Intti viikonloppusin , millon menee valot pois?

tietämätön

Eli joo mietin tässä ku poikakaveri lähti alkuviikosta inttiin ja ei oo kuulunu siitä paljoo nyt, se on soittanu kerran. Oon ymmärtäny että kovin paljo vapaa aikaa niillä ei siellä oo ollu eikä tuu olemaan kovin paljoo nyt ensimmäiset 2 viikko ku niitten pitää siellä olla ennenku pääsee kotia.

Mietin tässä vaan että ku siellä intissä pitää olla eka viikonloppu elikkä millon esim. perjantai, lauantai iltoina valot sammutetaan? vai sammutetaanko ne joka ilta 22:00 ?

Tarvisin apua että tiiän vähä, ku nainenhan minä olen enkä mitään intistä tiiä.

5

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lljl

      Kyllä ne valot sammuu normaalisti viikonloppuisinkin kasarmeilla. :) Ainakaan alkuvaiheessa on turha odottaa mitään joustoja noihin sääntöihin. Klo 22 alkaa hiljaisuus tuvissa ja sillon alokkaiden pitää olla sängyissään.

      Ei kannata liikaa murehtia. Alkuvaiheessa siellä on ohjelmaa iltaan saakka, kun vihdoin pääsee sänkyyn, uni kyllä maistuu. Ei siinä paljon jaksa ajatella puheluita ja muuta.

      Ekat lomat on parin tai kolmen viikon jälkeen :)

    • 2/81 mopo

      Ne opettelee sotlaallista käyttäytymistä ja arvomerkkejä ennenkuin niitä voidaan laskea yksin irralleen edes sotkuun, iltavapaista puhumattakaan.
      Kun lomat alkavat pyöriä nii sitten aikakin alkaa kulumaan noppeesti ja palvelus on ohi ennenkuin huomaakaan. Alokkaan aloitusaika se on piiiiitkän tuntuinen. Koita kestää.

      • vanha jääkäri

        Silloin ennen kun ei oltu mistään kännyköistä kuultukaan, ei päässyt edes kotiin soittamaan kun vasta parin viikon päästä ja ekan kerran lomille valan jälkeen.


    • haiseva öölöökkö

      kun valot sammuu ne saa takaisin päälle. kännyköissäkin on pienet taskulamput ettei tarvitse pimeassä olla.

      pieru armeijalle

    • Alik Hyvönen

      Valot sammuvat klo 22.00 ja silloin alkaa hirmuinen metsästys kun naisalokkaiden tuvan munahaukat hiipivät yölliselle vierailulle.

      Vieläkin herään painajaisiin noita öitä muistellessa.

      Koskaan ei voinut pimeässä tietää, kenen meistä pojista he sinä yönä valitsisivat!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe