Meinasin tässä varailla aikaa tuolta amiksen puolelta kampaajalle ku olis halvempi... Onko kokemuksia? Jos leikkaa vähän latvoja ja värjää kahdella värillä niin paljonkahan tulee maksaa? Hiukset on nyt olkapäille.
amiksen kampaamo
4
923
Vastaukset
- varoitus
en suosittele, jos haluut pitää hiukses, mä kävin siellä ja hiukset peni pilalle totaalisesti. hiuksista tuli purkkamaiset ja kasvattamalla sain hiukseni "takaisin" leikata piti niin paljon kuin pystyi. Huom! hiukseni olivat hyväkuntoiset vielä mennessäni kampaamoon.
mitään korvausta en saanut, vaikka valitin asiasta! nämä tulevat kampaajaneidit voisivat opetella asiakaspalveluakin vähän paremmin, purkka suussa mässytystä on ikävä kuunnella kolmisen tuntia!- ´kshh
kiitos tiedosta... Tunnen yhden siskoni kautta jóka nyt viimeistä vuotta siellä opiskelee, ja luulen et jos kaikki siellä on samanlaisia niin voi olla et tuota purkan mässytystä saiskin kuunnella.
Mitä sun hiuksille siellä tehtiin? Eikö siellä opettajat katso vierestä mitä ne oppilaat tekee, ei kai ne nyt voi ihan omin päin siellä huseerata???
- mää
Kyllähän ne tytöt siellä leikkaa. kannattaa varata aikaa ja kärsivällisyyttä paljon.
- kynitty
ei siel oo opettjaa vieressä katsomassa, patsi joskus kai. edukastahan se on, mutta kannattas ehkä mennä ainakin 3-luokn oppilaalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574