Picasso-Pekkarisen taulukaupat syyniin

‹(•¿•)›

Ei mahtanut mennä Picasso-Pekkarisen taulukaupat ihan kuin Strömsössä.

Pikkarainen myi riistohintaan taulujaan Suomi-Soffalle ennen eduskuntavaaleja ja sitten heti kohta ministerinä antoi Suomi-Soffalle tuplajättipottitukiaiset.

Homma jotensakin haisee...

28

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häkki heiluu

      Asia on tutkittu ja johtopäätökset tehty.

      Nyt aika tutkia SDP:n törkeä lahjusjuttu Elannon ympärillä.

      • Haiseeko tämäkin?

        Mitähän johtopäätöksiä Pekkarinen teki, kun vetäytyi kepun puheenjohtajakisasta?


    • Valtakunnanoikeus..

      Taide- ja sohvakauppiaan trasaktiot on tutkittava uudelleen pikaisesti,etteivät rikosten vanhenemissäännökset taas päästäisi koiraa - tai useampaa -veräjästä.

      • Kansan Tahto

        Oikein on. Kepukonnat pitää saada kaltereiden taakse.


    • Kepufarssia...

      Picasso... Doping....kanki....hieronta....Koplaus...

    • Höh?

      Oikeuskanslerin syytä tutkia tasapuolisuuden nimessä.

    • Ei, ei, ei

      ... ja vielä kerran ei! Jos nimittäin Pekkarisen taulukaupat joutuvat syyniin, joutuvat Jutta Urpilaisen taulukaupat Kokkolan kaupungille, jonka päättäjä hän itsekin on, syyniin myös.

      • suomityttö

        Sitähän kaikki rehelliset suomalaiset kannattavat, vai kuinka.


    • tuppee ei häppee

      Mikäs oli Suomi Soffan silloin maksella Mauri Pekkariselle noita tauluja, koska Mauri Pekkarinen järjesti vajaan miljardin verran per vuosi investoiniraha avaltion pussista tuolle firmalle? Neljä vuotta jakoi ja kiitollisuuden velkaa maksoi, mutta ei maksa enää. Tämä hallitus pisti firman piikin kiinni ja konkurssihan siitä seurasi. Suomi Soffan taholta hiljaista on ja tämän firman mainokset eivät puske aamulhedissä silmille.

      • pol.t.

        Mauri Pekkarisen vuoro on pian olla leivättömän pöydän ääressä.


      • Ei se ole ainoa konkurssikypsä yritys, jolle Tupee - Pekkarinen on lapioinnut rahaa, mutta kaikkia niitä yhdistää Suomen Keskustan rahoittaminen Kehittyvien Maakuntien Suomi ry:n tai muiden kepuänkyröiden hallinoimien peiteyritysten kautta.

        Kovan luokan talousrikolliset ovat olleet Keskustan johdon erytyisessä suojelussa ja rahoituksessa.
        Markku Kauppinen, Keskustan entinen kansanedustaja, ja Kevan entinen johtaja antoi, tai oikeammin heitti 30 miljoonaa euroa kovan luokan talousrikollisten tarpeisiin.
        Markku Kauppinen oikein kukkoili radion aamulähetyksessä, ettei ole mitään syytä arvioida hänen asemaansa Kevan johtajana, iltapäivllä tämä Syöttikläspuolueen suuri porsas ei ollut johtaja. Hän on Tupeen-Pekkarisen serkku.

        Syöttiläspuolueen tapaan hän, lähtölahjaksi sai 200 000 euroa palkkioksi rikollisesta toiminnastaan, se on kepua se. Korsimonprosentit tulivat kepun tilille joka käänteessä.

        "Maan tapa" on rikollista, ja erittäin kunnioitettavaa Syölliläspuolueen keskuudessa.


      • Olisitpa sinäkin
        osmium1 kirjoitti:

        Ei se ole ainoa konkurssikypsä yritys, jolle Tupee - Pekkarinen on lapioinnut rahaa, mutta kaikkia niitä yhdistää Suomen Keskustan rahoittaminen Kehittyvien Maakuntien Suomi ry:n tai muiden kepuänkyröiden hallinoimien peiteyritysten kautta.

        Kovan luokan talousrikolliset ovat olleet Keskustan johdon erytyisessä suojelussa ja rahoituksessa.
        Markku Kauppinen, Keskustan entinen kansanedustaja, ja Kevan entinen johtaja antoi, tai oikeammin heitti 30 miljoonaa euroa kovan luokan talousrikollisten tarpeisiin.
        Markku Kauppinen oikein kukkoili radion aamulähetyksessä, ettei ole mitään syytä arvioida hänen asemaansa Kevan johtajana, iltapäivllä tämä Syöttikläspuolueen suuri porsas ei ollut johtaja. Hän on Tupeen-Pekkarisen serkku.

        Syöttiläspuolueen tapaan hän, lähtölahjaksi sai 200 000 euroa palkkioksi rikollisesta toiminnastaan, se on kepua se. Korsimonprosentit tulivat kepun tilille joka käänteessä.

        "Maan tapa" on rikollista, ja erittäin kunnioitettavaa Syölliläspuolueen keskuudessa.

        punikkiruuna noussut aikanaan yhtä uutterasti töihin, kun nyt jauhatpaskaa kepusaitilla ;))

        Ei olisi sinuakaan paskakasaa potkittu eläkkeelle yhteiskunnan elätettäväksi?


      • keva-kauppinen
        osmium1 kirjoitti:

        Ei se ole ainoa konkurssikypsä yritys, jolle Tupee - Pekkarinen on lapioinnut rahaa, mutta kaikkia niitä yhdistää Suomen Keskustan rahoittaminen Kehittyvien Maakuntien Suomi ry:n tai muiden kepuänkyröiden hallinoimien peiteyritysten kautta.

        Kovan luokan talousrikolliset ovat olleet Keskustan johdon erytyisessä suojelussa ja rahoituksessa.
        Markku Kauppinen, Keskustan entinen kansanedustaja, ja Kevan entinen johtaja antoi, tai oikeammin heitti 30 miljoonaa euroa kovan luokan talousrikollisten tarpeisiin.
        Markku Kauppinen oikein kukkoili radion aamulähetyksessä, ettei ole mitään syytä arvioida hänen asemaansa Kevan johtajana, iltapäivllä tämä Syöttikläspuolueen suuri porsas ei ollut johtaja. Hän on Tupeen-Pekkarisen serkku.

        Syöttiläspuolueen tapaan hän, lähtölahjaksi sai 200 000 euroa palkkioksi rikollisesta toiminnastaan, se on kepua se. Korsimonprosentit tulivat kepun tilille joka käänteessä.

        "Maan tapa" on rikollista, ja erittäin kunnioitettavaa Syölliläspuolueen keskuudessa.

        keva-kauppinen oli osa kepun ja rikollisjoukkion peliä.

        Kepulainen julkisten varojen "vartijana" on......


      • juhakossi
        Olisitpa sinäkin kirjoitti:

        punikkiruuna noussut aikanaan yhtä uutterasti töihin, kun nyt jauhatpaskaa kepusaitilla ;))

        Ei olisi sinuakaan paskakasaa potkittu eläkkeelle yhteiskunnan elätettäväksi?

        Kepuääliö kommentoi lumensulamisen tarkkailun välissä, tekee kahta työtä;-))
        Mistä näitä Perhon navetantakaisia oikein sikiää;-)))


    • !753

      Pekkari Suomen kallein mies!

    • oikeutta kehiin

      Roisto Mauri Pekkarisen taulukaupat on syytä tarkoin tutkia.

    • pol.t.

      Tämä on syytä pitää äänestäjien mielessä...

    • heh heh

      Mauri "Pätkä" Pekkarinen on kohta Valtakunnanoikeudessa.

    • Majava-kasakka

      Siltarumpu-kasakka on mahdollisesti suurin vahingontekijä Suomen taloudessa.

    • J Utta

      Hih hih viimeksi myin tauluja pitäisikö nyt jotain muuta verkkosukissa hih hih

      • J uha

        köh köh minulla on housussa iso mahdollisuus köh köh


    • J Utta

      Hih hih Kokkolan taulukauppiaana laajnenna toimipiirini sisällälön kauppiaksi hih hih

      • M auri

        hih hih olen päätäni pidempi hih hih


      • kepun bioperuukki
        M auri kirjoitti:

        hih hih olen päätäni pidempi hih hih

        Miksi sinä Mauri pidät rämemajavaa päässäsi? Kieltämättä vähän kasakan näköinen, mutta sellainen miniatyyri.


      • P aula

        Hih hih minulla on leveä kuin seitsemän leivänuuni hih hih


    • Paavo Kuppi

      Väykyn vaalikupitkin oli kiinalaisia, ei kotimaisia.

      • Mutta kuva-aihe oli erittäin suomalainen ja myi hyvin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe