Hei,
mistä olette saaneet apua aurinkoihottumaan? Vielä sellaista apua, että se ei tulisi lainkaan. Auttavatko luontaistuotteet?
Aurinkoihottumaan apua?
5
729
Vastaukset
- tarja
tuosta vaivasta enkä voi sen enempää muutenkaan auttaa kun että luontaistuotekaupassa on ainakin kahta tuotetta jolla kerrotaan olevan auttava vaikutus.Otin ne tässä kerran paperille että antaisin ne nimet äidilleni,mutta olen ne kyllä nyt unohtanut,niinkuin unohdin antaa äidilleni sen lapunkin...mutta kannattaa kipasta luontaistuotekauppaan kysäsemään...
- heli
ei mikään ole minulla auttanut, on ollut sitä jo 20 vuotta, aina vaan pahenee, nytkin olen sairaslomalla sen vuoksi.
- mo-lukki
Älä vielä heitä toivoasi. Ensimmäiset aurinkoihottumaoireeni sain noin 20 vuotta sitten ja sen jälkeen se on vain pahentunut vuosi vuodelta. Nyt on ensimmäinen kesä takana ilman punaisilla näppylöillä kutisevia käsivarsia. Innostuin myymään Aloe Veraa ja testasin sitä itseeni finnien takia, mutta siinä sivussa sai aurinkoihottumakin kyytiä.
- aurinkoinen
Hei,
olen vuosia kärsinyt aurinkoihottumasta,joka vain paheni joka kevät. Etelän reissutkin olivat yhtä tuskaa. Kun solariumit yleistyivät,niin kokeilin sitä keväällä (siis vuosia sitten...) ja tietenkin tuli ihottumaa,mutta lähti muutamassa päivässä pois eikä tullut enää sinä vuonna. Aloitin siis keväät aina solariumilla noin nelisen kertaa ja en ole sen jälkeen kärsinyt. Jonkinlaista siedätyshoitoa, koska minulta on aurinkoihottuma ollut poissa jo melkein kymmenen vuotta. Kokeilun arvoinen juttu. Enkä ole myöskään solariumissa enää käynyt. - 0h0
Olen jutellut sairaalaassa käydessäni lääkärin kanssa. Aurinkoihottumaan auttaa kuulema vahva kortisoni. Jota ei ikävä kyllä saa muuten kuin reseptillä.
Sellaisesta voiteesta kun BM on ollut jonkin verran hyötyä. Sitä saa luontaistuote kaupasta.
Hinta noin 30€ purkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691