Ennen muuttoa sitouduin DNA:n 4g mokkula käyttäjäksi. Kahden vuoden määräaikainen sopimus.
Muuttohässäkän seassa totesin pian ettei mokkula luo toimivaa yhteyttä kodissamme tietokoneyhteyden eikä nettipelien pelaamisen PLaystationilla suhteen. Minulle oli luvattu että 4g toimii alueellamme ja mokkula toimii myös nettipelejä pelatessa. Mutta kuten todettu ei toimi!
Yritin tuloksetta yhteydenottoa DNA:han, ei millään saanut ketään kiinni puhelimella. Lähetin sähköpostia. Ja sieltä vasta parin viikon päästä vastattiin etteivät he suosittele mokkulaa nettipelaamiseen koska viestintävirasto on estänyt joidenkin porttien käytön mokkulalla.
Tietenkin tässä se kahden viikon sopimuksen irtisanomisaika umpeutui ja nyt he sanovat että vaikken voi pelejä( tai kaikkia pelejä) netissä pelata ole syy irtisanoa sopimusta.
Koen tulleeni huijatuksi pahasti, Nytkö joudun kitumaan kaksi vuotta heikon tietonenettiyhteyden ja nettipelaamisen pannassa( mikä ei välttämäti huono asia).
Onhan täs nää alvitki muuttumassa, mutta laskua ei ole näkyny. Varmaan pitkittävät alveista tiedotusta niin ettei ehdi irtisanoa sopimusta ajoissa jos lasku nousee.
No tämä spekulaatiota, ehkä hoitavat tämän asian asiallisesti. Mutta siis mikä DNA:ta vaivaa, missä on asiakasmyönteisyys.
DNA:n asiakaspalvelu, mokkula ja nettipelaaminen...
2
375
Vastaukset
- 0dwF5MkD
On omaa hölmöyttä tehdä "orjasopimuksia". Aina on syytä katsoa ja miettiä mihin nimensä laittaa.
- Juupa juu
Ai että on omaa hölmöyttä jos luottaa myyjän sanaan. Jos kyseessä olisi joku katukaupistelija olisin hyvin varovainen, mutta en DNA:lta tälläistä vedätystä olisi uskonut. Tai sitten myyjä joka tuotteen myi minulle oli epäpätevä. Joka tapauksessa eikö nyt ole selvää että jos kyseinen tuote ei sovellu käyttöön johon sen tilasin, eli nettipelaamiseen ja he sen itsekin myöntävät ettei sovellu ja kuitenkin myyjä on myynyt tähän tarkoitukseen tuotteen minulle; Eikö asiassa ole tapahtunut virhe joka tapauksessa heidän puoleltaan ja sopimus pitäisi siksi olla mahdollista purkaa.
Musta tämän pitäisi olla päivänselvä asia. Ja jokaisen tuotteita ja palveluita myyvän yrityksen eettinen ja ammattiylpeydellinen perusasia että halutaan auttaa asiakasta saamaan heiltä hyvää, luotettavaa ja rehellistä palvelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837