Väittävätkö ateistit, että Jeesus ei ole olemassa? Jos ei, niin mihin väite perustuu?
Historian henkilöt
10
82
Vastaukset
- vdfsvfvsdvdfs
Väitän, että Jeesus ei ole olemassa. Väite perustuu siihen, että hän kuoli lähes kaksituhatta vuotta sitten.
- Jessen kamu
Kyllä Jeesus on olemassa, hän elää ja voi hyvin. Ainakin mitä viimeksi näin. Vähän hassu kaverihan se on, kirjoittaa nimensäkin yhdellä e:llä ja ääntää sen j- kirjaimen hooksi. 2 tölkkiä san miguelia ostin siltä biitsillä, vaikka vähän kallistahan se oli kun kaupasta olis saanut paljon halvemmalla. Mutta pitihän se Jeesusta vähän avittaa taloudellisesti. Huumorimies.
- Hesus12
Onhan noit Jeesuksia vaikka kuinka. Helpoiten löytää mexikolaisesta vankilasta
- zyrt
Eipä siitä mitään todisteita ole olemassa.
- uusiajatteleva
Raamatun mukaan Jeesus kuoli, meni pakanoiden tuonelaan (jota opin mukaan ei ole olemassa) ja sitten katosi.
Raamatun mukaan Jeesus kuoli ja tarina päättyi siihen. En ainakaan minä väitä sellaista. Liikkuihan siellä lähi-idässä kaiken karvaisia erämaa saaraajia ja kansan kiihoittajia.
Sen sijaan väitän: Jeesus ei tule, ikinä.
Ja tämä väite on pitänyt jo yli kaksituhatta vuotta ja mikään ei viittaa siihen että se joskus kumoutuisi.- jeejeejesse
Teistit sanovat jumalan olevan ajan ja paikan ulkopuolella, siis kirjaimellisesti olematon.
- Usko, toivo, rakkaus
Tai sitten vain luomakunta on sidottu niihin lakeihin, jotka Jumala sanallaan loi.
Arvelen, että Jeesus eli ja kuoli n. 2 000 vuotta sitten. Perusteena eri lähteistä lukemani artikelit asiasta.
Onko Jeesus edelleen olemassa, sen jätän avoimeksi. En perusta maailmankuvaani kuoleman jälkeisen elämän varaan, mutta olen hiukan kahden vaiheilla asiasta.- Totta Moosekin
Latinalainen amerikka pullollaan jeesus-marioita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197