osaisikos joku auttaa?
minulla on canon dc311 videokamera ja siellä on dvd ja oon kuvannu siihen matskua ja haluun siirtää ne koneelle mutta ne ei siirry.
laitan levyn konesee se ei löyvä levylt mitää
canon dc311
5
357
Vastaukset
- Helpless112
Onko levy kertatallenteinen vai rw-levy?
Levy täytyy viimeistellä kameralla ennenkuin kone tunnistaa.
Tuo ensimmäinen kysymys siksi, että jos levy on kertatallenteinen niin sitä ei voi käyttää uudestaan. - avuton911
se on r-levy
miten tämä viimeistely tehään? - helpless112
Kannattaa katsoa käyttöohjeista.
Itselläni on tallentava dvd-soitin ja levyt täytyy viimeistellä, että muut soittimet (ei tallentavat) tai tietokone tunnistaisi ne.
Kyllä se sieltä ohjeista pitäisi löytyä. - Anonyymi
Mulla Video kamera canon dc 311 ,mistä saan uuden kameran,tai vastaavan millä saan katsottua otettuja otoksia
- Anonyymi
Aiempaan kommenttiini ,Canon video kamera DVD DC 311 ,vioittunut näyttäosan saranna ,mutta siinä on Maxwell dvd-r kiekko kasetti joita mulla laatikollinen ,mikä avuksi ..uusi kamera millä voisi katsoa otettuja videoita.T : sirkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878