ONKO OLLU ONGELMIA NELIVEDON KANSSA.
KIA SORENTO LX vm.2005 VIKATILANTEET?
8
3258
Vastaukset
- on kokemusta.
Kuule, aivan varmasti on ja monella, eriasia on kertooko ne siitä täällä.
Minulla on ollut, ainut neliveto joka minulla on ollut sellainen jolla voi jäädä pieneenkin hankeen kiinni, siis pitäis olla neliveto mut renkaat ei pyöri tasatahtia vaan sutii kun normaali takaveto.- Korjailtu on
Monikaan sorennon omistaja ei tiedä kuinka huono niissä on etuperä.
Hajoaa helposti,jolloin on vain 2wd
- en ostaisi
liki 8 vuotta vanha auto ja ko kyselyt...takuulla on sitä sun tätä....
- sore crd
Itellä -06 ajettu nyt 160 tkm. Ostettaessa 50 tkm ajettuna sähköisesti kytkettävä hidas neliveto meni päälle, mutta ei lähtenyt pois. Käynti teltta-autossa ja rupesi toimimaan releen tms. putsauksella. Pitää kuulemma käyttää sitäkin aika ajoin.
Ei muita ongelmia nelivedon tai yleensä minkään muunkaan kanssa. Normihuollot, etujarrulevyt ja koiranluut ympäri auton. Kestävyyden suhteen laatu parempaa kuin japanilaisissa, mitkä ei taida olla nekään ihan huonoja.- ei ikinä enää
05 Sorento ja sen ominaisuuksiasta löytyy paljon tietoa mm: Suomi24 palstalla, haeppa.
Ja ajettavuushan on hiekka aavikolla hyvä, muualla ei ole.
- mehtämies
Mun sorentossani vm. 08 automaatti ei ollut nelivetoa neljään vuoteen Kiian huolto yritti korjailla sitä lukuisia kertoja saamatta kuitenkaan vikaa poistettua. sitten kävi niin että koko jakolaatikko hajosi , joitakin osia tuli kyljestä ulos ja öljyt myös. Nyt vika osattiin paikallistaa ja korjata kun vaihdettiin koko jakolaatikko uusiksi. Tuon korjauksen jälkeen totesin että nyt vasta autosta tuli nelivetoinen .Neljävuotta olin ajellut takavetoisella autolla ja ihmetellyt kun sillä ei päässyt lumisilla teillä juuri mihinkään. Auton lukuisat korjausyritykset menivät onneksi takuun piikkiin mutta mielipaha ja muut kustannukset jäivät omaan piikkiini. Nyt on auto vaihdettu pois siinä toivossa että uusi olis parempi , en kuitenkaan enää luottanut Deltan autoihin.
- huippuammatilaisia
Voin jopa uskoa, koska kyse on Deltasta.
- Hespe
Voiko joku kertoa pitäiskö tässä olla kaksi letkua osa joka on akun edessä jokin säädin vm 03
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818