Hei! kuinka paljon voidetta pitäisi laittaa kerralla alueelle ja kuinka usein? Ulkomailla tätä tunnutaan käytettävän hieman enemmän kuin suomessa.. kaipaisin hieman ohjeita! Mitenhän tulosten laita, kauankohan kestää jos on toimiakseen..
Nizoral -voide
22
5106
Vastaukset
- 131
Siinä tutkimuksessa laitettiin joka päivä suihkun jälkeen kosteaan päänahkaan. 6kk on sellainen minimiaika. Shampoo käytössä?
- LAsse
juu shampoo myös, mutta harvemmin se. en tiedä mikä hyöty siitä itseasiassa voisi olla jos jättää yöksi voiteen niin ei siinä enää tarvi shampoota? sama vaikuttava aine.
- Nakuku
Kenelläkän pitempiaikaisia kokemuksia? olisi hauska kuulla. Käytän tuota voidetta, viikko takana ja tuntuu että hiuksia lähtee aika kovasti. Jos ei kevääseen mennessä näy tuloksia niin joutuu varmaan ajella kaikki pois ja elää asian kanssa. Vaikea sanoa kuinka paljon voidetta pitäisi laittaa kerralla, tästä tietoa?
- Inffoa
Onko hiusten lähtö ollut kovaa ennen voiteen aloitusta? Mille alueelle käytät voidetta? Laitatko sitä märkään päänahkaan (voide imeytyy paremmin)? Nokare voidetta pitäisi riittää tai niin että haluttu alue peittyy kevyellä kerroksella...
- Nakuku
Hiusten lähtöä takana jo vuosia (ikä 23v), olen käyttänyt pari viikkoa, ehkä hiusten lähtö lisääntynyt aineen jälkeen. Käytän myös muita tuotteita, mutta en finaa. Hiukset harvenee muutenkin jo kovaa tahtia niin tämä on lähes viimeinen oljenkorsi tässä vaiheessa ellei jotain hienoa keksitä muutaman vuoden kuluessa. Toivottavasti olisi onnekkaiden joukossa, mitä nyt kuvia olen netistä selaillut ja kokemuksia lukenut.
- Nakuku
Ja kyllä laitan märkään päänahkaan. ohimoille ja päälaelle
- wadad2
Miksi et aloita finaa?
- Nakuku
Olen asiaa miettinyt jo kauan ja otin yhteyttä myös seksuaaliterveyden erikoislääkäriin. Hänellä oli useita potilaita jotka ovat saaneet haittavaikutuksia vasta myöhemmin aineesta. Hänen puheittensa mukaan haittavaikutksia on oikeasti 20% käyttäjistä. En keksi mitään pahempaa kuin oman seksuaalisuuden menettäminen vielä hiusten lähdön lisäksi.
- bullshittiä
Mielenkiintoista, että yksi läääri voi MUTU-kokemuksella kumota useat kymmenet tutkimukset. Todella mielenkiintoista.
Jos hiustenlähdön haluaa pysäyttää, on fina se ainoa oikea. Jos sitä ei suostu aloittamaan, aja hiukset suosiolla kaljuksi ja mene iskemään niitä naisia, jos koet itsesi itsevarmaksi ja jos kerran hiuksilla ei ole väliä?
Muutenhan et täällä olisi pyyytämässä neuvoja....
- dwqd3eq
Sitä seksuaalisuutta ei välttämättä pääse hyödyntämään ilman hiuksia.
- dwqd3eq
Niin ja kerroppa nyt mitä tuo erikoislääkäri sanoi? Että ovat loppuelämän impotentteja? ..
- höhöhöhöhöhö
Ja höpö höpö!!!! Mikä ihme teillä miehillä on kun kuvittelette seksikkyyden olevan hiuksissa? Kyllä se lähtee ihan jostain muusta ja tiedän paljon kaljuja, seksikkäitä, hyvännäköisiä miehiä, joilla itsetunto kohillaan ja naisasiat kunnossa. Lopettakaa nytr tuo hiuksista itkeminen ja alkakaa elämään!!! Muut ulkonäköasiat ja asenne kuntoon, niin ehkä naisiakin saatte.
- Komea ja itsevarma
höhöhöhöhöhö kirjoitti:
Ja höpö höpö!!!! Mikä ihme teillä miehillä on kun kuvittelette seksikkyyden olevan hiuksissa? Kyllä se lähtee ihan jostain muusta ja tiedän paljon kaljuja, seksikkäitä, hyvännäköisiä miehiä, joilla itsetunto kohillaan ja naisasiat kunnossa. Lopettakaa nytr tuo hiuksista itkeminen ja alkakaa elämään!!! Muut ulkonäköasiat ja asenne kuntoon, niin ehkä naisiakin saatte.
Ja sinä voit painua vittuun tältä foorumilta.
Ootko oikeasti niin vitun tyhmä, että jokainen ihminen on kaljuna komea? Onko jokainen kalju Jere Karalahden tai Vin Dieselin näköinen?
Tiedätkö, kuinka moni 20-vuotias nainen katsoo baarissa, koulussa, kaupassa tai muussa paikassa sitä kaljuuntuvaa nuorta miestä? Tiedätkö, että naisilla on muutenkin valinnan varaa ja sinä tulet jauhamaan tänne tuollaista paskaa?
Ne, joilla on itsetunto kohdillaan, ovat selllaisia, joille kalju/siili sopii.
Seuraavan kerran, kun sinä itket pieniä tissejäsi, rumaa alapäätä, tai mitä tahansa, muista että tuolla on paljon samanlaisia, joilla itsetunto kohdillaan ja komea mies kainalossa. Kjeh kjeh - Komea ja itsevarma
Komea ja itsevarma kirjoitti:
Ootko oikeasti niin vitun tyhmä, että jokainen ihminen on kaljuna komea? Onko jokainen kalju Jere Karalahden tai Vin Dieselin näköinen?
Tiedätkö, kuinka moni 20-vuotias nainen katsoo baarissa, koulussa, kaupassa tai muussa paikassa sitä kaljuuntuvaa nuorta miestä? Tiedätkö, että naisilla on muutenkin valinnan varaa ja sinä tulet jauhamaan tänne tuollaista paskaa?
Seuraavan kerran, kun sinä itket pieniä tissejäsi, rumaa alapäätä, tai mitä tahansa, muista että tuolla on paljon samanlaisia, joilla itsetunto kohdillaan ja komea mies kainalossa. Kjeh kjehLisättäköön vielä, että minä en ole vaatimassa mitään kehon osan muuttamista, kuten te naiset teette, MINÄ VAIN HALUAN, ETTÄ MINULLA ON HIUKSET PÄÄSSÄ NIIN KUIN MUILLLAKIN IHMISILLÄ. JOS SE ON LIIKAA VAADITTU, NIIN HAISTAKAAPA PITKÄ PASKA!
- höhöhöhöhöhö
Seuraavan kerran, kun sinä itket pieniä tissejäsi, rumaa alapäätä, tai mitä tahansa, muista että tuolla on paljon samanlaisia, joilla itsetunto kohdillaan ja komea mies kainalossa. Kjeh kjehEn ole sanonutkaan että kaikki ovat kaljuna komeita, vaan sitä, että kaljuus ei estä olemasta hyvännäköinen. Vaikkapahan sulla olis hiukset päässä, mut et muuten paljoa ulkonäöstäs huolehtisi, niin ei ne hiukset valitettavasti naisia tai edes komeutta tuo. Vaan, jos hiukset lähtee, mutta olet muuten hyvännäköinen, pukeudut siististi, pidät vartalosta huolta, niin ei siinä paljoa muutamat karvat päässä paina. Ja kyllä vaan naisena tämän asian tiedän. Mulla on ystävinä kaljuuntuvia/kaljuja henkilöitä, joista osa on ajanut hiukset kokonaan pois, ja ihan ovat hyvännäköisiä ja saaneet naisia/vaimot. En ole kuullutkaan että naiset nykyään valitsevat miehet hiusten perusteella? Kiva kun kerroit! Kautta aikojen miehet ovat kaljuuntuneet, eikä ennenkään siitä ole niin suurta numeroa tehty.
Ja toisekseen, en itke pieniä tissejä enää yhtään, vaan olen hyväksynyt ne sellaisina kuin ovat ja kannan ne ylpeydellä ja korostan muita hyviä puoliani. Niistä huolimatta olen ihanan miehen löytänyt :) Itsetunto on siis täälläkin kohillaan ja komea mies kainalossa, ei auttanut sun kuittailut - höhöhöhöhö
Lisättäköön vielä, että minä en ole vaatimassa mitään kehon osan muuttamista, kuten te naiset teette, MINÄ VAIN HALUAN, ETTÄ MINULLA ON HIUKSET PÄÄSSÄ NIIN KUIN MUILLLAKIN IHMISILLÄ. JOS SE ON LIIKAA VAADITTU, NIIN HAISTAKAAPA PITKÄ PASKA!
Kuka on vaatinut että miehillä pitää olla hiukset päässä??? Kautta aikojen miehet ovat kaljuuntuneet, se kuuluu valitettavasti miehen geeneihin!!!
- Komea ja itsevarma
höhöhöhöhöhö kirjoitti:
En ole sanonutkaan että kaikki ovat kaljuna komeita, vaan sitä, että kaljuus ei estä olemasta hyvännäköinen. Vaikkapahan sulla olis hiukset päässä, mut et muuten paljoa ulkonäöstäs huolehtisi, niin ei ne hiukset valitettavasti naisia tai edes komeutta tuo. Vaan, jos hiukset lähtee, mutta olet muuten hyvännäköinen, pukeudut siististi, pidät vartalosta huolta, niin ei siinä paljoa muutamat karvat päässä paina. Ja kyllä vaan naisena tämän asian tiedän. Mulla on ystävinä kaljuuntuvia/kaljuja henkilöitä, joista osa on ajanut hiukset kokonaan pois, ja ihan ovat hyvännäköisiä ja saaneet naisia/vaimot. En ole kuullutkaan että naiset nykyään valitsevat miehet hiusten perusteella? Kiva kun kerroit! Kautta aikojen miehet ovat kaljuuntuneet, eikä ennenkään siitä ole niin suurta numeroa tehty.
Ja toisekseen, en itke pieniä tissejä enää yhtään, vaan olen hyväksynyt ne sellaisina kuin ovat ja kannan ne ylpeydellä ja korostan muita hyviä puoliani. Niistä huolimatta olen ihanan miehen löytänyt :) Itsetunto on siis täälläkin kohillaan ja komea mies kainalossa, ei auttanut sun kuittailutMaailma muuttuu. Ennen ei ollut väliä, vaikka mies asui 30-vuotiaaksi asti vanhempien luona. Sanopa tuo tänä päivänä?
On eria asia menettää hiukset esimerkiksi 30-vuotiaana ja parisuhteen aikana. On eri asia menettää hiukset 20-vuotiaana sinkkumiehenä. Yhdelle naiselle on 10 ottajaa. Kaljuuntuvana et mahdollisuuksiasi kohenna. Minä en tule ikinä olemaan läski, kalju tai korkeasti kouluttamaton.
Sanot, että kaljuus ei estä olemasta hyvännäköinen. No tuo pätee niihin, jotka ovat muutenkin hyvännäköisiä. Joillakin kallo voi olla todella muhkurainen, minkä vuoksi ne hiukset olisivat mukava pitää. Lisäksi rumia kalju vai rumentaa. Myönnät, että kaikki eivät ole kaljuina komeita. Miksi siis sinulle on niin kova paikka, että ei-komeat haluavat pitää hiukset päässä?
Lisäksi tässä ei ole kyse nyt naisten miellyttämisestä, vaikka se voi tuntua siltä. Jos et koe itseäsi komeaksi ja seksikkääksi kaljuna, on sitä paha ruveta muuttamaan, koska et voi vaikuttaa pään tai kasvojen muotoon eikä kalju ole osa identiteettiä.
Kyllä nykyaikana naiset valitsevat miehen hiuksien perusteellakin. Miksi eivät valitsisi? Eivätkö naiset valitse miehiä kropan perusteellakaan? Olisiko sama olla siis läski? Tiedän, että lässytit tuossa kropan kunnossa pidosta, mutta se ei edelleenkään poista sitä, ettei mies itse pidä itsestään kaljuna. Koita jo tajuta, etteivät rumat miehet saa ikinä mahdollisuutta esittää sisintään ulkonäön vuoksi. Et sinä sisimpään ihastu vaan ulkokuoreen. Ulkokuoren perusteella tehdään valinta, kehen halutaan tutustua. Maailma on pinnallinen, hyväksy se.
Hyvä, että olet "hyväksynyt" itsesi, koska sinulta ei ole viety tissejä, eikä hiuksia päästä. Toivottavasti hyväksyt nekin, jos niin tulee tapahtumaan.
Ihan sama, mitä paskaa lässytät, ammun kaikki argumenttisi alas.
Luepa myös huviksesi seuraava thread: http://keskustelu.suomi24.fi/node/5733004 - Hyväksy sitten
höhöhöhöhöhö kirjoitti:
En ole sanonutkaan että kaikki ovat kaljuna komeita, vaan sitä, että kaljuus ei estä olemasta hyvännäköinen. Vaikkapahan sulla olis hiukset päässä, mut et muuten paljoa ulkonäöstäs huolehtisi, niin ei ne hiukset valitettavasti naisia tai edes komeutta tuo. Vaan, jos hiukset lähtee, mutta olet muuten hyvännäköinen, pukeudut siististi, pidät vartalosta huolta, niin ei siinä paljoa muutamat karvat päässä paina. Ja kyllä vaan naisena tämän asian tiedän. Mulla on ystävinä kaljuuntuvia/kaljuja henkilöitä, joista osa on ajanut hiukset kokonaan pois, ja ihan ovat hyvännäköisiä ja saaneet naisia/vaimot. En ole kuullutkaan että naiset nykyään valitsevat miehet hiusten perusteella? Kiva kun kerroit! Kautta aikojen miehet ovat kaljuuntuneet, eikä ennenkään siitä ole niin suurta numeroa tehty.
Ja toisekseen, en itke pieniä tissejä enää yhtään, vaan olen hyväksynyt ne sellaisina kuin ovat ja kannan ne ylpeydellä ja korostan muita hyviä puoliani. Niistä huolimatta olen ihanan miehen löytänyt :) Itsetunto on siis täälläkin kohillaan ja komea mies kainalossa, ei auttanut sun kuittailutmyös itseltäsi hiustenlähtö, miksi turhaan täällä olet. Se on jokaisen miehen oma asia miten tärkeänä hiuksia pitää.
- Nakuku
Hän kertoi että lääkkeen käytön pituudella ei ole ollut merkitystä tapauksiin. Monenlaisia löytyy. Yksi potilas oli saanut 3kk jälkeen erittäin kovat haittavaikutukset ja ei ole palautunut vielä vuoden jälkeen. Osa taas on pitempiaikaisia käyttäjiä eritasoisilla ongelmilla. En sen enempää kysellyt hänen potilaistaan. Toki on käyttäjiä jotka käyttävät 20v ongelmitta ja hyvillä tuloksilla, ja ymmärrän asian hyvin.
Jos ei tuota seksuaalisuutta pääse hyödyntämään ilman hiuksia niin sitten on kyllä vika jossain muualla.- paska laiffi
Juu ei pääsekään hyödyntämään. Syy on geeneissä.
- Nakuku
Huoh. päivittelen nizoralin osalta myöhemmin..
- otafin
Gefinaa takana 3 vuotta. Itseasiassa ensimmäisen vuoden jälkeen halut oli huipussaan. Onko halut kuitenki tämän aíkana vähentyneet? hmm.. Minusta ei, nykyisin tosin on ehkä vaikeaa saada kalu nousemaan h-hetkellä mutta siinä on iha muusta kyse, pääkopasta ja ehkä alkanut suorituspaineet. Muutoin toimii seksi niinkuin ennenkin. Gefinaan täysin tyytyväinen muuten. Hiukset lakkasivat tippumasta ja mielestäni ei ole rajat muuttuneet kolmeen vuoteen. Sitä ennen nopea kaljuuntuminen ja muutamassa kuukaudessa lähti edestä rajat vetäytymään. Isoveljeni menetti samassa iässäni kaikki hiuksensa kun itse saan olla pörröinen vielä. kannattaa ottaa riski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264