turhake

turhaa???

minkä turhakkeen olet joskus hankkinut?

12

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhat

miehen ja kaksi lasta

• 12+456

kyll mä sen miehen ymmärrän mutt ne kakarat kyll on ihan turhii

• henrietta123

selättimen :/ Selän sain silla rikki, vaikka ohjeiden mukaan tein... siinä vuoden turhake!!

• Tommi K.

henrietta 123 ota toki yhteyttä maahantuojaan. Ohjeiden mukaan tehdyt liikkeet ovat turvallisia ja niillä et satuta selkää.
        [email protected]

• ...

Sykemittarin. Käytin kerran, työläs.
      Askelmittarin, joka ripustettiin vyötärönauhaan tai taskunsuuhun. Tippui lenkille ja hukkui.

• Metsämökin tonttu

S kortti ja K kortti, siinä ne minun turhakkeet. Litlistä saa halvemmalla.

• uuno 12

Metsämökin tonttu vois ajatella suomalaista työllisyyttä eikä pelkästään saksalaista.
      Tulisi kaksi hyvää samalla kertaa laatu ja työ

• khbfkgjbdl

Jos suomalaiset ketjut haluavat hinnoitella "suomalaisen työn" kalliisti, ei ole asiakkaan velvollisuus tukea voittojen maksimointia. Se on sitä kilpailua.

• Metsämökin tonttu

Samanlailla siellä Litlissä on Suomalaista ruokaa kuin muissakin kaupoissa mutta paljon halvempaa. Maito, juusto, leipä, lihat, makkarat. Maksalaatikko Kotikylän maksalaatikko 400g 95senttiä (valmistaja Atria) Muissa kaupoissa 2.35ekua. 400g.Roiskeläppä pitsat 95senttiä muissa 1.35 ja jopa 1.64. Joten kyllä ostan suomalaista mutta halvemmalla.

• sienestä saunaan

paikannin sienimetässä. Ei toiminut

• fenkolitvittuun

Kastike- ja demi-glace-valmiste. Kumpikin täysin turhia - kastikkeen voi suurustaa halvemmallakin ihan vain jauhoja käyttäen ja värjätty liivate taas on koostumukseltaan ja maultaan täysin turhake - suomalainen ruskea kastike hakkaa sen maussaan ja koostumuksessaan mennen tullen.

Jotenkin noin muuten - viinin käyttö ruoanlaitossa pilaa sen itse asian niin usein vaikka tseffit sitä aina tyrkyttää vähän joka väliin muka "hapokkuutta" tuomaan. Mun makuun hapot on aina parempi olla lisukkeissa ja itse pääasian olla pehmeän täyteläistä.

• 8+17

Hmm.. omistan surullisenkuuluisan shampanjavispilän.. Olisko toi turhin ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2389
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2218
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1189
    Aihe