Ennen muuttoa sitouduin DNA:n 4g mokkula käyttäjäksi. Kahden vuoden määräaikainen sopimus.
Muuttohässäkän seassa totesin pian ettei mokkula luo toimivaa yhteyttä kodissamme tietokoneyhteyden eikä nettipelien pelaamisen PLaystationilla suhteen. Minulle oli luvattu että 4g toimii alueellamme ja mokkula toimii myös nettipelejä pelatessa. Mutta kuten todettu ei toimi!
Yritin tuloksetta yhteydenottoa DNA:han, ei millään saanut ketään kiinni puhelimella. Lähetin sähköpostia. Ja sieltä vasta parin viikon päästä vastattiin etteivät he suosittele mokkulaa nettipelaamiseen koska viestintävirasto on estänyt joidenkin porttien käytön mokkulalla.
Tietenkin tässä se kahden viikon sopimuksen irtisanomisaika umpeutui ja nyt he sanovat että vaikken voi pelejä( tai kaikkia pelejä) netissä pelata ole syy irtisanoa sopimusta.
Koen tulleeni huijatuksi pahasti, Nytkö joudun kitumaan kaksi vuotta heikon tietonenettiyhteyden ja nettipelaamisen pannassa( mikä ei välttämäti huono asia).
Onhan täs nää alvitki muuttumassa, mutta laskua ei ole näkyny. Varmaan pitkittävät alveista tiedotusta niin ettei ehdi irtisanoa sopimusta ajoissa jos lasku nousee.
No tämä spekulaatiota, ehkä hoitavat tämän asian asiallisesti. Mutta siis mikä DNA:ta vaivaa, missä on asiakasmyönteisyys.
DNA:n asiakaspalvelu, mokkula ja nettipelaaminen...
2
360
Vastaukset
- 0dwF5MkD
On omaa hölmöyttä tehdä "orjasopimuksia". Aina on syytä katsoa ja miettiä mihin nimensä laittaa.
- Juupa juu
Ai että on omaa hölmöyttä jos luottaa myyjän sanaan. Jos kyseessä olisi joku katukaupistelija olisin hyvin varovainen, mutta en DNA:lta tälläistä vedätystä olisi uskonut. Tai sitten myyjä joka tuotteen myi minulle oli epäpätevä. Joka tapauksessa eikö nyt ole selvää että jos kyseinen tuote ei sovellu käyttöön johon sen tilasin, eli nettipelaamiseen ja he sen itsekin myöntävät ettei sovellu ja kuitenkin myyjä on myynyt tähän tarkoitukseen tuotteen minulle; Eikö asiassa ole tapahtunut virhe joka tapauksessa heidän puoleltaan ja sopimus pitäisi siksi olla mahdollista purkaa.
Musta tämän pitäisi olla päivänselvä asia. Ja jokaisen tuotteita ja palveluita myyvän yrityksen eettinen ja ammattiylpeydellinen perusasia että halutaan auttaa asiakasta saamaan heiltä hyvää, luotettavaa ja rehellistä palvelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838