Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä astianpesukoneen asentaja Espoossa

Poentto Oerveloe

Nii, mistä moinen kohtuuhinnalla Espoossa? Googletellut tässä jonkinaikaa ja tuntuu ettei putkimiehet tajua internetistä sen enempää kuin minä putkihommista. Eli espoolaiset, keitä olette käyttäneet ja mitä maksoi. Uusi talo joten kaikki liitännät on olemassa mutta ei saa itse asentaa vaikka ei vaatis normaalijärkiseltä yhtään mitään. Eikä itsesuojeluvaistokaan anna periksi, jos kuitenkin se pikku vesivahinko sattuis eikä vakuutus korvais.

10

2950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattimiesjoskuka

      Kysys häneltä laatu työtä tekee Hannu Huuskonen p. 098751295

    • asennushommiin vaan

      kyllähän apk:n saa itsekkin asentaa.

    • kuka vaan

      Mee baaritiskille notkuun, kysy ossaakko asentaa... Ja anna sille ennen aamupalaa hommaksi laittaa se paikalleen...

    • fdsfsffffff

      Kuka tietää jos asennat itse? Vai pitääkö paperit muka toimittaa johonkin asennuksen jälkeen? Eiköhän heitä kiinnosta asia vasta sitten jos joku vesivahinko sattuu. Vesihana kiinni aina pesun jälkeen eikä konetta pyörimään kun lähtee kotoa niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Kaukalo vielä alle niin pienet vuodotkaan eivät haittaa.

    • 17+18

      putkimies ei ole valtuutettu asentaja, soita lähimpään huoltoliikkeeseen. putkimiehet kytkee aina tiskarin kuumaan veteen ja sahaa jalat poikki kun eivät osaa säätää niitä. papereita asennuksesta ei tarvii mihinkään toimittaa erikseen, mutta jos sattuu vesivahinko vakuutusyhtiö voi pyytää kopion laskusta. ja jos lasku on putkimieheltä, vakuutus on mitätön kun koneen on asentanut ei-valtuutettu henkilö.

      • suikkeli

        Tälläinen firma hoiti meidän (Espoossa myöskin) astianpesukoneen asennuksen:
        http://www.kodinputkimies.fi
        Putkimies osasi hommansa, ei ollut mitään motkotettavaa.


    • tyytyväinentilaaja

      www.pesukoneenasennus.fi verkkokauppa on todella kätevä.

    • avutontamenoa

      Jos ei osaa astianpesukonetta kytkeä ohjekirjasen ja tarvittavien työkalujen avustuksella valmiisiin liitoksiin, niin kannattaa unohtaa koko kone ja jatkaa käsin tiskaamista.

      • Märkg

        "avutontamenoa"Jos ei ymmärrä ettei itse asennettu koneen vahinkoja korvaa vakuutus,tai jotkin yhtiöt vaativat että koneen asentaa vain valtuutettu huoltoyhtiö niin ei pitäisi täällä kiekua, olet kyllä valinnut itsellesi täydellisen nimimerkin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe