Onko kristityillä omia ajatuksia?

ikiateisti

Olen nyt sattuneesta syystä osunut lukemaan tai kuulemaan monessa yhteydessä 'taistelevien teistien' ajatuksia ateismista ja vapareista. Kaikki he puhuvat samoja asioita, kaikkia heitä 'askarruttaa henkilökohtaisesti' samat asiat, väitteet ovat samat, paljolti jopa sanavalinnat.
Matkivatko he toisiaan kuin papukaijat, ja mistä taholta tuo kaikki heille syötetään?
Mitä he ajattelevat _itse_? Eivät mitään?

Karkoitetaan Jeesus-papukaijat toisille palstoille.

12

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reykjavik-1972

Hei ikiateisti!

Tämä ai välttämättä liity aloitukseen mutta haluan sanoa että kyllä minä ymmärrän jos joku on ateisti. Hän ei vain pysty uskomaan Jumalan olemassaoloon. Hänen on helpompi uskoa evoluutioon ja miljooniin vuosiin. Ateisti uskoo että kaikki on syntynyt sattumalta.

Sanoohan Raamattukin että Jumala on salattu Jumala.

Että tämmöstä.

• Ps,kat pysty. Et sinä pysty, etkä kykene ymmärtämään muuta kuin pääsi sisällä olevan uskonnollisen ohjelmiston läpi.
        Esim itse en edes yritä esittää, että käsittäisin mitä olisi olla vaikkapa alkoholistin, köyhän yksinhuoltajan nöyryytetty lapsi tms.
        Sinulla on ehkä mielestäsi kaikki vaadittava käsittääksesi mitä olisi olla vaikka kehitysmaan bordellin huoran tyttö-lapsi. Kuvittele ihan rauhassa.

• reykjavik-1972
        ikiateisti kirjoitti:

Ps,kat pysty. Et sinä pysty, etkä kykene ymmärtämään muuta kuin pääsi sisällä olevan uskonnollisen ohjelmiston läpi.
        Esim itse en edes yritä esittää, että käsittäisin mitä olisi olla vaikkapa alkoholistin, köyhän yksinhuoltajan nöyryytetty lapsi tms.
        Sinulla on ehkä mielestäsi kaikki vaadittava käsittääksesi mitä olisi olla vaikka kehitysmaan bordellin huoran tyttö-lapsi. Kuvittele ihan rauhassa.

Hei ikiateisti!

Mitä sinulle kuuluu? Itse laittelen täällä iltaruokaa :)
        Yritän saada keskustelua aikaiseksi.

• murhajumala
        reykjavik-1972 kirjoitti:

Hei ikiateisti!

Mitä sinulle kuuluu? Itse laittelen täällä iltaruokaa :)
        Yritän saada keskustelua aikaiseksi.

Mitä ruokaa teet? Itte pienen bulkkauksen jälkeen alotin dieetin joten kaikki ruoka tuntus kiinnostavan tavallista enemmän :P

• reykjavik-1972
        murhajumala kirjoitti:

Mitä ruokaa teet? Itte pienen bulkkauksen jälkeen alotin dieetin joten kaikki ruoka tuntus kiinnostavan tavallista enemmän :P

Lämmitän uunissa ranskalaisia ja kananuggetteja :)

Helppoa ja hyvää!

• murhajumala
        reykjavik-1972 kirjoitti:

Lämmitän uunissa ranskalaisia ja kananuggetteja :)

Helppoa ja hyvää!

Jos uskonasioissa ollaan hyvinkin eri mieltä niin tässä asiassa ollaan samaa mieltä :P~

• zyrt

"Tämä ai välttämättä liity aloitukseen mutta haluan sanoa että kyllä minä ymmärrän jos joku on ateisti. Hän ei vain pysty uskomaan Jumalan olemassaoloon."

- Miksi sinä nyt tähän pystymisen toit? En minä ainakaan usko mihinkään, mistä ei ole minkäänlaisia todisteita. Miksi pitäisi "pystyä" uskomaan johonkin jumalaan???????

"Hänen on helpompi uskoa evoluutioon ja miljooniin vuosiin. Ateisti uskoo että kaikki on syntynyt sattumalta."

- Niin katsos kun tiede on tiedettä ja uskomukset ovat sitten ihan toinen juttu. Sinä olet evoluution tulos, halusit tai et.

"Sanoohan Raamattukin että Jumala on salattu Jumala."

- Se on ihmisten kirjoittama sekava tekele, jossa ei ole mitään järkeä. Sinun "salattu" jumalasi käskee tuo opuksen sivuilla parantaa spitaalin iisopinoksilla ja kyyhkysenverellä:)

• 4 jKr

"Et sinä pysty, etkä kykene ymmärtämään muuta kuin pääsi sisällä olevan uskonnollisen ohjelmiston läpi.
      Esim itse en edes yritä esittää, että käsittäisin mitä olisi olla vaikkapa alkoholistin, köyhän yksinhuoltajan nöyryytetty lapsi tms."

Sinä et pysty ja minä en edes yritä. Mitähän tässä viestiketjussa oikein haetaan? Vastausta ei kannata kysyjälle tarjota, kun se ei kelpaa.

Tähän sopii varmaan elefantista kertova vitsi, jonka kuulemisesta tosin on niin kauan että pitää vähän soveltaa kuin ei muista tarkasti alkuperäistä. Suomalainen, ranskalainen ja saksalainen näkivät elefantin. Ranskalainen ihaili että onpa hieno eläin, saksalainen tuumi että tuostahan saisi paljon rahaa, ja suomalainen kysyi elefantilta "Mitä sinä ajattelet minusta?". Tuskinpa sai suomalainenkaan vastausta.

• Kannattaisi ehkä lukea muitakin palstan aloituksia, niin saattaisi tämäkin aueta..

• >>>Sinä et pysty ja minä en edes yritä. Mitähän tässä viestiketjussa oikein haetaan? Vastausta ei kannata kysyjälle tarjota, kun se ei kelpaa.

• "Matkivatko he toisiaan kuin papukaijat, ja mistä taholta tuo kaikki heille syötetään?"

Mitään järkevää sellaisen olennon olemassaolon puollustukselle on vaikea keksiä. Mille kriittisiä todisteita on jo muutenkin vaikea löytää. Copy paste toimii paljon nopeammin eikä turhaan rasita pollaa.

http://www.youtube.com/watch?v=F4TULBItE68

• >>Onko kristityillä omia ajatuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      172
      6832
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3883
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3145
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe