Eli joo mietin tässä ku poikakaveri lähti alkuviikosta inttiin ja ei oo kuulunu siitä paljoo nyt, se on soittanu kerran. Oon ymmärtäny että kovin paljo vapaa aikaa niillä ei siellä oo ollu eikä tuu olemaan kovin paljoo nyt ensimmäiset 2 viikko ku niitten pitää siellä olla ennenku pääsee kotia.
Mietin tässä vaan että ku siellä intissä pitää olla eka viikonloppu elikkä millon esim. perjantai, lauantai iltoina valot sammutetaan? vai sammutetaanko ne joka ilta 22:00 ?
Tarvisin apua että tiiän vähä, ku nainenhan minä olen enkä mitään intistä tiiä.
Intti viikonloppusin , millon menee valot pois?
5
412
Vastaukset
- lljl
Kyllä ne valot sammuu normaalisti viikonloppuisinkin kasarmeilla. :) Ainakaan alkuvaiheessa on turha odottaa mitään joustoja noihin sääntöihin. Klo 22 alkaa hiljaisuus tuvissa ja sillon alokkaiden pitää olla sängyissään.
Ei kannata liikaa murehtia. Alkuvaiheessa siellä on ohjelmaa iltaan saakka, kun vihdoin pääsee sänkyyn, uni kyllä maistuu. Ei siinä paljon jaksa ajatella puheluita ja muuta.
Ekat lomat on parin tai kolmen viikon jälkeen :) - 2/81 mopo
Ne opettelee sotlaallista käyttäytymistä ja arvomerkkejä ennenkuin niitä voidaan laskea yksin irralleen edes sotkuun, iltavapaista puhumattakaan.
Kun lomat alkavat pyöriä nii sitten aikakin alkaa kulumaan noppeesti ja palvelus on ohi ennenkuin huomaakaan. Alokkaan aloitusaika se on piiiiitkän tuntuinen. Koita kestää.- vanha jääkäri
Silloin ennen kun ei oltu mistään kännyköistä kuultukaan, ei päässyt edes kotiin soittamaan kun vasta parin viikon päästä ja ekan kerran lomille valan jälkeen.
- haiseva öölöökkö
kun valot sammuu ne saa takaisin päälle. kännyköissäkin on pienet taskulamput ettei tarvitse pimeassä olla.
pieru armeijalle - Alik Hyvönen
Valot sammuvat klo 22.00 ja silloin alkaa hirmuinen metsästys kun naisalokkaiden tuvan munahaukat hiipivät yölliselle vierailulle.
Vieläkin herään painajaisiin noita öitä muistellessa.
Koskaan ei voinut pimeässä tietää, kenen meistä pojista he sinä yönä valitsisivat!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393