Yksinhuoltaja ja vanha hirsitalo

3 lapsen yh+talo

Ostin 2010 120 vuotta vanhna hirsitalon ja olen pikkuhiljaa
rempannut sitä sun tätä. Katto ekaks.

Nyt meneillään putket, keittiössä puuttuu vesipistettä.
Olen etsinyt paikkakunnaltani vvs miestä; kaikki sanovat että paikkakuntani putkimiehin ei voi luottaa?
Aloittavat työn ja häipyvät ?
Mitä mun pitää tehdä,sanokaa te joka tiedätte.
Itse en tiedä mitään .
Minua saatetaan höynähtää totaalisesti.
Yritään esittää "kaikkitiätäväistä" ,ainakin kattohomma meni hyvin ,
siihen olen tyytyväinen.

Auttakee te ...olen pulassa.

4

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävaantuas111

lienee noita valtakunnallisia liikkeitä suomi täynnä, tee tarjouspyyntö sinne, vältä toiminimet ja teeseitsesankarit. meille täydellinen putkiremontti tuli maksamaan vuonna 2005 noin 3800€. sisältäen lähes kaikki osat (hanat ja suihkut jne. erikseen).

• mek

Ota töistä aina kiinteä urakkahinta ja aikataulu ja jos myöhästyy niin 10-15% sakko urakkahinnasta niin tulee hommat ajallaan tehtyä niin hyvä tulee.

• pola

Urakkatöistä on AINA tehtävä sopimus yrityksen oli se t:mi tai mikä tahansa yhtiömuoto tahansa Sopimuksessa sovitte hinnan ja sen mitä siihen hintaan kuuluu.Paljonko maksaa ylimääräisistä töistä koituvat kulut.(toivottavasti ei tule eteen) Työn aloitus ja lopetusaika. Työmaan siivouksesta pitää sopia myös ja työn takuuaika . Työsuoritteen ja tarvikkeiden hankinnasta maksuaikataulu.Nimmarit ja päiväys todistajien nimet. Rakentaja .fi.stä löytyy lomakkeita .

• sdddddddddddddddd

Mistä päin Suomea olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1860
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      371
      1687
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1219
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1091
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      968
    Aihe