Nii, mistä moinen kohtuuhinnalla Espoossa? Googletellut tässä jonkinaikaa ja tuntuu ettei putkimiehet tajua internetistä sen enempää kuin minä putkihommista. Eli espoolaiset, keitä olette käyttäneet ja mitä maksoi. Uusi talo joten kaikki liitännät on olemassa mutta ei saa itse asentaa vaikka ei vaatis normaalijärkiseltä yhtään mitään. Eikä itsesuojeluvaistokaan anna periksi, jos kuitenkin se pikku vesivahinko sattuis eikä vakuutus korvais.
Mistä astianpesukoneen asentaja Espoossa
10
3205
Vastaukset
- ammattimiesjoskuka
Kysys häneltä laatu työtä tekee Hannu Huuskonen p. 098751295
- asennushommiin vaan
kyllähän apk:n saa itsekkin asentaa.
- kuka vaan
Mee baaritiskille notkuun, kysy ossaakko asentaa... Ja anna sille ennen aamupalaa hommaksi laittaa se paikalleen...
- fdsfsffffff
Kuka tietää jos asennat itse? Vai pitääkö paperit muka toimittaa johonkin asennuksen jälkeen? Eiköhän heitä kiinnosta asia vasta sitten jos joku vesivahinko sattuu. Vesihana kiinni aina pesun jälkeen eikä konetta pyörimään kun lähtee kotoa niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Kaukalo vielä alle niin pienet vuodotkaan eivät haittaa.
- 17+18
putkimies ei ole valtuutettu asentaja, soita lähimpään huoltoliikkeeseen. putkimiehet kytkee aina tiskarin kuumaan veteen ja sahaa jalat poikki kun eivät osaa säätää niitä. papereita asennuksesta ei tarvii mihinkään toimittaa erikseen, mutta jos sattuu vesivahinko vakuutusyhtiö voi pyytää kopion laskusta. ja jos lasku on putkimieheltä, vakuutus on mitätön kun koneen on asentanut ei-valtuutettu henkilö.
- suikkeli
Tälläinen firma hoiti meidän (Espoossa myöskin) astianpesukoneen asennuksen:
http://www.kodinputkimies.fi
Putkimies osasi hommansa, ei ollut mitään motkotettavaa.
- tyytyväinentilaaja
www.pesukoneenasennus.fi verkkokauppa on todella kätevä.
- avutontamenoa
Jos ei osaa astianpesukonetta kytkeä ohjekirjasen ja tarvittavien työkalujen avustuksella valmiisiin liitoksiin, niin kannattaa unohtaa koko kone ja jatkaa käsin tiskaamista.
- Märkg
"avutontamenoa"Jos ei ymmärrä ettei itse asennettu koneen vahinkoja korvaa vakuutus,tai jotkin yhtiöt vaativat että koneen asentaa vain valtuutettu huoltoyhtiö niin ei pitäisi täällä kiekua, olet kyllä valinnut itsellesi täydellisen nimimerkin.
- Anonyymi
Täältä löytyy pesukoneasennukset Espoossa https://www.talonoy.fi/verkkokauppa?store-page=Pesukoneiden-asennukset-ja-tarvikkeet-c153454439
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231