Moikkelis! Pitäisköhän tämä jättää jo aikuisten puolelle O_o? Eli siis etsin mese/skype/kirje tai jottain muuta semmosta kaveria jonka kanssa voisi höpötellä tylsinä kouluiltoina. Pidän kirjojen lukemisesta (dekkarit, harry potterit, psykologian kirjat yms..) mutta suurimman osan ajastani haahuilen nettimaailmassa. Tulen toimeen ( ;D ) myös poikien kanssa sillä poikamesekavereita minulle on nyt siunaantunutkin muutamia. Tosin se on kyllä sanottava että olen seurustellut jo useamman vuoden saman heppulin kanssa joten en ole mittään parisuhdetta etsimässä =P.
Olen melko mömmeli tutustumaan uusiin ihmisiin irl osittain koska nolostun melkein aina jälkeenpäin mitä kaikkea typerää sitä taas tuli selitettyäkään, vaikka luultavasti en ole sanonut edes mitään outoa =D. Ja sen voisin vielä mainita etten kummaksu minkäänlaisia ihmisiä koska satun itse olemaan omasta mielestäni niin kummallinen otus että sen takia ei kannata jättää tutustumista kanssani väliin =}. sähköpostiosoitteeni on [email protected]
höpöttelykavereita 19v tyttelille
dingdong93
1
332
Vastaukset
- dingdong93
Niin ja vielä se että olen kotoisin Kuopiosta mikäli joku sattuisi olemaan vieläpä sieltä päin =}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058