Kaikki lähti siitä kun unohdin vanhan avainlukulistan toiselle paikkakunnalle.
Uusi oli tullut nykyiselle, mutta en voinut ottaa sitä käyttöön, kun vanhaa ei ollut.
Erehdyin kokeilemaan kolme kertaa väärällä avainlukulistalla ja avainlukulista meni lukkoon. Menin pankkiin ja sain uuden. Samalla vaihdoin vanhan konttorin uuteen, jolloin minulle jäi kaksi tiliä; vanha ja uusi. Kun palasin kämpille kokeilin uutta avainlukulistaa ja aluksi se toimi ihan hyvin, mutta se meni lukkoon.. taas. Kävin siis uudestaan pankissa ja sain uuden avainlukulistan. Tänään kokeilin kolmatta avainlukulistaa, joka ei toiminut.. huoh.
Olen täysin varma, ettei minulla ole muita vanhoja avainlukulistoja vaan tuo uusi, jota kokeilin on ainoa. Vanhat ollaan hävitetty. Asiakaspalvelussa ei osattu auttaa muutakuin että jos sivu on mennyt vanhaksi voi avainluvut tulla todetuiksi vääriksi. Omassa tilanteessa näin ei ollut, sillä koitin lukuja heti verkkopankkiin kirjauduttua.
Onko kellään muulla ollut samanlaisia ongelmia?
Osuuspankki ja ongelmat
taaspankkiin
3
550
Vastaukset
- äskeinen
Viimeksi taisin käyttää avainlukulistaa työkkärin sivuilla
- .....
Olet laittanut luvun väärin?
Miksi hävitit vanhan ennenkuin avasit uuden? - pankin asia
Minä olen kyllä pari kertaa hävitettyäni johonkin avainlistan pankissa josta sain uuden ja pankki vaihtoi sen uuden listan sinne ja aina toiminut.Pankin hommia ja ei maksa mitään avainlukulistan vaihto kun ne tekee sen.Ainakin OP pankissa näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213