin? :)
- rtgfvbjutfvjj
Kyllä muiden alojen verkkokaupat ja tämänkin alan muut kaupat ainakin ilmoittaa rehellisesti postitusajat tai yleensä ilmoittavat ne vähän pidemmäksi eivätkä lupaile liikoja, onko se niin vaikeaa myöntää ettei se sieltä kulje luvatussa ajassa kun silloin tällöin.
Olisi siinä hiukan opeteltavaa tällä ulkomaanputiikilla, mutta niinhän ne aina ne ulkomaankaupat lupailee mitä lupailee ja suomikauppa porskuttaa tämänkin puljun ohi.
Tuttavani sieltä tilannut ja aikansa kyselin lähetyksen perään muttei saanut mitään muuta kun selittelyä, lopetti myös tilailut kyseisestä paikasta, tuli sitten lopuksi 8päivässä perille 3-4 päivän luvatun sijaan, tuollaisesta ylityksestä pitäisi ainakin palauttaa jo postikulut kun lupailut eikä pidä paikkaansa. Tämähän olisi reiua muttei taida kaupias uskaltaa tätä luvata vaikka kehuu toimitusten kulkevan lähes 100% ajallaan, heh heh. - Ihan-Itelle
Kyllähän se on Itellasssa se vika :D.. kummasti vaan on n.3päivässä tullut tuotteet aina kun olen tilannut Irlannnista halvimmalla tilausvaihtoehdolla.. en tiedä mitä ne Itellassa sit ryssii noi espanjasta lähetetyt ;D
- xd ham
Joo se on Itellan vika :)) On ne kesähessut töissä ym ym... Saksasta tulee kans ihan ajallaan ei tarvii ootella tollasia aikoja ja postitus hinta muutaman euron
- Enkö osaa lukea?
Mistä tuo 3 - 4 arkipäivän toimituslupaus on luettu? Ainakin mun ruudulta kattottuna tuolla etusivulla lukee "Toimitukset saapuvat postitse Espanjan varastostamme Suomeen normaalisti alle viikossa. " ja toimitusehdoissa "Posti kuljettaa tilauksia Espanjasta Suomeen keskimäärin neljä arkipäivää.
Meistä riippumattomista syistä postin kulku saattaa joskus kestää kauemmin, jopa pari viikkoa (esim. jouluruuhka, ongelmat lajittelukeskuksessa, lentoliikenteen myöhästymiset jne), joten emme voi antaa toimitusaika-takuuta." - sauhuttelija
Tuli neljäsä päivässä. Ei voi muuta sanoa että nopeaa ja ystävällistä toimintaa. Tilasin Torstaina ja oli jo nyt tiistaina perillä.
- Vai kolmessa?
Jos torstaina tilattu olisi tullut perille perjantaina, niin toimitua olisi tullut yhdessä arkipäivässä?
Maanantaina = kahdessa arkipäivässä
Tiistaina= kolmessa arkipäivässä :)
Antaa tulla alapeukkua!- Kolmessa viikossa!
Tilattu viimeVIIKOLLA ->VIIKONloppu -> tänään on keskiVIIKKO = kolme viikkoa ;)
- 2viikkoa
Mulla kesti toimitus tasan kaksi viikkoa
- Eka kerta
Tilasin ekaa kertaa 18.6 ja tuli tänään 26.6 :P
Eli ihan suhtkoht nopea aika tulla. Ja hinta/laatu suhde on hyvä
Tilasin ego t akun ja vivinova STV ja nesteeks 30ml kirsikkaa. sain 10ml punastamallua? Ja 10ml minttua kaupan päälle. Eli ihan mukava tilata sieltä
Koko tilaus oli noin 50e
Suuri kiitos finnvapelle! Tulen tilaamaan jatkossakin tuolta :)
Mukava asiakaspalvelu myös ja vastaukset tulee nopeasti!
5/5- 1+0
Tilasin alkuun vain tuolta. Sitten alkoi toimitukset venymään reilu viikkoon ja tilaamissani tuotteissa oli muutama sekaannus, ei tullut ihan sitä mitä olisi pitänyt. Kokeilin muita kauppoja ja löysin paremman. En ala kuitenkaan mainostamaan tässä.
- trolli+trolli
Mä tilasin ego akun ja sain kaupan päälle 100ml nestettä ja pari ego aloituspakkausta, eikä tämä ole trolli
- trolli+rolli
unohtu sanoa että tilaan toistekin
- 60 päivää röökittä
Olen nyt tilannu 4 kertaa. joka kerta tullu alle viikossa. Viimeksi tuli kolmessa päivässä, ei valittamista. En kyllä saanu kaupanpäällisiä:)
- Ei köyhille
Oho, olipa Finnvapen nestevalikoima kasvanut viimenäkemästä! Melko hinnakkaita ovat kyllä nuo jotkut jenkkinesteet köyhälle (kuten minä :(
- 5kuukautta sähköllä.
9 kertaa olen tilannu finvapelta ja aina tullut max 5 päivässä mut yleensä tulee 3-4 päivässä tänne vantaalle ja kerran oli vuotava tankki minkä tilalle sain uuden kun ilmoitin siitä, ei muuta kuin positiivista sanottavaa firmasta siitä alko sähkötupakoiminen ja siinä pysyn Kiitos finvapen..
- Sanoistatekoihin
Suosittelen myös muita valittamaan sillä takaisin ei tarvitse osia lähettää vaan laittavat ilman kyselyitä uudet osat tilalle. Kaveri sai pari akkua koska itellan kautta ei voi ulkomaille lähettää akkuja takuukorjaukseen ja dhl kautta maksaisi enemmän kuin akkujen arvo joten lähettävät ne kun vaan valittaa vioista.
- naikkonen84
pakko tulla nyt kommentoimaan, että tilasin aloituspakkauksen sunnuntai illalla n.23 maissa eli lähti maanantaina postiin ja tänään oli paketti jo postiluukussa (torstai) joten 4 arki päivässä tuli minullemutta kokeillut en ole vielä koko härpäkettä...laittakaas linkkiä mistä vois tilata edullisesti niitä akkuja jotka olis hieman hienompia kuin nuo perus...niin ja tilattu aloituspaketti oli ego-k...katsoin googlesta niin siellä oli aikas nättejä "akkuja"...
- 11-22+5
Vaikkapa samasta kaupasta tilaat akun/t, http://www.finnvape.com/product/548/smok-carapax-900mah-akku
Ittekin tilasin nesteitä Finnvapelta viikonloppuna, tänään olivat postilaatikossa. - teletappeli
4 arkipäivää on ollut vakio toimitusaika ja kerran "valitin" rikki menneestä kulutusosasta niin postissa tuli uusi tilalle ilmaiseksi vaikkei olisi ollut mitään syytä niin tehdäkään joten pelkkiä positiivisia kokemuksia ja tupakanpoltto on loppunut vaivattomasti tuon härpäkkeen kanssa.
- Xxhamster
Mäkin tilasin ja valitin ja lähettivät uusia atomisaattoreita tilalle, kunhan koitin mitään vikaa tuotteissa ollut mutta sain muutaman ilmaiseksi
, suosittelen tekemään samoin muille! - Stnaposti
Tilasin ison määrän nesteitä 11.10.2013, tilaus kirjattiin lähetetyksi 11.10.2013. Nyt on 30.10.2013 eikä paketista ole näkynyt tai kuulunut. Olen ollut yhteydessä finnvapeen ja postiin jo muutaman kerran... Olen tilannut kyseisesta liikkeestä monesti ja aina saapunut viikon sisällä, tällä kertaa sitten ei :/
- Tietoasahkiksesta
Kyseessä voi olla laki.
Suomeen saa ulkomailta EU aluuelta tilata nikotiinipitoisia nesteitä niiden yhteenlasketun nikotiinimäärän ollessa korkeintaan 420mg joka lasketaan pullon tilavuus*nikotiini määrä*pullojen määrä.
Muussa tapauksessa tulli takavarikoi paketin.
http://www.e-savuke.com/e-neste/nikotiinin-tilaus-ulkomailta/ - Tullintallin
Tietoasahkiksesta kirjoitti:
Kyseessä voi olla laki.
Suomeen saa ulkomailta EU aluuelta tilata nikotiinipitoisia nesteitä niiden yhteenlasketun nikotiinimäärän ollessa korkeintaan 420mg joka lasketaan pullon tilavuus*nikotiini määrä*pullojen määrä.
http://www.e-savuke.com/e-neste/nikotiinin-tilaus-ulkomailta/tuota 420mg rajaa (jota ei ole kirjattu lakiin) ei ole enää pariin vuoteen noudatettu, vaan ainoa rajoitus on tuo "kolmen kuukauden käyttöä vastaava määrä omaan käyttöön". Ei tulli ole kiinnostunut EUn sisäpostista, jos ei huumekoira ota vainua, mutta ei kannatta rohmuta kerralla liikaa. Tuohan koskee vain kertatilausta, eikä laissa ole määritetty kuinka usein noita tilauksia voi tehdä :)
- stnaposti
Tietoasahkiksesta kirjoitti:
Kyseessä voi olla laki.
http://www.e-savuke.com/e-neste/nikotiinin-tilaus-ulkomailta/Tiedän kyllä, mutta itse poltan 3kk aika paljolti tilauksieni määrän... tällä kertaa tais olla n. 3250mg :/
- 18mg/ml
stnaposti kirjoitti:
Tiedän kyllä, mutta itse poltan 3kk aika paljolti tilauksieni määrän... tällä kertaa tais olla n. 3250mg :/
Eihän tuo 3250mg ole kuin 2ml/päivä (180ml/3kk), jos käytössä 18mg/ml nesteet. Onhan tuo 420mg aivan naurettava ja hatusta repäisty määrä, häpeä FIMEA!
- Stnaposti
Totta!, voisivat vaikka päästää eu:ssa valmistetut (Atmos lab) nikotiininesteet erikoisliikkeisiin myytäväksi. En usko että on kenellekkään haittaa siitä eikä vaikuta oikeastaan mihinkään...
- Stnaposti
Mielestäni Finnvapen mustamaalaaminen on aivan turhaa, ainakaan omasta mielestä. Aina on tullut paketit perille, joskus viivästynyt finnvapeen liittymättömistä syistä. Tuotteiden laatu on mitä on jos kerran itse ostaa niitä edullisempia laitteistoja ilman osaamista. Minulla on toiminut ego akuista modeihin jokaikinen aivan kuten pitää kunhan varoen niitä käsittelee ja noudattaa ohjeita/perusjärkeä ja ainahan se kannattaa vaikka katsoa vähän perusta kuinka käsitellä sähkötupakoita netistä, esimerkiksi suomalaisia tuotearvostelijoita on youtube pullollaan, niitä kun kattelee tulee varmasti sähkötupakat tutuiksi ja turvallisiksi
- törkeää!
Huijarit! Teistä on tehty ilmoitus Finnvapelle ja nettipoliisille! Odota yhteydenottoa Poliisilta, joka selvittää ip-tietosi ja osoitteesi. Tuo on törkeää huijausta ja hyväksikäyttöä. Syövän saat tuosta hyvästä.
- STNAPOSTI
Voi sinua röpötin, kun varastat muilta tavaraa... HÄPEÄ! Toivottavasti kukaan ei tulevaisuudessa ota sinua töihin >:( Tee töitä ja osta tuotteesi!
- SENSORI
Onkos tästä poistettu jotain viestejä välistä, kun ei ihan aukea tämä varastelu ja nettipoliisi juttu?
- STNAPOSTI
Juuh, jotkut junnut kirjoitteli et on valittanut toimivista sähkötupakoista ja saanut uusia tilalle, toivottavasti saatu vastuulle!
- Asiakas69
Tilasin viime sunnuntaina mitä luulette tulisiko se torstaina tai perjantaina postilaatikkoon? :)
- Daliwax
Tilasin 1.11 ja ei vielä tänäänkään tullu. Taidan tilata seuraavan satsin jostain toisesta puulaakista kun tää finnvape ei ole kovin nopea.
- Sjutton
Mun kokemuksen mukaan Finnvape on kyllä nopea, mutta postin kulku tökkii. Onhan tuolta matkaa viitisentuhatta kilsaa tänne Härmän perukoille...
- Daliwax
Eipä ole vielä tänäänkään tuotteet saapunut. Ei tule kyllä viittätuhatta kllsaa tänne, en sentään asu missään lapissa ja tuotteet tuskin tulee kanariansaarilta. No onneks ecigwizardilta tuli litkut neljässä päivässä, ni ei tarvii hakee mallua kioskilta.
- Virtakörssi
Ostin juurikin pari tuntia sitten pari kertakäyttöistä sähkötupakkaa kyseiseltä yritykseltä. Onko sellasista mitään hyötyä, vai menikö rahat turhaan?
- Tyytyväinen
Tänään tuli ja tyytyväinen olen! Vaikka siinä meni 7 arkipäivää plus viikonloput mutta kiitos finnvape!
- markku pekkanen
komemus vinnvape kaupasta olen jo pitkään ollut asiakas ja olen erittäin tyytyväinen kaupan toimintaan olen myös tilannut toisilta mutta eivät pysty lähellekkään näin hyvään jaluotettavaan palveluun markku pekkanen jyväskylä
- markku pekkanen
komemus vinnvape kaupasta olen jo pitkään ollut asiakas ja olen erittäin tyytyväinen kaupan toimintaan olen myös tilannut toisilta mutta eivät pysty lähellekkään näin hyvään jaluotettavaan palveluun markku pekkanen jyväskylä
- ensikertnesteissä
Mitäs mieltä uskaltaako tuolta FinnVapelta pistää tilaukseen 23 10ml:län pulloa joissa jokaisessa 9mg nikotiinia. Ei pelkoa, että tulli nappaisi tuota määrää. Paypalilla aikoisin maksaa.
- pyyhi3
Enpä suosittele tulliin on jäänyt koska seuraavat mistä lähetys on lähetetty ja tietävät niiden sisältävän nikotiiniä.
Jos jouluksi haluat nesteet tilaa jostain muualta tuolla kun kokemusten ja kommenttien mukaan lähetysajat on täyttä arpomista viikosta kolmeen.- noEUecigBAN
P*skapuhetta. Itsellä eiole yksikään tilaus jäänyt tulliin, ei EUn sisäisiä posteja juurikaan kytätä. Ja FVlta kyllä lähtee tilaus aina liikkeelle heti, eihän ole kauppiaan vika jos posti lakkoille jne Miksi ihmeessä ensikertnesteissä tilaat kerralla noin paljon? Eikö vähempi riitä, tilaa ensi viikolla lisää :)
- ensikertnesteissä
Mistäköhän noita valmis nesteitä sais halvemalla muualtakun puolalaisilta sivustoilta..
- Pari vuotta höyryllä
Itse olen tuolta tilaillut jo kymmenkunta kertaa e-nesteitä (nyttemin jo melkoinen valikoima) ja laitteita. Kertaakaan en tähän mennessä ole joutunut pettymään. Tilaukset teen sen verran ajoissa, että (nesteiden) jokin viikon odotus ei tunnu missään. Eniten tässä vetää se, että maksut olen voinut hoitaa suoraan suomalaisella verkkopankilla.
Jos sitten kaipaa halvinpia mahdollisa e-nesteitä, kannattaa kokeilla inaveraa taikka puolalaisia kauppoja. Eivät noidenkaan myymät nesteet mitenkään huonoja ole. - Fakrataka
Toimitusaika on 3-4 ARKIPÄIVÄÄ riippuen mihin aikaan tuotteet lähtee kaupasta postiin ja kuinka nopeasti posti kulkee ja siis Lauantaita sekä Sunnuntaita ei lasketa.
Eli keskiarvollinen odotusaika on n.1 viikko.
Nikotiinillisten nesteiden kanssa saat odottaa tuotteiden tuloa postista lähes aina sen viikon verran ellet sitten suostu maksamaan pikkasen enemmän ja käy apteekista ostamassa nikotiinia ja lisää sitä nikotiinittomaan e-nesteeseen.
Aika naurettava tämä nykyinen laki sillä kaikki tarvittavat raaka-aineet sähkötupakkanesteen valmistamiseen ovat helposti ostettavissa elintarvikekaupasta, vain nikotiini ja tislattu vesi on hankittava apteekista - jees
itse tilasin loppiaisena ja tuli perille tämän viikon tiistaina. eli 5päivää.. nesteet tuli kanssa nopeasti. torstaina tilasin ja tiistaina oli luukussa
- jore3
Mullakin tilaus kestänyt jonkun aikaa.Tilasin pari modia finnvapelta ja litkuja 1.1 .2014. eikä vieläkään näy pakettia. Ekan kerran kun tilasin niin tuli ihan nopeesti 3pv:ssä paketti postiluukusta kotiin. Olis kiva kun näkis jostain missä paketti liikkuu. No kai se jossain vaiheessa tulee :)
- vituttus
meillä on mennyt jo 6 pv eikä oo kuulunut mitään
- tilannut tupakan
En edes jaksa lukea alkupään keskustelua, sillä itse tahdoin tulla vain hehkuttamaan yrityksen hyvyyttä :) Tilasin tuotteen sunnuntaina ja paketti tuli perille perjantaina, hinnat on halpoja, asiakaspalvelu loistavaa ja tuote- ynnä muut tiedot selkeitä. Pari tilausta on jo tästä taloudesta tehty hyvillä mielin.
Jos hyvä ei kelpaa, kannattaa tilata muualta :D - Odottelen...
Tilasin aloituspaketin ja kolme pulloa nestettä 4.1 ja tilaukseni ei ole vieläkään saapunut perille...
- 13+6
Jumittaa varmaan postissa jossain. Kannattaa varmaan kysellä Finnvapesta, onko muillakin ollut ongelmaa samoihin aikoihin tilattujen lähetysten saamisen kanssa. Ties vaikka lojuisivat jossain Itellan varaston nurkassa.
Finnvapella voi tosin olla kiirettä vesivahinkojen takia, mutta varmaan vastaavat niin nopeasti, kuin pystyvät. Tuo vesivahinkokin tapahtui vasta 27. päivä, joten se ei ole sinun lähetykseesi voinut vaikuttaa.
Itselläni ei ole koskaan kestänyt noin kauaa yhdenkään paketin kanssa. Sain viikonloppuna tilaamani litkut tänään. Sulla on ollut harvinaisen huono tuuri...
- Höpöpaikka
Heh siinähän se tuli ilmi se niiden ilmoitusten todellisuus mitä on epäiltykin, eli ilmoitetaan toimitetuiksi mutta nyt ovatkin kärsineet vesivahingon, heh heh. Nyt sitten selitellään että odottivat kuljetusta! Mitä ihmeen toimitettuja ne ovat?
Tästähän on ollut juttua tämän puljun kohdalla ennenkin ja nythän se tuli todistettua että kuittaavat vaan paketit toimitetuiksi vaikka todellisuus täysin muuta.
Eipä ole tämän takia tullut enään tilailtua pitkään aikaan täältä kun löytyy parempiakin paikkoja.- Hyvä mesta
Oman kokemuksen mukaan tuolla FinnVapella käsitellään tilauksia melkein vuorokauden ympäri eikä mistään firmasta varmaan yöllä tai viikonloppuna lähde tavara ovesta ulos. Mun saamissani toimitusviesteissä lukee "Tilaus on käsitelty ja postitetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä", eli mun mielestä tässä ei ole mitään epäselvää tai selittelyä?
- Lap_ik
Ite tilasin perjantaina klo 23 aikoihin pohjanesteet ja viikon päästä perjantaina (tänään) postimies soittikin ovikelloa. )))))....eli hyvin pitää paikkaansa tuo 3-4 päivää. Oli omalla kohdallani kolmas tilaus tästä puljusta ja olen ollut hyvin tyytyväinen toimitusaikoihin. Ehkä mulla on ollut hyvä tuuri )))
- järkee ruikutukseen
Toimitettu, ei yleensä tarkoita sitä, että lähetys on saapunut asiakkaalle.
Toimitettu saattaa yrityksestä riippuen tarkoittaa, "tilaus on vastaanotettu ja toimitettu eteenpäin", taikka lähetys on toimitettu varastosta eteenpäin,
useinmiten postiin tai muulle jakelijalle.
Se, kauanko toimitus sitten kestää lähettäjältä vastaanottajalle on riippuvainen mm postin toiminnasta.
Kotimaan sisällä lähetetty ykkösluokan kirje kestää hyvinkin kolme päivää, ennenkuin saapuu vastaanottajalle, eli ei siis ihme, jos ulkomailta tuleva lähetys kestää. - Sami535t
3-4 arkipäivän toimituslupaus on nyt tuplaantunut, pakko kohta ostaa aski kun nesteet loppu :/
- jeejeejee13
olis ihan ok vaikka kestäis 2 viikkoo, mut turhat lupaukset harmittaa :/ startsmogilta kesti 2 seuraavaa arkipäivää ku kolahti postiluukusta!
Olen tutkinut kaikki sähkötupakkaa myyvät netti firmat.Kyllä FinnVapella on kaikkein selkeimmät vielä Suomenkieliset sivut.Toimitukset tuotteet ja laatu on ollut hyviä.
- jasdfs
Ite kun tilasin finnvapelta niin meni 3 arkipäivää. Nyt tilasin uudestaan lauantaina ja toivon että saapuu keskiviikkona tai torstaina täytyy toivoo että ei mene montaa viikkoa.
- pensu1
Nyt kestänyt tasan kaksi viikkoa eikä vieläkään mitään... mihkähän moisesta kannattaisi ottaa yhteyttä kun sähköpostiin tulee vain automaattinen viesti. :(
- 31ja risat
Ootko kysynyt omasta postista? Usein postimies unohtaa jättää sen isokokonen kirje lapun.
- 14+4
kahdessa edellisessä tilauksessani on tullut paketti kotia poikkeuksellisen nopeasti. Viikonloppuna tilasin ja keskiviikkona tuli paketti minulle.
- vuodenodotellut
Vallesmanniin
- jasdfs
Noni, nyt tuli tilaus, ja oon hyvin pettynyt, tilasin sellasii Kanger eVod 2,2 Ohm Clearomizereitä 2 kpl, ja paketista tuli KangerTech Coil Unit 2.2ohm tollasii 2kpl, voikohan ne lähettää sieltä ilmasiks tilalle ne Kanger eVodit kun en tollasii kangertech coileja tilannut -.-* Ottaa hieman päähän, nesteet sentää oli oikeenlaisii
- 5+5
Olen ollut finnvapen asiakas jo pitkään, olin asiakas jo silloin kun firma toimi vielä suomessa. Kun firma muutti Espaniaan niin sieltä alkoi saamaan myös nesteitä. Tilailen aika paljon muualtakin, mutta viimeaikoina olen taas alkanut tilailemaan enemmän heiltäkin, koska valikoima on laajentunut ja toimituksetkin ovat nopeutuneet. Joskus vuosi sitten meni toimituksessa n. viikko, nyt kaksi edellistä lähetystä on tullut nopeammin. Perjantaina iltapäivällä tilaamani tuotteet ovat tulleet minulle keskiviikkona. Mielestäni firma on luotettava ja suomalais omistuksessa ja en ole kauppias, enkä edes vakioasiakas, mutta asiakas kyllä olen.
- Aloittelija
Tein tilauksen pääsiäisenä. Sivuilla kerrottiin, että tilaukset lähtee pääsiäisestä johtuen aikaisintaan ti 22.4. Nähtävästi lähti, koska tänään (perjantai) jo höyryttelen. Hyvin toimi. Suosittelen.
- ()q
Itsellä hiukan toisenlaiset kokemukset, tilasin 15.4 ja vielä matkalla
- FV rules
Täätä yli vuoden kokemuksella peukut Finnvapelle.
- Coffeefreak83
ittel vuoden kokemus myös finnvapesta.
Erittäin asiallisia takuu asioissa! toisin kuin joku mainitsi..
tilaukset ovat tuleet ajoissa ( -1pv) riippuen minä päivänä tilaan.
Yleisesti, pulju toimii kuin junan vessa. - kauheaa
kauppiaan oma trolli eli älkää tilatko jos ette kannata alle 15v. myyntiä
- En suosittele
Reilu kuukausi tilauksesta ja ei ole näkynyt. Sähköpostitiedusteluihin ei vastata. Tilatkaa jostain muualta.
- Kyllä suosittelen
No ei oo iso yllätys jos olet alaikäinen että ei tule =) Maksakaa niitä oppirahoja. Itsellä ku ikää riittää nii eipä ole ollut mitään ongelmia tilausten kanssa täältä.
- Paras pulju
Paras ostopaikka varsinkin jos haluaa et tilaus on simppeliä.. mulle tullut aina viikossa, eli kun maanantaina tilannut ni yleensä laatikossa viimeistään perjantaina
- Hjkloiuy
Kauppiaan oma trolli siinä yllä: paras pulju
- mitä
Tilasin Finnvapesta viikko sitten maaantaina (5.5) uuden akun, clearon ja vaihtoatoja. Tilasin kuluvan viikon maanantaina (12.5) kaverilleni samanlaiset setit eri verkkokaupasta. Kaveri sai tuotteet tänään (15.5), kun taas omani seikkailevat edelleenkin teillä tietämättömillä. Asiakaspalvelusta ei suostuttu/voitu antaa minkäänlaista seurantanumeroa paketille tai muutakaan tietoa paketin menosta.
Johtopäätöksenä siis, että ei tämän puljun toimitusaikoihin ole uskominen, tuo 3-4 arkipäivää ei minun kohdallani ole totuutta edes lähennellyt. Itellan ulkomaanpostia tuskin on syyttäminen, sillä kummatkin firmat sijaitsevat postitukseltaan ulkomailla. Älkää tilatko Finnvapesta, jos tahdotte tuotteenne kohtuullisen ja kilpailukykyisen ajan sisällä. Lähestulkoon mistä tahansa muualta tilatessa saa parempaa vastinetta rahoilleen - Finnvapen peikko 34
Jaha. Taas on joku toiskätinen mölö asialla. Korjataampa; 1. Finnvapen toimitusajaksi on luvattu noin viikko (ja sekin Itellan arvioon perustuva), ellei ulkomaan posti ryssi toimitusta ja 2. Finnvapen sivulla näyttää olevan tilausseuranta lukutaitoisille.
Mikähän mahtoi olla tuo toinen verkkokauppa. Arvataanko, jotta PaulSaar? - 16+18
Finnvape ei LUPAA sivuillaan yhtään mitään liittyen toimitusaikoihin, vaan kaikista toimitusajoista käytetään termiä ARVIO.
Finnvapelta ei myöskään saa normaaliin lähetykseen minkäänlaista seuranktakoodia, koska kyseessä on 1lk kirjaamaton lähetys. Jos on kiire niin ottakaa DHL next day delivery, maksakaa, ei tarvii valittaa.
Nämä kaikki kyllä saa nimenomaan lukutaitoiset itsekkin selville.- Juu ei itella
finnvapella myös kirjattu kirje seurantakoodilla. otan sillä ja oon huomannu että lähetykset makaa päivätolkulla itellan terminaalissa.
- 5+5
Kyllä se näin vaan aika usein on että jostain kumman syystä ne finnvapen kirjeet ja paketit makaa siellä itellan terminaalissa, mistäköhän tämä mahtaa johtua? Miksi muiden lähettäjien ei? Olisko vika siinä mitä tuolla finnvapen ketjussa jo on keskusteltu pitkään että itella vähän seuraa heidän lähetyksiään ja pitävät niitä "tarkoituksella" siellä kun itse tekevät sitä kiusaa itellalle.
- Foliohattu päähän
onhan se niin että mitä enemmän tilauksia lähettää niin sitä suurempi kappalemäärä myöhästyy. jos vaikka 2% lähetyksistä myöhästyy niin on eri juttu kun lähettää 100 lähetystä ja 2 kpl myöhästyy tai 1000 ja 20 myöhästyy. itella tuskin uskaltaa postilakia rikkoa viivyttämällä tahallisesti jonkun tietyn lähettäjän postia, itellaahan vahdataan jo muutenkin viranomaisten toimesta
- folioyllä
Foliohattu päähän kirjoitti:
onhan se niin että mitä enemmän tilauksia lähettää niin sitä suurempi kappalemäärä myöhästyy. jos vaikka 2% lähetyksistä myöhästyy niin on eri juttu kun lähettää 100 lähetystä ja 2 kpl myöhästyy tai 1000 ja 20 myöhästyy. itella tuskin uskaltaa postilakia rikkoa viivyttämällä tahallisesti jonkun tietyn lähettäjän postia, itellaahan vahdataan jo muutenkin viranomaisten toimesta
hehheh johan oli selitys taas mainosjoukoilta
- 130+23
Eipä siinä ole mitään mainosjoukon kanssa tekemistä. Finnvapelta lähtee käsittääkseni n. 7000 lähetystä joka kuukausi ja jos vaikka 0.5% viivästyy niin se tekee jo 35 viivästystä kuukaudessa. Tosin suomen postin viivästymisprosentti on 5%.
On aivan selvää että 7000 lähetystä lähettävällä kaupalla tulee viivästyksiä enemmän kuin 100 lähetystä kuukaudessa lähettävällä. Tämän asian nyt tajuaa varmasti aivan kuka vaan.
Suurimmalla osalla ilmeisesti ei ole kokemusta ollenkaan postin kulkemisesta suomeen. Mikään pakkohan täältäkään ei ole tilata jos se tuntuu jotenkin liian vastenmieliseltä. - kauppiaan trolli
hehheh johan oli selitys taas
- fvkp
Aika hyvin tiedät lähetysmäärät :) Ettet vaan sattuis olemaan kauppias itse tai tosiaan mainosjoukkio... No se jää taas asiakkaan arvailujen varaan. Jos noin hyvin tiedät yrityksen asiat niin miksi ei tule vastausta siihen miksi pyydät asiakkaitasi lähettämään akkuja lainvastaisesti espanjaan? Postin ehdoissahan se kielletään ja sinulta on sitä useasti kysytty mutta et vastaa??????????
Edelleen täytyy varoittaa tilaajia etteivät lähetä akkuja takuupalautuksena itellan kautta koska joudut korvausvastuuseen jos tulee jokin ongelma.
Pyytäkää akut ilman postin palautusta tai sitten dhl palautus ja kauppiaan piikkiin. - mitä
Vastaukseena tuohon edelliseen niin toinen kauppa oli startsmog. Ja huomasin kyllä Finnvapen tilausseurannan, joka kertoo paketin kulusta että se on "postitettu". Samaa siis näyttänyt 6.5 saakka. Postauksen pointtina se, että ei sieltä finnvapesta ole tämän kokemuksen perusteella mitään järkeä tilata, jos jostain muualta saa 1. halvemmalla 2. nopeammin. Eikä laadussakaan ollut mitään valittamista.
Henk.koht. neuvona sinulle "finnvapen peikko 34" että palaa koulun penkille, äläkä esitä olemattomiin faktoihin perustuvia oletuksia. - suomi vs espanja
startsmog toimittaakin tuotteet suomesta, eli melko hitaasti jos maanantain tilaus oli vasta perjantaina perillä :) finnvapesta saa nikotiininesteitä startsmogista ei...
- odottelija3
Mitähän tehdä kun mennyt kolmisen viikkoa ja selkoa ei lähetykseen saada, täytyy ilmottaa kortiyhtiölle että peruvat maksun finnvapelle eihän siinä mikään muu auta. Eikös ne joudu sitten antamaan jonkun selvityksen tuolle kortin myöntäjällle miksei ole toimittaneet tilausta. Aikaa vaan mennyt nyt liian kauan koska täälläkin kerrotaan tuotteiden tulevan nopeasti.
- Itella rules!
Eiköhän verkkokaupat yleensä toimita tilaukset. Joskus tilaus hajoaa tai katoaa matkalla tai ne käy kääntymässä thaikuissa. Luottokorttifirmat tuskin puuttuu peliin jos ei ole kulunut yli kuukautta. se on kuluttajansuojan mukaan kohtuullinen toimitusaika. PayPal on siitä hyvä maksutapa, että ne huolehtii kyllä maksun takaisinperinnästä, jos tavarat eivät koskaan tule perille (muistaakseni 45 päivässä) luottokunnasta ei kokemuksia.
- odottelija3
niin kysehän on siitä ettei se tule perille, oli se sitten toimitettu tai ei. Täytyy kysästä tuolta korttifirmasta, ei ole luottokunnan kortti. Tuossa on sellainen systeemi netissä että voi ilmoittaa miksi haluaa perua maksun, sitten pyytävät ilmeisesti selvitystä myyjältä.
Tilasin uudet tuotteet jo puolasta viime perjantaina ja ne saapuivat nopsaan. - Itella rules!
edellisestä viestistäsi tuli vaan sellainen kuva että epäilit ettei olisi toimitettu: "miksei ole toimittaneet tilausta". mitä sanoivat asiakaspalvelussa?
- odottelija3
No en minä ala ottamaan yhteyttä mihinkään asiakaspalveluihin. jos ei voi kauppa vastata tänne niin laitan peruutuksen luottokortin kautta menemään. En edes usko että ovat mitään lähettäneet kun tuskin se posti mitään lähetyksiä hukkailee ku se on laitonta. Kyselköön luottokorttiyhtiö selitystä miksi ei tavara saavu perille.
- odottelija3
Joku sitten kirjoitti tähän samalla nimimerkillä, minä olen kyllä ollut asiakaspalveluun yhteydessä mutta kellään ei tietoa missä lähetys on.
- odottelija3
odottelija3 kirjoitti:
Joku sitten kirjoitti tähän samalla nimimerkillä, minä olen kyllä ollut asiakaspalveluun yhteydessä mutta kellään ei tietoa missä lähetys on.
Tämä on taas näitä kauppiaan trolleja, älkää uskoko näitä. En ala olemaan asiakaspalveluun yhteydessä, kun se ei ole minun tehtävä. Olen tilauksen tehnyt ja kaikesta muusta saa kauppa huolehtia. Pitää varmaan tehdä suoraan poliisille ilmoitus kun ei ne varmasti oo mitään edes lähettänyt minulle.
- notalone/w skitsofre
Taitaa olla yks ja sama jakomielitautinen joka tänne postailee...
- tapu-tapu
Täällä saa huomiota, kun osaa kertoa liikuttavia tarinoita suurista kärsimyksistään. Totuudella niitä ei kannata pilata...
- 181
Kyllähän täällä on nuo tarinat melko liikuttavia, ehkä näistä kärsimysnäytelmistä olisi joku dokumentti paikallaan? Aiheet on kyllä aika surullisia ja ohjelma varmaan saisi k18 leiman kun dokumentissa näytettäisiin kuvamateriaalia, miten verkkokaupasta tilattu paketti saapuukin 6 päivässä arvioidun 4 päivän sijaan tai miten verkkokaupan asiakaspalvelusta ei vastata la-su välisenä yönä klo 2 kahdessa tunnissa mitään, varsinkin kun asiakas haluaa omatoimisesti suorittaa valvontaa akkujen kuljettamisesta, eikä hänellä ole mitään aikomusta edes ostaa mitään.
Samalla voitaisiin myös näyttää näitä mielisairaiden aitoja reaktioita kun ne kuulee että joku on kehottanut lähettämään akkuja postissa ja miten ne alkaa kirjoittelemaan vaikka mitä shittiä keskustelupalstoille ja miten niillä menee savukefoorumit ja suoli24 keskustelupalstakin sekaisin, ettei ne ressukat itsekkään niitä erota. Tähän samaan psykoottiseen käyttätymiseenhän kuuluu että harhainen henkilö luulee että julkisella keskustelupalstalla kaikki kirjoittelijat ovat kauppias itse tai vähintäänkin kauppiaan palkaamia kirjoittajia.
Tällainen dokumentti pitäisi kyllä saada mahdollisesti toteutettua ja sitä voitaisiin näyttää kouluissa että oppilaat tajuavat miten julma ja epäoikeudenmukainen maailma voi joskus olla. Toki oppilaille pitäisi heti ohjelman näkemisen jälkeen tarjota tukiryhmiä, keskustelua ja järkyttyneimmille pitäisi saada mahdollisuus keskustella alan ammattilaisen kanssa. Tuollainen akkujen lähettely postissa ja parin päivän postin myöhästyminen voi olla tiettyjen yksilöiden psyykkeelle liian rasittavaa ja jotkut se voi ajaa jopa itsemurhaan. - urpoja
e-suoli savuke foorumilaisten juttuja taas
- äö0
Hienosti kirjoitettu lause! Osasitko ihan itse tuon kirjoittaa? Usko kyllä että olet saanut joltakin ulkopuoliselta henkilöltä apua, kun nuo yhteenlaskut on niin vaikeita tuollaisen paviaanin kuin sinä saada ratkaistua.
Ennemin kyllä olen e-savuke foorumilainen kuin tuollainen vammainen apina kuin sinä. Tuo dokumentti pitäisi todellakin saada ulos, tulisitko siihen kuvattavaksi kun noita aaseja siihen tarvitaan? - Mkyg
äö0 kirjoitti:
Hienosti kirjoitettu lause! Osasitko ihan itse tuon kirjoittaa? Usko kyllä että olet saanut joltakin ulkopuoliselta henkilöltä apua, kun nuo yhteenlaskut on niin vaikeita tuollaisen paviaanin kuin sinä saada ratkaistua.
Ennemin kyllä olen e-savuke foorumilainen kuin tuollainen vammainen apina kuin sinä. Tuo dokumentti pitäisi todellakin saada ulos, tulisitko siihen kuvattavaksi kun noita aaseja siihen tarvitaan?Sähän siihen soveltuisit kun kauppaasi ja tuota suoli savuke foorumia täällä jankkaat, kukaan jaksa sun kauppas turhia mainoksia koko ajan
- 16+1
Mikäli sinua haittaa että täällä keskustellaan savukkeista ja kaikesta niihin liittyvästä, voit varmaan itse poistua täältä vaikka tuonne homoilupalstalle. Tosin tuskin kyllä kelpaisit varmaan edes sinne, sieltäkin sinut heitettäisiin taipaleelle, mutta ole rohkea ja kokeile.
- Extilaaja
Kolme viikkoa odoteltu pakettia ja sieltä vaan päivitellään että kysy omasta postistasi tai joskus niitä vaan hukkuu kun paljon lähetetään ,ihme paikka. Toiste en tilaa on niin syvältä palvelu.
- 34r5t6
Mitenköhän kun normi kirjeellä tilaa tuote tulee postilaatikkoon ei tartte ikää k-18
mutta oon ajatellu tilata kirjatulla kirjeellä kun semmonenkin löytyy mites sillä? kun postista hakee onko siinä k-18 merkkejä - Provaper
Itse olen aina Finnvapelta:lta tilannut nesteet, clearot, tipit, Modit ja muun tarvittan.. Aina on tuotteet saapuneet 3-4 arkipäivän kuluessa enkä keksi mitään moitittavaa kyseisestä firmasta
- nussitaan1
Pimppiinkin se sukkulakin nussi mua, tilasin selvästikin Space Jam nestettä, koska lauloin kyseistä laulua, toimitusaika : 3-4 päivää, tullut yleensä 5 päivän kohdalla, ei moittimista paitsi, että Cosmic Fog: CHURCH nesteen tilalla oli spermaa >:C
- Ei näy
Itse olen tilannut jo ties kuinka kauan sitten sanoisinko 3 viikkoa sitten eikä näy ja tilauksenihan on valmiiksi maksettu. sanoisin ettei tuolta kannata mitään tilata. Olen laittanut useita viestejä ja kysynyt seuranta numeroa mutta eivät ole antaneet.
- vapping
Millä toimitustavalla tilasit ja koska teit tilauksen, 5€ kirjelähetyksellä ei ole seurantakoodia?
Kauppias ei mitään voi jos esimerkiksi itella ryssii, itella joskus makuuttaa lähetyksiä terminaalissa jostain ihmeen syystä pitkäänkin.
1: Toimituskulut, kirje (max 1 kg): 5€
2: Toimituskulut, kirjattu kirje (max. 1 kg): 11€
3: Toimituskulut, DHL Express (Europe): alkaen 19,40€
Itse ole Finnvapelta tilannut 14 kertaa, aina tullut perille 4-6 arkipäivässä halvimmalla toimituskuluilla, tänäänkin laitoin tilausta sisään. - Täsäootellessa
vapping kirjoitti:
Millä toimitustavalla tilasit ja koska teit tilauksen, 5€ kirjelähetyksellä ei ole seurantakoodia?
Kauppias ei mitään voi jos esimerkiksi itella ryssii, itella joskus makuuttaa lähetyksiä terminaalissa jostain ihmeen syystä pitkäänkin.
1: Toimituskulut, kirje (max 1 kg): 5€
2: Toimituskulut, kirjattu kirje (max. 1 kg): 11€
3: Toimituskulut, DHL Express (Europe): alkaen 19,40€
Itse ole Finnvapelta tilannut 14 kertaa, aina tullut perille 4-6 arkipäivässä halvimmalla toimituskuluilla, tänäänkin laitoin tilausta sisään.Tilasin viikko sitte mutta vois ootella vielä viikon ku näköjää osalla on tullu 2viikossa
- vapping
Täsäootellessa kirjoitti:
Tilasin viikko sitte mutta vois ootella vielä viikon ku näköjää osalla on tullu 2viikossa
Joo se on tämä meidän itella joka mättää, ei sillä hyvä että viivytyksiä on toimituksissa hukkaavat tärkeitä viranomaisten lähettämiä kirjeitäkin.
Varmaan jossain itellan terminaalissa makaa sunkin paketti.
Saa nähdä mullekin tulossa Finnvapelta taas kaksi nestetilausta tulevatko yhtä sujuvasti niikuin ennen. - vapping
vapping kirjoitti:
Joo se on tämä meidän itella joka mättää, ei sillä hyvä että viivytyksiä on toimituksissa hukkaavat tärkeitä viranomaisten lähettämiä kirjeitäkin.
Varmaan jossain itellan terminaalissa makaa sunkin paketti.
Saa nähdä mullekin tulossa Finnvapelta taas kaksi nestetilausta tulevatko yhtä sujuvasti niikuin ennen.Tuli ne paketit yhtä nopeasti kuin ennenkin, maanantaina lähetetty tänään oli kaksi pakettia postilaatikossa.
- vapping
vapping kirjoitti:
Tuli ne paketit yhtä nopeasti kuin ennenkin, maanantaina lähetetty tänään oli kaksi pakettia postilaatikossa.
Taas tuli viikonloppuna tilatut 150ml nesteitä tänään perille yhtä nopeasti kuin ennekin.
- todella pettynyt ja viha
Täsäootellessa kirjoitti:
Tilasin viikko sitte mutta vois ootella vielä viikon ku näköjää osalla on tullu 2viikossa
Itse tilasin 5.8.2014 eikä ole tullut vieläkään. Asiakaspalveluun oltu yhteydessä vajaan kahden viikon jälkeen ja sieltä tuli tällainen vastaus "ei voi mitään, mene lähimpään postiin ja pyydä työntekijöitä penkomaan." Nyt tällä viikolla yritetty ottaa yhteyttä, että josko lähettäisivät uuden paketin tai rahat takaisin, kun arvokin oli 75€, mutta ei saa enään minkäänlaista yhteyttä. Oli kyllä viimeinen kerta, kun tuolta puljusta yhtään mitään tilaan!
- todella pettynyt ja
todella pettynyt ja viha kirjoitti:
Itse tilasin 5.8.2014 eikä ole tullut vieläkään. Asiakaspalveluun oltu yhteydessä vajaan kahden viikon jälkeen ja sieltä tuli tällainen vastaus "ei voi mitään, mene lähimpään postiin ja pyydä työntekijöitä penkomaan." Nyt tällä viikolla yritetty ottaa yhteyttä, että josko lähettäisivät uuden paketin tai rahat takaisin, kun arvokin oli 75€, mutta ei saa enään minkäänlaista yhteyttä. Oli kyllä viimeinen kerta, kun tuolta puljusta yhtään mitään tilaan!
Olikin kokonaan omaa syytä. Sähköposti täynnä niin aspan vastaukset ei tulleet perille. Pakettikin palautui lähettäjälle kun omaa nimeä ei ole mutsin postiluukussa ja posti oli palauttanut tilauksen kun olin TUNTEMATON!
- tyytyväinen
Tilaukseni postitettiin viime keskiviikkona, tänään (tiistaina) saapui, ei ongelmia. Voi johtua myös tilattavasta tuotteesta, itse tilasin IPV2 modin, joten ei mitään nikotiininestehässäköitä tai mitään.
- e smoker
Maanantai iltana taisin tilata ja perjantaina oli paketti luukussa :) mulla toimi ainakin eka tilaus yli odotusten finnvapen kanssa :) ja kohta oltu vuorokausi ilman tupakkaa kangerin evodin avulla!
- Armokas
Tilasin 27.09 Vielä ei ole kuulunut, kävi kuumottamaan noi viestit missä kerrottiin ettei ole tullut kk aikana jne.. :s toivottavasti tulee!
- Hyvä firma
Mulle tullut aina n. viikossa.
- Höyry on jees!
Helsinginkadun PIIPPU kaupasta saa huippu nesteitä.
- Mundiad
Suattaapi olla, mutta niissä ei ole nikotiinia. Suomesta kun ei sellasta saa
- Kellly
Kohta 2 viikkoa kulunut toimituksessa, tilasin atopäitä ja nesteitä kolme pulloa. Alkaa tuo normitupakka maistumaan jo aika pskalta eikä hirveesti viittis sitä enää polttaa.. täytyy kyl sanoa että oli eka ja vika kerta ku tuolta tilaan jos kerta sivuilla luvataan toimitusajaksi 3-4päivää (olin kyllä varautunu siihen että menis tyyliin 7 päivää) mutta se onki sitten se pari viikkoa että kivakiva alkaaha tuo jo liikaa olemaan meikäläiselle :)
Ite suosittelen UK-ecigstorea, tuotteet tuli viikossa (mukaanlukien vkloppu) ja lähetykselle sai seurantakoodin, muutenki sivut oli selkeät ja valikoima tosi hyvä! :) - peeeeeenis
mennyt jo 6arkipäivää. syy viivästymisiin voipi ollakkin itella.
- pitm79
Liemiä ja vermeitä tilaillu ja viikossa on kaikki tullu perille. Olisikohan 4 tilaus sisässä ja ei mitään valittamista. 2kk ilman tervaa :D
- ebin1
olen nyt odottanut yhtä tilausta kaksi viikkoa ja 2 päivää asiakas palvelu vastaa todella hitaasti sähköposteihin mutta yleensä on tullut paketit siinä 5 päivässä
- degrni
17.11 Tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt.
Tänään 27.11 ei vieläkään kuulu mitään... - huolestunut5
Joo tota ite oon tuolta tilannu monesti varmaan jotain 7-10 kertaa ja aina tullu 3-4 arki päivässä :), mutta nyt uudessa tilauksessa on kestäny jo 10 arki päivää. Viesti tuli että postitettu 17.11 ja ei ole vieläkään näkyny. Toivon että viimestää ens viikolla saapuis tai sit täytyy varmaa ottaa yhteyttä tonne :I
- Viimeinen Tilaus
14.11 tilattu eikä vieläkään saapunut :/
- pettynyasiakas
Mäki oon oottanu finnvapelta kohta 4vk tupakkeja ja litkui, rahat meni tililtä mut ei tullu tilausvahvistusta ees. On laitettu sinne s-postii mut ei ne vastaa muutaku sen automaattivastauksen. Huonoa toimintaa, löytyykö keltää puhelin numeroo tonne ?
- evoevo
pettynyasiakas kirjoitti:
Mäki oon oottanu finnvapelta kohta 4vk tupakkeja ja litkui, rahat meni tililtä mut ei tullu tilausvahvistusta ees. On laitettu sinne s-postii mut ei ne vastaa muutaku sen automaattivastauksen. Huonoa toimintaa, löytyykö keltää puhelin numeroo tonne ?
Kannattaa opetella käyttämään verkkopankkia: jos ei palaa verkkokauppaan maksun jälkeen ei tilaus vältsii kirjaudu. Pätee kaikkiin verkkokauppoihin.
- tryharder
Finnvapea kans aikasemmi käyttänyt, nyt intouduin tutkimaan ja huomasin et ulkomaisilta kauppiailta saa suoraan tilattuna kyllä huomattavasti halvemmalla! Tuommoista sivua katselin http://sahkotupakkavertailu.com/ erityisesti nuo vapurizin savukkeet on tyylikkään näkösiä, onko kokemuksia?
- Affit trollaa
Taitaa finnvape olla kova sana ulkomaillakin, kun tollasia yhtä kauppaa mollaavia sivuja kyhäävät. Noin äkkiä katottuna ei ainakaan vapurizin hinnat olleet halvempia (hinnat on punnissa, eli 10ml nestepullo 5£=6.5€, finnvapella 4 - 5€...) ja tuotteetkin oli jotain nevöhöörd osastoa :) En oo aikaisemmin kyseiseen kauppaan törmänny, enkä kuullut kenenkään tutunkaan tilanneen.
- vakkari-asiakas
Tilasin viime maanantaina puoleks vuodeks nesteitä (about 40e) ja tänään tuli postissa. Välissä oli yksi espanjalainen pyhäpäivä milloin ei posti siellä kulje, eli 5 arkipäivää meni.
Ikinä ei ole ollut suurempia myöhästelyitä tuolta tilatessa
Asiakaspalvelu heillä toimii hyvin ja ovat mukavaa sakkia.
Tulen todennäköisesti jatkossakin tilaamaan kaikki nesteeni täältä.
Jos kauppias näitä lukee niin olisiko pöllömpi idea jos vanhoja asiakkaita muistettaisiin pienillä alennuksilla tai vaikka viiden tilauksen jälkeen tulisi muutama atopää maksutta mukaan. - Kuumotusonläsnä
Semi kuumotus, että tuleekohan oma tilaus koskaa perille... Ylitti 5arkipäivän rajan mikä ei sinänsä oo paha mutta heti nasahti jännitys päälle et tuleeko sieltä mitää :D jos tulee alkuviikosta nii tilaan jatkossaki finnvapelta..
- Nesteet
Tilasin www.happyjuice.eu sivustolta nesteitä 10 pakkauksen, saapuivat kahdessa päivässä ja sisältävät nikotiinia, tulee varmasti tilattua jatkossakin. Vähän laajempi valikoima saisi tosin olla..
- Hänmies76
Minäkin tilasin tuolta happyjuicelta maanantaina illalla ja keskiviikkona oli jo paketti perillä. Jamaican grassia ja mansikkaa nyt höyrytelly ja voin kyllä todeta, että TOIMII.
- SuperJari
Olen tilannut Clubvapea.es kaupasta. Niillä on paljon tarjousnesteitä 1€. Viikonloppuisin olen tilannut ja joskus on torstaina joskus perjantaina perillä. Tässä on niiden halvat nikotiininesteet linkki: http://clubvapea.es/fi/19-alennuksessa Kerran lähetti mulle väärän nesteen ja kun reklamoin niin ne antoi oikean tuplana korvaukseksi.
- Finvape
Meistä riippumattomista syistä postin kulku saattaa joskus kestää kauemmin, jopa pari viikkoa (esim. jouluruuhka, ongelmat lajittelukeskuksessa, lentoliikenteen myöhästymiset jne), JOTEN EMME VOI ANTAA TOIMITUSAIKA-TAKUUTA. - Finnvape
- jarski90
Itel kävi sillei et pistin alotispakkauksen menee ja siin sit kaikki osat sopinukkaa yhtee mitä erikseen tilas jonka jälkee ilmoittivat mikkä ei sopinu yhtee nii ne si vaihettiin vähä halvempaa mut laittoivat sen kunniaks ylimääräsen satsin ato päitä ja torstai iltana tilasin ja perjantaina lähetti ja oli keskiviikkona perillä niin kyl finnvape hoiti homman niinkui piti :D
- Minna1962
Jos haluat varttua tilaustasi viikosta toiseen, niin valitse ihmeessä Finnvape, tai vielä ennemmin Paulsaar, joka rahat kyllä ottaa vastaan, mutta ei lähetä ikinä mitään! Mistähän sitä seuraavaksi koittais tilata, onko ehdotuksia?
- entinenasiakas
Samanlaisia kokemuksia myös allekirjoittaneella.. Ennen tilasin aina tuolta finnvapelta mut juuri tuo tajuttoman pitkä odottelu että tuotteet tulisivat perille sai vaihtamaan tilauspaikkaa.. Kokeilimme mieheni kanssa tilata http://happyjuice.eu/ kun kaveri sitä kehui ja tuli tosiaan parissa päivässä.. kokeile siis sieltä
- Muffari
Näköjään muitakin tyytyväisiä asiakkaita :)
Ite tilasin tuon eVod tuplapuhaltimen http://happyjuice.eu verkkokaupasta ja saapu postiin parissa päivässä. Aloituspakkauksen mukana tuli myös yks ilmanen neste ja täytyy sanoa, ettei ole mitään nuhjusia kinkkilitkuja vaan priimaa, oikeasti maukasta mehua. Monestihan luvataan, että maistuu tolta ja tolta mutta cacaltahan ne useimmat maistuu.
Nyt viikon päivät tuota Jamaican grassia ja tupakki goldia imeskelleenä voin sanoa, että tilaan jatkossaki Happy Juicen kaupasta, juurikin tuon nopean toimituksen ja nesteiden laadun takia. Hatun nosto heille siis.
ps. Röökin poltto loppu ku seinään \o/ - laadut
Hyväksi tunnettu liike on www.ego2.pl Jotakuta voi tietysti häiritä se ettei ole Suomen kieltä. Liike on edullinen ja myy kaikki tunnetut laitteet. Postitoimitukseta voi valita myös kalliimman ,niin tuovat kotiovelle. Nuo videolla olevat laitteet saa noin 50 € kotiin. https://www.youtube.com/watch?v=PW0bIXTK2N8
- still__waiting
Todella hidas toimitus. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisestä paikasta tilaan..
- Vapeeja
Ite tilasin 9.4 Istick eleaf modin illasta. Saapui tänään jo aamupäivällä, eli 3 arkipäivää kokonaisuudessaan. Itse suosittelen jos tilaukset sujuu 3 arkipäivässä.
- Finnnnvape20vrk
No olet kyllä erittäin märän unen nähnyt, jos Finnvapelta 3 päivässä saapuu :DDD
- juupajuujoo
Itellalla menee 2 päivää siirtää paketti esim vantaan sisällä ni aivan turha toivo odottaa 3pv espaniasta
- Vapeeja
juupajuujoo kirjoitti:
Itellalla menee 2 päivää siirtää paketti esim vantaan sisällä ni aivan turha toivo odottaa 3pv espaniasta
No minä en tiedä mistä se tuli, mutta finnvapelta on tilattu ja 3 arkipäivässä tuli hima ovelle, miks mä tänne omia tarinoita kirjottelisin?
- pakettiaOotellessa
https://www.fasttech.com/ tässä on edullinen sivu sähkösauhuille. Toimitusaika on vaan sen 45-60 päivää :S Olen kyllä tilannut jo seitsemän kertaa tuolta kaikenlaista ja aina on tullut perille :)
- arska1234
Finnnnvape20vrk kirjoitti:
No olet kyllä erittäin märän unen nähnyt, jos Finnvapelta 3 päivässä saapuu :DDD
Mulla on ennätys alle 3 vrk siitä kuin tuli ilmoitus "Tilauksenne on käsitelty ja postitetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä."...
Aika tarkkaan 68 tuntia tuosta, niin paketti oli omassa postilaatikossa :)
- odottelia
Huomenna tulee 10 päivää täyteen eikä pakettia näy. Missähän lie se luuraa
- kiireinen
Kuinka kauan yleensä finnvapelta kestää tilauksen tulo?
- Perkelöitynyt
13.7 tuli ilmoitus että tilaamani tuoteet on postitettu. Nyt alkaa olee kärsivällisyys lopuillaan. Mistään en saa minkän näköistä tietoa missä tilaamani tarvarat menee ja pitäisi vielä maksaa rahoitus palvelun lähettämät laskut. Onko muilla ollut samankaltaisia kokemuksia finnvapen kanssa? Aikasemmat tilaukset sieltä on tullut puolentoista viikon sisällä, mutta nyt vituttaa jo aika paljon.
- paskapaikka
paska paikka neljättä viikkoo kestäny jo huom arki viikkoo eli 28 arkipäivää perkele kyl tietää mist ei enää ikinä tilaa saatana!!!!!
- paskapaikka5
nyt on kestäny 7 viikkooo !! saatana
- huonomuistinen
Minulla oli samaa et lähetyksen saapuminen englannista kesti useampi viikkoa ja vasta kyselyn kautta löytyi heti Suomesta. Oliko jakaja laittanut saapuneen lipukkeen väärään laatikkoon vai mikä oli. Kai ne lähetyksen minulle antava ilman jatkoselvityksiä. Ei kai mistään sellaisesta ole kysymys katoamiseen. Ei ainankaan mainita printissä. Eu alueeltahan tilasin.
- jizz
mitähän työ vingutte? ite tilasin sunnuntaina ja torstaina oli paketti postilaatikossa. ihan niinkun oli luvattu.
- kustipolkeenopeeta
Mä tilasin ekaa kertaa Finvapelta, taisi käydä hyvä tuuri. 16.9 lähetetty ja tänään 21.9 tippui postiluukusta. Eli kyllä se posti osaa kulkeakkin...
- turhamustamaalata
Finnvapelta kymmeniä kertoja tilanneena paketit postilaatikossa 3-5 arkipäivässä! ja asun 400km päässä helsingistä..
- JOURGOS
Itekkin tilannu finnvapelta kymmenkunta kertaa ilman ongelmia. Nyt viimeisin paketti on postitettu 10pv sitten, mutta vielä ei näy? Yleensä ollut sen 4-5 arkipäivää.
- mikähitontunnus
Viikkoja jo odoteltu. Luulenpa että rahat meni ja mitään ei tuu. Oletteko saaneet rahoja takaisin kun tuotteet eivät tule?
- nollaq
tilaus 16.10 ja nyt on 29.10. ei kuulu ei... sivuilla lukee lähetetty mutta missähän lienee. seuraava tilaus menee aivan muualle.
- NesteetFinaalissaprkl
Täällä kans tilaus tehty 15.10 ja tänäänkään (perjantai) 30.10 ei ole saapunut kävin postistakin jo kyselemässä etteivät olisi unohtaneet saapumisilmoitusta mutta ei näkynyt sielläkää... näyttää siltä etten ole ainut jonka lokakuun tilaus on kussut sukille :/
- persikkatuoksuuhyvälle
Ajattelin tulla tänne päivittelemään elikkäs 3.11.2015 laitoin tilauksen ja seuraavana päivänä 4.11 luki että postitettu. Tänään 10.11.2015 tuli ovelle eli 5 arkipäivää meni joten ei siinä omalla osalla kauaa mennyt. Muistatte vaan tarkistaa että varastossa löytyy tarpeeksi tuotetta niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole ainakaan finnvapen puolesta.
- 4päivääää
jos tilaan ennen puoltapäivää tai jotain..niin neljäntenä arkipäivänä on aina finveipiltä tullut. tuntuu että sama mistä tilaa se on aina se 4 päivääää. mikä on ihan sopivan nopeaa.
- höyrypää
vieläkin odottelen nesteistä...kulunut jo 8 päivää..saatana..puolasta tulee nesteet 3-4 päivässä ja huomattavasti halvempaa...ei oikei nuo finnvapen toimitusajat pidä paikkaansa
- JMvape
Tilasin Finnvapelta oman startti-sarjan Emehuja. Nyt Itellan lakkojen aikaan jännitti meneekö ikuisuus settiä odotellessa. Tein tilauksen 26.11 ja paketti saapui espanjan auringosta oulun talvisiin maisemiin tänään 1.12(sisältäen viikonlopun). ERittäin tyytyväinen asiakas. jepajee.
- Osottaja
Elikktuleeko sinnvapelta sellane postin seurantakoodi mist näker mis pakerti liikkuu
- EiHelevetti
Voi vitun vittu nyt tässä 11 päivää ooteltu tilausta eikä näy missään.
Taitaapi olla viimenen kerta ku finnvapelta tilailen......- kustipolkeepostissa
Olen 2v tilannut Finvapelta kaikki tarvitsemani tuotteet ja välillä tulevat 4pv kuluttua joskus menee 12pv. Posti se on josta kulun nopeus riippuu.
- raksaduunari_
Itse tilannut muutamat kerrat ja aina tullut muutamassa päivässä.Ehkä kannattaa ennakoida hieman esim. nesteiden loppumista.Mielestäni hyvä paikka tilata.
- Perkule
Vuoden päivät tullut Finnvapelta pääasiallisesti nesteitä tilattua ja aina tulleet perille kohtuu ajassa, ei valittamista. Henk. Kohtaisella kokemuksella = Luotettava. Ja kun Espasjasta asti tulee, niin silti lähes aina alle viikossa... Kerran tilasin DHL lähetyksenä ja se tuli tilauksesta vuorokaudessa perille, eli seuraavana päivänä kotiovelle toimitettuna), huippu nopea toimitus, mutta myös kallis (DHL Express pikakirje = 19.190€).
- Kärsimätönhöyryttelijä
Pääsettekö muut finnvapen sivustolle? Mulla lukee vaan että sivustoa päivitetään...
- Perkule
Ei ole muutamaan päivään päässyt täälläkään, kun ovat pistivät jouluna laajemman verkkokauppa päivityksen pystyyn, eikä se mennyt sitten ihan putkeen →
http://www.e-savuke.com/vb/kaupat/559-finnvape-sahkosavukkeet-nikotiininesteet-uusittu-verkkokauppa-298.html
Ja korjaus vielä edelliseen - DHL Express pikakirje toimituksen hinta ilman kirjoitusvirheitä → 19,90€, jos oikein muistan. Mutta onko sitten tätäkään vaihtoehtoa enää jatkossa ks. päivityksen jälkeen, niin tämäkin jäänee nähtäväksi?
Mutta juu, toivotaan parasta, että saavat systeeminsä mahdollisimman nopeasti taas kuntoon. - Röökari
Finnvape päivittänyt sivuja jo 2 viikkoa. Alkaa asiakaskato jos ei kauppaan pääse.
- k16300
eipä ole ollut ongelmia finvapen kanssa. olen tilannut sieltä kaikki rompoolit.viikossa tulleet postiin. eiköhän se toi suomen posti ole joka takkuaa jos on takkuillakseen !!! jo useamman vuoden höyrynnyt !!
- nopeaa
3 päivää kesti toimituksessa omaan postilaatikkoon pohjois-karjalaan :) tilaan toistekki :)
- eikannata
Ei finnvapelta kannata tilata. 2 kertaa tilannut nesteitä ja on AINA menny yli 2 ja puol viikkoa. Nyt menossa jo kolmas viikko. Paska paikka. Pitäis muuttaa tuo 4-5v 4-5 viikkoa. Ainoo hyvä asia Finnvapessa on Finnvapen VG nesteet 10€30ml, jos haluat ootella sen kuukauden nestietä. Paska paikka.
- MY8
Kohta 3 viikkoo odoteltu kamoja. Ei vaan näy. Eipä oo ennen euroopan sisäsiin mennyt näin kauaa, lieneekö sattumaa. Ehkäpä ens kerralla joku muu...
- kettusavu
Itse tilasin nesteet maanantai illalla ja keskiviikkona soi ovikello ja nesteet oli kädessä. Eli maanantaina tilasin, tiistai aamulla tuli, että ovat lähettäneet ja keskiviikkona klo 14 oli nesteet kotona, en voi kun kehua. Jos tilauksessa kestää viikon, ette voi syyttää ketään muuta kuin Suomen Postia!!! Se on todella hidas paska koko laitos. Maksakaa muutama euro ylimääräistä ja tilatkaa DHL kuljetuksen kanssa niin tulevat muutamassa päivässä ja kotiin asti. Finnvapelta ei ole kuin hyviä kokemuksia DHL:n kanssa. En käytä ikinä postin palveluja jos DHL on valittavissa. Eli 10/10 Finnvape DHL. Älkää rutisko, että kestää vaan valitkaa oikeat kuljetustavat...
- DarthVaper
Joo, kyllä se on aika paljon kiinni et minkä kuriirin valitsee. Ite kans ottanu tuon DHLn kuljetuksen kun nesteet käyny vähiin ja vaikka se maksaa hieman enempi, niin mieluusti mä sen maksan, jos tavarat tulee 1-3 arkipäivän sisällä. Ei mitään pahaa sanottavaa. Homma toimii kuten pitää.
- SkedaddleFW
Ite tilaan postitse, ja olen pari kertaa nyt tilannut. Ei ole kiireisille, mutta aina on mennyt alle 6 arkipäivää toimituksessa (6 meni kerran kun tilasin to iltana ja suraavan viikon pe sain paketin). Ei valitettavaa.
- VieläköKerkeis
Vieläkö finvapelta ehtii tilata 30 millin pulloja 12mg nikotiininestettä laillisesti ilman että jää tulliin?. Vai joko uusi laki kieltää?.
- hidason
ego2.eu voi tilata 40 ml joker nesteitä on sielä myös 30 ml ja 20 ml mutta ei kaikilla vahvuuksilla. Saksalaiset ostivat tuon puolalaisfirman. Sielä on myös vpg ja makunesteitä 100 ml purkeissa.
- Älkäätilatkofinnvape
Paska paikka tuo finnvape. 4x tilannut nesteitä ja aina 3 viikkoa myöhässä. Sanoo 4-5pv mikä on kusetusta. 4-5 viikkoa se on.
- Fighter67
Ei kuulu Finnvapen nesteistä mitään 2.5 viikkoa mennyt. Tilasin samat nesteet 2x30ml Sauhutonilta tulivat kolmessa päivässä .
- Infoo88888888888888888
Ihan yleisesti verkkotilauksista.
Mikäli tilaat yli 20mg vahvuista nikotiininestettä yli 10ml, tulli takavarikoi ne.
Tilausten saapumisessa kestää 1 luokan kirjeellä 3-5 arkipäivää, eli jos tilaat Maanantaina, paketin pitäisi olla perillä seuraavana Maanantaina, jos pakettia ei näy Perjantaina (posti ei kulje viikonloppuisin, jolloin ei myöskään paketti kulje), mutta saattaa viivästyä kiitos Suomen postin (ruuhkat, lakkoilut, laiskat jakelijat yms.) parilla päivällä (viikolla jos asut pienessä tuppukylässä).
Nopeiten saat nesteet ja laitteet hakemalla ne suoraan kivijalkamyymälästä (Yritysposti kun ei tietenkään saa olla hidas, joka myös Suomen postissa ihme ja kumma on nopeaampaa kuin yksityishenkilöiden posti :D), tai valitsemalla kuriiri kuljetuksen (Finnvape käyttää DHL:ää joka kuljettaa paketin perille seuraavaan päivän iltaan mennessä PK-seudulla kunhan tilaus on tehty ennen klo. 10:00 suomen aikaa).
30.6.2017 lähtien netistä ei enää saakkaan ostaa sähkötupakkatuotteita ja nikotiinillisia nesteitä, mutta niitä saa ostettua ihan kivijalkamyymälöistä, joten ei tarvitse enää kauaan sekoilla kuljetusten takia.- arska1234
Vähän täsmennystä:
Yli 20mg/ml nikotiininestettä ei saa tilata edes 10ml pottua. Toisaalta tulli ei kaikkia lähetyksiä ehdi tutkia eli hyvin voi tulla perille :)
Kivijalkamyymälästä on turha hakea nikotiininesteitä, koska niitä ei vielä ole myynnissä. Joskus helmikuun puolella tullee jotain valikoimiin?? *
Muutenkin voi olla hankalaa kivijalasta hakea, koska matkaa voi olla useampi satakilsaa edestakaisin. Tasa-arvo ei oikein toteudu tässä hommassa :(
- Yllättynyt
Meni alle 2 päivää DHL expressillä, yllätyin itsekkin :D lenteli saksan kautta ja silti saapui minulle näinkin nopeasti tuotteet :)
- jokunii
kolme viikkoa mennyt eikä mitään sähköpostia ole tullut eikä tuotetta näkynyt...
- Roopemal
Ei kannata mennä ostamaan mitään Finnvapelta, ite kävin toissapäivänä hakemassa ja 25€ yhestä nesteestä. Samalla kun esim Venäjältä saa samaan hintaan 5 kpl 120 ml purkkeja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803