Ennen muuttoa sitouduin DNA:n 4g mokkula käyttäjäksi. Kahden vuoden määräaikainen sopimus.
Muuttohässäkän seassa totesin pian ettei mokkula luo toimivaa yhteyttä kodissamme tietokoneyhteyden eikä nettipelien pelaamisen PLaystationilla suhteen. Minulle oli luvattu että 4g toimii alueellamme ja mokkula toimii myös nettipelejä pelatessa. Mutta kuten todettu ei toimi!
Yritin tuloksetta yhteydenottoa DNA:han, ei millään saanut ketään kiinni puhelimella. Lähetin sähköpostia. Ja sieltä vasta parin viikon päästä vastattiin etteivät he suosittele mokkulaa nettipelaamiseen koska viestintävirasto on estänyt joidenkin porttien käytön mokkulalla.
Tietenkin tässä se kahden viikon sopimuksen irtisanomisaika umpeutui ja nyt he sanovat että vaikken voi pelejä( tai kaikkia pelejä) netissä pelata ole syy irtisanoa sopimusta.
Koen tulleeni huijatuksi pahasti, Nytkö joudun kitumaan kaksi vuotta heikon tietonenettiyhteyden ja nettipelaamisen pannassa( mikä ei välttämäti huono asia).
Onhan täs nää alvitki muuttumassa, mutta laskua ei ole näkyny. Varmaan pitkittävät alveista tiedotusta niin ettei ehdi irtisanoa sopimusta ajoissa jos lasku nousee.
No tämä spekulaatiota, ehkä hoitavat tämän asian asiallisesti. Mutta siis mikä DNA:ta vaivaa, missä on asiakasmyönteisyys.
DNA:n asiakaspalvelu, mokkula ja nettipelaaminen...
2
370
Vastaukset
- 0dwF5MkD
On omaa hölmöyttä tehdä "orjasopimuksia". Aina on syytä katsoa ja miettiä mihin nimensä laittaa.
- Juupa juu
Ai että on omaa hölmöyttä jos luottaa myyjän sanaan. Jos kyseessä olisi joku katukaupistelija olisin hyvin varovainen, mutta en DNA:lta tälläistä vedätystä olisi uskonut. Tai sitten myyjä joka tuotteen myi minulle oli epäpätevä. Joka tapauksessa eikö nyt ole selvää että jos kyseinen tuote ei sovellu käyttöön johon sen tilasin, eli nettipelaamiseen ja he sen itsekin myöntävät ettei sovellu ja kuitenkin myyjä on myynyt tähän tarkoitukseen tuotteen minulle; Eikö asiassa ole tapahtunut virhe joka tapauksessa heidän puoleltaan ja sopimus pitäisi siksi olla mahdollista purkaa.
Musta tämän pitäisi olla päivänselvä asia. Ja jokaisen tuotteita ja palveluita myyvän yrityksen eettinen ja ammattiylpeydellinen perusasia että halutaan auttaa asiakasta saamaan heiltä hyvää, luotettavaa ja rehellistä palvelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826175
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t283705törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/243054Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3601647- 331368
- 261282
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11906Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42863Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11850- 42809