Osaisiko joku kertoa mitä about maksaa subaru legacyyn ( vm 90-luvun alku ei neliveto, eikä automaatti) kannentiivisteen vaihto operaatio. Siis mitä korjaamot suunnilleen veloittaa moisesta.
Hölisivät metro autossa myös jostain tukoksista mut, anyway sanoivat operaation olevan suht harvinainen ja kallis, hinta 900 euroa, vaikken automekaanikko olekaan niin aikamoiselta emävalheelta kuulostaa moinen.
Valehtelivatko Metro Autossa?
5
1855
Vastaukset
- Remppa
Jos pääsee pelkällä pahvin vaihdolla aikaa menee 3-6 h. vaihdan sen sulle 200 euroa osat
- kake
ei valehtele laakkosella jyväskylässä pelkkä jakohihnan vaihto noin 1000 euroo plus osat kävin kysyyn mut en vieny autoani sinne
- Kassu
Kirjoitat kuitin ja annat työllesi takuun?
En ole varma, mutta veikkaan urabussin rempan olevan hankalampi, koska eikös autossa on boxer mosa, jolloin kansia on kaksi ja ovat hankalammassa paikassa. - dgjkdgo
kake kirjoitti:
ei valehtele laakkosella jyväskylässä pelkkä jakohihnan vaihto noin 1000 euroo plus osat kävin kysyyn mut en vieny autoani sinne
Hihnan vaihto merkkiliikkeessä 400€. Sis osat.
- kokemus
Kassu kirjoitti:
Kirjoitat kuitin ja annat työllesi takuun?
En ole varma, mutta veikkaan urabussin rempan olevan hankalampi, koska eikös autossa on boxer mosa, jolloin kansia on kaksi ja ovat hankalammassa paikassa.Tiedustele ihmeessä muistakin paikoista, sillä mulla on kokemusta (lue: huonoa) siitä paikasta. Velottavat mitä vaan....eivätkä edes soita vaikka lupaavat. Vaihtavat vaan osan ja Sinä maksat....!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760