Myllypuron Ostarin uudet asuintalot - ÄLÄ muuta sinne!

exmyllypuro

Myllypuroon on rakennettu uusi ostoskeskusalue, jossa on pieniä kauppoja ensimmäisessä kerroksessa ja muut neljä kerrosta ovat asuinrakennuksia. Asukkaita ostoskeskuksen alueella on paljon, satoja ihmisiä.

On aivan järjetöntä toimintaa kauppakeskuksen suunnalta (Citycon) kun ostoskeskuksen piha-alueet pitää puhdistaa lumesta keskellä yötä. Tätä yöllistä lumenpuhdistusta on tapahtanut aivan alusta lähtien vuodesta 2011. Traktorit alkavat meluamaan kello 23 jälkeen, mutta usein lumityöt on aloitettu kello 1.00 tai 3.00. Sisäpihaa kiillotetaan ja puhdistetaan usein aivan tarpeettomasti. Sisäpihalla yöllinen traktorimeteli on tosi kovaa, joka kuuluu asuntoihin selvästi.

Tätä toimintaa on jo jatkunut kaksi talvea, eikä kauppakeskuksen suunnalta haluta asialle tehdä minkäänlaista muutosta, vaikka lumityötyöajat olisi muutettavissa. Ei kauppakeskusta kiinnosta maksavien asukkaiden asuinviihtyvyys, rahat kyllä kelpaa.

En suosittele missään nimessä ostamaan tai vuokraamaan asuntoa Myllypuron uuden Ostoskeskuksen alueelta Helsingistä. Alueelta on lähtenyt ja on lähtemässä monia asukkaita tämän yöllisen traktoritrallin seuraksena.

Hyvä Myllypuron Ostari, hyvää toimintaa!

28

4618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyIIymuro

      Kivat plussat spedeilit itsellesi.

      Aamuyö on muuten aivan normaalia lumityöaikaa muuallakin Hgissä, ainakin kantakaupungissa, ja myös kaupungin taholta tapahtuvana. Tosin julkispuoli ei hoitane lumitöitä aivan samanlaisella pieteetillä kuin yksityiset yhtiöt.

      Jos lumiauran melua meinaat muuttaa pakoon, niin suosittelen kaukana yleisistä liikennekaduista ja yksityisistä toimitiloista ja liikerakennuksista sijaitsevaa asuntoa. Muuten et päädy kuin ojasta allikkoon.

    • meripihka

      Asuin Myllypuron ostarin asunnoissa Kiviparintie 2:ssa. Olin tosi ärsyyntynyt tapahtumasta. Onneksi olen muuttunut pois. Totta kai lumitöitä tarvitsee tehdä, mutta ei niitä ole pakko keskellä yötä klo 23:00 ja kello 5:00 asti. Tavallisesti tämä homma on kestänyt 4 tuntia. Nukkua ei kannata sillä traktoreiden äänet ovat erittäin kovat. Piha sijaitsee talon sisäalueella. Monesti öisin lumikasoja on kuljetettu pois. Tästä on tullut kovaa meteliä.

      Kiviparintie 2 uusissa asunnoissa on muutenkin ongelmia, ilmastointi ei toimi oikein. Ilmastointi on monta kertaa ollut epäkunnossa, erään rapun alaoven lukko ei ole mennyt lukkoon. Rapun ulko-ovi on ollut auki useita viikkoja. Ostarin autoparkkihalli on välillä tosi likainen, jota hyvin harvoin puhdistetaan. Kiinteistöhuolto ja rakennuttaja ei tee asioille mitään.
      Jos elämä on tylsää, tervetuloa asumaan Myllypuron ostarin taloihin.

    • jammun maisemia

      Eikös se kuulusa jammu siltavuorikin juuri myllypuron äijiä ole.

      • myllikäläinen vm.-46

        Lehtitietojen mukaan jammu siltavuori asui itäkeskuksessa, Kauppakartanonkadun tienoilla. Murhatut pienet tytöt asuivat myllypurossa. Tekojensa jälkeen kuuluisa jammu ei enään päässyt vapaaksi, vaan kuoli valtion mielisairaalassa Niuvanniemessä Kuopiossa.


      • Anonyymi

        Ei ole, asui itiksessä mutta tytöt asui Myllypurossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, asui itiksessä mutta tytöt asui Myllypurossa.

        Justhan se tossa jo sanottiin.


    • ..........

      Miten jammu liittyy lumen puhdistamiseen, uhrit oli myllypurosta, jammu ei.

      • Tuleva MyllypuroX

        Mukavaa, että sieltä on vapautumassa asuntoja. Hienoa aluetta. Kiinteistöhuolto hoitaa hyvin lumityöt. On mukava aamulla lähteä töihin ja käydä kaupassa kun ei tarvitse kahlata lumessa. Muutan siis sinne. Onko tiedossa vapaita asuntoja tällä hetkellä?


      • Ja on jo siitrynyt ajasta ikuisuuteen, asui muuten Itiksen puolella.


      • pillimaito
        Tuleva MyllypuroX kirjoitti:

        Mukavaa, että sieltä on vapautumassa asuntoja. Hienoa aluetta. Kiinteistöhuolto hoitaa hyvin lumityöt. On mukava aamulla lähteä töihin ja käydä kaupassa kun ei tarvitse kahlata lumessa. Muutan siis sinne. Onko tiedossa vapaita asuntoja tällä hetkellä?

        Asun myös Myllypuron uusissa taloissa. Kivensilmänkujalla. On tosi mukavaa, ettei tarvitse kahlata lumessa. Ei koiran kanssa, eikä muissakaan asioissa. Mutta, mutta...Olen muuttamassa pois. En suinkaan lumitöiden takia, vaan joidenkin asukkaiden törkykäyttäytymisen takia. En ole milloinkaan asunut talossa, jossa roskapussit heitetään avonaisena roskahuoneen ovesta sisään lattialle. Itse lajittelen jätteet. Mutta lattialla on ihan kaikkea. Väkevänpunaista marinadia (koko rasia), kananmunan kuoria, kahvipusseja kaikkea muuta. Käsittämätöntä. Kerran näin tämmöisessä pussissa nimen ja kirjoitin oveen ko. henkilölle viestin. Kuulemma hän sai varoituksen, mutta sama ralli jatkuu. Autohallin ovi on murrettu, eikä korjaaminen auta. Se murretaan uudelleen. Ihmiset valittaa lumitöistä, mutta näköjään tuo sikamaisuus on ihan luonnollista.


      • Saila Annikki
        pillimaito kirjoitti:

        Asun myös Myllypuron uusissa taloissa. Kivensilmänkujalla. On tosi mukavaa, ettei tarvitse kahlata lumessa. Ei koiran kanssa, eikä muissakaan asioissa. Mutta, mutta...Olen muuttamassa pois. En suinkaan lumitöiden takia, vaan joidenkin asukkaiden törkykäyttäytymisen takia. En ole milloinkaan asunut talossa, jossa roskapussit heitetään avonaisena roskahuoneen ovesta sisään lattialle. Itse lajittelen jätteet. Mutta lattialla on ihan kaikkea. Väkevänpunaista marinadia (koko rasia), kananmunan kuoria, kahvipusseja kaikkea muuta. Käsittämätöntä. Kerran näin tämmöisessä pussissa nimen ja kirjoitin oveen ko. henkilölle viestin. Kuulemma hän sai varoituksen, mutta sama ralli jatkuu. Autohallin ovi on murrettu, eikä korjaaminen auta. Se murretaan uudelleen. Ihmiset valittaa lumitöistä, mutta näköjään tuo sikamaisuus on ihan luonnollista.

        Ihan samaa sikaimaisuutta löytyy sielltö sun täältº. Vanhemmat eivät viitsi viedä roskiaan ja kun lapset ei yllä niin laitetaan pussi lattialle. Tällaista olen nähnyt. Laitoin lapsen roskapussin sinne minne se kuuluu ja pyysin, että kertoisi kotonaan ettei yllä roskikseen. Isi viemään roskia.


    • Älytöntä

      No niin taas se alkoi, yöllinen lumitraktoriralli ostoskeskuksen sisäpihalla 20.1.2013. Ei kyllä ymmärrä tätä touhua. Kolme viikkoa on ollut pihalla lumikasoja, joita nyt ruvetaan ajamaan pois kello 23 jälkeen. Tätä sitten kestää melkein koko yö.

      Aivan sairasta hommaa!

      Yhdyn viestiketjun aloittajaan. Nyt tämä riitti, irtisanon asuntoni!

      • onko myynnissä?

        Asut siis vuokralla ? Olisin halunnut ostaa! Tiedätkö onko nyt myynnissä? Hyvällä paikalla, huolto pelaa, ei tarvitse kahlata hangessa. Palvelut vieressä.


      • Anonyymi

        Mitä aloittaja tykkäsi yhtymisestä?


    • hervannan veronmaksa

      Mainitset Myllypuron ostoskeskuksen katuslangilla välillä, ja välilä kaupunginoosan nimellä, mainitsematta missä kaupungissa myllypuro sijaitsee. Saman nimisiä kaupunginoiahan on monissa isommissa kaupungeissa. Et vain häpäise oman lähiösi marginaali-asukkaiden vuoksi koko kaupunginosaa, myllypuro, vaan häpäiset myös samassa lähiössä, siellä myllypuron osoitteessa asuvat, kunnolliset asukkaat.

      menepäs itseesi ensin

      • Anonyymi

        Monessako Myllypurossa on ostoskeskus? Kai muistat itse aina mainita asuvasi Tampereen Hervannassa?


    • asukas 7

      Joutaahan nämä leipäjonodemarit nukkumaan päivällä,eiväthän ole rikkomassa ja sotkemassa parkkihallia ja sisäänkäyntiovien lukkoja? lumitöiden teko on normaalia toimintaa meidän kaikkien hyväksi!

    • mimu3

      Ja Jammu elää edelleenkin...

    • Klaara15

      Hei! Asutko vielä Myllypurossa? Onko mikään muuttunut paremmaksi? Jos voisit vastata, olisi hienoa, koska olen ajatellut muuttamista juuri tuolle alueelle.

      • myllikäläinen

        olen asunut lähes 30 v Myllypurossa, tykkään (y).
        hyvät kulkuyhteydet. luonto lähellä. asuntojen hinnat kohdallaan toistaiseksi.
        tulevaisuuden alue, kampus...


    • Jee1

      Moikka ! Mä olen asunut myllypuron ostarilla 2011 valmistuneessa asunnossa 2 vuotta ja oon erittäin tyytyväinen ! En oo ikinä heränny yöllä minkäänlaisiin lumiaurojen ääneen... Roska ongelmaki on ratkastu , kun siellä roskakatoksessa on valvontakamerat ! Suosittelen ehdottomasti !!

      • Kauheata_kolinaa

        Nyt ne taas aloitti sen lumitraktori shown. Kolataan lumikasoja paikasta toiseen edestakaisin ja tietysti keskellä yötä. Vielä se menettelesi, jos olisi tammikuu, mutta että heinäkuussa!!??


    • Anonyymi

      En lukenut koko ketjua. Mieleen tuli, että olisi aika hienoa, kun nuo öisin toimivat traktorit ja muut puhtaanapitovehkeet olisivat sähkötoimisia ja hiljaisia.
      Toki harjasta tulee oma ääni, mutta se on laimea.

      • Anonyymi

        Et lukenut, mutta ohi aiheen piti aivopieruja silti päästellä.

        Olisi aika hienoa, jos joku keksisi äänenvaimentimen tyhjiin tynnyreihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et lukenut, mutta ohi aiheen piti aivopieruja silti päästellä.

        Olisi aika hienoa, jos joku keksisi äänenvaimentimen tyhjiin tynnyreihin.

        Laittamani sähkövehkeitä koskeva viesti vastasi täysin aloituksen aihetta.

        Olisi valtaisan upeaa, että mussuttaja ottaisi asiasta selvää ennen mussuttamista.


    • Anonyymi

      JAA JASSOO. MUN VIESTIT ON FEIDATTU VAIK NE supporttas OSTARILLE RAUHAA JA HYVÄÄ YHTEISTYÖTÄ. KIITTI IHAN VI...USTI.

      NÄIN SIIS KÄYDÄÄN RAKENTAVAA KESKUSTELUA AIHEESTA JOKA ON KAIKILLE TÄRKEÄ.

      OSAAN KYLLÄ ASIAKIELEN SEKÄ HÄRMÄKSI ETTÄ ALMOST OXFORD ENGLISH.

      NE TEKSTIT VOISI VARMASTI PALAUTTAA IHAN ILMAN PELKOA VÄÄRÄSTÄ KIELELLISESTÄ ILMAISUSTA.

      JOKU AHDASMIELINEN 😠 SAATTAA JOPA RENTOUTUA 😊 JA KESKITTYÄ ITSE ASIAAN.

      TERV LUMIA ODOTELLESSA 😆🌨️🌨️🌨️🌬️

      YOCKE 👁️✨

    • Anonyymi

      En suosittele.

    • Anonyymi

      Olen asunut asoasunnossa vuodesta 2012,mutta. Nyt on mitta täysi, kesällä somalit metelöi ylipuolenyön pihalla ja maahanmuuttaja nuoret majailee rapussa yli 70 vuotias pyytä poistumaan niin uhkaillaan ja seurataan. Isännöitsijä ei tee mitään,.Harkitkaa 2-kertaa ennen kuin harkitsette ostaa aso asunnon kiviparintieltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      319
      2993
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      85
      1667
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      191
      1574
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe