osaisikos joku auttaa?
minulla on canon dc311 videokamera ja siellä on dvd ja oon kuvannu siihen matskua ja haluun siirtää ne koneelle mutta ne ei siirry.
laitan levyn konesee se ei löyvä levylt mitää
canon dc311
5
525
Vastaukset 5
- Helpless112
Onko levy kertatallenteinen vai rw-levy?
Levy täytyy viimeistellä kameralla ennenkuin kone tunnistaa.
Tuo ensimmäinen kysymys siksi, että jos levy on kertatallenteinen niin sitä ei voi käyttää uudestaan. - avuton911
se on r-levy
miten tämä viimeistely tehään? - helpless112
Kannattaa katsoa käyttöohjeista.
Itselläni on tallentava dvd-soitin ja levyt täytyy viimeistellä, että muut soittimet (ei tallentavat) tai tietokone tunnistaisi ne.
Kyllä se sieltä ohjeista pitäisi löytyä. - Anonyymi
Mulla Video kamera canon dc 311 ,mistä saan uuden kameran,tai vastaavan millä saan katsottua otettuja otoksia
- Anonyymi
Aiempaan kommenttiini ,Canon video kamera DVD DC 311 ,vioittunut näyttäosan saranna ,mutta siinä on Maxwell dvd-r kiekko kasetti joita mulla laatikollinen ,mikä avuksi ..uusi kamera millä voisi katsoa otettuja videoita.T : sirkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46665
- 51652
- 52572
- 74566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558