Betsafe first deposit -bonus on mielestäni turha ottaa

Hard luck taverna

Laitoin juuri huvikseni 20e Betsafelle vedonlyöntiin, kun luvattiin max. 25e ekstraa ensimmäisestä talletuksesta. Riitti, että vain "siirrän" rahaa vedonlyöntiin ja pelaan. Koska kaikille on yhteinen lompakko, ei tarvinnut edes siirtää rahaa.

Sain siis 20e bonusta, tililläni oli 40e. Laitoin kaikki 40e vetoihin kiinni. Oma moka osittain, kun en lukenut kaikkia ehtoja tarkalleen ensin, mutta kun oli niin helpoksi kaikki tuo tehty esim yhteisellä lompakolla.

No, kysyin chatista ja nyt asia on näin: Kaikki voitot mitä tuolla 40e:llä voitan, katsotaan bonusrahaksi, mukaanlukien omat rahani. En saa siis edes tuota 20e:tä nostettua jos jotain voitan, saati sitten niin että jättäisin tuon 20e bonuksen vain tilille.

Jos nyt siis lyö vedot kiinni mistä tahansa vedosta ja voitan esim 200e, minun tulee kierrättää tuo 200e kokonaiseuudessaan 6 kertaa kertoimella 1,5 seuraavan 60 päivän aikana. Jos en kierrätä vähintään 200e:n panoksella ja 1,5 kertoimella tuota kuutta kertaa, menetän kaikki rahat mukaanlukien oman 20e jonka alunperin talletin.

Jos siis olisin tallettanut vain 20e ja jättänyt bonuksen väliin, välttyisin kaikelta tältä. Minun olisi kuitenkin pitänyt tietää, että talletuksesta ja pelaamisesta tulee automaattisesti tuo bonus, joka oikeuttaa Betsafen kontrolloimaan minun omia rahoja.

Saattaa olla, että joku viisaampii toimii toisin tai osaa kommentoida tähän jotain järkevää, mutta kyllä tämä kaveri jättää tästä lähtien bonukset väliin. Tuntuu, että niistä on hyötyä ainoastaan ammattipelaajilla jotka voittavat varmasti. Itse kuitenkin hyvällä omalla tunnolla haluan silloin tällöin vain pelata ja jännittää, ja siinä tapauksessa nämä bonukset ovat pelkkä riesa.

3

1364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hard luck taverna2

      Eipäs, kun mä olen tyhmä ja brittien chattitätillä on paksut sormet. Bonus pitää kierrättää 6kertaa, mutta voitot pysyy lukittuna. Eli jos nyt voitan 200e, riittää että kierrätän 20e kuusi kertaa niin voitot vapautuu. Silti vähän per5ee5tä, mutta vähän inhimillisempää

    • teuvotulijo

      Jaa!
      Minulle kävi Nordicbetillä ihan samoin. Alla (hiukan pitkähkö) vuodatus, mutta siinä oli mutkia matkassa.

      Innostuin helmikuussa heidän "mahtibonuksestaan":
      https://www.nordicbet.com/fin/sports_promotions/sport_signup_general/

      Luulin, että voisin pelata bonuksen pois - voittaa tai hävitä - ja nostaa sitten alkupanokseni pois. Ymmärsin kyllä, että tuo bonus pitää kierrättää 6 kertaa vähintään 1,8 kertoimella oleviin kohteisiin. (Aika paha rasti siis tuonkin selvittäminen.)

      Voitin helmikuussa ekan satasen vedon ja hävisin kaksi seuraavaa, kumpikin noin 100€. Olin siis ”omillani” ja chattailin Nordicbetin asiakaspalvelun kanssa, miksen saa kotiutettua tilillä olevaa satastani.

      Nyt alkaa mielenkiintoinen osuus, alla ”Sonjan” vastaus:
      --- klips ---
      Eli tosiaan sinun tulee kierrättää bonus kokonaan tai odottaa että se umpeutuu, muuten et voi kotiuttaa tililläsi olevia varoja.
      Mukavaa päivänjatkoa!
      Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, ethän epäröi ottaa meihin uudelleen yhteyttä osoitteeseen.
      Ystävällisin terveisin,
      Sonja
      NordicBet asiakaspalvelu.
      --- klips ---

      Bonuksen kierrätysaika oli 2kk joten jäin odottelemaan. Pelitili näytti 100€
      Huhtikuussa kävin tarkistamassa tilanteen. Pelitilini näytti nyt 0€, mutta pankkitililleni ei ollut tullut rahaa.

      Chattasin taas asiakaspalveluun. Tällä kertaa Emma selvitti tilanteeni.
      Olin aikanaan hyväksynyt nämä säännöt ja ehdot:

      Säännöt ja ehdot
      1. Tarjous koskee vain uusia pelaajia, jotka tekevät ensimmäisen talletuksensa vedonlyöntitilille.
      ...blaa blaa blaa...
      7. Jos kierrätysehtoja ei ole täytetty 60 päivän sisällä bonuksen vastaanottamisesta, NordicBetillä on oikeus mitätöidä bonus (mukaan lukien mahdolliset bonuksella ansaitut voitot).
      8. Normaalit säännöt ja ehdot pätevät.

      mutta en huomannut tarkistaa mitä kohdan 8 ”Normaalit säännöt ja ehdot” olivat

      Eilen ”Emma” ystävällisesti auttoi:
      --- klips ---
      Teuvo: MISSÄ KOHTAA SANOTAAN "ensin kierrätetään asiakkaan rahat ja sitten bonus?
      Emma: Normaaleista säännöistämme löydät mainitsemani kohdan 2.10 jossa mainitaan että pelaat aina ensin tallettamallasi summalla ja vasta tämän jälkeen bonusrahalla.
      --- klips ---

      Tässä kävi asiakkaalle huonosti, kun ei lukenut huolella pienellä kirjoitettua pränttiä.

      MUTTA!
      Minkä ihmeen takia ”Sonja” neuvoi minua:
      Eli tosiaan sinun tulee kierrättää bonus kokonaan tai odottaa että se umpeutuu, muuten et voi kotiuttaa tililläsi olevia varoja.

      TOTTAKAI OLISIN PELANNUT SEN VIIMEISENKIN SATASENI, olinhan suorittanut jo puolet bonuksesta!!!

      Purnasin vielä kerran ja nyt ”Pasi” vastaa
      --- klips ---
      Bonuksesi on siis valitettavasti poistunut koska et kierrättänyt sitä 60 päivän kuluessa.
      https://www.nordicbet.com/fin/home_page/help/support/rules/
      blaa blaa blaa ...
      Tämä lukee säännöissämme sekä ehdoissamme jotka olet hyväksynyt, mutta valitettavasti asiakaspalvelijamme Sonja muotoili tämän sinulle hieman väärin.

      Olen vaivannäöstäsi johtuen lisännyt pelitilillesi 25€ goodwill bonuksen jossa ei ole kierrätysehtoja.
      --- klips ---


      Kysymys: Olisitteko te nyt tyytyväisiä?

      • teuvotulijo

        Minä en oikein ollut.
        Kerroin että minulla jäi paha maku suuhun tuosta 25 eurosta. Olisin mieluummin koettanut onneani viimeisellä satasellani, ellen olisi saanut noita Sonjan neuvoja.

        ”Victor” vastasi juuri:
        --- klip ---
        Valitettavasti ei ole mahdollista palauttaa bonusta samaan tilaan kuin ennen, sen takia hyvitimme nuo 25 euroa tilillesi ja niiden arvo on huomattavasti enemmän kuin samanvastaisen bonusrahan sillä kierrätysvaatimusta ei ole.
        --- klip ---

        Mielenkiintoista. Victor näkee ammattilaisena tietenkin, että todennäköisyyteni saada kierrätys onnistumaan (3 kpl satasen vetoa) on huomattavasti alle 25% eli euroa :) :)

        Josta voidaankin palata alkuperäiseen otsikkoon muokattuna:

        NORDICBET first deposit -bonus on mielestäni TYHMÄÄ ottaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe