minkä turhakkeen olet joskus hankkinut?
turhake
12
302
Vastaukset
- turhat
miehen ja kaksi lasta
- 12+456
kyll mä sen miehen ymmärrän mutt ne kakarat kyll on ihan turhii
- henrietta123
selättimen :/ Selän sain silla rikki, vaikka ohjeiden mukaan tein... siinä vuoden turhake!!
- Tommi K.
henrietta 123 ota toki yhteyttä maahantuojaan. Ohjeiden mukaan tehdyt liikkeet ovat turvallisia ja niillä et satuta selkää.
[email protected]
- ...
Sykemittarin. Käytin kerran, työläs.
Askelmittarin, joka ripustettiin vyötärönauhaan tai taskunsuuhun. Tippui lenkille ja hukkui. - Metsämökin tonttu
S kortti ja K kortti, siinä ne minun turhakkeet. Litlistä saa halvemmalla.
- uuno 12
Metsämökin tonttu vois ajatella suomalaista työllisyyttä eikä pelkästään saksalaista.
Tulisi kaksi hyvää samalla kertaa laatu ja työ- khbfkgjbdl
Jos suomalaiset ketjut haluavat hinnoitella "suomalaisen työn" kalliisti, ei ole asiakkaan velvollisuus tukea voittojen maksimointia. Se on sitä kilpailua.
- Metsämökin tonttu
Samanlailla siellä Litlissä on Suomalaista ruokaa kuin muissakin kaupoissa mutta paljon halvempaa. Maito, juusto, leipä, lihat, makkarat. Maksalaatikko Kotikylän maksalaatikko 400g 95senttiä (valmistaja Atria) Muissa kaupoissa 2.35ekua. 400g.Roiskeläppä pitsat 95senttiä muissa 1.35 ja jopa 1.64. Joten kyllä ostan suomalaista mutta halvemmalla.
- sienestä saunaan
paikannin sienimetässä. Ei toiminut
- fenkolitvittuun
Kastike- ja demi-glace-valmiste. Kumpikin täysin turhia - kastikkeen voi suurustaa halvemmallakin ihan vain jauhoja käyttäen ja värjätty liivate taas on koostumukseltaan ja maultaan täysin turhake - suomalainen ruskea kastike hakkaa sen maussaan ja koostumuksessaan mennen tullen.
Jotenkin noin muuten - viinin käyttö ruoanlaitossa pilaa sen itse asian niin usein vaikka tseffit sitä aina tyrkyttää vähän joka väliin muka "hapokkuutta" tuomaan. Mun makuun hapot on aina parempi olla lisukkeissa ja itse pääasian olla pehmeän täyteläistä. - 8+17
Hmm.. omistan surullisenkuuluisan shampanjavispilän.. Olisko toi turhin ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529