turhake

turhaa???

minkä turhakkeen olet joskus hankkinut?

12

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhat

miehen ja kaksi lasta

• 12+456

kyll mä sen miehen ymmärrän mutt ne kakarat kyll on ihan turhii

• henrietta123

selättimen :/ Selän sain silla rikki, vaikka ohjeiden mukaan tein... siinä vuoden turhake!!

• Tommi K.

henrietta 123 ota toki yhteyttä maahantuojaan. Ohjeiden mukaan tehdyt liikkeet ovat turvallisia ja niillä et satuta selkää.
        [email protected]

• ...

Sykemittarin. Käytin kerran, työläs.
      Askelmittarin, joka ripustettiin vyötärönauhaan tai taskunsuuhun. Tippui lenkille ja hukkui.

• Metsämökin tonttu

S kortti ja K kortti, siinä ne minun turhakkeet. Litlistä saa halvemmalla.

• uuno 12

Metsämökin tonttu vois ajatella suomalaista työllisyyttä eikä pelkästään saksalaista.
      Tulisi kaksi hyvää samalla kertaa laatu ja työ

• khbfkgjbdl

Jos suomalaiset ketjut haluavat hinnoitella "suomalaisen työn" kalliisti, ei ole asiakkaan velvollisuus tukea voittojen maksimointia. Se on sitä kilpailua.

• Metsämökin tonttu

Samanlailla siellä Litlissä on Suomalaista ruokaa kuin muissakin kaupoissa mutta paljon halvempaa. Maito, juusto, leipä, lihat, makkarat. Maksalaatikko Kotikylän maksalaatikko 400g 95senttiä (valmistaja Atria) Muissa kaupoissa 2.35ekua. 400g.Roiskeläppä pitsat 95senttiä muissa 1.35 ja jopa 1.64. Joten kyllä ostan suomalaista mutta halvemmalla.

• sienestä saunaan

paikannin sienimetässä. Ei toiminut

• fenkolitvittuun

Kastike- ja demi-glace-valmiste. Kumpikin täysin turhia - kastikkeen voi suurustaa halvemmallakin ihan vain jauhoja käyttäen ja värjätty liivate taas on koostumukseltaan ja maultaan täysin turhake - suomalainen ruskea kastike hakkaa sen maussaan ja koostumuksessaan mennen tullen.

Jotenkin noin muuten - viinin käyttö ruoanlaitossa pilaa sen itse asian niin usein vaikka tseffit sitä aina tyrkyttää vähän joka väliin muka "hapokkuutta" tuomaan. Mun makuun hapot on aina parempi olla lisukkeissa ja itse pääasian olla pehmeän täyteläistä.

• 8+17

Hmm.. omistan surullisenkuuluisan shampanjavispilän.. Olisko toi turhin ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2937
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2809
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2313
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1773
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1679
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1556
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1226
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1050
    Aihe