Omituiset koppalakit, suojalasit ja viimeisenä niittina tupakointikielto, myös ulkona tehdasalueilla, kielii vakavasta ongelmasta. Jossakin hmmm. johtoportaassa on TODELLA sairas SIIS TODELLA sairas henkilö, joka todennäköisesti näitä omituisuuksia kehitellessään hihittelee,ja tyydyttää itseään samalla. VOIVOI.
Toivokaa todella ettei työvoimapula iske kovin rajusti, jottei jätkällä vaan ole varaa kilpailuttaa työpaikkaa.(tuntuu olevan varsinki kokoomuksen suuri peikko; työuran pidentäminen, työajan pidentäminen parilla tunnilla...jne. Kaikkki yksi ja sama; pelko työvoimapulasta. Vidu että toivon sen ajan vielä koittavan.
Upm suojelee itsensä hengiltä.
6
1160
Vastaukset
- huuhaa 1
äläs ny tää on työpaikka turvalliSEKSI kampanja
- Fiiluafaneriksi
Hyvin on selvitty uusista muutoksista. Ilmapiiri on vain työntekijöiden keskuudessa huonontunut, eikä sitä paranna kirjekurssipomojen käytös. Käytös jossa oma osaamattomuus ja tietämättömyys ja välinpitämättömyys korostuu. Ilmeisesti kirjekurssilla opetetaan vain kehumaan itseään toisten saavutuksista, mutta johtamis- ja ihmissuhdetaitoja ei opeteta lainkaan. Rivimiehistä kun ylennetään ne perseennuolijat jotka ei muuta osaa niin mitä voi odottaakaan. Parasta antia on päällikön kannanotto asioihin jotka ovat sidoksissa paikkaan jossa päällysmies ei ole edes itse tohtinut käydä.
- PiippolanVaari
Noi turvallisuusmenettelyt on ihan normaalia nykyisissä teollisuusympäristöissä. Jos tykkäät röyhytellä tupakkia ja muutenkin olet putoamassa nykyajan kelkasta niin kukaanhan ei pakota menemään noihin paikkoihin. Nuorempia tekijöitä, joita kiinnostaa oma turvallisuus ja terveelliset elämäntavat löytyy kyllä.
Miten tämä muuten liittyy pörssiin ja osakkeisiin, keskustelu on kuitenkin tuollaisen aihealueen alla. - Anonyymi
Olisko upm än johdon palkkoja ja palkkioita pienennettävä ,että koneita voitaisi laittaa kuntoon.Ei voida korjata konetta tai teloja kun ei ole määrärahoja mutta johtajien ja hallituksen palkkoja ja palkkioita voidaan kyllä nostaa. Vai miten on upm än johto ja hallitus.
- Anonyymi
No vittu YT:t! Rivimiehet ulos tuotantoa rajoittamaan samalla päälliköt röyhyttelee sikareita ja maleksii kabineteissa!
- Anonyymi
UPM on tehnyt vakuuttavaa tulosta. Siihen kuuluu kannattamattomasta toiminnasta luopuminen vaikka vähän etuajassa. Tuottamattomat paukut mielummin tulevaisuuden hankkeisiin. Suomi ei vaan pysty kaikista niistä kilpailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569