Mistä astianpesukoneen asentaja Espoossa

Poentto Oerveloe

Nii, mistä moinen kohtuuhinnalla Espoossa? Googletellut tässä jonkinaikaa ja tuntuu ettei putkimiehet tajua internetistä sen enempää kuin minä putkihommista. Eli espoolaiset, keitä olette käyttäneet ja mitä maksoi. Uusi talo joten kaikki liitännät on olemassa mutta ei saa itse asentaa vaikka ei vaatis normaalijärkiseltä yhtään mitään. Eikä itsesuojeluvaistokaan anna periksi, jos kuitenkin se pikku vesivahinko sattuis eikä vakuutus korvais.

10

3384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattimiesjoskuka

Kysys häneltä laatu työtä tekee Hannu Huuskonen p. 098751295

• asennushommiin vaan

kyllähän apk:n saa itsekkin asentaa.

• kuka vaan

Mee baaritiskille notkuun, kysy ossaakko asentaa... Ja anna sille ennen aamupalaa hommaksi laittaa se paikalleen...

• fdsfsffffff

Kuka tietää jos asennat itse? Vai pitääkö paperit muka toimittaa johonkin asennuksen jälkeen? Eiköhän heitä kiinnosta asia vasta sitten jos joku vesivahinko sattuu. Vesihana kiinni aina pesun jälkeen eikä konetta pyörimään kun lähtee kotoa niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Kaukalo vielä alle niin pienet vuodotkaan eivät haittaa.

• 17+18

putkimies ei ole valtuutettu asentaja, soita lähimpään huoltoliikkeeseen. putkimiehet kytkee aina tiskarin kuumaan veteen ja sahaa jalat poikki kun eivät osaa säätää niitä. papereita asennuksesta ei tarvii mihinkään toimittaa erikseen, mutta jos sattuu vesivahinko vakuutusyhtiö voi pyytää kopion laskusta. ja jos lasku on putkimieheltä, vakuutus on mitätön kun koneen on asentanut ei-valtuutettu henkilö.

• suikkeli

Tälläinen firma hoiti meidän (Espoossa myöskin) astianpesukoneen asennuksen:
        http://www.kodinputkimies.fi
        Putkimies osasi hommansa, ei ollut mitään motkotettavaa.

• tyytyväinentilaaja

www.pesukoneenasennus.fi verkkokauppa on todella kätevä.

• avutontamenoa

Jos ei osaa astianpesukonetta kytkeä ohjekirjasen ja tarvittavien työkalujen avustuksella valmiisiin liitoksiin, niin kannattaa unohtaa koko kone ja jatkaa käsin tiskaamista.

• Märkg

"avutontamenoa"Jos ei ymmärrä ettei itse asennettu koneen vahinkoja korvaa vakuutus,tai jotkin yhtiöt vaativat että koneen asentaa vain valtuutettu huoltoyhtiö niin ei pitäisi täällä kiekua, olet kyllä valinnut itsellesi täydellisen nimimerkin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5233
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1605
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1470
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1419
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1349
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1338
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1282
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1065
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      955
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      948
    Aihe