Käyttäjätuki ei ole läsnä palvelun lanseerausviikolla

tranquila2

@suomi24

Tuntuu oudolta että käyttäjätuki ei ole vastaamassa käyttäjien kysymyksiin, tukena ongelmissa edes nyt lanseerausviikolla. Tänäänkin näyttää kommentointi ja vastaukset loppuneen tasan klo 18:00. Näin iltaisinhan treffien käyttäjiä on enemmän paikalla... Ja sen huomaa myös viiveistä.

Siis mikä on että käyttäjätuki ei ole paikalla? Ei se voi, eikä saa olla pelkästään yhden henkilön (Elina) varassa.. ja Elinahan ei teknisiin ongelmiin osaa ottaa kantaa.

Siis edes tällä lanseerausviikolla kun ongelmia on paljon uuden keskeneräisen ja testaamattoman palvelun myötä.

4

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään käyttäjätuki on vastannut 9 kertaa täällä keskustelupalstalla klo 9:30-10:45 välisenä aikana. Ja sen jälkeen tainnut lähteä viettämään viikonloppua.. kulunut jo 2 tuntia ilman kommenttia.

• jarnos24

Tervehdys tranquila/t2, ja kiitos lukuisista palautteista jotka olet meille lähettänyt. Kaikkiin kommentteihin emme pysty vastaamaan, mutta kaikki pyrimme lukemaan ja selkeät virheet korjaamme. Nyt palvelua on päivitetty jo kymmeniä kertoja julkaisun jälkeen ja parannusta tapahtuu jatkuvasti.

Uusi palvelu on toki erilainen kuin vanha, mutta uusi palvelu on tällä hetkellä sellainen jonne voimme oikeasti luoda sellaisia asioita joita on toivottu. Järjestimme viime vuoden alussa laajan kyselyn Suomi24:ssä mitä ominaisuuksia palveluun toivotaan ja olemme noudattaneet näitä pyyntöjä.

• Ihanko totta?

Kuinka paljon tuli toiveita online-toiminnon ja hakukriteereiden tallentamisen poistamisen puolesta?

• Voi teidän päivityksiänne...
        Muuta eo näy kuin uusia vikoja.
        käyttäjätuki @suomi24 on viimeisen viestinsä tänään kirjoittanut klo 10:45..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe