turhake

turhaa???

minkä turhakkeen olet joskus hankkinut?

12

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhat

miehen ja kaksi lasta

• 12+456

kyll mä sen miehen ymmärrän mutt ne kakarat kyll on ihan turhii

• henrietta123

selättimen :/ Selän sain silla rikki, vaikka ohjeiden mukaan tein... siinä vuoden turhake!!

• Tommi K.

henrietta 123 ota toki yhteyttä maahantuojaan. Ohjeiden mukaan tehdyt liikkeet ovat turvallisia ja niillä et satuta selkää.
        [email protected]

• ...

Sykemittarin. Käytin kerran, työläs.
      Askelmittarin, joka ripustettiin vyötärönauhaan tai taskunsuuhun. Tippui lenkille ja hukkui.

• Metsämökin tonttu

S kortti ja K kortti, siinä ne minun turhakkeet. Litlistä saa halvemmalla.

• uuno 12

Metsämökin tonttu vois ajatella suomalaista työllisyyttä eikä pelkästään saksalaista.
      Tulisi kaksi hyvää samalla kertaa laatu ja työ

• khbfkgjbdl

Jos suomalaiset ketjut haluavat hinnoitella "suomalaisen työn" kalliisti, ei ole asiakkaan velvollisuus tukea voittojen maksimointia. Se on sitä kilpailua.

• Metsämökin tonttu

Samanlailla siellä Litlissä on Suomalaista ruokaa kuin muissakin kaupoissa mutta paljon halvempaa. Maito, juusto, leipä, lihat, makkarat. Maksalaatikko Kotikylän maksalaatikko 400g 95senttiä (valmistaja Atria) Muissa kaupoissa 2.35ekua. 400g.Roiskeläppä pitsat 95senttiä muissa 1.35 ja jopa 1.64. Joten kyllä ostan suomalaista mutta halvemmalla.

• sienestä saunaan

paikannin sienimetässä. Ei toiminut

• fenkolitvittuun

Kastike- ja demi-glace-valmiste. Kumpikin täysin turhia - kastikkeen voi suurustaa halvemmallakin ihan vain jauhoja käyttäen ja värjätty liivate taas on koostumukseltaan ja maultaan täysin turhake - suomalainen ruskea kastike hakkaa sen maussaan ja koostumuksessaan mennen tullen.

Jotenkin noin muuten - viinin käyttö ruoanlaitossa pilaa sen itse asian niin usein vaikka tseffit sitä aina tyrkyttää vähän joka väliin muka "hapokkuutta" tuomaan. Mun makuun hapot on aina parempi olla lisukkeissa ja itse pääasian olla pehmeän täyteläistä.

• 8+17

Hmm.. omistan surullisenkuuluisan shampanjavispilän.. Olisko toi turhin ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      44
      3069
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2877
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      50
      2505
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      47
      2347
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2096
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1840
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1759
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      40
      1612
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      46
      1535
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26