Kuka perustaisi adressin turkistarhauksen puolesta?

kettu on kaunista

Animalian, Luonto-Liiton, Oikeutta eläimille -yhdistyksen ja Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liiton puuhaama kansalaisaloite "Turkistarhaton Suomi" etenee eduskunnan käsittelyyn tänä vuonna. Mukavaa kun nuoret ovat aktiivisia ja ovat löytäneet viralliset vaikutuskanavat, joiden kautta toimia sen sijaan että päästäisivät minkit ja ketut jylläämään villieläinten poikasten kimppuun kesäyönä.

Kaikki suomalaiset eivät kuitenkaan vastusta turkistarhausta, osa meistä jopa kannattaa sitä, silllä turkistarhaus on eräs niistä harvoista oikeasti kannattavista elinkeinoista maaseudulla ja tuo vieläpä muutaman ulkomaan euronkin Suomeen. Kuka jaksaa puuhata adressin tms. tuodakseen myös meidän näkökantamme päättäjien tietoon? Meitä pro-turkistarhaus -ihmisiä kun on myös kaupungeissa ja ei-keskustalaisissa piireissä.

5

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettu on kaunista

      Turkis on myös luonnonmukaisempi tapa suojata itsensä kylmältä kuin öljystä valmistetusta tekokuidusta ommeltu toppatakki, se on hengittävä, kestää luonnostaan vettä ja oikein hoidettuna ja säilytettynä pysyy käyttökelpoisena vuosikymmeniä.

    • kannatan laillista

      Suosittelen, että joku yrittäjä käynnistää nimien keruun. Vihreät ja vVasemmistot yrittää lopettaa yrittämisen Suomesta, mikä tarkoittaa, että elinkeino siirtyy Kiinaan tai vastaaviin maihin, joissa eläinten olot huononevat.

      Tehokkain keino lienee kuitenkin henkilökohtainen yhteydenotto omaan kansanedustajaan:
      http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/hex3000.sh

      Jos adressi tulee, laitan nimeni.

    • superavaruus

      nämä kommari animaalit on vain tähden lento !!

    • kansanäänestys

      Loput mitkä ei ole allekirjoitaneet adressia.... vastustaa vihreiden ja vasureiden ajatusta lopettaa turkistarhaus Suomesta.

    • Anonyymi

      Menepä itse, vaikka 2 m2 koppiin, jossa ritilälattia, jonne heitetään maksalaatikon pakkauksen sisältö syötäväksi pari kertaa päivässä, ja tiedät, että elävänä et pois pääse. Tuskin enää eurot kiinnostaa sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe