Elikkäs tömäytin viime viikolla civiccini toisen auton perään, mitään näkyvää vauriota ei omaan autooni tullut muutakun rekkari vääntyi rullalle, irtosi ja pienen pieni jälki keulan-alaosassa toisen auton peräkoukusta. Auto alkanut nyt hyytymään, starttaa ja käy nätisti, mutta jättää tielle kun on ajanut muutaman korttelin, siis ei hyydy kesken ajon vaan esim risteyksiin hidastettaessa kun pitäisi jatkaa matkaa ja jos pääsee sammumaan niin ei meinaa lähteä enään käyntiin, vilkuttaa akkuvaloa. Tänään tuli katottua konepellin alle ja jäähdytys neste vuotaa ulos, syyläri vääntynyt, mutta mitä muuta mahdollista vauriota voinut saada kun hyytyilee??? Vai voiko olla sattumaa että juuri nytten samaan syssyyn alko akun huonous tai mahd. laturin hiilten loppuminen näkymään, tai ehkäpä vettä päässyt jäätyyn pakoputkeen ja siitä syystä sammuilee? Tulisiko halvemmaksi tai olisiko fiksumpaa hankkia varaosat itse vai käyttää tyyriisti liikkeessä korjauttamassa. Romuttamolle en autoa kuitenkaan viitsisi viiä tai myyä halpaan hintaan, sillä vekotin on muutoin ollut tiptop kunnossa, kilometrejäkään ei vielä ole kertynyt edes 200 000 ja vm:kään ei kovin vanha vielä(2001) Vinkkejä vikoihin ja mitä niille teen KIITOS ja kyllä olen nainen!
PERÄÄNAJO, mitä mahdollisia vaurioita autoon tullut???
5
676
Vastaukset
- korjaaseheti.
"mitään näkyvää vauriota ei omaan autooni tullut muutakun rekkari vääntyi rullalle, irtosi ja pienen pieni jälki keulan-alaosassa toisen auton peräkoukusta"
"Tänään tuli katottua konepellin alle ja jäähdytys neste vuotaa ulos, syyläri vääntyny"
Iso ristiriita on sinun kirjoituksessa, vai oletko ajanut toisenkin kolarin? - paaliin vaan
Paalikamaa ollut jo pitemmän aikaa.
- karoliinats
ei en ole toista kolaria peräänajon jälkeen ajanut, tuumimpa vaan jos mahollista että vauriot esim.letku jäänyt just ja just ehjäksi ja sen takia vuosi nesteet ulos vasta eilen, aion kyllä korjautta vaikka ite syyläri tulee maksamaan jo ainakin sen 400€. Paalikamaa tuo ei vielä ole eikä semmoseks lähivuosina tule! ;) en mä ihan tyhmä ole... ja tosiaan jos joku osais arvella mihin muualle saattanu osumaa tulla kerta hyytyilee niin saapi laittaa vastauksia tulemaan, kiitän ja kumarran.
- Eiciviciäkään
Joopa joo. Motonetin perusteella toi vm. 2001 on juuri mallinvaihto vuosi Civicissä. Jos on se edellinnen malli väliltä 1992 - 2001 kyseessä, niin syylari ei maksa kuin 70 - 90 €. Siihen uudempaan malliin ei tarjottu suoraan jäähdytintä ollenkaan, mutta lieneekö sama kuin edellisessä mallissa? Olisiko se sitten niin paljon kalliimpi, että maksaa jopa 400€? Etsi joku "nyrkkipaja" ja vaihdata siellä. Ei tollasseen muuaman tonnin japsiin kannata enempiä upotella euroja.
Tulipa vaan mieleen, että mitä muuta on vääntynyt kun se jäähdytinkin on mutkalla? Jos ei mitään ole pahasti mennyt, niin uuden voi saada asennettua ilman palkkien oikomisia, ehkä. Vilkuttaa "akkuvaloa"? Latauksen merkkivalosta lieneee kyse. Kuvista päätellen konetila on melkoisen ahdas ko. japsitekeleessä. Ihan mitä vaan on voinut peräänajossa tapahtua. Akkukin lienee aivan keulassa. Tämä homma kannattaa selvittää, ennen kuin ostaa mitään osia. - karoliinats
kiitos paljon vastauksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927