Tässä puodissa voisi kauppias pitää pienen opastustuksen eräälle kassa tantalle asiakaspalvelusta, että siihen kuuluu yleensä asiakkaan tervehtiminenkin ja myöskin kiitos sanakin,sitä ei tunnu eräskin kassa neiti "teputtaja" olevan tietoinen.
K-supermarket Hämeenkyrö
12
1844
Vastaukset
- toinen mummeli
..sanoitko itse ?
- kolmas mummeli
Eikös me mummelit teputellakin?Sinäkin?
- kävijä 6
K-supermarket Hämeenkyrö. Ei negatiivista sanottavaa. Henkilökunta tervehtii asiakasta hyllyjen lomassa pääsääntöisesti hienosti! Lihatiski jos mikä salaatteineen kaloineen plussaa. Oman keittiön salaatteja oli ainakin joulun, uuden vuoden alla myynnissä. Paria koitin ja hyviä nam...Voisko kauppa mainostaa enemmänkin itse tehtyjä esim. herkullisia salaatteja joita jotkut ostajat haluaa. Lihatiskin mies, en muista kun yhden nähneen, palvelee loistavasti. Kerran tarvitsin vähän isompaan hernekeittoon (80 henkeä) sikanautaa ja sain sitä kun lihatiskiltä pyysin!
- Ihmettelen vain
Asiallinen kauppa tosiaan on, ja ystävällistä on palvelu. Lihatiskikin on olemassa, toisin kuin S-kaupan massahallihalpakaupassa, jonka valikoima on ajalta ennen sotia....
Oikea lihakauppa on kuitenkin vain Plaviportti. Tuoreus ja laatu taattua! - 18+10
siis oikeestikko sait sikanautaa, kun lihatiskiltä pyysit?
kummallinen on lihatiski kyseisessä kaupassa... - Kummastelee myös
Ihmettelen vain kirjoitti:
Asiallinen kauppa tosiaan on, ja ystävällistä on palvelu. Lihatiskikin on olemassa, toisin kuin S-kaupan massahallihalpakaupassa, jonka valikoima on ajalta ennen sotia....
Oikea lihakauppa on kuitenkin vain Plaviportti. Tuoreus ja laatu taattua!On merkillistä, että S-kauppa, tuottajien omistamana ei omaa lihatiskiä!
Sitten valitellaan MT:ssa, kun ei heidän laadukkaat tuotteensa mene kaupan, vaan Brasilialaista asiakas haukaa... - Aate tulee kalliiksi
Kummastelee myös kirjoitti:
On merkillistä, että S-kauppa, tuottajien omistamana ei omaa lihatiskiä!
Sitten valitellaan MT:ssa, kun ei heidän laadukkaat tuotteensa mene kaupan, vaan Brasilialaista asiakas haukaa...Kuka omistaa S-kaupat? Mietitään vähän. Paljonko Suomessa on tuottajia ja paljonko ässässä on jäseniä. Pieni murto-osa on tuottajia. Eri asia on nämä tuotanto-osuuskunnat, kuten Valiot, Hankkijat, teurastamot, Metsäliitto ym. ym.
S-liike kilpailuttaa kaikki elintarvikkeiden tuottajat. Ei siinä entiset omistuspohjat enää merkitse mitään.
Liha- ja kalatiskin puute on minunkin mielestäni noinkin suuressa kaupassa puute. Siksipä käynkin useimmiten Superissa ja Makutorilla, varsinkin halutessani tuoretta kalaa. Äskenkin söin paistamiani Puruveden muikkuja, nami nami!
- viides mummeli
Eikös siellä ny taida kaikki myyjät olla sen verta nuoria, ettei niitä voi tantoiksi nimittää? Vai mitä sillä tantalla tarkoitat?
- minna 74
No jokainen kassa neiti voi sano kiitos, hei , ole hyvä , näkemiin ym..... kohteliaisuudet.... useesti jääny sanomatta itse olen työskennellyt kaupan alalla .
- Juuri näin
Osoitteessa http://www.k-supermarket.fi/Anna-palautetta/ voi lähettää palautetta suoraan kaupalle. Vai luuletko, että kauppias käy lukemassa suomi24:sen keskusteluja?
- Ex-tukkumyyjä
Miksi paremmat tarjoustavarat, kuten esimerkiksi kahvi ja liha, loppuvat aina heti kesken. Sen verran on jalkani Keskon oven raossa, että tiedän, että kahvitarjous ei lopu tukusta koskaan kesken, ei siis koskaan. Monet superit ottavat tarjoustavaraa reilusti etukäteen varastoon. Nämä tarjoukset tiedetään viikkoja etukäteen, ja toimitetaan ennen tarjouksen alkamista kauppiaalle. Sama koskee Makutorinkin tarjousmyyntiä.
On se erikoista, että parhaita K-tarjouksia joutuu hakemaan Ikaalisista ja Ylöjärveltä. Samalla ostaa sieltä muutakin, ja poikkeaa parhaat tarjoukset hakemassa Lidlistä.- rutiineja puuttuu
Olen havainnut saman aika monesti: varsinkin kahvitarjoukset ovat lopussa Tippavaarassa usein. Aika usein myös jo mainoslehdssä olleeet tarjoukset puuttuvat hyllyistä, siis ei lapun lappua. Väki on kyllä ystöävällistä, mutta jotenkin kauppiasrutiineissa on vielä melkoisesti hiomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749