tää on tyhmä kysymys, mutta enpäs vaan löydä vastausta..mites toi kiekon koko menikään? onkos kaikilla, siis aikuisilla ja pikkujunnuilla saman kokonen kiekko
koikon koko / paino pikkujunnuilla
pikkukiekko
5
3055
Vastaukset
- koohooällä
Koko on sama, mutta pikkujunnujen sininen kiekko on kevyempi.
- 13+19=paljon
Ja vielä pienempien junnujen kiekko on pienempi ja musta.
- kyllä näin on
Sinisellä on hyvä aloittaa.
Pikkumusta on ihan turhake. - Oululainenhesa69anni
Kannattaa alottaa sillä että puolittaa sen kiekon, jos menee hukkaan nii on toinen puolikas.
Aikuset pelaa pesäpallolla(ukkopallo), nuoret pikkukiekolla ja ihan pikkujunnut normimustalla. Kumia myös kannattaa
Älkää lyökö mailaan, menee hajalle.
Joo.
Niijust. - btu
nii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799