Ennen muuttoa sitouduin DNA:n 4g mokkula käyttäjäksi. Kahden vuoden määräaikainen sopimus.
Muuttohässäkän seassa totesin pian ettei mokkula luo toimivaa yhteyttä kodissamme tietokoneyhteyden eikä nettipelien pelaamisen PLaystationilla suhteen. Minulle oli luvattu että 4g toimii alueellamme ja mokkula toimii myös nettipelejä pelatessa. Mutta kuten todettu ei toimi!
Yritin tuloksetta yhteydenottoa DNA:han, ei millään saanut ketään kiinni puhelimella. Lähetin sähköpostia. Ja sieltä vasta parin viikon päästä vastattiin etteivät he suosittele mokkulaa nettipelaamiseen koska viestintävirasto on estänyt joidenkin porttien käytön mokkulalla.
Tietenkin tässä se kahden viikon sopimuksen irtisanomisaika umpeutui ja nyt he sanovat että vaikken voi pelejä( tai kaikkia pelejä) netissä pelata ole syy irtisanoa sopimusta.
Koen tulleeni huijatuksi pahasti, Nytkö joudun kitumaan kaksi vuotta heikon tietonenettiyhteyden ja nettipelaamisen pannassa( mikä ei välttämäti huono asia).
Onhan täs nää alvitki muuttumassa, mutta laskua ei ole näkyny. Varmaan pitkittävät alveista tiedotusta niin ettei ehdi irtisanoa sopimusta ajoissa jos lasku nousee.
No tämä spekulaatiota, ehkä hoitavat tämän asian asiallisesti. Mutta siis mikä DNA:ta vaivaa, missä on asiakasmyönteisyys.
DNA:n asiakaspalvelu, mokkula ja nettipelaaminen...
2
352
Vastaukset
- 0dwF5MkD
On omaa hölmöyttä tehdä "orjasopimuksia". Aina on syytä katsoa ja miettiä mihin nimensä laittaa.
- Juupa juu
Ai että on omaa hölmöyttä jos luottaa myyjän sanaan. Jos kyseessä olisi joku katukaupistelija olisin hyvin varovainen, mutta en DNA:lta tälläistä vedätystä olisi uskonut. Tai sitten myyjä joka tuotteen myi minulle oli epäpätevä. Joka tapauksessa eikö nyt ole selvää että jos kyseinen tuote ei sovellu käyttöön johon sen tilasin, eli nettipelaamiseen ja he sen itsekin myöntävät ettei sovellu ja kuitenkin myyjä on myynyt tähän tarkoitukseen tuotteen minulle; Eikö asiassa ole tapahtunut virhe joka tapauksessa heidän puoleltaan ja sopimus pitäisi siksi olla mahdollista purkaa.
Musta tämän pitäisi olla päivänselvä asia. Ja jokaisen tuotteita ja palveluita myyvän yrityksen eettinen ja ammattiylpeydellinen perusasia että halutaan auttaa asiakasta saamaan heiltä hyvää, luotettavaa ja rehellistä palvelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846